Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Marcia_ graag. Alvast bedankt!
@Anil81 Ik heb de nieuwe code naar het e-mailadres laten sturen waar je ook mee inlogt op het KPN Forum!
Goede dag,

ik heb zojuist spotify aangezet op mijn kpn maar hoe koppel ik dit nu aan mijn account? Ik krijg geen activatiecode.

Groeten,

Stefan
Reputatie 7
Als je eenmaal met FB bent ingelogd op Spotify kun je dat niet heel eenvoudig meer switchen. Maar dan weet ik dat je op hetzelfde account probeert in te loggen die ik hier ook zie staan. Ik stuur je een nieuwe activatiecode. Hiermee kun je weer een account op Spotify Premium activeren. Binnen enkele uren ontvang je die op het mailadres dat bij ons bekend is 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @s.langeslag, welkom! Je zou inderdaad een activatiecode per mail of sms moeten krijgen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en als je Premium via je mobiele diensten hebt, ook je 06-nummer? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik help je er graag verder mee!
Ik heb problemen met omzetting spotify naar family premium. Svp activeringscode sturen

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Oovergestapt van op een nieuwe telefoon. Nu Kan ik niet meer inloggen op Spotify omdat ik geen activatie code heb/kan aanvragen omdat het mijn mail.of telefoon nummer niet herkend wordt als ik.een nieuwe wil aanvragen. Wat te doen?
ik ondervind dezelfde problemen.
Ontvang van KPN de melding via de mail dat Spotify Family is geactiveerd maar ontvang geen activatiecode. Kom elke keer op Spotify Free met mijn e-mail adres.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb problemen met omzetting spotify naar family premium. Svp activeringscode sturen

Hallo @LeoBr Ik ga je helpen. Gaat het hierbij om Spotify Family of Spotify Premium? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Oovergestapt van op een nieuwe telefoon. Nu Kan ik niet meer inloggen op Spotify omdat ik geen activatie code heb/kan aanvragen omdat het mijn mail.of telefoon nummer niet herkend wordt als ik.een nieuwe wil aanvragen. Wat te doen?
Ik kijk met je mee, @tbakkerh Zou jij ook jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Inmiddels bij mij opgelost met een nieuwe activatiecode van KPN.
Ben wel m'n vorige Spoitfy premium playlists kwijt maar geen grote issue

Eerlijk gezegd kan het proces worden verbeterd en veel klant vriendelijker worden gemaakt.
Reputatie 7
Badge +30
Hey Leo, dan lijkt het erop dat je niet je originele Spotify account hebt omgezet. Dat is nog wel aan te passen, maar zou inhouden dat we je dan weer een nieuwe code moeten sturen en dergelijke. Wat makkelijker is, is even contact opnemen met Spotify. Zij kunnen je playlists overzetten van je oude account naar deze nieuwe.
Beste KPN medewerker,

Wij (mijn partner & ik) hebben een totaal pakket bij jullie en hebben spotify geactiveerd.
Helaas kan maar 1 van ons gebruik maken van Spotify Premium en nu vind ik het vreemd want wij wonen bij elkaar en maken gebruik van jullie dienst en betalen het contract samen, wij vinden dat we allebei recht hebben op Spotify Premium.
Wat is uw antwoord hierop, een familie (FAMILY) hebben wij niet we zijn met zijn tweeen.

Ik wacht graag uw antwoord af,

Met vriendelijke groet,
Peter

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Goedemorgen @Sonic69

Ik denk dat Spotify (Geen KPN policy) Jullie met zijn tweeën toch als familie ziet.
Dus met zijn tweeën afzonderlijk gebruik maken van Spotify behoord niet tot de mogelijkheden.
Je kunt het namelijk maar op een apparaat gebruiken, dus samen delen. :-)
De enige oplossing is een familie abonnement nemen. (dacht ik)

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Sonic69, welkom! Het klopt helemaal wat Genetic zegt: bij Spotify kan je per één Premium inlog maar op één apparaat tegelijk gebruik maken van Spotify. Mochten jullie toch onder één hoedje Spotify willen gebruiken, kan je je toch aanmelden voor Spotify Family. Dan betaal je samen ook nog eens minder dan dat je allebei een account aan zou vragen. Je kunt Spotify Family aanvragen als je onze huidige Internet + TV abonnement hebt. Dat kan gemakkelijk via MijnKPN. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?
Ik ga uiteindelijk ongeveer 5 euro minder betalen voor Spotify als we naar FAMILY omzetten, afgelopen donderdag heb ik via een KPN medewerker toegezegd gekregen da we allebei spotify premium krijgen en dat was ook de voorwaarde waarom wij bij kpn gebleven zijn, in de praktijk is dit dus niet het geval, hoe op te lossen ik ga niet upgraden naar FAMILY maar via mijn oude contract, ik ben niet boos wel teleurgesteld ik hoop op een oplossing zelfs kpn mobiel hebben we verlengd!

Als dit het maximale is wat wij uit ons oude contract weten te behalen dan ga ik naar de concurrent want daar hadden we al een focus op.
Reputatie 7
Wij zijn met z'n vijven en onze kids (drie) maken op hun mobiele telefoons veelvuldig gebruik van ons Spotify Premium abonnement. Zij downloaden hun playlists zodat ze offline kunnen luisteren. Met Spotify Premium kan je op drie apparaten muziek offline hebben staan.
Wil je op meerdere apparaten online muziek kunnen luisteren dan zit er niets anders op dan over te stappen van Spotify Premium naar Spotify Family.
is inmiddels gedaan en opgelost, dank
Beste,

ik ken mijn inloggegevens niet meer voor mijn premium spotify en wens in te loggen op een ander tablet hoe kan ik dit doen? Alvat bedankt
AngieC

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Opgelost?, heb nog geen antwoord ontvangen zelfs geen mail oid. Wel telefonisch contact gehad met een medewerkster en kon niets betekenen voor ons.
Badge
Ik heb bij mijn KPN abonnement een spotify premium lidmaatschap.
Graag wil ik deze graag omzetten naar een ander account, kan dat?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Hoi allemaal en @Sonic69

Als dit het maximale is wat wij uit ons oude contract weten te behalen dan ga ik naar de concurrent want daar hadden we al een focus op.

Ik schrijf niet dat KPN blij is met vertrekkende Cliënten.
En ook niet dat dat je niet mag proberen om zo voordelig mogelijk uit te komen.
In het kader van alles is meegenomen, en het leven is al duur genoeg.

Wat ik echter niet begrijp is dat dreigen met vertrekken oftewel ''je focus al gericht hebben op de concurrent."
Omdat het daar allemaal goedkoper is, en ja zelfs voor niets.
Ik zou zeggen bezint eer ge begint. Een betrouwbaar netwerk kent ook zijn voordelen.

Maar goed als je beter af bent op een ander en belangrijker nog een paar euro's voordeliger uit bent, gewoon vertrekken, ik beloof je dat niemand maar dan ook niemand van KPN of bij KPN daar van onder de indruk zal zijn.

Ik zou zeggen trek je plan @Sonic69 en doe je voordelen op.
En bij deze wens ik u en de uwen nog een prettige dag
Hoi @Sonic69 . Ik vind het vervelend om te lezen dat een medewerker dit heeft toegezegd. Want helaas is dat niet hoe het werkt. Wat is precies afgesproken en onder welke voorwaarden? Ik zeg dit niet om flauw te doen of om je tegen de haren in te strijken. Soms doen collega's uitspraken die ze niet waar kunnen maken en daarom sturen we ALTIJD een bevestiging per mail of brief om het te dubbelchecken.

@HSWierda, Dat kan! We zetten je huidige account om naar free, zodat je met een andere/nieuw account kan upgraden naar Premium. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan regelen we dit!
Wij kregen de code van hem en waren tevreden zoals hij het uitgelegd had en daarmee was het contract verlengd. Wij en jullie tevreden. Ik wist niet af van een Family contract dat heb ik gisteren ondekt dus ook ik ben onwetend geweest, toch vraag ik alsnog netjes een oplossing. Ik heb ondertussen meerdere medewerkers gesproken zonder resultaat. Ik ben van goede wil kost alleen veel tijd dit.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sonic69, Het is wel op een bepaalde manier mogelijk om met Spotify Premium op meerdere apparaten naar verschillende muziek te luisteren. Je kan maar met één tegelijkertijd online naar muziek kan luisteren. Je kunt echter op drie apparaten muziek offline plaatsen (downloaden) en deze offline afspelen. Als je een nieuw tv/internet abonnement hebt, kunnen wij je Spotify Premium ook omzetten naar Spotify Family. Je betaalt dan geen € 8,99, maar €13,99. Als je kiest voor het laatste, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Graag wil ik mijn een nieuw spotify account koppelen aan mijn premium abonnement. Hoe gaat dit in zijn werk?
Alvast bedankt voor een reactie.
Groetjes Sanne
Reputatie 7
Badge +21
@Sannejolein, dat is best gemakkelijk eigenlijk. Indien je het via KPN afneemt, ontkoppelen wij je huidige gebruikersnaam. Je ontvangt dan een nieuwe activatiecode, die je kan gebruiken om je nieuwe account Premium te maken. Om dit in gang te zetten hebben we wel jouw gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan helpen we je verder!