Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Jeroen-14 Ik kijk dat graag voor je na, maar ik heb wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Welkom @Joytje! Heb je Spotify in combinatie met een mobiel abonnement of een thuisabonnement? Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe code op.

Ggegevens ingevuld !
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik zie geen Spotify Premium meer onder jouw abonnement. Vorige maand ben je overgestapt van Alles-in-1 Standaard naar Internet+TV. Het nieuwe abonnement is wat goedkoper maar Spotify Premium is niet meer bij de prijs inbegrepen. Je kunt Spotify Premium wel met korting bij ons afsluiten: Spotify bij KPN | KPN. Als er meerdere Spotify gebruikers in jouw huishouden zijn ben je nog veel voordeliger uit met Spotify Family, ook die kun je met korting afsluiten.
@Bart_ ik heb mijn instellingen veranderd. Dank voor je reactie
Reputatie 7
Badge +28
Dank @Jeroen-14! Ik zie hier ook terug dat Spotify niet meer Premium is. Aangezien Spotify Premium onderdeel blijft van jouw abonnement had dit gewoon door moeten lopen. Ik stuur een nieuwe activatiecode op, die ontvang je binnen 3 uur per sms. De activatiecode kun je straks op Activeer jouw Spotify Premium account ingeven, dan is jouw Spotify direct weer Premium. Had niet nodig moeten zijn, sorry daarvoor!
Joran dat klopt maar dan nog heb ik een activeringscode nodig voor korting en die heb ik niet. Zie eerste bericht.
Ik heb al veel geprobeert om spotify zo in te loggen maar omdat ik mij heb ingelogd heb met Facebook lukt dat niet
wil graag dat ontkoppelen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Joran dat klopt maar dan nog heb ik een activeringscode nodig voor korting en die heb ik niet. Zie eerste bericht.

Joran geeft in het eerdere bericht aan dat in het nieuwe abonnement Spotify Premium niet meer inbegrepen is. Als je gebruik wil maken van Spotify Premium, dan zal je het moeten toevoegen aan het abonnement. Nadat je Spotify Premium of Family hebt toegevoegd aan het abonnement zal er een activatiecode toegestuurd worden.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb al veel geprobeert om spotify zo in te loggen maar omdat ik mij heb ingelogd heb met Facebook lukt dat niet
wil graag dat ontkoppelen


Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Zodra we je gegevens hebben kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Met deze activatiecode kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik ben ook de inloggegevens kwijt. Is nu alleen werkend op de iPad, maar het lukt nu niet meer om spotify op de telefoon te krijgen. Graag jullie hulp, alvast bedankt!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb een spotify premium abonnement, maar ineens geeft spotify aan dat ik dat niet heb.
Hoe los ik dit op?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Badge
Halloik heb zelf al Spotify Premium op mijn mobiel maar nou wil mijn vrouw dat ook. Alleen heb ik geen idee meer wat onze inloggegevens zijn. Wij hebben Spotify Premium via kpn.

Mbv Marinus

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hier hetzelfde probleem, in de KPN app staat dat spotify premium geactiveerd is echter heb ik geen acticatiecode ontvangen via mail of SMS


*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
Beste @de wilde, @Marinustebeest en @PYGO83, welkom op ons forum! Ik kan jullie als het goed is, van een antwoord op de vraag voorzien. Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer(s)? Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en we gaan voor jullie aan de slag.
Badge
Goedemorgen Marcia,

Heb de gegevens aangepast kon hier alleen 1 mobiel nummer invullen. Het nummer van mijn vrouw staat hier nu niet bij. Mvg Marinus
Reputatie 7
Badge +30
Dit is helemaal prima hoor. Ik zie op dit moment dat jullie via je vaste diensten inderdaad gebruik maken van Spotify Premium. Ik zie dat je deze aan je Facebook account gekoppeld hebt. Daarmee kan je dus inloggen. Je kunt deze inloggegevens ook aan je vrouw geven, je kunt echter maar op één apparaat tegelijk ingelogd zijn. Jullie kunnen dus nooit tegelijk gebruik maken van Spotify Premium. Je vrouw kan via haar MijnKPN account ook gemakkelijk Spotify Premium aanschaffen. Hiervoor gaat zij dan 8,99 per maand betalen. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?
Badge
Ok ik had verwacht dat het bruikbaar was voor iedereen tot een bepaalde data limiet of zo.
Jammer. Maar goed mijn vraag is beantwoord bedankt daarvoor.

Mvg Marinus
Ik heb al tijden spotify maar van de 1 op andere dag was mijn spotify weg en moest ik een nieuwe aanmaken. Mijn muzieklijst is ook verdwenen.. Helaas werkt mijn premium niet maar betaal ik hier wel voor. Heb echt van alles geprobeerd en opgevraagd. Zelfs afgelopen maand dubbel betaald voor geen premium.. iemand bekend met dit probleem? Bvd

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +21

Ik ben ook de inloggegevens kwijt. Is nu alleen werkend op de iPad, maar het lukt nu niet meer om spotify op de telefoon te krijgen. Graag jullie hulp, alvast bedankt!

Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we deze gegevens hebben kunnen we de gebruikersnaam achterhalen. Het wachtwoord kan je via deze pagina opnieuw instellen. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +30
@Flr welkom! Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en onder 'persoonlijke opmerkingen' de door jou gebruikte gebruikersnaam vermelden? Dan kijk ik wat er misgaat?
Ik heb het bijgewerkt! Bedankt voor het meekijken
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het bijgewerkt! Bedankt voor het meekijken
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat het Spotify Premium account inderdaad is teruggezet naar een Spotify Free account. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd. Met deze code kan je het Spotify Free account weer upgraden naar Premium. Je ontvangt deze code binnen 3 uur per SMS.
Goede dag wil graag mijn account naam van mijn spotify wijzigen.
Kunnen jullie mij een nieuwe link en activatie code sturen
Ik krijg het echt niet uit sinds de update

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Op 15 Augustus heb ik het factuur betaald van mijn abonnement, die ik een week later heb verlengd. Nu is vandaag mijn spotify premium opeens verdwenen na het nog geen halve maand te hebben gebruikt. Dus 9 euro betaald voor 2 weken spotify... Ik neem aan dat ik gewoon recht heb op mijn volle betaalde maand spotify?