Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ja dat klopt helemaal dat zie ik staan. En als ik dan via die site de app ga openen dan krijg ik weer het zelfde dat ik nier online ben en kan ik ook weer niet inloggen en werkt de link weer niet voor een nieuw wachtwoord
In mijn profiel van Spotify staat een emailadres wat niet meer in gebruik is hoe kan ik dit wijzigen. Ik heb het geprobeerd in mijn Spotify profiel maar dat lukt niet. Ik weet ook het wachtwoord van dat profiel niet meer.
Reputatie 7
Badge +21
@LeovDriel, heb je jouw account gekoppeld via Facebook? In dat geval is het ook het e-mailadres en wachtwoord wat je gebruikt bij Facebook. Wil je dit wijzigen, dien je jouw Facebook inloggegevens aan te passen. Indien je het niet via Facebook gekoppeld hebt, dan dien je het password reset menu door te lopen. Heb je geen toegang meer tot dat e-mailaccount, dan dien je helaas een nieuw account aan te maken.

@Wilfred1982, ik begrijp niet helemaal waarom je via de website de app opent, deze heb je al geïnstalleerd op je nieuwe toestel toch? Als je rechts bovenin instellingen aanklikt dan zie je jouw profiel. Daar heb je de mogelijkheid om offline / online te gaan. Kan je dat vinden en wat zie je daar staan?
Ik krijg dan een venster met inloggen en daar gaat het fout dat wil dus niet.
Reputatie 7
Badge +20
Wanneer krijg je dat venster dan, @Wilfred1982 en gebruik je nu de app op je apparaat of niet? Je antwoord op de vraag van Susan is me helaas niet duidelijk.
Hallo Bart
Als ik de app open krijg je een venster met
inloggen met je kpn id/
inloggen met face book/
Melt je nu gratis aan.

Bij alle 3 de opties krijg ik je bent offline.
Nieuw wachtwoord instellen.
Als ik dat doe krijg ik deze link is verlopen
Mvg
Wilfred
Reputatie 7
Badge +28
Als het goed is zijn dit de opties:
  • Meld je gratis aan
  • Inloggen met Facebook
  • Inloggen
Als KPN ID daar tussen staat zit je niet in de Spotify app.

Je maakt gebruik van een Facebook account, de tweede optie is dus de enige goede. Als je overal de melding krijgt dat je offline bent dan heeft de app geen toegang tot internet. Controleer of je op WiFi zit, of anders of mobiele data staat ingeschakeld. Als je beveiligingsapps hebt, controleer dan of Spotify toegang heeft tot internet. Probeer eventueel de Spotify app opnieuw te installeren. Een wachtwoordreset is niet nodig en omdat je via Facebook inlogt kun je dat niet doen via de Spotify app.
Jaaaaaa joepi na een jaar weer spotify.
Ik heb De app verwijderd en opnieuw gedaan.
Dank jullie wel voor de de goede en snelle hulp en antwoorden en oplossingen.
mijn dank is groot.
Mvg Wilfred dekker
Kan iemand van de moderators maar helpen met een nieuwe activatie code, ik heb precies het zelfde probleem, een nieuw abonnement afgesloten incl spotify , maar is inderdaad weer teruggezet naar de basis versie .

Verneem graag !

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Badge
Hallo,

ik heb dus een nieuwe telefoon, maar ik heb geen idee meer wat mijn inloggegevens van mijn spotify premium account zijn. Ik kan dus ook nergens mn inloggegevens meer terugvinden dus nu kan ik het account niet op mn nieuwe telefoon gebruiken en dat is dus mijn probleem

help me please

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Ik heb volgens mij bij mijn abonnement ook Spotify Premium, maar ik heb dit nog nooit geinstalleerd. Het lukt mij niet om een activicatiecode aan te vragen. Iemand suggesties?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ricardo_0184, Dan kan ik je een nieuwe activatiecode sturen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

@Levivdt7, Zou jij je profiel ook willen aanvullen met deze gegevens? Dan kan ik opzoeken wat je gebruikersnaam en zal je deze sturen in een privébericht. Daarna kun je je wachtwoord aanvragen via deze link.
Reputatie 7
Hallo @dennisengelhart, welkom hier op het KPN forum. Ik kijk graag voor je na of je ook een Spotify Premium-account via ons afneemt. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je gegevens?

Geef je hier een berichtje als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we voor je aan de slag 🙂
Hi,

Na verlenging van abonnement stopte spotify ineens...
nu weer geactiveerd maar nog niet in de spotify app.

heeft iemand hier een oplossing voor?

groet,
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, @Geen netwerk in Spanje! Fijn dat je Spotify al weer geactiveerd hebt. Weet je ook zeker dat je in de app inlogt met hetzelfde account? Log voor de zekerheid eens uit, en dan weer in.
Hoi
Wij hebben al jaren een gedeeld Spotify premium abonnement via KPN. Nu is mijn telefoon kapot gegaan en heb ik een nieuwe telefoon waarop ik mijn oude Spotify premium niet geïnstalleerd krijg. Dit houdt in dat ik mijn oude speellijsten en favorieten ook kwijt ben. Ik wil in kunnen loggen op mijn oude Spotify premium omdat ook mijn man en zoon inmiddels eigen lijsten etc. hebben aangemaakt. Via KPN en Via Spotify kom ik niet verder. Kan niemand bellen en kan alleen mijn vragen schriftelijk stellen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
mijn spotify premium werkt sinds 2 dagen niet meer. Een kpn medewerker heeft 3 kwartier een poging gedaan dmv uit en aanzetten van mijn abonnement het probleem op te lossen, maar helaas......

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Goedemiddag,

Voor mij geld hetzelfde probleem. Heb helaas ook Spotify premium op het verkeerde account geactiveerd. En het oude Spotify account moet terug naar het eigen abonnement. Kunt u mij helpen/ook een nieuwe activatiecode sturen?

Alvast hartelijk dank!

Gr. Wietske

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb spotify premium gratis in mijn pakket van de KPN. Ik kan helaas niet meer inloggen. Ook wordt mijn e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer niet geaccepteerd bij het aanvragen van een nieuwe acceptatiecode. Kunt u mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Caroline

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Beste KPN,

Graag zou ik mijn Spotify premium abonnement overzetten op een ander Spotify account. Is dit mogelijk?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @joresbart, welkom! Je kunt ons gewoon bereiken via 0800-0402! Ik kan je ook verder helpen. Wat gaat er mis met het installeren van je oude Spotify Premium? Kan je niet inloggen of is er iets anders aan de hand? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Als je onder 'persoonlijke opmerkingen' je gebruikersnaam zet, check ik of deze gekoppeld is aan onze Spotify Premium.

@Giet1 welkom! Wat gek dit! Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd. Die moet je binnen drie uur per sms binnen hebben. Laat je nog even weten of het gelukt is?

@o523 zeker kan dat! Goed dat je je vraag hier stelt. Wil jij ook je profiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dat geldt ook voor jullie, @Caroline7 en @Ina1307 🙂
Dank je wel, maar ik heb mijn spotify via Kpn weer opgezegd. Ik heb daar te veel problemen mee. Ik heb nu weer gewoon rechtstreeks bij kpn een abonnement gepakt, omdat dit altijd prima zonder problemen liep.
Ha @joresbart, welkom! Je kunt ons gewoon bereiken via 0800-0402! Ik kan je ook verder helpen. Wat gaat er mis met het installeren van je oude Spotify Premium? Kan je niet inloggen of is er iets anders aan de hand? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Als je onder 'persoonlijke opmerkingen' je gebruikersnaam zet, check ik of deze gekoppeld is aan onze Spotify Premium.

@Giet1 welkom! Wat gek dit! Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd. Die moet je binnen drie uur per sms binnen hebben. Laat je nog even weten of het gelukt is?

@o523 zeker kan dat! Goed dat je je vraag hier stelt. Wil jij ook je profiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dat geldt ook voor jullie, @Caroline7 en @Ina1307 :-)

Beste @Marcia_

Ik heb de nodige gegevens ingevuld, hopelijk kunt u mij op deze manier z.s.m. helpen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ina1307, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Het account dat gekoppeld was aan Spotify Premium heb ik teruggezet naar Spotify Free. Daardoor krijg je automatisch een nieuwe e-mail met een activatiecode opgestuurd. De mail ontvang je vanmiddag nog. Deze nieuwe activatiecode kun je gebruiken voor een ander account. Mocht je hier vragen over hebben, hoor ik het graag. Anders wens ik je een fijn weekend verder.

Ha @joresbart, welkom! Je kunt ons gewoon bereiken via 0800-0402! Ik kan je ook verder helpen. Wat gaat er mis met het installeren van je oude Spotify Premium? Kan je niet inloggen of is er iets anders aan de hand? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Als je onder 'persoonlijke opmerkingen' je gebruikersnaam zet, check ik of deze gekoppeld is aan onze Spotify Premium.

@Giet1 welkom! Wat gek dit! Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd. Die moet je binnen drie uur per sms binnen hebben. Laat je nog even weten of het gelukt is?

@o523 zeker kan dat! Goed dat je je vraag hier stelt. Wil jij ook je profiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dat geldt ook voor jullie, @Caroline7 en @Ina1307 :-)
Beste @Marcia_

Ik heb de nodige gegevens ingevuld, hopelijk kunt u mij op deze manier z.s.m. helpen.



Beste @Marcia_

Ook ik heb mijn profile inmiddels aangevuld!

Dank je wel!

gr. Wietske