Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@o523, Bedankt. Er is een nieuwe activatiecode onderweg waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium met het juiste account.
@o523, Bedankt. Er is een nieuwe activatiecode onderweg waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium met het juiste account.

Dank je wel@Marina_ !
Beste KPN,

Mijn vriendin heeft nog een Spotify premium account bij haar ouders. Nu zijn we gaan samenwonen en heb ik een Spotify family account aangemaakt. Nu wil mijn vriendin haar premium account aan haar moeder geven en samen met mij op het family account zitten.

Moeten mijn schoonouders dan een nieuwe activatiecode aanvragen, zodat mijn schoonmoeder haar account kan activeren?

Mvg, Jelmer

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Beste KPN,

Mijn vriendin heeft nog een Spotify premium account bij haar ouders. Nu zijn we gaan samenwonen en heb ik een Spotify family account aangemaakt. Nu wil mijn vriendin haar premium account aan haar moeder geven en samen met mij op het family account zitten.

Moeten mijn schoonouders dan een nieuwe activatiecode aanvragen, zodat mijn schoonmoeder haar account kan activeren?

Mvg, Jelmer

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Jelmer91, welkom! Dat klopt helemaal wat je zegt! Laat je schoonmoeder even bellen met ons (gratis op 0800-0402) en dan kunnen wij een nieuwe activatiecode sturen zodat zij een nieuw account kunnen koppelen.
Hallo, ik wil graag een nieuw spotify account premium maken. Kunnen jullie me helpen met het ontkoppelen van het huidige account en het koppelen van een nieuw account.

met dank en vriendelijke groet,

Rob
Reputatie 7
Badge +20
Hallo, ik wil graag een nieuw spotify account premium maken. Kunnen jullie me helpen met het ontkoppelen van het huidige account en het koppelen van een nieuw account.

met dank en vriendelijke groet,

Rob

Zeker @Rob74 Ik heb je account zojuist teruggezet naar de Free-versie. Je krijgt een nieuwe activatiecode die je kunt gebruiken om een nieuwe account premium te maken.
ik zie op mijn rekeningen van KPN dat ik Spotify premium gratis mag gebruiken. Als ik bij Spotify inlog krijg ik geen premium versie. Ik heb al geprobeerd met het invullen van mijn e-mailadres om een nieuwe activatie code aan te vragen alleen hij geeft aan dat hij me e-mailadres niet herkend.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +24
Euhm... volgens mij moet je dat dan doen vanuit de MijnKPN app of iTV app ofzo lijkt me...

*Admin: reactie samengevoegd met verzameltopic
Hallo,
Vanmiddag heb ik via de chat Spotify aangevraagd. Ik zou binnen 3 uur een email met activatie code ontvangen en heb nog niets ontvangen. Op mijn kpn zie ik het ook niet tussen mijn producten.
Is er iets misgegaan?

Groetjes Marianne
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @PattyNendels, Welkom op het forum. Wanneer je Spotify Premium bij jouw abonnement hebt, kunnen wij je de activatiecode voor Spotify Premium opsturen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)

Hoi @Marianne 78, Aan de hand van je gegevens zie ik dat je geen Spotify Premium bij jouw abonnement hebt. Wanneer je in aanmerking wilt komen voor Spotify Premium via KPN, kun je Spotify Premium afsluiten voor €8,99 (of Family voor €13,99). Dan ontvang je een activatiecode waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium. Waarom er via de chat is aangegeven dat je een activatiecode zou ontvangen is mij niet duidelijk, maar het zit (nog)niet bij je abonnement. Als je dit wel wilt, stuur je hier dan weer een bericht? Dan maken we het alsnog voor je in orde.
Bstraks Marina,
Ik heb via de chat de Spotify afgesloten. Tenminste dat was de bedoeling. Dat was ook de reden waarom ik zit te wachten op de activatie code en begrijp ik niet waarom het niet terug te vinden is binnen mijn producten....
Reputatie 7
Badge +19
@Marianne 78, De aanvraag heb ik alsnog voor je gedaan. Je ontvangt hierover een bevestiging via de mail en in de loop van vandaag een activatiecode. Laat je hier nog even weten of het dit keer wel is gelukt?
Gelukt, alles binnen! Dank je wel!
Ik heb kpn compleet maar ben de code van mijn spotify premium kwijt van alles al geprobeerd een nieuwe code aan te vragen maar lukt mij niet
Ik heb na het verlengen van mijn abonnement ook opeens geen Premium meer. In de app staat de optie voor Spotify Premium wel gewoon aan.
Hoi @Rene1948 . Ik heb je vraag even naar het verzameltopic gezet. Ik wil graag voor je kijken hoe de vork in de steel zit. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje sturen?
Ik heb Kpn sportfilm premium geactiveerd
maar ik heb geen code
hoe nu verder
Reputatie 7
Badge +30
Goede vraag, @Rexzb! Als je Spotify Premium bij ons afgesloten hebt sturen wij je de activatiecode. Hoe je die krijgt hangt af van of je de Spotify hebt toegevoegd aan je mobiele abonnement of je vaste. Bij een mobiel abonnement krijg je de code per sms, meestal binnen een paar uur. Bij het vaste abonnement krijg je de code per e-mail binnen 24 uur.. Heb je de code inmiddels binnen? Zo niet, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik het na.
Hi,
Vandaag kwam ik er achter dat mijn spotify premium niet meer werkt in de app.
Ik heb KPN alles in 1 en spotify premium zit in mijn pakket.
Pas geleden wel me mobiele abonnement verlengt kan het hier mee te maken hebben?
Hoe kan ik spotify premium weer aanzetten, via mijn kpn lukt dit niet.
Thnx alvast
Groetjes :-)

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedemiddag,
ik zit met hetzelfde probleem, ik heb geen activatie code, en zodra ik deze wil opvragen zegt hij dat hij me 06 nummer niet herkent.
KPN chat al gesproken maar nog niks waarmee ik kan inloggen.

Kan iemand me hier helpen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Hi,
Vandaag kwam ik er achter dat mijn spotify premium niet meer werkt in de app.
Ik heb KPN alles in 1 en spotify premium zit in mijn pakket.
Pas geleden wel me mobiele abonnement verlengt kan het hier mee te maken hebben?
Hoe kan ik spotify premium weer aanzetten, via mijn kpn lukt dit niet.
Thnx alvast
Groetjes :-)

Hallo @Indizenz Ik kijk graag voor je na hoe het zit! Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedemiddag,
ik zit met hetzelfde probleem, ik heb geen activatie code, en zodra ik deze wil opvragen zegt hij dat hij me 06 nummer niet herkent.
KPN chat al gesproken maar nog niks waarmee ik kan inloggen.

Kan iemand me hier helpen?

Hi @Jillllll Ik ga in elk geval een poging doen 😉 Voor jou hetzelfde verzoek: zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hi,
Vandaag kwam ik er achter dat mijn spotify premium niet meer werkt in de app.
Ik heb KPN alles in 1 en spotify premium zit in mijn pakket.
Pas geleden wel me mobiele abonnement verlengt kan het hier mee te maken hebben?
Hoe kan ik spotify premium weer aanzetten, via mijn kpn lukt dit niet.
Thnx alvast
Groetjes :-)
Hallo @Indizenz Ik kijk graag voor je na hoe het zit! Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Goedemiddag,
ik zit met hetzelfde probleem, ik heb geen activatie code, en zodra ik deze wil opvragen zegt hij dat hij me 06 nummer niet herkent.
KPN chat al gesproken maar nog niks waarmee ik kan inloggen.

Kan iemand me hier helpen?
Hi @Jillllll Ik ga in elk geval een poging doen 😉 Voor jou hetzelfde verzoek: zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Het is al gelukt toch bedankt!

Hi,
Vandaag kwam ik er achter dat mijn spotify premium niet meer werkt in de app.
Ik heb KPN alles in 1 en spotify premium zit in mijn pakket.
Pas geleden wel me mobiele abonnement verlengt kan het hier mee te maken hebben?
Hoe kan ik spotify premium weer aanzetten, via mijn kpn lukt dit niet.
Thnx alvast
Groetjes :-)
Hallo @Indizenz Ik kijk graag voor je na hoe het zit! Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Goedemiddag,
ik zit met hetzelfde probleem, ik heb geen activatie code, en zodra ik deze wil opvragen zegt hij dat hij me 06 nummer niet herkent.
KPN chat al gesproken maar nog niks waarmee ik kan inloggen.

Kan iemand me hier helpen?
Hi @Jillllll Ik ga in elk geval een poging doen 😉 Voor jou hetzelfde verzoek: zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hi, het is gelukt ik heb alle gegevens ingevuld.
dank alvast!
Hi Bart, het is gelukt ik heb alle gegevens ingevuld.
dank alvast!
Groetjes