Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@Corvdw, omdat het gekoppeld is aan een nieuw abonnement kan het inderdaad zijn dat je een nieuwe code nodig hebt. Echter als ik kijk bij jouw gegevens zie ik dat er per 6-6-2019 een account gekoppeld is. Ik stuur de gebruikersnaam even via een privébericht!

@joanitastam, ik begrijp dat het zo voor je voelt. Heb je ook problemen met Premium of is het enkel en alleen de melding dat je geen Premium zou hebben? Oftewel, heb je ook reclames tussen de liedjes door? Dat is nog iets om naar te kijken lijkt me. Als dat namelijk zo is (reclames tussendoor), dan is de koppeling niet goed en kunnen we kijken of we het account even op Free kunnen zetten om direct een nieuwe activatiecode te sturen om hem weer Premium te maken. Dit zou misschien nog kunnen helpen.
Nee ik heb geen reclames tussendoor, maar kan niet opslaan, krijg steeds de melding dat ik premium ontdekt heb en neem een bonnement op premium... zucht... als ik reclame tussendoor gekregen had, had ik dat hierboven echt erbij vermeld. Spotify geeft aan neem contact op met kpn!! Dat is wat ik doe en wil gewoon normaal Spotify op mijn telefoon zoals het was dus incl opslaan
Reputatie 7
Badge +21
Wanneer je tussendoor geen reclames hoort heb je Spotify Premium. Met welke gebruikersnaam log je in? Wat probeer je precies op te slaan, zou je dat verder willen toelichten. Zou je een screenshot willen maken en delen in dit topic? We helpen je graag verder maar daarvoor hebben we wel wat meer informatie van je nodig.
Hallo,

Mijn Spotify premium werkt ineens niet meer. Als ik een nieuwe code aanvraag, dan geeft de website aan: invoer onbekend.

In de MijnKPN app staat Spotify wel gewoon op actief?
Hoe nu verder? Hoor t graag!

met vriendelijke groet,

Toon
Hallo, ik heb een KPN Compleet account met Spotify. Ik heb Spotify Premium aangevraagd maar nu valt mn gratis account weg. Help?
Reputatie 7
Hay @WesleyvanZ, welkom hier! Ik heb op basis van de gegevens in je forumprofiel een actief gratis Spotify Premium account gevonden. Ik kan de gebruikersnaam van het Spotify je via een PM toesturen. Is dat voldoende? Of ondervindt je andere problemen? Laat het weten, dan kunnen we je verder helpen 🙂
Reputatie 7
Hay @ToonCapel, leuk dat je ons hier hebt gevonden. Welkom! Krijg je een foutmelding bij het openen van Spotify? En wat gebeurt er al je even opnieuw inlogt?

Ik hoor het graag 🙂
waar vind ik mijn mail dat gekoppeld is aan mijn spotify premium account? Ik kan ineens niet meer via de Sonos-app mijn Spotify Premium account gebruiken en wil dit graag oplossen. Echter verzoek om reset van mijn wachtwoord komen niet aan in mijn inbox en ook niet in de ongewenste mail.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hoi Nadia,

bedankt voor je reactie. Ik krijg geen foutmelding. Via alle devices als online zegt spotify dat ik alleen free abonnement heb. Opnieuw inloggen heb ik geprobeerd maar werkt niet helaas.

Groeten,

Toon
Aub ook activatiecode premium abbo nodig.


*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +30
Ha @xrayx, welkom! Ik kan dit wel voor je nakijken als je Premium via KPN hebt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer? Wil je onder 'persoonlijke opmerkingen' laten weten welk e-mailadres je verwacht dat het is? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik help je er graag verder mee.
Badge
Vandaag is plotseling mijn Spotify Premium account niet meer actief. Er is, voor zover ik weet, niets veranderd aan mijn KPN compleet abonnement. Hoe kan dit en wat moet ik doen om het opnieuw te activeren ?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Betsybobje! Is er recent een abonnement verlengd? Spotify Premium is niet meer inbegrepen bij onze huidige abonnementen. Als dat niet het geval is kijk ik voor je na wat er mis gaat. Kun je daarvoor je adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Badge
Hoi Joran, er is niets veranderd aan mijn abonnement, tenminste niet voor zover ik mij daarvan bewust ben.
Ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd aan mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Er gaat hier iets niet helemaal goed. Spotify Premium was voorheen inbegrepen bij het KPN 2016 Zorgeloos Premium abonnement. Op 4 december 2018 is het abonnement verlengd naar KPN 2017 Zorgeloos Instap. Bij dit abonnement zit Spotify Premium niet meer inbegrepen. Vreemd genoeg lijkt Spotify tot recent actief te zijn geweest, Premium had afgelopen december al stopgezet moeten zijn.

Ik kan dit niet herstellen omdat Spotify Premium niet meer bij het huidige abonnement hoort. Waarom het nu pas is stopgezet is me niet helemaal duidelijk, excuses voor de verwarring. Het is wel mogelijk Spotify met korting af te nemen, zie daarvoor Spotify bij KPN | KPN.
Badge
Hoi Joran, vreemd dat het zolang is doorgelopen dan, maar nog vreemder dat niemand mij hierop heeft gewezen toen ik het abonnement telefonisch heb omgezet. Nou ja, dank voor je uitleg in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +28
Dit had inderdaad duidelijk aangegeven moeten worden bij de verlenging. Klein geluk bij een ongeluk dat het zo lang kosteloos is doorgelopen maar ik snap goed dat het niet zo voelt als het abrupt beëindigd wordt.
Reputatie 7
Hah @ToonCapel, en wat gebeurt er als je opnieuw inlogt? Foutief wachtwoord of zie je dat je account Spotify Free is? Wil je jouw forumprofiel invullen met je gegevens? Dan kan ik even kijken op welk Spotify account je geregistreerd bent 🙂 Laat je me hier weten als je de gegevens hebt aangevuld?
Ha Nadia,

na een nieuwe inlog zie ik alleen een free account.
ik zal de gegevens meteen even aanvullen.

groeten, Toon
Reputatie 7
Hey @ToonCapel, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie dat je nog steeds Spotify Premium bij je abonnement hebt. Ik zie dat je een account hebt aangemaakt op 13 dec 2016 met een Facebook account, je probeert ook via FB in te loggen?
Ja ik log in via Facebook. Op een andere manier lukt me volgens mij ook niet
Beste heer/mevrouw,

ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel. Ik wil zeer graag wisselen van spotify account. Kunnen jullie mij helpen? @Marina_ is op de hoogte. Alvast bedankt!

met vriendelijke groet,

Anil
Ik zie tussen mijn producten staan: - Spotify Premium - gratis. Ik heb daar alleen geen activatiecode meer van. Zou de activatiecode opnieuw verstuurd kunnen worden?

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Adnilnart, welkom! Begrijp ik goed dat je Premium hebt via KPN en dat je een nieuwe activatiecode wilt? Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer en klantnummer(s), dan zorg ik dat je een nieuwe code krijgt. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt.

@Anil81 ik kan je daar zeker mee helpen! Wel zie ik dat het Spotify account op naam en e-mailadres van een dame staat. Kan ik de nieuwe activatiecode sturen naar het e-mailadres waar jij ook mee inlogt op het forum? Dan pas ik dit voor je aan.

Hallo @Annemieke096, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan stuur ik je een nieuwe activatiecode per mail. Laat het even weten wanneer je dit gedaan hebt 🙂.
@Marcia_ graag. Alvast bedankt!