Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bart, het is gelukt ik heb alle gegevens ingevuld.
dank alvast!
Groetjes

Yes, dank je! Ik heb je account teruggezet naar Free. Je krijgt via de mail een nieuwe activatiecode van mij, waarmee je het account weer Premium kunt maken. Dat moet werken!
Ik heb een alles in 1 standaard abonnement met gratis spotify premium. Helaas lukt het mij niet om hiervan gebruik te maken en het lukt me ook niet om een activeringscode op te vragen via mijn email adres. Het zou goed kunnen dat ik gewoon iets fout doe of geen recht meer heb op de gratis premium optie maar dat is mij niet helemaal duidelijk.
Hoi @Davess . Ik heb je vraag even naar het centrale topic verplaatst. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe het precies zit en indien mogelijk stuur ik je uiteraard een nieuwe code. Ik heb wel je gegevens nodig. Kun je je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?
Hi Erwin, heb mijn profiel aangevuld. Is hopelijk voldoende en anders verneem ik dat weer graag. Alvast dank.
@Davess Ik heb het al gevonden, denk ik. Je hebt recht op spotify via je vaste diensten. Ik heb zojuist een nieuwe code verstuurd naar het kpnmail contact e-mail adres dat je bij ons hebt. Kun je daar in de loop van de avond eens kijken (kan ongeveer drie uren duren) - kijk voor de zekerheid ook even in de spam map als je niks in je inbox hebt.
Hi Erwin. Code ontvangen en het werkt. Dank voor je snelle hulp.
Reputatie 7
Graag gedaan namens Erwin, @Davess 🙂
Sinds enige tijd heb ik Internet en TV van KPN en heb al een langere tijd een mobielabonnement van KPN.
Op het mobielabonnement had ik ook Spotify Premium.

Nu had ik Spotify Premium als optie toegevoegd aan mijn nieuwe Internet en TV abonnement en de optie bij mijn mobielabonnement uitgezet.

Vervolgens heb ik een nieuwe activatiecode gekregen maar die code werkte niet. Na het invullen kwam de melding dat ik al Spotify had en stuurt mij daarna naar de inlogpagina van Spotify. Hierop wordt ook aangegeven dat ik momenteel een Free-account heb.

Graag wil ik mijn premium account (her)activeren en zie graag een oplossing verschijnen. Alvast bedankt!

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Heractiveren Spotify, Bedankt voor je berichtje. Aan de hand van je gegevens van je internet en tv abonnement heb ik je een nieuwe activatiecode gestuurd. Je ontvangt de code vanavond nog. Laat je even weten of het gelukt is?
Mijn spotify premium doet het niet meer.. in mijn kpn account geeft die aan dat ik premium ben maar bij spotify ben ik free.. activatie code werkt niet aangezien hij mijn email niet herkent. Webcare kpn werkt niet. Wat nu? Ik betaal nu per maand voor iets wat ik niet heb en geen enkele manier om iets op te lossen..

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb Spotify Premium maar die werkt niet meer na het verlengen van mn abonnement. Kan je een nieuwe activatie code sturen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Mijn spotify premium doet het niet meer.. in mijn kpn account geeft die aan dat ik premium ben maar bij spotify ben ik free.. activatie code werkt niet aangezien hij mijn email niet herkent. Webcare kpn werkt niet. Wat nu? Ik betaal nu per maand voor iets wat ik niet heb en geen enkele manier om iets op te lossen..
Hallo @Marki88 Ik kijk graag even mee, om te zien hoe het zit. Je hebt het via je mobiele nummer? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb Spotify Premium maar die werkt niet meer na het verlengen van mn abonnement. Kan je een nieuwe activatie code sturen?
@Ynaj Dat gebeurt soms bij een verlenging. De nieuwe code is naar je verstuurd, via sms!
Bij verlenging van mijn mobiele abonnement is expliciet aangegeven dat Spotify premium onderdeel blijft uitmaken van het pakket. Ineens zie ik vandaag dat Spotify het niet meer doet. Gegeven de toezegging bij verlengen en het feit dat ik al mij telefoon/internet/vaste telefoon en mobiel van KPN afneem verwacht ik dat deze service gewoon blijft werken... Ik begin me zorgen te maken dat ik verkeerd ben voorgelicht tijdens verlengen als ik de berichten hier lees.. maakt Spotify nog steeds onderdeel uit van combi/familie pakket of is alles gewoon 10€ (Prijs Spotify) duurder geworden?

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Hallo,

Ik heb de gegevens ingevuld bij het profiel alleen weet ik niet het klantnummer op het moment.

Ik heb spotifypremium via mijn mobiele nummer

Komt u eruit?
Reputatie 7
Badge +30
@NickHabets: welkom! Spotify is bij nieuwe abonnementen geen inbegrepen onderdeel meer van het abonnement. Wel kan het daar als optie aan toegevoegd worden. Wat ik vermoed ook bij jou netjes gebeurd is. Wel zien we daar soms dat de Spotify toch even afgemeld wordt. Dat is het moment waarop je oude (inbegrepen) Spotify vervalt. Je kunt dan weer opnieuw Premium maken met de nieuwe activatiecode. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan check ik dit voor je, en stuur de code nog even een keer op.

@Marki88: dank! ik zie hier dat de activatiecode voor je Spotify gisteren per sms naar je is verzonden. Dit op het 06-nummer van je abonnement. Check even of je die al hebt ontvangen. Anders kunnen we hem opnieuw sturen.
Hi,
zoals gevraagd, heb ik zojuist alle gegevens ingevuld in de link..
groeten Nick
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @NickHabets, Bij je tv/internet abonnement en bij je mobiele abonnement is Spotify Premium niet inbegrepen en nog niet toegevoegd. Als je gebruik wilt maken van Spotify Premium, kan ik dit aan één van de abonnementen toevoegen voor €8,99 per maand. Als je aangeeft onder welk abonnement ik Spotify Premium kan toevoegen, regel ik dit vanavond nog. Je krijgt dan vanavond nog een activatiecode.
Hoi Marina,
ik heb al jaren spotify premium gratis inbegrepen in mijn abonnementen. Gratis omdat ik alles afneem van de KPN. Bij het afsluiten van de verlenging is aangegeven dat dit zo blijft. Anders zou mijn abonnement ineens duurder zijn.. Dat het bij nieuwe abonnementen niet is inbegrepen heb ik inmiddels begrepen. Ik heb echter geen nieuw abonnement, maar mijn bestaande abonnement verlengd. waarbij bij afsluiting is aangegeven dit spotify premium ongewijzigd gratis inbegrepen zou blijven. Wil je deze service weer gratis activeren- kids klagen hele dag ivm missen playlists !!!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @NickHabets, Wanneer je gaat verlengen ga je een nieuw abonnement aan. Bij ons nieuwe abonnementen zit Spotify Premium niet gratis inbegrepen. Hoe dit misverstand is ontstaan, kan ik niet nagaan. Helaas kom je niet meer in aanmerking voor gratis Spotify Premium. Mocht je er toch gebruik van willen blijven maken, kan ik Spotify weer toevoegen voor € 8,99.
Hi, Marina, heel vreemd!!!’ Weet je zeker dat dit niet gratis is voor mij zoals het al jaren is? Ik zou namelijk niet weten welke abonnementen ik nog meer bij KPN moet afsluiten om gewoon weer mijn premium gratis te krijgen- zoals beloofd!!!
ik heb zowel internet als vaste lijn als tv en ook mobiel abonnement.... kan me niet voorstellen dat dit ineens niet meer voldoet voor een gratis premium spotify ?

Daarnaast vind ik het heel misleidend dat ik een abonnement afgesloten dat €8.99 duurder blijkt te zijn.. als ik dezelfde diensten wil.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @NickHabets, Wanneer Spotify Premium is inbegrepen bij je abonnement, vermelden we dit ook op het contract. Dit kun je nagaan op de overeenkomst die je hebt ontvangen tijdens je verlenging. Mocht het er toch opstaan, stuur gerust nog een bericht.
Hi Marina, wat een ellende dit... ik heb de meest recente factuur bekeken en er staat gratis - bij Spotify. Wil je zo vriendelijk zijn nogmaals te checken? Ik heb al mijn gegevens ingevuld in de link die Eric heeft opsgeatuurd. Daaruit zou moeten blijken dat ik gratis spotify Premium heb.
Reputatie 7
Badge +19
@NickHabets, Je vorige factuur is nog van je vorige abonnement. Er staat ook iets boven gratis Spotify ''KPN 2016 Zorgeloos Premium ''. Je hebt nu een ''KPN 2019 15 GB en onbeperkt bellen/sms'' abonnement. Je ontvangt één deze dagen een nieuwe factuur waarop Spotify niet meer staat. Geloof mij, ik heb echt alles gecontroleerd. Het is niet dat ik je geen acticatiecode wil sturen, je komt er alleen niet meer voor in aanmerking. Uiteraard snap ik dat je hier van baalt, maar ik kan je geen nieuwe activatiecode opsturen. Mocht je hieraan twijfelen, bel gerust met een collega van mij via 0800-0402 optie 1. Voor nu wens ik je ondanks het ongemak een fijne avond Nick!
Hi Marina, ik ga wel bellen is makkelijker, maar naast wat jij noemt heb ik ook voor thuis alles in 1 glasvezel en bel onbeperkt contracten voor de vaste lijn, tv en internet.. lijkt mij toch voldoende om dat sportliefhebber premium - zoals beloofd is - gratis door te tekken?? Anyway Kun jij ook niks aan doen.
Dank voor je hulp - je zult vast wel gelijk hebben, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit zonder enige communicatie is uitgezet, sterker nog er is toegezegd dat het gratis in mijn abonnement zou blijven.. zwaar teleurgesteld.
fijne avond
Hi Marina,
toch nog ff ingedoken- maar de factuur waar duidelijk in vermeld staat “spotify premium gratis” is voor de hele maand Juli. Mijn nieuwe abonnement gaat in op 12.07.... het oude contract is slechts €10,45. De rest is het begin van het nieuwe contract. Wil je svp nog een keer kijken naar mijn laatste factuur?
thanks, groeten Nick