Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik probeer Spotify op mijn nieuwe telefoon te krijgen maar Spotify herkent mijn email adres niet.
Wat doe ik verkeerd?

Mvg
Salem

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Michelleschmitz Als je de gegevens van het aansluitadres achterlaat op het KPN Forum profiel kunnen wij een nieuwe activatiecode toesturen. Wil je het e-mailadres waarin je deze activatiecode wil ontvangen achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen" veld?

@ahmedsalem Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en
06-nummer? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we de gebruikersnaam achterhalen. Het wachtwoord kan je via deze pagina opnieuw aanmaken.Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je je je gegevens hebt achtergelaten?
Hallo,

Ik heb net account via KPN omgezet van Premium naar Family.

Ik heb inmiddels ook een link ontvangen van spotify. Echter ik kan de family account niet koppelen aan mijn bestaande.

Eerst dient Kpn mijn bestaande account los te koppelen zodat ik de nieuwe account weer kan koppelen.

zelfde probleem zie topic: (incl oplossing)

https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/spotify-premium-naar-family-473163

Wie kan dit inregelen?

Ronnie
Ik ben geholpen door Kpn. Dwz nieuw code verkregen, nieuw account met passende naam. Tis wat omslachtig maar 1 van de weinige alternatieven. Dank voor de hulp. Grts.
Reputatie 7
Badge +28
@ahmedsalem: Jouw Spotify account is gekoppeld aan een Facebookaccount. Als je daarmee inlogt (in plaats van met een e-mailadres) moet het weer werken.
@joran thnx dat is hem. Hij doet het weer.
Vandaag ben ik uit het niets uitgelogd op mijn Spotify Premium account op alle apparaten. Als ik opnieuw probeer in te loggen met het wachtwoord waarvan ik met 100% zekerheid weet dat het de juiste is, geeft mijn ene apparaat aan dat de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord niet juist is, terwijl het andere apparaat überhaupt niks aangeeft en mij terugstuurt naar het beginscherm. Ik ben naar wachtwoord vergeten gegaan, er werd op mijn e-mailadres gevraagd en heb een mail gekregen om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Op deze manier ben ik met de combinatie e-mailadres en wachtwoord ingelogd, maar ik zit hier in een heel ander account dat helemaal leeg is (geen afspeellijsten etc.) en geen premium heeft. De accountnaam komt ook niet overeen met die van mijn spotify premium account. Als ik probeer in te loggen met de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord, lukt dat nog steeds niet. Als ik naar wachtwoord vergeten ga en i.p.v. mijn e-mailadres mijn gebruikersnaam invul, krijg ik geen mailtje.

Dit suggereert dus dat mijn spotify premium account niet is gekoppeld aan mijn kpn e-mail, maar aangezien ik spotify premium destijds via kpn heb gekregen en ook toen pas een account heb aangemaakt, lijkt mij dat ook onwaarschijnlijk. Toch lijkt de meest logische verklaring voor dit alles dat om een of andere reden mijn wachtwoord onjuist is en dat ik het niet via wachtwoord vergeten kan regelen, omdat mijn spotify account aan een ander e-mailadres is gekoppeld dan die van kpn. De bij mij bekende andere opties qua e-mailadressen heb ik echter ook al bekeken. Is er een andere manier om mijn account terug te krijgen?

~ Ik zie nu ook dat Spotify Premium - gratis bij mijn kpn staat aangegeven. Dat zou betekenen dat het wel via mijn kpn e-mailadres gekoppeld zou moeten zijn lijkt me...
@rainking : Ik heb je topic even naar het centrale topic geplaatst, zoals je ziet :-)
Ik ga kijken of ik je verder kan helpen!
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Zou je je spotify username in het persoonlijke opmerkingenveld onderaan kunnen zetten?
Reputatie 7
Badge +28
@abba1953: Ook jouw bericht heb ik even samengevoegd met dit centrale topic. Er wordt aan onze kant bijgehouden aan welk account Spotify Premium is gekoppeld (om de betaling te kunnen verrichten), niet aan welk e-mailadres. Maar, je kunt op Spotify ook inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord dus ik ga ervan uit dat we het snel kunnen ophelderen. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Dan ga ik dit voor je na en laat ik het je weten via een privébericht.
@Joran heb het bijgewerkt!
@Michelleschmitz Als je de gegevens van het aansluitadres achterlaat op het KPN Forum profiel kunnen wij een nieuwe activatiecode toesturen. Wil je het e-mailadres waarin je deze activatiecode wil ontvangen achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen" veld?

@ahmedsalem Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en
06-nummer? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we de gebruikersnaam achterhalen. Het wachtwoord kan je via deze pagina opnieuw aanmaken.Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je je je gegevens hebt achtergelaten?


Het is gelukt, bedankt mannen. Alleen hoe sluit ik de rest vd familie aan als de account gekoppeld is aan mijn Facebook?
Reputatie 7
Badge +28
@abba1953: Ik heb je een privébericht gestuurd!

@ahmedsalem: Je kunt inloggen op Inloggen - Spotify met het hoofdaccount, maakt niet uit of dat een Facebook of 'normaal' account is. Onder het kopje "Premium for Family" kun je gezinsleden uitnodigen 🙂
Mijn spotify premium werk opeens niet meer hoe kan dat?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @s_akerina, Ik durf het zo niet te zeggen, maar aan de hand van je gegevens lees ik dat je een kwartier geleden al geholpen bent door één van mijn collega's. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je ons te vinden. Anders wens ik je een mooi weekend 🙂
Reputatie 1
Badge
Goedemiddag @Ed1951, Wij kunnen je een nieuwe activatiecode sturen voor Spotify Premium. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor Moderators en voor jezelf)

@MaartVie Wij kunnen je accountnaam niet wijzigen. Spotify kan dit ook niet. Je kunt je gebruikersnaam niet wijzigen, maar je kunt een voorkeursnaam invoeren bij het aanmelden om weer te geven op je profiel. Als je toch een andere gebruikersnaam wilt, kun je een nieuw account aanmaken. Wij kunnen je huidige account dan omzetten naar Spotify Free waardoor je een nieuwe activatie ontvangt voor Spotify Premium. Die activatiecode kun je gebruiken om je nieuwe account te upgraden naar Premium.


Alles is opgelost. Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd bij Spotify. Dank voor de adviezen.
Reputatie 1
Sinds kort kunnen we niet meer inloggen op spotify. Password opvragen en originele activatie code opvragen werken allebei niet.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +24
Sinds kort kunnen we niet meer inloggen op spotify. Password opvragen en originele activatie code opvragen werken allebei niet.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst


Hi,

Dit heeft niets met de Premiumcode te maken. Als ik het goed begrijp heb jij geen toegang meer tot je account. Hier kun je een nieuw wachtwoord opvragen, dit wordt gestuurd naar het e-mailadres waarmee je het account hebt aangemaakt. Controleer ook de SPAM folder.

Het enige dat wij kunnen doen is jou een nieuwe Premium code toesturen waarmee je een account Premium maakt, maar dan moet je wel toegang hebben tot dat account.
Reputatie 1
Dat is dus het probleem. Ik krijg de mail niet binnen en ook niet in de spam. Als je een nieuwe code stuurt, kan ik dan evt een nieuw account aanmaken?
Reputatie 7
Badge +24
Weet je zeker dat je niet een ander e-mailadres hebt gebruikt bij de registratie? @cdk.com of @kpnmail.nl? Een nieuwe code is altijd mogelijk als je dit wilt.
Reputatie 1
Oorspronkelijk nog met een tiscali adres, maar dat hebben we lang geleden al aangepast naar kpnmail. Dus graag een nieuwe code op mn kpnmail adres.
Reputatie 7
Badge +24
Bij deze besteld, binnen 24 uur zal je het in je inbox hebben.
@abba1953: Ik heb je een privébericht gestuurd!

@ahmedsalem: Je kunt inloggen op Inloggen - Spotify met het hoofdaccount, maakt niet uit of dat een Facebook of 'normaal' account is. Onder het kopje "Premium for Family" kun je gezinsleden uitnodigen :)

Dat is niet gelukt. Als ik premium for family kies Dan geeft aan dat de account gekoppeld is aan kpn en meer niet
Reputatie 7
Badge +28
Ah, mijn fout. Je neemt op dit moment Spotify Premium gratis bij ons af. Daarbij kan één Spotify account omgezet worden naar Premium. Voor meerdere abonnement is Family nodig.

Je kunt Spotify Family bij ons afsluiten, maar daar heb je wel een nieuwer abonnement voor nodig. Zie ook Alles over Spotify Family bij KPN!. Alternatief is om Spotify Family bij Spotify zelf af te sluiten. Dan is het nodig Spotify Premium op te zeggen via MijnKPN .Zodra je account is omgezet naar Spotify Free kun je overgaan naar Family.
Ik wil graag mijn activatie code van de gratis spotify premium,
Ooit is er een brief binnengekomen met de code en nu ben ik hem kwijt.
kunnen jullie mij daarmee helpen?
Alvast bedankt,
Jannie Bruijns-Hoeksema.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Ik wil graag mijn activatie code van de gratis spotify premium,
Ooit is er een brief binnengekomen met de code en nu ben ik hem kwijt.
kunnen jullie mij daarmee helpen?
Alvast bedankt,
Jannie Bruijns-Hoeksema.


Wat vervelend dat je deze code kwijt bent geraakt. Zou je je KPN Forum profielwillen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)?
Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?