Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hallo, ik heb spotify premium via kpn maar kan helaas niet meer inloggen, herkend inlog en ww combi niet.

N een activeringsmail opgevraagt te hebben door mijn inlog achter te laten zegt ie dat ie deze mail verstuurt heeft maar ik ontvang niks.

As ik de mail aanvraag door.mijn email adres op te geven (welke ik altijd gebruik voor Spotify) zegt ie dat mijn email adres niet bekend is.

Ik heb hier al.contact over gehad via de chat met Edwin, hij heeft handmatig mij zeler 3 keer een nieuwe ww activeringsmail geprobeerd te sturen maar ik krijg niks binnen. Helaas werd de chat beëindigd doordat ik niet snel genoeg had gereageerd terwijl ik aan het afwachten was op een mail.

Kan iemand mij helpen?!

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Caroline Kee, Je hebt Spotify gratis bij je Alles in 1 Standaard pakket. De activatiecode heb ik voor je aangevraagd. Je ontvangt deze code per e-mail in de loop van vanochtend.

Hoi @Focus101, Wanneer je met 6 mensen gebruik wilt maken van Spotify Premium, dan heb je Spotify Family nodig. Dat is bij dit abonnement niet het geval. Dit is enkel Spotify Premium voor één persoon. Spotify Family is wel mogelijk, maar daarvoor moet het abonnement aangepast worden en dan pas kunnen we Spotify Family toevoegen. Je kunt dit bespreekbaar maken met de contractant. Als hij dit niet wil, maar je mag wel gebruik maken van zijn Spotify Premium account van KPN. Kunnen wij je een activatiecode sturen, daarvoor hebben we wel het klantnummer nodig, zodat we weten dat je dit in opdracht van de contractant vraagt. Het klantnummer dient als verificatie. Het is mij niet duidelijk welke actie Spotify momenteel heeft, kun je dit toelichten? Wij hebben wel aanbiedingen met Spotify wanneer je Spotify niet gratis bij jouw abonnement hebt. Zo kun je Spotify Premium gebruiken voor € 8,99 per maand i.p.v. € 9,99. Spotify Family kost € 13,99 i.p.v. € 14,99, maar dan moet je tv/internet abonnement wel geschikt zijn op Famlily daar aan toe te voegen. Het Alles in 1 Standaard abonnement valt daar niet onder. Meer informatie over Spotify Family kun je lezen op deze pagina.

@Kmulder, Welkom hier! Wij kunnen uitzoeken waarom je de activatiecode niet ontvangt. Zou je daarvoor je 06-nummer en klantnummer(s) nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Die mis ik nog. Wil je het e-mailadres waar je het over hebt ook toevoegen aan je profiel? Je kunt je e-mailadres vermelden bij opmerkingen.

@Kmulder, Welkom hier! Wij kunnen uitzoeken waarom je de activatiecode niet ontvangt. Zou je daarvoor je 06-nummer en klantnummer(s) nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Die mis ik nog. Wil je het e-mailadres waar je het over hebt ook toevoegen aan je profiel? Je kunt je e-mailadres vermelden bij opmerkingen.


Dankjewel, gegevens heb ik zojuist toegevoegd!
Reputatie 7
@Focus101,

Met Spotify Premium kan je maar met één apparaat tegelijkertijd on-line naar Spotify luisteren.
De andere apparaten kun wel meeluisteren naar het nummer dat jij gekozen hebt of een ander nummer kiezen maar dan luistert iedereen naar dat andere nummer.
Ook kan je op drie apparaten muziek off-line zetten. Die kan dan sowieso beluisterd worden.
Zo gebruiken wij ons Spotify Premium abonnement.

Wil je op meerdere apparaten on-line Spotify kunnen luisteren dan zal je daar €5,- per maand extra voor over moeten hebben.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Kmulder, Het e-mailadres klopt gewoon. Ik zag geen aanvragen voor Spotify Premium activatiecodes staan voor jouw abonnement, waarom het niet doorkomt is erg vreemd. Ik heb de aanvraag nu gedaan en verwacht dat je hem vanochtend nog binnen hebt. Stuur je hier nog even een bericht wanneer je de code hebt ontvangen?
Bedankt @Kmulder, Het e-mailadres klopt gewoon. Ik zag geen aanvragen voor Spotify Premium activatiecodes staan voor jouw abonnement, waarom het niet doorkomt is erg vreemd. Ik heb de aanvraag nu gedaan en verwacht dat je hem vanochtend nog binnen hebt. Stuur je hier nog even een bericht wanneer je de code hebt ontvangen?

Hoi, ik heb een nieuwe activatiecode ontvangen. Is het de bedoeling dat ik een nieuw acount aanmaak? Dus aanvinken dat ik nog geen Spotify heb..
Hallo,

ik heb spotify premium bij mijn KPN compleet. Echter is dit gekoppeld aan het account van mijn. Ex vriendin.

Graag zou ik hier zelf weer gebruik van kunnen maken. Is het mogelijk om hier een nieuwe code voor te ontvangen. Het bestaande account kan worden terug gezet naar free.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
@Kmulder, Je kunt deze activatiecode gebruiken voor een nieuwe account, daarvoor maak je een nieuw account aan. Maar uit je reactie haal ik dat dit niet helemaal de bedoeling was? Je had het over een activeringsmail, vandaar dat ik de activatiecode voor je heb aangevraagd. Wachtwoord wijzigen kan alleen via Spotify zelf. Als het daar niet lukt, dan zit er niets anders op dan een nieuw account aanmaken. Met de activatiecode die je van ons gekregen hebt, kun je in ieder geval weer upgraden naar Premium.
Ok bedankt. Ik heb een nieuw account aangemaakt. Ik kan in ieder geval weer verder, dankjewel!
Hallo,

ik heb spotify premium bij mijn KPN compleet. Echter is dit gekoppeld aan het account van mijn. Ex vriendin.

Graag zou ik hier zelf weer gebruik van kunnen maken. Is het mogelijk om hier een nieuwe code voor te ontvangen. Het bestaande account kan worden terug gezet naar free.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @JeroenFr91, Wanneer jij de contractant bent kunnen we het account van je ex-vriendin omzetten naar Spotify Free. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode waarmee je met een nieuw/ander account kunt upgraden naar Spotify Premium. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik of een collega van mij dit voor je regelen.
Ik heb de benodigde informatie toegevoegd.

alvast bedankt!

mvg Jeroen
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan @JeroenFr91. Ik heb het in orde gemaakt. Je ontvangt vanmiddag nog een nieuwe activatiecode!
Graag gedaan @JeroenFr91. Ik heb het in orde gemaakt. Je ontvangt vanmiddag nog een nieuwe activatiecode!
Heel erg bedankt. Prettige dag nog.

mvg Jeroen
Hallo. Ik heb zojuist een premium acount gestart maar deze is automatisch op mijn Facebook acount gekomen. Kan dit verwisseld worden naar een ander acount?

Bvd

admin: topic naar centrale topic verplaatst.
@Korouwens : Ah, daar is wel wat aan te doen, gelukkig. 🙂 Kun je je profiel aanvullen en in dit topic vervolgens een seintje geven?
(Wat we kunnen doen is je account terugzetten naar 'free' en je een nieuwe activatiecode sturen. Je zult dan een volledig nieuw account moeten registreren om te voorkomen dat je weer via facebook moet inloggen)
@Korouwens : Ah, daar is wel wat aan te doen, gelukkig. 🙂 Kun je je profiel aanvullen en in dit topic vervolgens een seintje geven?
(Wat we kunnen doen is je account terugzetten naar 'free' en je een nieuwe activatiecode sturen. Je zult dan een volledig nieuw account moeten registreren om te voorkomen dat je weer via facebook moet inloggen)


Ik ben helemaal nieuw in dit wereldje. Ik heb Spotify nirt via kon afgesloten maar direct op de site. Heb wel internet en bellen via nlex. Volgens mij is dit ook via KPN of heb ik dat mis.?
Badge
Goedemorgen @Caroline Kee, Je hebt Spotify gratis bij je Alles in 1 Standaard pakket. De activatiecode heb ik voor je aangevraagd. Je ontvangt deze code per e-mail in de loop van vanochtend.

Hoi @Focus101, Wanneer je met 6 mensen gebruik wilt maken van Spotify Premium, dan heb je Spotify Family nodig. Dat is bij dit abonnement niet het geval. Dit is enkel Spotify Premium voor één persoon. Spotify Family is wel mogelijk, maar daarvoor moet het abonnement aangepast worden en dan pas kunnen we Spotify Family toevoegen. Je kunt dit bespreekbaar maken met de contractant. Als hij dit niet wil, maar je mag wel gebruik maken van zijn Spotify Premium account van KPN. Kunnen wij je een activatiecode sturen, daarvoor hebben we wel het klantnummer nodig, zodat we weten dat je dit in opdracht van de contractant vraagt. Het klantnummer dient als verificatie. Het is mij niet duidelijk welke actie Spotify momenteel heeft, kun je dit toelichten? Wij hebben wel aanbiedingen met Spotify wanneer je Spotify niet gratis bij jouw abonnement hebt. Zo kun je Spotify Premium gebruiken voor € 8,99 per maand i.p.v. € 9,99. Spotify Family kost € 13,99 i.p.v. € 14,99, maar dan moet je tv/internet abonnement wel geschikt zijn op Famlily daar aan toe te voegen. Het Alles in 1 Standaard abonnement valt daar niet onder. Meer informatie over Spotify Family kun je lezen op deze pagina.


Spotify heeft momenteel de eerste 3 maanden voor €0,99 ipv de gebruikelijke €9,99.-

Het is mij niet duidelijk waarom Spotify Family niet past op het huidige abonnement. Volgens mij hebben wij alles van jullie, vast bellen, internet, tv en mobiele abonnementen.
Ik heb het met de contractant erover gehad en zij wist niet dat we geen Family hadden.

Zoals ik het nu begrijp zijn er voor de contractant geen kosten verbonden aan het Spotify account. Maar zodra het over gaat naar Family wel.
Kun je toelichten waarom we via de huidige abonnementen wel of geen Family kunnen nemen?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Focus101, Family past niet bij jullie huidige abonnement, omdat jullie gebruik maken van een ouder tv/internet abonnement. Spotify Family is alleen mogelijk met een nieuw abonnement. Jullie kunnen dus geen Spotify Family abonnement afnemen met jullie huidige abonnement. In mijn vorige bericht heb ik een link gestuurd naar het verzameltopic over Spotify Family. Daar wordt ook nog het één en ander toegelicht. Je kan uiteraard de eerste 3 maanden het abonnement afnemen bij Spotify zelf en daarna bij ons. Daar ben je vrij in 🙂 Heb je @wjb zijn bericht gelezen? Jullie komen met jullie huidige tv/internet abonnement wel in aanmerking voor Spotify Premium en dan kun je deze manier toepassen, zodat je met meerdere mensen Spotify Premium kunt gebruiken.

@Focus101,

Met Spotify Premium kan je maar met één apparaat tegelijkertijd on-line naar Spotify luisteren.
De andere apparaten kun wel meeluisteren naar het nummer dat jij gekozen hebt of een ander nummer kiezen maar dan luistert iedereen naar dat andere nummer.
Ook kan je op drie apparaten muziek off-line zetten. Die kan dan sowieso beluisterd worden.
Zo gebruiken wij ons Spotify Premium abonnement.

Wil je op meerdere apparaten on-line Spotify kunnen luisteren dan zal je daar €5,- per maand extra voor over moeten hebben.
Reputatie 7
Badge +19

@Korouwens : Ah, daar is wel wat aan te doen, gelukkig. 🙂 Kun je je profiel aanvullen en in dit topic vervolgens een seintje geven?
(Wat we kunnen doen is je account terugzetten naar 'free' en je een nieuwe activatiecode sturen. Je zult dan een volledig nieuw account moeten registreren om te voorkomen dat je weer via facebook moet inloggen)
Ik ben helemaal nieuw in dit wereldje. Ik heb Spotify nirt via kon afgesloten maar direct op de site. Heb wel internet en bellen via nlex. Volgens mij is dit ook via KPN of heb ik dat mis.?


Goedemorgen @Korouwens, Je maakt via NLE gebruik van de diensten van KPN, maar je bent geen klant van KPN. Je hebt je contract met andere voorwaarden afgesloten bij NLE en daar valt Spotify niet onder. Als je een mobiel abonnement van KPN hebt, kunnen we Spotify Premium wel toevoegen aan je abonnement voor € 8,99 per maand. Als je dat niet hebt, zit er niets anders op dan Spotify Premium afsluiten bij Spotify zelf.
Na wijziging in mijn mobiele abonnement, bleek dat ik geen Spotify meer had. Ik heb dit gisteren via Mijn KPN weer geactiveerd en via SMS een activatie code gekregen.
Blijkbaar is iets mis gegaan.
Wanneer ik om een nieuwe code vraag, worden zowel mijn email als mijn telefoon nummer niet herkend en als fout gezien. Ik kan dus geen nieuwe code ontvangen en heb nog geen premium.

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +30
Ha @DanielVVeen10, welkom! Super onhandig dit. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Als je hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik nakijken wat er aan de hand is!

@Paul_Helix bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Klopt het dat je je Spotify nu gekoppeld hebt aan Facebook? Is deze niet Premium? Als je wilt dat ik je een nieuwe activatiecode stuur, laat je het dan in dit topic weten?
Beste Marcia,

Ongeduldig als ik ben, heb ik ook al gebeld. Ik heb een nieuwe activeringscode gekregen en heb met succes kunnen inloggen.
Alles is dus nu in orde.
Desalniettemin, bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Daniel
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed 😉. Fijn weekend!
Badge
Na het verlengen van mijn KPN abonnement werkt Spotify Premium niet meer. Zou ik hiervoor een nieuwe code kunnen ontvangen?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic