Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Klopt, alles opgelost
Reputatie 7
Badge +21
@J rozema, yes helemaal goed! Als hij op Free staat dan kan je je hier opnieuw melden en kan ik een activatiecode aanvragen ;)

@Martijn van dijk, top bedankt voor je terugkoppeling 🙂
Hallo,

Ik zou graag het premium Spotify account wat gekoppeld is aan mijn KPN abonnement overzetten naar een andere gebruiker. Deze staat namelijk nu op de naam (en email adres) van mijn zoon en zou deze graag over willen zetten naar mijn eigen email adres. Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Johan
Reputatie 7
Badge +24
Hallo,

Ik zou graag het premium Spotify account wat gekoppeld is aan mijn KPN abonnement overzetten naar een andere gebruiker. Deze staat namelijk nu op de naam (en email adres) van mijn zoon en zou deze graag over willen zetten naar mijn eigen email adres. Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Johan


Hi Johan, welkom hier.

Bedoel je dus dat je je huidige Spotify account wilt overzetten naar een ander e-mailadres? Inclusief de afspeellijsten? Dat kan namelijk wel met een omweg. Je zult dan een nieuw Spotify account moeten aanmaken die je daarna met een code van ons Premium maakt. Daarna kun je via Spotify zelf een verzoek indienen om de afspeellijsten over te zetten.

Begrijp ik de vraag zo goed?

Hallo,

Ik zou graag het premium Spotify account wat gekoppeld is aan mijn KPN abonnement overzetten naar een andere gebruiker. Deze staat namelijk nu op de naam (en email adres) van mijn zoon en zou deze graag over willen zetten naar mijn eigen email adres. Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Johan
Hi Johan, welkom hier.

Bedoel je dus dat je je huidige Spotify account wilt overzetten naar een ander e-mailadres? Inclusief de afspeellijsten? Dat kan namelijk wel met een omweg. Je zult dan een nieuw Spotify account moeten aanmaken die je daarna met een code van ons Premium maakt. Daarna kun je via Spotify zelf een verzoek indienen om de afspeellijsten over te zetten.

Begrijp ik de vraag zo goed?


Hi Alex,

Ja dat klopt inderdaad. Ik heb inmiddels al een nieuw Spotify account aangemaakt. Deze kan dan via de link die jullie voorzien omgezet worden naar een premium account en zal het originele account vanzelf veranderen in een "Free" account?

Bedankt.

Mvg,
Johan
Ook ik ben mijn activeringscode voor spotify kwijt. Heb geprobeerd om een nieuwe aan te vragen , maar hij herkent mijn email adres en mijn telefoonnummer niet.
Reputatie 7
Badge +24
Ja dat klopt inderdaad. Ik heb inmiddels al een nieuw Spotify account aangemaakt. Deze kan dan via de link die jullie voorzien omgezet worden naar een premium account en zal het originele account vanzelf veranderen in een "Free" account?

Nee, ik ga nu je huidige account loskoppelen en jou een nieuwe code sturen zodat je je nieuwe Premium kunt maken. Dit wordt binnen 24 uur gedaan, in de praktijk veel sneller. 😉 Even geduld dus.

@HenkJKS, geen probleem dan help ik je graag verder. Wil je dan even je profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan kan ik dit voor je nakijken!
Hallo. ik heb geprobeerd een activatiecode aan te vragen voor spotify premium. maar als ik mijn email-address invul dan staat er: dit email-address word niet herkend probeer het opnieuw.
Reputatie 7
Badge +21
@Joop7, dan zoek ik het graag voor je uit! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer én 06-nummer? Laat het even weten als dit gelukt is, dan help ik je zo snel mogelijk aan een nieuwe activatiecode 😉
@Susan_ Ik heb ook recht op Spotify. En dit ook al jaren in gebruik. Nu wil ik echter het inbegrepen Spotify pakket koppelen aan een ander e-mailadres. Zouden jullie mij ook kunnen ontkoppelen?

Admin: afgesplitst en naar juiste topic verplaatst
Hoi, mijn ex heeft spotify in gebruik en hij is verhuisd nu en ik hou kpn en wil de oude spottify account ontkoppelen en zelf nieuwe koppelen omdat het gratis is bij mijn pakket kan dat?

Admin: afgesplitst en naar juiste topic verplaatst

Ja dat klopt inderdaad. Ik heb inmiddels al een nieuw Spotify account aangemaakt. Deze kan dan via de link die jullie voorzien omgezet worden naar een premium account en zal het originele account vanzelf veranderen in een "Free" account?Nee, ik ga nu je huidige account loskoppelen en jou een nieuwe code sturen zodat je je nieuwe Premium kunt maken. Dit wordt binnen 24 uur gedaan, in de praktijk veel sneller. 😉 Even geduld dus.

@HenkJKS, geen probleem dan help ik je graag verder. Wil je dan even je profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan kan ik dit voor je nakijken!
Ja dat klopt inderdaad. Ik heb inmiddels al een nieuw Spotify account aangemaakt. Deze kan dan via de link die jullie voorzien omgezet worden naar een premium account en zal het originele account vanzelf veranderen in een "Free" account?Nee, ik ga nu je huidige account loskoppelen en jou een nieuwe code sturen zodat je je nieuwe Premium kunt maken. Dit wordt binnen 24 uur gedaan, in de praktijk veel sneller. 😉 Even geduld dus.

@HenkJKS, geen probleem dan help ik je graag verder. Wil je dan even je profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan kan ik dit voor je nakijken!


Heb net mijn profiel aangevuld voor zover het kon
Reputatie 7
Badge +30
Welkom @DuijnHans en @Silv, ik kan nieuwe activatiecodes voor jullie regelen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en 06-nummer als je Spotify via je mobiele diensten hebt? Laat het hier even weten en ik stuur een nieuwe code toe.

@HenkJKS top! Ik heb je een e-mail met een nieuwe activatiecode toe gestuurd. Deze ontvang je binnen 3 uur en daarmee kan je je account opnieuw koppelen.
@marcia gedaan!
Reputatie 7
Badge +28
@Silv: Wordt geregeld, binnen 3 uur ontvang je een nieuwe activatiecode per mail. Als je nog vragen hebt, laat het weten!
Hoi, mijn ouders hebben een kpn abonnement en wilden graag spotify.
Mijn vader heeft vandaag Kpn gebeld en ze hebben hem een ww toegezonden per mail.
Spotify gedownload, en het ww ingevoerd.
Spotify doet het nu, alleen is dit geen premium...

Nu is mijn vraag, volgens mij krijgen hun na 2 weken ofzo een melding dat ze een eigen ww enz aan kunnen maken?
En dan veranderd hun spotify naar premium toch?
Hoor graag van jullie

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Hoi, @Bartenjes. Welkom op het KPN forum. Goed dat je hier een vraag stelt. Als je via ons Spotify Premium afneemt, dan krijg je een activatiecode. Met deze code kun je op onze site: je nieuwe Spotify Premium activeren. Ben je het wachtwoord van een bestaand account vergeten? Dan kunnen we je een mail sturen op het mailadres waarop je Spotify hebt aangemeld met een nieuw wachtwoord. Je kunt dan weer inloggen op je eigen Premium account.

Je geeft hier aan dat het geen Premium account is? Dat is raar! Zou je je forumprofiel willen invullen met de postcode, huisnummer en naam contractant (ouders)? Dan kan ik kijken of er op dat adres een account via ons geactiveerd staat. Laat het hier weten als je de gegevens hebt aangevuld 🙂
> Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit kan je deze niet uit je abonnement verwijderd worden. Wel kan je account losgekoppeld worden en teruggezet naar Free als je Premium niet meer via KPN wilt gebruiken. Reageer dan hieronder, dan helpen we daarbij.

Ik zou graag mijn Spotify willen ontkoppelen van het account waar ik dat nu gebruik. En vervolgens inzetten op een andere Spotify account. Kunnen jullie mij helpen?
Reputatie 7
Badge +20
> Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit kan je deze niet uit je abonnement verwijderd worden. Wel kan je account losgekoppeld worden en teruggezet naar Free als je Premium niet meer via KPN wilt gebruiken. Reageer dan hieronder, dan helpen we daarbij.

Ik zou graag mijn Spotify willen ontkoppelen van het account waar ik dat nu gebruik. En vervolgens inzetten op een andere Spotify account. Kunnen jullie mij helpen?

Dat kan ik, @DuijnHans Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
goedemorgen,

Ik heb sinds gisteren geen toegang meer tot mijn spotify premium account. Als ik op mijnkpn inlog staat er dat spotify premium wel geactiveerd is (zie foto’s). Heb het probleem denk ik al gevonden. Hij haalt sinds deze maand de kosten voor spotify niet meer samen met mijn abonnementskosten af. Zou dit opgelost kunnen?

mvg Erwin

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi, @Bartenjes. Welkom op het KPN forum. Goed dat je hier een vraag stelt. Als je via ons Spotify Premium afneemt, dan krijg je een activatiecode. Met deze code kun je op onze site: je nieuwe Spotify Premium activeren. Ben je het wachtwoord van een bestaand account vergeten? Dan kunnen we je een mail sturen op het mailadres waarop je Spotify hebt aangemeld met een nieuw wachtwoord. Je kunt dan weer inloggen op je eigen Premium account.

Je geeft hier aan dat het geen Premium account is? Dat is raar! Zou je je forumprofiel willen invullen met de postcode, huisnummer en naam contractant (ouders)? Dan kan ik kijken of er op dat adres een account via ons geactiveerd staat. Laat het hier weten als je de gegevens hebt aangevuld :)


Hoi Kpn,

Ik heb het forumprofiel ingevuld. Ik hoop dat het voldoende info is.
Hoor graag van jullie.
Hoi @Bartenjes . Ik hen je zojuist voor de zekerheid maar even gebeld. Omdat ik zag dat er gisteren al een code is verstuurd. Ik begrijp van jou dat alles nu in orde is? Ik zie nog geen geactiveerd account maar je kunt dus met die code een nieuwe premium account activeren. Veel succes!
Hoi @Bartenjes . Ik hen je zojuist voor de zekerheid maar even gebeld. Omdat ik zag dat er gisteren al een code is verstuurd. Ik begrijp van jou dat alles nu in orde is? Ik zie nog geen geactiveerd account maar je kunt dus met die code een nieuwe premium account activeren. Veel succes!

Hey,

Gebeld naar mijn ouders ? Of naar de klantenservice ?
Ik heb gisteren het account op mijn vaders mobiel geactiveerd, alleen nu heeft hij wel spotify, alleen geen premium.
Zal hem wel even weer bellen om hier te komen met de mobiel en het verder uit te zoeken.
Zoals ik het van jou begrijp kan hij met het gemailde ww een account voor premium aanmaken ?
Oh, dan heb ik je vader gesproken :-)
Hij gaf aan dat het opgelost was. Er is in ieder geval een code naar zijn gmail adres verstuurd (gisteren) . Daarmee is het te activeren.
Mochten daar toch nog problemen ontstaan, laat het weten!

> Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit kan je deze niet uit je abonnement verwijderd worden. Wel kan je account losgekoppeld worden en teruggezet naar Free als je Premium niet meer via KPN wilt gebruiken. Reageer dan hieronder, dan helpen we daarbij.

Ik zou graag mijn Spotify willen ontkoppelen van het account waar ik dat nu gebruik. En vervolgens inzetten op een andere Spotify account. Kunnen jullie mij helpen?
Dat kan ik, @DuijnHans Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


@Bart_ Dat heb ik zojuist gedaan! Dankjewel alvast voor de moeite 🙂.