Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lisettedj Ik kan 'm voor je terugzetten naar een Free account. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode en die kun je gebruiken om een account weer premium te maken. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Dan regel ik het voor je! Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hey Bart, 

 

de gegevens zijn ingevuld. Stuur je me de activatiecode?

Hoi @Lisettedj . Kan het kloppen dat het contract niet op jouw naam staat? In dat geval mag ik helaas niet zomaar een wijziging doorvoeren. 

Het contract staat wel op mijn naam. Misschien niet het tv contract maar in ieder geval mijn telefooncontract. 

Klopt! Alleen zit het spotify account bij het televisie abonnement inbegrepen en die staat op een andere naam. Helaas mag ik dan geen wijzigingen doen. 

Hoe moet hij het aanvragen als er ingelogd moet worden met mijn e-mailadres dan?! 
Het wordt zo echt onmogelijk om het spotify account los te koppelen van Facebook...

@Lisettedj : Hoe hebben jullie dit geregeld? Is de contractant jouw ex vriend? En maak jij nu gebruik van de diensten? Zo ja, is het raadzaam om een contractovername te doen. Hier is te lezen hoe dat in zijn werking gaat: https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm

 

@Bart_ Ik heb hem nogmaals aangepast.

@Zandset : Het had wat voeten in de aarde maar ik kan je mededelen dat ik zojuist je account heb losgekoppeld. Er is een nieuwe activatiecode onderweg naar je gmail adres! :-)

@Erwin_ Ik durf het bijna niet te vragen, maar is het mogelijk om nogmaals een activatiecode te ontvangen? Het spotify account is helaas weer gekoppeld aan het facebook account. Ik denk dat ik dit keer mijn zoon even vraag om het te doen...

Reputatie 7
Badge +21

@Zandset oeps! Uiteraard geen probleem :) Erwin heeft het voorwerk al gedaan! Ik heb nogmaals een activatiecode toegestuurd ;)

Goede avond,

mijn contract is omgezet naar so sinds september, sinds gister doet mijn premium het niet meer. Wel kan ik zien dat deze wel aan staat in mijn KPNapp en kan ik de betaling terug vinden op de laatste factuur. Help!

 

[i]*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic[/i]

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @GabyS Ik kijk graag even mee. Je hebt plotseling de ‘free-variant’? Wil je je mobiele nummer nog even vermelden in je Forum Profiel? Dan ga ik aan de slag! 

Beste,

 

Ik zou graag mijn Spotify premium- account willen loskoppen van Facebook. Kunnen jullie hier mee helpen?

Mvg,

Juul

Reputatie 7
Badge +28

Welkom @Juul2121! Dat kunnen wij :slight_smile: Kun jij je adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe activatiecode op. Daarmee kun je een ander Spotify account omzetten naar Premium.

Hi Joran,

Bij deze!

Reputatie 7
Badge +28

Top! Binnen 3 uur ontvang je een mail met een activatiecode en instructies. Je kunt op deze pagina de activatiecode invoeren en koppelen aan een Spotify account: Activeer jouw Spotify Premium account

Geachte heer, mevrouw

 

Wij overwegen de aankoop van een Sonos systeem waarbij wij dan Spotify premium gewenst zou zijn. Nu zijn wij al jarenlang KPN compleet klant met vaste telefoon, internet, tv en mobiele nummers. Wij hebben nog nooit van Spotify gebruik gemaakt. Kan KPN mij als compleet klant hierbij helpen ?

 

Eric Kooreman

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Hey KPN,

 

Ik wil graag Facebook loskoppelen van mijn Spotify. Nu heb ik gezien dat het onder spotify->instellingen->sociaal->loskoppelen. Nu staat die optie niet in mijn account (zowel mobiel als desktop niet). Komt dit omdat het in mijn KPN mobiele abonnement zit? Kunnen jullie hierbij helpen? Ik wil wel mijn afspeellijsten behouden. Alvast bedankt. Gr. Marinus

Reputatie 7

Hey @marien90, welkom op het KPN forum. Dat is mogelijk! We kunnen je daarbij helpen, we zetten het account dan eerst terug naar een Spotify Free, daarmee behoud je jouw afspeellijsten, en sturen een nieuwe activatiecode voor Premium!

Zou je daarvoor je gegevens in je forumprofiel  willen invullen? Postcode + huisnummer, naam contractant en mobielnummer is voldoende. Geef je hier nog even een berichtje als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we aan de slag :)

Hey Nadia,

 

Dat is mooi! Ik heb mijn forumprofiel aangepast. Ik kon alleen geen mob. nummer toevoegen dus heb mijn klantnummer toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +20

Dank,@marien90 Je account is teruggezet naar Free en via de mail komt er een nieuwe activatiecode naar je toe!

Hi kpn,

Ik zou graag mijn spotify premium over willen zetten naar een nieuw account, hij is nu namelijk gelinkt aan mijn facebook account en ik wil hem linken aan een regulier account. Zou iemand mij daarmee kunnen helpen? 

Reputatie 7
Badge +28

Welkom @Robertlaurier! Dat wordt geregeld. Je ontvangt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode per mail. Controleer voor de zekerheid je spam-map even als je geen mail hebt.

Welkom@Robertlaurier! Dat wordt geregeld. Je ontvangt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode per mail. Controleer voor de zekerheid je spam-map even als je geen mail hebt.

Super bedankt voor de snelle service! 👍🏼