Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi! Recent contact gezocht hier over spotyfi. M’n huidige premium abo is opgezegd en loopt vrijdag af. Kan ik van jullie de code krijgen om via kpn voor spotyfi premium in aanmerking te komen? Bedankt! Gr joyce 

 

Ji J, natuurlijk. Ik heb het voor je besteld, je zult het binnen 24 uur in je inbox ontvangen. 

Hallo, het lukt mij niet om mijn “gratis” Spotify premium account te activeren. Erg irritant. Als ik de activatiecode opvraag dmv het invullen van mijn e-mail krijg ik de opmerking dat mijn mailadres niet klopt terwijl deze zeker wel klopt en gebruikt wordt door KPN zoals bv het versturen van facturen. 

Gr HW

Badge

Hallo, ik heb Spotify premium bij mijn mobiele abonnement maar ik heb nooit zo'n activatiecode gekregen voor premium. 

Ik heb spotify premium afgesloten,  heb deze na 2 jaar verlengd, heb echter reclame tussendoor.

wat te doen?

Hallo kpn,

 

Ik wil ook graag gebruik maken van de gratis spotify bij mijn alles in 1 abbonement maar ik krijgt ook steeds de melding dat mijn nummer en mail niet herkend worden, wat kan dit zijn?

Hoi @Olga89 . Ik heb zojuist even contact gehad met je partner. Er komt een nieuwe activatiecode jullie kant op.

Tevens kwam ik met hem in gesprek over de slechte mobiele dekking in jullie omgeving. Ik ga je via privébericht een vragenlijst toesturen. Als jullie die willen invullen kan ik inventariseren wat we hier mee kunnen doen. 

Hallo KPN,

 

Graag zou ik mijn spotify abonnement los willen koppelen van mijn facebook account. Zou ik hiervoor een nieuwe activatiecode kunnen krijgen? Graag wil ik ook weten of dit spotify premium abonnement wat “gratis” bij ons abonnement zat nog gratis blijft.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Zandset, welkom! Vul je gegevens in op je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel[/url], en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we het loskoppelen voor je. Wat betreft het gratis zijn, als jij nu inbegrepen Spotify hebt, dan blijft dit ook zo zolang jij je abonnement niet wijzigt. En dan bedoel ik niet iets als een zenderpakket of andere optie aan- of uitzetten, maar echt het abonnement wijzigen naar een uit de huidige serie (Hussel).

Hoihoi ik heb nog steeds geen code ontvangen (gister prive berichten gehad met edwin maar denk dat hij niet werkt vandaag omdat hij niet reageerd😅)

 

Kan iemand anders mij helpen? Want de melding blijft hetzelfde-> nummer of mail word niet herkend

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hey @Olga89, ik zie dat er gisteren een code is verstuurd maar wel naar een ander e-mailadres dan je voor het forum gebruikt. Het gaat om een Hotmail adres, vermoedelijk van je partner. Kun je controleren of de code daar is aangekomen? 

Ah oke, we hebben hem binnen gekregen op mijn partners mail in de spambox☺️

 

Super bedankt voor de hulp!

 

Moet ik erwin nog berichten? Of gaat dat automatisch intern?

Reputatie 7
Badge +28

Hij is er vanavond weer, ik zal hem laten weten dat hij niets meer hoeft te doen wat Spotify betreft :wink:

Ik heb onlangs mijn kpn abonnement vernieuwd incl. Spotify premium. Ik kan de mail met activatiecode echter niet meer vinden en als ik hem online opvraag krijg ik de melding dat mijn email-adres en telefoonnummer niet herkend worden.

Ik kan mijn spotify premium gratis niet activeren. Bij opvragen van de code herkend hij mijn e-mailadres of telefoonnummer niet 

Reputatie 7
Badge +21

@martijnworselin, dat is geen probleem. Ik stuur je graag een nieuwe toe! Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]Forum profiel[/url] daarvoor willen aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is ;)
 

@Jokiedokiegst, voor jou geldt eigenlijk hetzelfde. Ook van jou wil ik graag de gegevens zodat er een nieuwe activatiecode opgestuurd kan worden.

Gegevens aangevuld 

Reputatie 7
Badge +21

Gegevens aangevuld 

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Binnen 3 uur ontvang je een activatiecode per mail.

Reputatie 7
Badge +21

@martijnworselin, ik heb je bericht ontvangen. Je krijgt binnen 3 uur ongeveer een sms met een nieuwe verificatiecode!

Hoi @Erik_  Als het goed is heb ik nu de benodigde informatie toegevoegd aan mijn profiel. Dankjewel voor de uitleg. Zou ik nu een nieuwe activeringscode kunnen ontvangen? 

Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Erik_  Als het goed is heb ik nu de benodigde informatie toegevoegd aan mijn profiel. Dankjewel voor de uitleg. Zou ik nu een nieuwe activeringscode kunnen ontvangen? 

Bedankt voor de hulp!

Hi @Zandset. Ik denk dat je vergeten bent om de gegevens op te slaan, aangezien ik geen gegevens kan zien. Zou je het nogmaals willen proberen?

Hoi Paul,

Ik heb het nogmaals gecontroleerd, maar zowel mijn naam, postcode/huisnummer en klantnummer zijn reeds ingevuld. Ik heb nogmaals de wijzigingen opgeslagen. Kan je het toevallig nu wel zien? Of ben ik iets vergeten?

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Paul,

Ik heb het nogmaals gecontroleerd, maar zowel mijn naam, postcode/huisnummer en klantnummer zijn reeds ingevuld. Ik heb nogmaals de wijzigingen opgeslagen. Kan je het toevallig nu wel zien? Of ben ik iets vergeten?

 

Kijk, nu zien we het wél. Voor de duidelijkheid: Ik zie een gratis Spotify inbegrepen bij vaste diensten thuis, dat pakket staat echter op een andere naam. Herken je dit? 

Excuses, ik heb het nogmaals aangepast naar de juiste naam. Komt dit nu wel overeen met de verwachte gegevens?

Reputatie 7
Badge +20

@zandset Niet helemaal. Ik mis het juiste klantnummer nog. :) Wil je dit nog even checken? Het staat op de factuur. 

 

Hai!

Mijn spotify account is gekoppeld aan het facebook account van mijn exvriend. Ik wil hem graag loskoppelen en ik las dat je daar een code voor kunt ontvangen. Zou ik deze code mogen ontvangen?

Bedankt!

Groet Lisette

[i]*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic[/i]