Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Solveigne, welkom! Je kunt bij Spotify zelf je abonnement opzeggen. Dan wordt je account omgezet naar een Free account. Vervolgens kan je bij KPN, via MijnKPN of sms, Spotify Premium aanvragen. Je krijgt dan een activatiecode per mail of sms, waarmee je je Free account om kan zetten naar Premium.
Goedenavond,

Toen ik mijn KPN abonnement begon, heb ik Spotify premium, die bij mijn abonnement hoort, ingelogd via Facebook. Ik heb echter geen Facebook meer en nu kan ik niet meer inloggen,
kunnen jullie mij een nieuwe activatiecode sturen?
Reputatie 7
Badge +21
@speekie 49, wanneer je nog steeds Spotify Premium afneemt bij KPN bij één van je abonnementen dan kunnen we een nieuwe code toesturen! Wil je hiervoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan helpen we je verder!
Reputatie 7
Badge +21
@speekie 49, bedankt voor je bericht (privé). Een nieuwe code is onderweg! 🙂
Hoi KPN,

Ik wil graag mijn Spotify account houden maar loskoppelen van KPN, zodat ik op mijn huidige Spotify account zelf een premium abonnement af kan sluiten.

Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +25
Hi Roel! Dat is zeker mogelijk. Indien je Spotify als extra dienst hebt bij jouw pakket, kan je het opzeggen via MijnKPN. Als Spotify onderdeel is van jouw abonnement, en er dus niet los voor betaalt op de factuur, regelen wij het graag voor je. Kun je in dat geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Mijn KPN Alles-in-een Thuis abonnement is inclusief gratis Spotify premium.
Als ik Spotify wil activeren moet ik een activeringscode opvragen.
Echter mijn email adres wordt niet herkend. Wat nu te doen?
Reputatie 7
Badge +30
Welkom @H.J.A.! Je vraagt wat te doen, het antwoord is vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt 🙂 Dan kijken we dit voor je na en zorgen dat je de code alsnog krijgt.
Zojuist profiel ingevuld.
Reputatie 7
Badge +20
Zojuist profiel ingevuld.
Prima, @H.J.A. Ik heb een nieuwe activatiecode naar je laten versturen. Je krijgt 'm per mail!
wat een merkwaardige gang van zaken, ook hier.
ook bij ons is ons premium-account plotseling teruggezet naar free. als ik probeer een nieuwe actveringscode te vragen krijg ik de melding dat mijn gegevens niet kloppen (mijn al jaren gebruikt emailadres wordt niet herkend)

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ik heb al een aantal jaren een Spotify premium abonnement via Kpn alles-in-1. Het werkt op mijn tablet en telefoon. Maar nu wil ik ‘m op de telefoon van mijn vriend installeren maar ik weet de inloggegevens niet meer. Zelf log ik in met mijn Facebook account maar dat gaat niet op zijn telefoon. Waarschijnlijk heb ik een ander e-mailadres gebruikt maar geen idee welke. Hoe kom ik achter mijn gebruikersnaam en wachtwoord?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Beste @uniekenaam317, welkom! Dat is zeker een vreemde gang van zaken. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en hier laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan stuur ik je een nieuwe activatiecode op.
Reputatie 7
Badge +30
@Jovers, welkom! Als je inlogt met Facebook, dan is dat je inlog. Ik kan er niets anders van maken 😉. Ik kan wel je account ontkoppelen, dan kan je een nieuw account aanmaken en Premium maken. Dan moet je wel bij Spotify zelf even kijken hoe je de afspeellijsten overzet. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Een andere optie is misschien Spotify Family? Met Premium kan je namelijk maar op één apparaat tegelijk ingelogd zijn. Met Family kan je meerdere accounts koppelen met één bedrag.
Mijn account was gehackt. Op advies van de mensen bij Spotify heb ik een nieuw account aangemaakt. Kunnen jullie mijn nieuwe account Premium maken?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Ik wil een ander Spotify account Premium maken.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Wes23463462, welkom! Ik heb je bij dezen een nieuwe activatiecode gestuurd per mail. Hier kan je je account Premium mee maken!
Beste KPN,

Graag zou ik mijn gratis premium abonnement van Spotify willen overzetten naar een ander account.
Is dat mogelijk?

Mvg, NB

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Beste KPN,
Ik heb een tijdje terug mijn facebook account gedeactiveerd maar nu kan ik niet meer inloggen op mijn spotify. Is het mogelijk om mn spotify account over te zetten naar een ander account waar ik het e-mail adres wel van heb. Het KPN account staat aangemeld op:

***

en het zou moeten zijn:

***

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

mvg Michiel

Admin: Mogelijke privégegevens verplaatst naar profiel, samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @michielvdputte! Ik kan het account niet overzetten maar ik kan wel het oude account ontkoppelen en je een activatiecode sturen. Die kun jij dan weer koppelen aan het goede Spotify account. Voor ik dat doe; ik heb 3 verschillende e-mailadressen van je. In je profiel staat een hotmail.nl-account, je KPN ID is een gmail.com-account en het e-mailadres waar in eerste instantie de activatiecode naar is verstuurd is een hetnet.nl-account. Heb je nog toegang tot die laatste? Zo niet, op welke wil je de activatiecode hebben?
Welkom @michielvdputte! Ik kan het account niet overzetten maar ik kan wel het oude account ontkoppelen en je een activatiecode sturen. Die kun jij dan weer koppelen aan het goede Spotify account. Voor ik dat doe; ik heb 3 verschillende e-mailadressen van je. In je profiel staat een hotmail.nl-account, je KPN ID is een gmail.com-account en het e-mailadres waar in eerste instantie de activatiecode naar is verstuurd is een hetnet.nl-account. Heb je nog toegang tot die laatste? Zo niet, op welke wil je de activatiecode hebben?

Ah top, graag op het @gmail.com account
Hoi,

Ik ben vergeten bij welk Spotify account ik de KPN Spotify premium destijds heb gekoppeld. Als ik een nieuwe code vraag krijg ik de opmerking dat het al gekoppeld is aan een account? Hoe kan ik KPN Spotify dan koppelen aan een nieuw Spotify account?

Mvg,

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goede dag, ik heb ook vanmiddag KPN premium via de app aangevinkt alleen hoe koppel ik t aan mijn KPN account en hoe lang duurt t voordat ik een code krijg...
mvg

Dré

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hi @Natasha Balentina, welkom! Zeker kan dat: een nieuwe activatiecode om een account te koppelen, zit binnen drie uur in je mail.

@michielvdputte sorry voor de late terugkoppeling! Ik heb je een mail gestuurd met een nieuwe activatiecode.

@Everaert welkom! Ik zie dat jij vandaag je Spotify Premium gekoppeld hebt aan je Facebook, kan dat kloppen? Is dat niet hoe het zou moeten? Als je Premium hebt aangemaakt direct met een Facebook koppeling, dan kan dit niet losgekoppeld. Ik kan je dan een nieuwe activatiecode sturen, waarmee je een nieuw Spotify account kunt koppelen. Laat je me nog even weten of dat is wat je wilt?
Hi @Natasha Balentina, welkom! Zeker kan dat: een nieuwe activatiecode om een account te koppelen, zit binnen drie uur in je mail.

@michielvdputte sorry voor de late terugkoppeling! Ik heb je een mail gestuurd met een nieuwe activatiecode.

@Everaert welkom! Ik zie dat jij vandaag je Spotify Premium gekoppeld hebt aan je Facebook, kan dat kloppen? Is dat niet hoe het zou moeten? Als je Premium hebt aangemaakt direct met een Facebook koppeling, dan kan dit niet losgekoppeld. Ik kan je dan een nieuwe activatiecode sturen, waarmee je een nieuw Spotify account kunt koppelen. Laat je me nog even weten of dat is wat je wilt?

@Marcia_ Vanmiddag contact gehad met chat support. Heb idd mijn facebook gekoppeld met een nieuw toegestuurde code door chat collega van u. Toch bedankt voor uw reactie!