Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20
oke, er wordt een en ander duidelijk. ik heb een vaste aansluiting voor mijn stichting die gratis spotify premium heeft. ik heb ook nog een 06 contract voor de stichting en die heeft geen gratis spotify premium.
misschien dat een keer samen voegen? zou dat kunnen? alles in een?

Ik kan je uiteraard verder helpen met je Spotify, maar kun je me dan het juiste adres geven zodat ik het erbij kan pakken? Als ik het voor me heb kan ik het checken en je een activatiecode sturen, zodat je het kunt gebruiken
Reputatie 7
Badge +20
Ik wil graag mijn spotify premium omzetten naar een ander account.
Daar kan ik je bij helpen, in de zin dat ik je account terug naar 'Free' kan zetten. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode en die kun je dan gebruiken om een ander account mee te activeren. Is dat ok?
welk adres bedoel je dan?
Hoi @Ketelzeiler . Ik begrijp dat jij een stichting runt waar een vast pakket ( internet + bellen en tv? ) afgenomen wordt? En daar heb jij ook spotify bij ?
Ik heb het adres nodig waar dit dit pakket actief is. Ik kan me indenken dat je nu het factuur adres hebt gegeven en ik heb dus het fysieke adres nodig.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt. 🙂

Ik wil graag mijn spotify premium omzetten naar een ander account.Daar kan ik je bij helpen, in de zin dat ik je account terug naar 'Free' kan zetten. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode en die kun je dan gebruiken om een ander account mee te activeren. Is dat ok?

Dat is helemaal goed! Bedankt voor de moeite!
@Marjoleintje : Het account is losgekoppeld. Binnen 3 uren krijg je via je mail een nieuwe code! Succes. 🙂
Ook ik heb dit probleem sinds vorige week. In mei is mijn abonnementsverlening voor mijn mobiele abonnement ingegaan. Misschien heeft het hiermee te maken?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Misschien heb ik bovenstaande niet heel duidelijk vermeld. Ik bedoel dus dat mijn Spotify Premium abonnement vorige week van het ene op het andere moment is omgezet in Spotify Free. Mijn inlog was niet veranderd. Het enige wat ik mij kan bedenken dat veranderd is, is dat de verlenging van mijn mobiele abonnement op 10 mei - een maand eerder dus - is ingegaan. Ik heb nu al een week Spotify Free, terwijl ik nu toch twee jaar probleemloos Spotify Premium had.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Hallo, ik heb bij jullie kpn compleet. Al een paar jaar. Volgens mijn factuur heb ik nog steeds gratis spotify premium. Echter werkt deze niet meer. Weet wel dat het via mijn mobiel abonement niet meer werkt maar hij staat op de factuur van thuis nog wel gewoon. Kunnen jullie mij helpen?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Tascha! Het Spotify account lijkt gekoppeld te zijn met Facebook. Als je met Facebook inlogt zou je een Spotify Premium account moeten hebben. Als dat niet het geval is, of als je een ander Spotify account wil gebruiken kan ik een nieuwe activatiecode opsturen. Laat maar weten of dat nodig is!
Welkom Tascha! Het Spotify account lijkt gekoppeld te zijn met Facebook. Als je met Facebook inlogt zou je een Spotify Premium account moeten hebben. Als dat niet het geval is, of als je een ander Spotify account wil gebruiken kan ik een nieuwe activatiecode opsturen. Laat maar weten of dat nodig is!

Helaas staat ie in 1x op free en op mijn factuur staat dat ik gewoon premium heb dus een nieuwe activatiecode zou fijn zijn. Dank je!
Reputatie 7
Badge +28
Wordt geregeld! Je ontvangt straks een e-mail met een nieuwe activatiecode en instructies. Dan moet het helemaal goedkomen 🙂


Daar kan ik je zeker bij helpen, @Josje1999! Goed dat je je vraag hier stelt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.ik heb het ingevuld zie alleen niet waar ik mijn 06-nummer in moet voeren
Dat mag bij 'persoonlijke opmerkingen', @Josje1999

Ik heb alles ingevuld!
Wordt geregeld! Je ontvangt straks een e-mail met een nieuwe activatiecode en instructies. Dan moet het helemaal goedkomen :)

Hij werkt weer super bedankt 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @mopringles. Welkom hier! Heb je Spotify Premium ook weer toegevoegd aan jouw nieuwe abonnement? We bieden Spotify niet meer gratis aan via een abonnement, maar je kun deze dienst wel toevoegen aan je abonnement voor €8,99. Dit kan ik voor je doen, maar dit kan ook via MijnKPN. Als je wilt dat ik dit voor je in orde maak. Stuur je mij dan je 06nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik Spotify Premium toevoegen aan je abonnement.
Bedankt voor de reactie. Helaas, dat is voor mij geen interessante aanbieding. Dat betekent dus dat ik geen gebruik meer van Spotify zal maken en ik heb weer een reden extra om mij minder aan KPN te binden.
Reputatie 7
Badge +19
ik wil graag hetzelfde regelen. blijven mijn afspeellijsten dan wel behouden?

*Admin: Reactie afgesplitst, topic samengevoegd met verzameltopic


@schiedammert Je wilt dat jouw huidige Premium account incl. afspeellijsten wordt overgezet naar een ander account. Susan geeft aan dat we dat kunnen we regelen, maar je afspeellijsten kunnen wij niet overzetten. Wij kunnen je huidige account alleen omzetten naar Free. Je krijgt dan een nieuwe activatie code voor je nieuwe account. Je nieuwe account kun je dan omzetten naar Spotify Premium. Misschien kan Spotify je afspeellijsten overzetten, maar die mogelijkheid hebben wij niet. Als je een nieuwe activatiecode wilt voor jouw nieuwe account. Zou je dan je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik dit voor je regelen.

@mopringles, Ik begrijp dat je het jammer vindt dat je geen gratis Spotify Premium bij jouw abonnement hebt gekregen. Het is alleen geen voordeel die vanzelfsprekend bij een vernieuwing van je abonnement zit. Destijds was het een aanbieding bij je abonnement, maar dit is bij onze nieuwe abonnementen niet het geval.
Badge
Graag zou ik willen weten hoe ik de Spotify Premium code kan aanvragen, zodra ik mijn telefoonnummer of e-mail invoer, krijg ik de melding dat deze gegevens niet kenbaar zijn, wat natuurlijk niet kan gezien ik klant ben bij KPN.

ik hoor graag een mogelijke oplossing zodat ik volop kan gaan genieten van alle tunes op Spotify!

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Goedendag,

Nadat mijn contract recent is verlengd, werkt mijn Spotify niet meer naar behoren. Ik had
altijd een premium abonnement maar deze is vreemd overgeschakeld naar de gratis versie. Er is expliciet door mij gevraagd om verlenging, maar dit zou niet nodig zijn. Spotify zou doorlopen. Zouden jullie dit voor mij kunnen oplossen?

Met vriendelijke groet,
Paul

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Focus101 en @Paul_Helix, welkom! Ik help jullie graag verder. Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer + evt. klantnummer(s)? Laat even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan duik ik de systemen in.
Beste kpn,

Ik wilde zojuist een activatiecode aanvragen om mijn spotify premium te activeren. Helaas geeft de site aan dat zowel mijn mailadres als 06 nummer niet bekend zijn. Ik ben al een flinke tijd klant met zowel tv/internet als mobiel.
Volgens mijn KPN staat er wel spotify premium gratis.
Kunt u dit misschien voor mij nakijken / code toezenden middels de email?
Bij voorbaat bedankt

Groetjes

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Badge
Hallo @Focus101 en @Paul_Helix, welkom! Ik help jullie graag verder. Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer + evt. klantnummer(s)? Laat even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan duik ik de systemen in.

Goedenavond Marcia. Zojuist m’n profiel aangevuld!
gr. Wouter
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Caroline Kee, welkom! Ik kan dit zeker nakijken. Vul je je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik aan de slag.

@Focus101 thanks! Ik zie dat je een mobiel abonnement bij ons hebt. Daar zit echter geen Spotify Premium bij. Ook zie ik op het adres vaste aansluiting, maar dat staat niet op jouw naam toch? Ik zie dat daar wel een actief Spotify Premium account bij hoort, maar die staat, aan de gebruikersnaam te zien, ook niet op jouw naam.

Als jij Spotify via je mobiele telefoon wilt, kan je dit via MijnKPN aanvragen. Je gaat dan 8,99 euro per maand betalen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?
@Marcia_ mijn gegevens zijn zojuist aangepast, hoor graag groetjes
Badge
@Focus101 thanks! Ik zie dat je een mobiel abonnement bij ons hebt. Daar zit echter geen Spotify Premium bij. Ook zie ik op het adres vaste aansluiting, maar dat staat niet op jouw naam toch? Ik zie dat daar wel een actief Spotify Premium account bij hoort, maar die staat, aan de gebruikersnaam te zien, ook niet op jouw naam.

Als jij Spotify via je mobiele telefoon wilt, kan je dit via MijnKPN aanvragen. Je gaat dan 8,99 euro per maand betalen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?


Klopt! Internet, vast bellen en mobiel, staan in principe los van mijn naam op hetzelfde adres. Echter kreeg ik te horen dat er 6 mensen gebruik konden maken van het account. Zodoende ben ik aan de slag gegaan hier duidelijkheid in te krijgen. Dus mijn vraagt luidt: is het mogelijk met meerdere apparaten gebruik te maken van hetzelfde account?

Hiernaast zou ik graag willen weten of de momentele actie van Spotify ook via KPN te gebruiken valt.