Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Badge
Ook hier per ongeluk SPOTIFY aan een verkeerd account gekoppeld. Kan ik ook een nieuwe activatiecode toegestuurd krijgen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +25
Hi @MissNouk! Kan ik je bij helpen, maar heb ik wel wat gegevens voor nodig. 🙂 Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Badge
Gedaan!
Reputatie 7
Badge +25
Gedaan!
Thanks! Je krijgt straks een nieuwe code via een sms. Daarmee kan je een ander account Premium maken. ☺️
Ik heb onlangs mijn abbonnemnet veranderd van iphone 7 naar iphone xr. Op iphone 7 had ik spotify premium en heb dit ook in mijn huidige abbonnement van de XR laten toevoegen. En staat ook op het abonnement vermeld als “spotify premium aan”. Alleen het lukt niet om dit te activeren. Kan iemand mij aub helpen 🙂?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Daar kan ik je zeker bij helpen, @Josje1999! Goed dat je je vraag hier stelt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Badge
Graag zoek ik een optie. Voor het behoud van mijn muziek lijsten

Ik heb mijn gebruikers naam . Maar geen wachtwoord . Bij optie stuurmail voor aanpassen wachtwoord word de mail wel verstuurd maar komt niet aan in de mail box. Dus kan nog niets veranderen.

Vaag is hoe kom ik aan mijn wacht woord, als ik alleen gebruikersnaam heb.
Of waar blijft de mail welke hoord bij de gebruikersnaam.

G.Marco

Admin: samengevoegd met lopende topic
Nieuw abonnement en spotify is niet meer premium, kan activatiecode niet meer terugvinden

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Ebbes. Wat vervelend dat je je activatiecode niet meer kan terug vinden. Tegenwoordig hebben we een nieuwe abonnementen, waar Spotify Premium niet meer bij inbegrepen is. Heb je Spotify Premium (€8,99) toegevoegd aan het nieuwe abonnement? Zo ja, laat dan je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel. Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen.
Ik krijg premium niet geactiveerd ook niet met de code. Wat moet ik doen om het geregeld te krijgen. Bij de code geeft hij aan dat het al geactiveerd is maar Spotify geeft aan van niet

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
@Marco Riechelman welkom! Heb je je Spotify account misschien gekoppeld aan Facebook? Heb je je Premium account via ons? Vul dan je forumprofiel eens aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Misschien kan ik dan iets achterhalen!

@Rennesvan welkom! Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wil je ook onder 'persoonlijke opmerkingen' je gebruikersnaam zetten? Laat het hier even weten als je dat gedaan hebt.
Badge
Rbeneden Heb mijn forumprofiel aangepast hopelijk dat je iets kan betekenen gebruikersnaam Spotify primium is exactt1969 weet niet welk mailadres er bij hoord en wachtwoord. Mijn vaste mail adres is ******@exactt.nl of ******@gmail.com

Hoop dat je me verder kan helpen


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Mijn forum profiel is aangepast. Ik hoop dat u mij verder kan helpen
Reputatie 7
Badge +25
@Marco Riechelman: ik heb een kijkje voor je genomen. De mail wordt waarschijnlijk gestuurd naar een @exactt.nl e-mailadres, maar niet naar die met jouw voornaam (vrouwelijke naam). Ik vermoed dat je het dan wel weet? (Check eventueel nog de spam-map)

Hi @Rennesvan! Zou je ook je Spotify gebruikersnaam bij 'persoonlijke opmerkingen' zetten? Ik zie dat je gewoon Premium heb (sinds 2016) namelijk. Dan kunnen we dat voor je dubbelchecken, en indien nodig een nieuwe code sturen. 🙂
Ik heb meerdere accounts aangemaakt in het verleden. Ik zou niet weten welke gebruikersnaam bij dit contract hoort. Misschien gaat het daar wel fout. Kunnen jullie dit achterhalen?
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb je een privébericht gestuurd @Rennesvan!
Hallo, ik heb volgens mijn factuur een spotify premium abonnement maar kan dit niet activeren.
hebben jullie een idee hoe ik dit zou kunnen doen? ik zag op het forum dat er dan een code verzonden moet worden maar kan niet vinden hoe je dat moet doen.
alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Ketelzeiler, welkom! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we hier van onze kant de boel na, en kunnen we je voorzien van de code 🙂
ik wil graag hetzelfde regelen. blijven mijn afspeellijsten dan wel behouden?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Daar kan ik je zeker bij helpen, @Josje1999! Goed dat je je vraag hier stelt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
ik heb het ingevuld zie alleen niet waar ik mijn 06-nummer in moet voeren
Reputatie 7
Badge +20

Daar kan ik je zeker bij helpen, @Josje1999! Goed dat je je vraag hier stelt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.ik heb het ingevuld zie alleen niet waar ik mijn 06-nummer in moet voeren

Dat mag bij 'persoonlijke opmerkingen', @Josje1999
Hoi @Ketelzeiler, welkom! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we hier van onze kant de boel na, en kunnen we je voorzien van de code :)
ik heb de gegevens ingevuld op mijn profiel met alles wat ik weet. ik hoop dat het voldoende is.
Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ketelzeiler, welkom! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we hier van onze kant de boel na, en kunnen we je voorzien van de code :)ik heb de gegevens ingevuld op mijn profiel met alles wat ik weet. ik hoop dat het voldoende is.

Hallo @Ketelzeiler Op dit adres zie ik enkel een mobiel nummer staan, waar geen Spotify bij is inbegrepen. Zou je nog eens willen kijken of je wellicht iets verkeerd hebt ingevuld?
Ik wil graag mijn spotify premium omzetten naar een ander account.
oke, er wordt een en ander duidelijk. ik heb een vaste aansluiting voor mijn stichting die gratis spotify premium heeft. ik heb ook nog een 06 contract voor de stichting en die heeft geen gratis spotify premium.
misschien dat een keer samen voegen? zou dat kunnen? alles in een?