Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik wil mijn spotify premium acticicatiecode opvragen maar dan geeft die aan dat de invoer niet word herkent, wat moet ik nu doen?
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb bijna alle gegevens van je nu. Zou je je forumprofiel ook nog aan willen vullen met je huisnummer? Die vraag ik ter verificatie!
Reputatie 7
Badge +11
@Joopvdv

Had je al jouw forumprofiel ingevuld?
Dan kan een moderator jou straks beter helpen.
***

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
@Remonvalk, het is niet handig om je privégegevens hier in een reply te plaatsen, dat is openbaar voor iedereen zichtbaar. Vanuit de huisregels is dat ook niet toegestaan. Vermeld je persoonlijke gegevens alléén in je forumprofiel. Dank voor het aanvullen van je huisnummer. Wat ik hier zie is dat je Premium via ons actief is, en wel op het account met de gebruikersnaam die je in je profiel hebt gezet. Controleer dan ook of je wel echt met dat account inlogt.

@Joopvdv, vul jij inderdaad ook nog even je forumprofiel aan en laat dat hier weten, dan kijken we dit voor je na.
Badge
Had altijd spotyfi premium nu opeens niet meer zou het graag weer activeren maar krijg geen activatie code.graag voor mij instellen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst


Reputatie 7
Badge +30
Ha @aquapoint, welkom terug! Ik zie dat, bij de verlenging van je mobiele abonnement, je Spotify Premium is komen te vervallen. Dat betekent dat je dit via MijnKPN opnieuw aan kunt zetten, als je het weer wilt gebruiken. Je gaat daar 8,99 euro per maand voor betalen. Heb je zo voldoende informatie?
Badge
Heb dit herhaaldelijk geprobeerd maar krijg geen activatie code
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @aquapoint, Aan de hand van jouw gegevens zie ik Spotify niet toegevoegd. Ik kan dit ook voor je in orde maken, zou je daarvoor je klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)Dan kan ik dit voor je regelen.
Badge
Klantnr ingevuld bedankt dat u spotyfi premium wilt instaleren
Reputatie 7
Badge +19
@aquapoint, Het klantnummer zie ik niet terug in je forumprofiel, alleen het 06-nummer. Het klantnummer kun je vinden op je facturen. Wil je er nog eens naar kijken?
Reputatie 7
Badge +30
@Angie92 bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik zie onder het 06-nummer wel een abonnement, maar geen Spotify Premium. Ik zie echter op je adres niets staan. Wil je eens controleren of je je adres goed hebt ingevuld in je profiel? En zou je Spotify via je mobiele of via je vaste diensten moeten hebben?
Badge
Mijn adres is correct spotyfi graag op mijn mobiel nummer bvbd
Reputatie 7
Badge +20
Mijn adres is correct spotyfi graag op mijn mobiel nummer bvbd
Ik heb het voor je aangezet. Je gaat €8,99 per maand betalen en je zult een een activatiecode ontvangen.
Reputatie 1
Badge
Volgens mijn afrekeningen van KPN (Alles-in-1 Premium 88,50 euro) heb ik Spotify Premium gratis. Weet iemand hoe ik Spotify Premium kan activeren?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Hoi, Bij Spotify wordt ik naar KPN verwezen.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Kan iemand mij helpen mijn account naam te veranderen? Grt. M

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Ed1951, Wij kunnen je een nieuwe activatiecode sturen voor Spotify Premium. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor Moderators en voor jezelf)

@MaartVie Wij kunnen je accountnaam niet wijzigen. Spotify kan dit ook niet. Je kunt je gebruikersnaam niet wijzigen, maar je kunt een voorkeursnaam invoeren bij het aanmelden om weer te geven op je profiel. Als je toch een andere gebruikersnaam wilt, kun je een nieuw account aanmaken. Wij kunnen je huidige account dan omzetten naar Spotify Free waardoor je een nieuwe activatie ontvangt voor Spotify Premium. Die activatiecode kun je gebruiken om je nieuwe account te upgraden naar Premium.
Reputatie 1
Badge
Beste moderator, willen jullie mij een nieuwe activatiecode sturen voor Spotify Premium?
Ohw wat slecht dit zeg..... kastje muur.... mijn naam svp veranderen.... zie niets van deze optie bij het aanmelden....
Kan iemand mij helpen waar voorkeursnaam aan te passen? Dank🌞
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Ed1951, welkom! Dat kan zeker. Nog even ter controle: ik zie hier dat je Spotify al sinds 2012 gekoppeld hebt. Gaat het erom dat je een ander account Premium wilt maken, of ben je de gebruikersnaam vergeten? Want in dat laatste geval hoef ik niet per sé een nieuwe code te sturen, dan kan ik je ook de gebruikersnaam doorgeven. Als het wel gaat om een nieuw account Premium te maken, dan stuur ik je natuurlijk gewoon een code.

@MaartVie: Spotify gebruikt je gebruikersnaam om je aan te spreken. Behalve als je het account met Facebook hebt gekoppeld, in dat geval gebruik hij de naam die je daar hebt. Je gebruikersnaam kun je niet wijzigen, dus als je die anders wilt hebben zul je een geheel nieuw account moeten aanmaken. Als je niet wilt dat Spotify je Facebooknaam gebruikt, dan zul je de koppeling met Facebook moeten verbreken. Als je het account expliciet met Facebook hebt aangemaakt dan kan dat niet. In dat geval zul je ook een nieuw account moeten aanmaken.
Beste,

Ik zou ook graag een nieuwe activatiecode ontvangen voor het opnieuw activeren van mijn oude spotify account, ik heb ook de fout gemaakt om met een nieuw emailadres pemium te activeren.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Michelleschmitz, welkom! Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we je een nieuwe code sturen.
Beste Erik,

het gaat om een zakelijk internet abonnement, moet ik mijn prive gegevens dan invullen? Het spotify account dat ik weer in gebruik wil nemen is met mijn prive (ander emailadres)