Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @J0yc82! Dat kan 🙂 Kun je jouw profiel aanvullen met je naam, adresgegevens en klantnummer? Afhankelijk van of je Spotify bij je mobiele of vaste diensten hebt krijg je dan een sms of mail met een activatiecode. Die kun je weer koppelen aan een nieuw Spotify account.
Badge
Goede dag,

M'n Spotify is sinds vandaag van Premium uit het niets omgezet naar Free.
M’n activeringscode heb ik niet meer kunnen vinden en deze opvragen lukt steeds niet.
Zojuist de klantenservice gesproken maar tot nog toe geen sms ontvangen met de nieuwe code.

Kan iemand mij hierin helpen?

Met vriendelijke groet,

Randy J.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Badge
OPGELOST, zojuist sms met de activeringscode ontvangen!

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Hoi,

Tot mijn verassing is mijn spotify account teruggezet naar de Free versie. Maar als ik in mijn KPN kijk staat er toch dat ik nog Premium heb.
Ik kan ook geen activatie code aanvragen omdat het een ongeldig emailadres / telefoonnummer is. Graag zou ik een nieuwe activatie code willen.

Thanks
Reputatie 7
Badge +20
Hoi,

Tot mijn verassing is mijn spotify account teruggezet naar de Free versie. Maar als ik in mijn KPN kijk staat er toch dat ik nog Premium heb.
Ik kan ook geen activatie code aanvragen omdat het een ongeldig emailadres / telefoonnummer is. Graag zou ik een nieuwe activatie code willen.

Thanks

Ha @mdoeve Ik zie inderdaad dat je account is teruggezet. Er is een nieuwe code onderweg. Je ontvangt binnen nu en enkele uren op je telefoon!
hallo, ik heb al jaren kpn compleet abonnement waar ook gratis spotify bij inbegrepen zit. Ik weet de code hiervan niet meer. Kan ik hiervoor een nieuwe krijgen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedemiddag,

Ik heb Spotify premium geactiveerd bij mijn kpn account en wil deze graag activeren. Ik heb nog geen activeringscode ontvangen. Telksens wanneer ik deze opnieuw op wil vragen krijg ik de melding Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.
Kunt u mij verder helpen?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +21
@Lati Ik zal voor jou nakijken of Spotify Premium gratis in het abonnement zit en een nieuwe activatiecode toesturen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter willen laten op het op het KPN Forum profiel.Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
@Lati Ik zal voor jou nakijken of Spotify Premium gratis in het abonnement zit en een nieuwe activatiecode toesturen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter willen laten op het op het KPN Forum profiel.Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
@Vikash Ik heb mijn gegevens zojuist toegevoegd!
Hoi @Lati . Dank voor de gegevens. Ik heb een spotify account gevonden dat in 2014 is geactiveerd. Zo te zien is de gebruikersnaam hetzelfde als die van jou :-)
Ik heb het account omgezet naar free en er is een nieuwe activatiecode naar het contact e-mail adres (eindigend op hetnet.nl). gestuurd en hiermee kun je opnieuw een account activeren. Laat je weten of het allemaal lukt?
Ik heb probleem met spotify hij van premium naar free gegaan

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +30
Ha @LisanneG welkom! Top dat je je gegevens al ingevuld had! Ik zie dat er gisteren een nieuwe activatiecode naar je gestuurd is per sms. Heb je deze wel ontvangen of juist die niet?

@Wim1983 wat vreemd! Heb je je abonnement misschien verlengd of gewijzigd? Heb jij Spotify Premium via je vaste of via je mobiele diensten? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als het om mobiele diensten gaat, ook graag je 06-nummer. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan helpen wij je er verder mee.
Ha @LisanneG welkom! Top dat je je gegevens al ingevuld had! Ik zie dat er gisteren een nieuwe activatiecode naar je gestuurd is per sms. Heb je deze wel ontvangen of juist die niet?

@Wim1983 wat vreemd! Heb je je abonnement misschien verlengd of gewijzigd? Heb jij Spotify Premium via je vaste of via je mobiele diensten? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als het om mobiele diensten gaat, ook graag je 06-nummer. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan helpen wij je er verder mee.



@Marcia_
Het is al gelukt heb me account weer terug
heb via spotify zelf gedaan via hun chat
Ik zou graag Spotify willen koppelen aan een ander account dan nu het geval is. Zou ik hiervoor een nieuwe activatiecode kunnen krijgen?
Mvg.
Reputatie 7
Badge +30
Zeker, @BouwmanW! Binnen drie uur heb je 'm in de mail!
Hallo,

Ik heb een jaar of vijf, zes geleden een KPN-abonnement, inclusief
Spotify Premium, afgesloten. Daar echter nooit wat mee gedaan.

Tot ik drie maanden geleden toen ik mijn abonnement heb laten herzien, echter opnieuw met Spotify Premium, alsnog besloot hier gebruik te gaan maken. Echter, bij een poging een activatiecode aan te vragen voor Spotify P geeft ie aan dat mijn e-mailadres niet herkend wordt. Vermoedelijk heeft dit ermee te maken dat vijf jaar geleden ik een ander emailadres gebruikte dan mijn huidige.

Hoe los ik dit op?

Grt.

Peter

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Goedendag, ik heb van het weekend mijn password gereset, maar nu heb ik opeens spotify free. Kunnen jullie mijn inlog gegevens versturen van mijn premium account?

Alvast bedankt
mvg
anthony
Goedendag, ik heb van het weekend mijn password gereset, maar nu heb ik opeens spotify free. Kunnen jullie mijn inlog gegevens versturen van mijn premium account?

Alvast bedankt
mvg
anthony

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, @peter164, Spotify is een leuke dienst om te gaan gebruiken. Ik verwacht dat je er veel plezier van gaat hebben. Vul je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan zorg ik dat je een nieuwe activatiecode opgestuurd krijgt :)

@AnthonyK, jij ook welkom! Het klinkt alsof je dan twee accounts hebt, en per abuis de verkeerde gebruikt nu. Vul ook je gegevens in op je profiel, en laat dat hier weten, dan controleer ik je Premium account.
Ik kan krijg bij spotify geen activatiecode omdat er staat dat mijn emailadres niet herkend wordt, maar dat emailadres klopt wel, want daar log ik ook mee in bij mijnkpn
Reputatie 7
Badge +21
Ik kan krijg bij spotify geen activatiecode omdat er staat dat mijn emailadres niet herkend wordt, maar dat emailadres klopt wel, want daar log ik ook mee in bij mijnkpn

Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je je gegevens hebt aangevuld?
Abonnement veranderd, spotify zou gratis blijven. Nu wordt er wel € 8,99 ingehouden en onderaan bij gratis producten staat wel spotify gratis. Probeer je te bellen met 0800-0402 krijg je een sms voor de chat robot. Die slaat echt de plank mis, wat een drama is die chat robot. Ik kan nergens een normaal nummer vinden om te bellen. gr Marchel

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic
Volgens mijn account heb ik spotify premium maar het lukt me niet om dit op mijn telefoon te krijgen

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Marchel Chaudron en @MKMA welkom! Leuk dat jullie het forum hebben gevonden! Wel spijtig om te lezen, Marchel, dat andere ingangen zo lastig bereikbaar waren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer(s)? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.

MKMA wil jij nog toelichten wat er mis gaat op je telefoon? En wil je je gebruikersnaam vermelden onder 'persoonlijke opmerkingen'?
Marcia, ik heb mijn gegevens ingevuld.
Reputatie 7
Badge +20
Marcia, ik heb mijn gegevens ingevuld.
Yes, dank je @Marchel Chaudron Je bent overgestapt naar Kleinzakelijk Internet en tv, zie ik dat goed? We hebben Spotify een tijd gratis kunnen aanbieden, bij wat oudere abonnementen. Inmiddels is dat al niet meer mogelijk. Je abonnement verlengen, waarbij je een ander abonnementstype neemt houdt dus in dat Spotify niet meer gratis onderdeel is van je abonnement.

Ik heb nog wel even verder gekeken: qua kosten denk ik dat je nu wel goedkoper uit bent, inclusief de betaalde versie van Spotify. Maar dat doet niets af aan de vervelende verrassing, dat begrijp ik natuurlijk. Er werd bij het verkoopgesprek aangegeven dat je gratis Spotify behouden zou blijven?