Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

dit klopt inderdaad, de verkopende partij heeft dit zelfs opgeschreven en bevestigd
Hallo,
Ik heb een premium spotify account die ik op mijn oude telefoon gebruikte, maar als ik via mijn kpn om de activatie code vraag wordt mijn e-mail adres noch mijn telefoonnummer herkend. Als ik dan naar de spotify site ga, zie ik dat ik inderdaad allen voor "free" sta geregistreerd.....Zou blij zijn als ik dit nu eens eindelijk opgelost krijg....
Ik heb mijn gegevens aangevuld. Zou ik nu een activatiecode kunnen krijgen?
Reputatie 7
Badge +21
@Geen activatiecode kan krijgen Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatie code aangevraagd. Binnen 3 uur ontvang je deze code per e-mail. Laat je ons weten of het is gelukt om een Spotify Premium account aan te maken?

@LeonvdK Wat vervelend dat jouw gegevens niet herkent worden en dat je daardoor geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Wij helpen jou graag verder. Zou je je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Goedendag,

ik wil graag de gebruikersnaam van mijn spotify account wijzigen. Kunnen jullie mij daar bij helpen?

met vriendelijke groet,

anil

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +20
dit klopt inderdaad, de verkopende partij heeft dit zelfs opgeschreven en bevestigd
Dat is bijzonder, @Marchel Chaudron Waar heb je het één en ander aangeschaft en heb je die bevestiging nog bij de hand? Ik zou dat uiteraard graag willen zien, al was het maar om de verkopende partij van de juiste feedback te voorzien.
Moest opeens vandaag 9,99 betalen voor premium. Graag een oplossing.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Goedendag,

ik wil graag de gebruikersnaam van mijn spotify account wijzigen. Kunnen jullie mij daar bij helpen?

met vriendelijke groet,

anil

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic



Hoi @Anil81, Wij kunnen de gebruikersnaam van je Spotify account niet wijzigen. Op deze pagina kun je alle informatie hierover vinden. Wanneer je een nieuw account gaat aanmaken, kan ik je huidige account wel omzetten van Premium naar Free. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode toegestuurd waarmee je met je nieuwe account kunt upgraden naar Premium. Zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik dat in orde maken.

@Joanne76, Weet je zeker dat je € 9,99 betaalt? Wanneer je Spotify bij ons afneemt kost premium € 8,99. Tenzij je dit product nog gratis hebt bij één van je abonnementen. Zou je jouw gegevens ook willen toevoegen aan je forum profiel? Dan zoek ik het uit.
Hallo, Vikash, Ik heb de gegevens in mijn profiel ingegeven zoals gevraagd.
Reputatie 7
Badge +19
Hi @LeonvdK, Je account is inderdaad omgezet naar Free, terwijl je er voor betaalt. Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Deze ontvang je vanmiddag nog per sms.
Goedemiddag,

Ik heb bij mijn abonnement bij KPN ook spotify premium.
Vandaag kwam ik erachter dat dit nu weer spotify free is, terwijl ik mijn abonnement niet gewijzigd heb.
Ik las dat meerdere mensen dit hebben gehad, en dat die een nieuwe activeringscode toegestuurd kregen.
Zouden jullie mij ook een nieuwe activeringscode kunnen smsen.
Bij voorbaat dank.
met vr.gr Joop H

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Hoi,

Ik zou graag mijn spotify family aan een andere spotify account willen koppelen. Kunnen jullie voor mij:

  • Spotify premium ontkoppelen van mijn mobiele nummer (bundel is reeds stop gezet)
  • Spotify family ontkoppelen van mijn thuis abbo?
Alvast bedankt
Hoi @BastiaanN87 . Duidelijk verhaal. 🙂 Ik heb beide accounts losgekoppeld. Dit zou binnen drie uren geregeld moeten zijn. Mocht er iets mis gaan, laat het weten!
Goedenavond, ik heb via kpn spotify premium maar nu krijg ik via mijn nieuwe telefoon een berichtje dat ik Spotify Premium moet hebben terwijl ik dat dus via jullie heb??

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @joanitastam, welkom! Leuk, een nieuwe telefoon! Welke is het geworden? Log je misschien met een andere gebruikersnaam in? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en als je Spotify Premium ook via je mobiele diensten hebt, je 06-nummer? Laat het hier even weten en ik help je er verder mee.
Hi, Samsung Galaxy s10. Nee ik log niet op een andere gebruikersnaam in. Forumprofiel heb ik aangepast op klantnummer na die weet ik niet uit mijn hoofd.
Reputatie 7
Badge +30
Tof! Ik zie wel gewoon een gekoppelde gebruikersnaam. Zou je de gebruikersnaam die jij gebruikt onder 'persoonlijke informatie' in je profiel willen zetten? Dan check ik of het matcht!
Ik heb het bij persoonlijke opmerkingen gezet omdat ik anders niet wist waar... ik heb nooit problemen gehad en nu wel met mijn nieuwe telefoon... ik luister ook gewoon via mijn telefoon en geen probleem op tv
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @J.hielkema, welkom! Ik zie hier dat je inderdaad Spotify hebt bij je mobiele abonnement. Het systeem geeft echter aan dat je dit ook nog nooit geactiveerd had. Maar, ik begrijp uit je bericht dat je tot voor kort wel gewoon Premium had? Dat is dan een beetje vreemd. Ik heb nu de activatiecode van de Premium die in het abonnement zit opnieuw verstuurd. Die krijg je per sms. Met de code kun je dan hier je Spotify account omzetten naar Premium.

@joanitastam, dank je! Dat is ook de gebruikersnaam die we hier zien. Kun je eens met de gebruikersnaam inloggen op de spotify website? Als het daar ook netjes als Premium staat, dan vermoed ik toch dat je op je telefoon met de verkeerde gegevens inlogt. Als het op de website ook als Free staat, dan gaat er ergens iets mis tussen ons en Spotify en gaan we dat verder uitzoeken.
Op Spotify sta ik premium en wordt aangegeven dat ik contact op moet nemen met kpn
Ik heb al Spotify opnieuw geïnstalleerd op mijn telefoon, uitgelogd, opnieuw ingelogd enz
Ook krijg ik steeds de melding je heb premium ontdekt.. probeer nu premium abonnement
Reputatie 7
Badge +30
Op Spotify sta ik premium en wordt aangegeven dat ik contact op moet nemen met kpn

Mooi, dan is alles aan onze kant in orde. Je Premium is geactiveerd, en op de gebruikersnaam die je hebt opgegeven. Dat zie je ook terug op de website. Dan is het of toch dat je in de telefoon inlogt met een ander account of er is iets niet helemaal in orde met de Spotify app op de telefoon. Controleer voor de zekerheid het account in de app. Dat doe je door rechtsboven op het settingsicoon te klikken. Je ziet dan vervolgens bovenaan onder welke naam je bent ingelogd. Als dat niet klopt, log uit, en log opnieuw in met de juiste gegevens. Als het wel klopt lijkt het alsof de app niet goed koppelt met de Spotify servers. Wat je dan nog kunt doen is de app verwijderen en opnieuw installeren.

Edit: ik had je laatste twee berichten even gemist. Als dat alles ook niet werkt, dan kun je het beste contact opnemen met Spotify en aangeven dat de app niet je Premiumstatus laat zien terwijl dat wel actief is.
Hallo, ik had Spotify premium op mijn oude adres (aangemeld via facebook). Ik heb dit kpn abonnement opgezegd en direct het bestaande kpn abonnement op mijn nieuwe adres uitgebreid met itv en spotify. Ik kreeg toen een activeringscode en heb dit direct uitgevoerd. Maar nu het oude abonnement is afgesloten werkt premium niet meer. Heb ik nu een nieuwe activeringscode nodig? Mvg, Cor
Dit is toch wel heel erg apart!!! Spotify geeft aan neem contact op met kpn en kpn geeft aan neem contact op met Spotify!?! Hoe bedoel je van het kastje naar de muur gestuurd?!? Hier word ik serieus echt niet vrolijk van!!!! Bedankt voor het niet helpen, mijn tijd te verdoen met niets aangezien ik nu nog geen stap verder ben!!!!! Super dit!!!!