Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @RoméeSchadd, Heb je Spotify Premium ook weer toegevoegd aan jouw nieuwe abonnement? We bieden Spotify niet meer gratis aan via een abonnement, maar je kun deze dienst wel toevoegen aan je abonnement voor €8,99. Dit kan ik voor je doen, maar dit kan ook via MijnKPN. Als je wilt dat ik dit voor je in orde maak. Stuur je mij dan je 06nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik Spotify Premium toevoegen aan je abonnement.
Badge
Beste @Marina_ bedankt voor je reactie. Ja zeker, premium heb ik bij het verlengen ook weer toegevoegd aan mijn nieuwe abonnement.
Reputatie 7
Badge +19
@RoméeSchadd, In dat geval kan ik je een nieuwe code sturen. Zou je daarvoor je 06-nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan stuur ik de code z.s.m.
Badge
@Marina_ ik heb de gegevens ingevuld. Ik zie de code graag zsm tegemoet. Dank!
Reputatie 7
Badge +21
@RoméeSchadd, check! Hij is inmiddels onderweg 😉 Activeren kan je regelen via deze pagina.
Hoi,

Ik zou graag een Spotifyaccount willen aanmaken maar ik mis een activatiecode. Kan iemand mij hieraan helpen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Tytanic. Welkom op het forum. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken en een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ben mijn inlog gegevens kwijt van spotify

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Jan Sjard, welkom op het forum! Ik heb je bericht even samengevoegd met het verzameltopic. Je geeft aan dat je de inloggegevens kwijt bent. Gaat het dan om zowel gebruikersnaam als wachtwoord?

Als je nog wel de gebruikersnaam weet, of het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd, dan kun je die hier invullen. Je krijgt dan een mail om je wachtwoord te resetten.
Als het meerdere mailadressen zouden kunnen zijn, vul het formulier voor allemaal in. Spotify geeft het aan als er géén account aan een mailadres gekoppeld is.

Als je gebruikersnaam of mailadres helemaal niet meer weet, en je het Spotify Premium via ons, dan kan ik de gebruikersnaam voor je opzoeken. Vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat hier in het topic weten als je dit gedaan hebt.
Hallo!

Na het verlengen van mijn sim only abonnement doet mijn spotify premium het niet meer. Spotify zat wel bij het nieuwe sim only abonnement en staat in de mijn KPN app ook als actief. Een nieuwe activatiecode opvragen lukt online ook niet. Kunnen jullie helpen!

thanks
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Bob1991 Dat kijk ik dan graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
@Bart_
Hi Bart,
heb de gegevens in mijn profiel toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +20
@Bart_
Hi Bart,
heb de gegevens in mijn profiel toegevoegd.

Yes, dank je wel! Ik heb alles er direct bij gepakt en er komt binnen nu en enkele uren een nieuwe code naar je toe!
We hebben een alles in huis 1 standaard pakket en begrepen dat we dan een gratis spotify Premium pakket erbij hebben. Het lukt ons niet om dat te organiseren. Kunt u ons helpen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Stefan Leontine Guido Koen, welkom! Kunnen we je zeker bij helpen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en wij sturen je een activatiecode per mail toe.
Hallo Marcia,
ik heb mijn forumprofiel aangevuld.
Zoals vermeld zijn wij alleen geinteresseert in de gratis spotify premium. kan jij ons daarbij helpen ?
Reputatie 7
Badge +21
@Stefan Leontine Guido Koen, bedankt voor de gegevens. Ik heb een nieuwe activactiecode gestuurd naar het e-mailadres waarmee je ook inlogt op het Forum 🙂 De code kan je op de Spotify activatiepagina invoeren en koppelen aan een Spotify Free account.
Ik heb onlangs bij KPN een nieuwe smartphone aangeschaft. Telefoon-abonnement en Alles-in-een Pakket ongewijzigd gebleven. Toch blijkt -zonder enige vorm van communicatie daarover- m'n Spotify Premium abonnement omgezet te zijn in free. Hoe kan dat ?

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Giedendag. Na het in gebruik nemen van een nieuwe telefoon kom ik erachter dat ik vergeten ben spotify over te zetten. Inmiddels wel een account maar helaas geen gegevens meer voor premium. Kunt u die nogmaals doirsturen?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @FredenreneeRoosengarten, Ik heb een nieuwe activatiecode aangevraagd. De code ontvang je vanochtend per e-mail.
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb onlangs bij KPN een nieuwe smartphone aangeschaft. Telefoon-abonnement en Alles-in-een Pakket ongewijzigd gebleven. Toch blijkt -zonder enige vorm van communicatie daarover- m'n Spotify Premium abonnement omgezet te zijn in free. Hoe kan dat ?

Welkom @eastvillage! Als Spotify Premium gratis zit inbegrepen in het Alles-in-1 pakket dan verandert daar niets aan als je je mobiele abonnement verlengt. Als Spotify Premium zat inbegrepen bij het mobiele abonnement vervalt dat wel bij een verlenging. Sinds de abonnementen van 2017 is Spotify niet meer inbegrepen in de prijs van het abonnement. Je kunt het wel met korting afsluiten.

Ik duik even de administratie in om je wat meer duidelijkheid te geven. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en hier een reactie plaatsen als dat is gebeurd? Dan zoek ik uit onder welk abonnement Spotify Premium zat en wat de gebruikersnaam daarvan is.
Dank voor uw reactie
Profiel bijgewerkt. Ook uit mijn klantoverzicht na aanschaf nieuwe telefoon leid ik af dat spotify als gratis product gehandhaafd blijft.
Werkt weer als eerst. Hartstikke bedankt!!
Reputatie 7
Badge +28
Dank voor uw reactie
Profiel bijgewerkt. Ook uit mijn klantoverzicht na aanschaf nieuwe telefoon leid ik af dat spotify als gratis product gehandhaafd blijft.


In het nieuwe mobiele contract staat niets over Spotify, dit is dan ook geen onderdeel meer van het abonnement. Bij het vorige Zorgeloos Premium zat Spotify wel inbegrepen in de abonnementsprijs, misschien dat je dit in MijnKPN zag tot het moment dat het nieuwe abonnement is ingegaan. Je kunt Spotify Premium met korting afnemen, zie ook Spotify bij KPN | KPN

Je hebt nog wel steeds gratis Spotify Premium via het Alles-in-1 Thuis abonnement. Zo lang dit abonnement niet wordt aangepast blijft Spotify dan ook gewoon werken. Maar als je voorheen twee accounts had is er één vervallen door het wijzigen van het mobiele abonnement.
hoi, ik wil spotify graag ook los koppelen van mijn account. Kun je dit inregelen?