Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Gelukt! Super dank!!

L.s,

 

in mijn abonnement zit spotify premium (staat ook op factuur).

ik heb een nieuwe telefoon en vraag me af hoe ik dat weer geactiveerd krijg.

Wat moet ik doen?

gr,

 

Ehmjo

Reputatie 7
Badge +21

@Ehmjo, goedemorgen! In principe is het gewoon Spotify downloaden en inloggen met dezelfde gegevens als voorheen. Weet je die gegevens niet meer? Dan kunnen we kijken welke gebruikersnaam bij ons bekend is (en dien je het wachtwoord te achterhalen of opnieuw aan te maken). Mocht je er niet uitkomen en de gebruikersnaam van ons willen horen, vul dan je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s).

Ik hoor graag van je!

 

Ik heb zojuist KPN Spotify aangezet via de app. Nu heb ik een sms ontvangen dat het verwerkt is en zo maar hoe activeer ik spotify premium zelf

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik zou mijn KPN Spotify account willen veranderen. Ik wil hem op een ander mail/account zetten.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Ik zou mijn KPN Spotify account willen veranderen. Ik wil hem op een ander mail/account zetten.

Dat is zeker mogelijk. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Met deze activatiecode kan je op deze pagina een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Je ontvangt deze code binnen 3 uur  per e-mail.  

Ik heb zojuist KPN Spotify aangezet via de app. Nu heb ik een sms ontvangen dat het verwerkt is en zo maar hoe activeer ik spotify premium zelf

Normaal gesproken ontvang je een activatiecode per mail of sms. Als dit niet het geval is, dan wil ik je vragen om je gegevens achter te laten op het KPN forum profiel. Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen wij het voor je nakijken. We horen graag van je!

 

 

Hallo,
Mijn Spotify account is niet gehackt, maar ik zou wel graag het Spotify account dat aan mijn KPN abonnement zit willen wijzigen naar een ander Spotify account.
Kan ik hiervoor een nieuwe activatiecode krijgen?
Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +25

Hallo,
Mijn Spotify account is niet gehackt, maar ik zou wel graag het Spotify account dat aan mijn KPN abonnement zit willen wijzigen naar een ander Spotify account.
Kan ik hiervoor een nieuwe activatiecode krijgen?
Alvast bedankt!

Hi @hhoekstra. Dat kan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen we een nieuwe code sturen.

Hallo,
Mijn Spotify account is niet gehackt, maar ik zou wel graag het Spotify account dat aan mijn KPN abonnement zit willen wijzigen naar een ander Spotify account.
Kan ik hiervoor een nieuwe activatiecode krijgen?
Alvast bedankt!

Hi @hhoekstra. Dat kan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen we een nieuwe code sturen.

Ik heb de gegevens ingevuld!

Ik wil opnieuw inloggen bij sportify premium. Mijn email en telefoonnummer worden niet geaccepteerd. Kunt u mij aan een nieuwe acti veringscode helpen.

Jompy

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Hallo, Ik van plan om Spotify bij mijn abonnement te nemen. Is het mogelijk om dit maandelijks op te zeggen? 

Daarnaast wil ik dit aan mijn  ALEXA echo plus 2 koppelen. Ik neem aan dat dit geen probleem is.

 

Groet, Paradisi

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +25

Hallo,
Mijn Spotify account is niet gehackt, maar ik zou wel graag het Spotify account dat aan mijn KPN abonnement zit willen wijzigen naar een ander Spotify account.
Kan ik hiervoor een nieuwe activatiecode krijgen?
Alvast bedankt!

Hi @hhoekstra. Dat kan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen we een nieuwe code sturen.

Ik heb de gegevens ingevuld!

Nieuwe code is onderweg! je ontvangt 'm in de mail.

Ik wil opnieuw inloggen bij sportify premium. Mijn email en telefoonnummer worden niet geaccepteerd. Kunt u mij aan een nieuwe acti veringscode helpen.

Jompy

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Hi @Jompy, Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo, Ik van plan om Spotify bij mijn abonnement te nemen. Is het mogelijk om dit maandelijks op te zeggen? 

Daarnaast wil ik dit aan mijn  ALEXA echo plus 2 koppelen. Ik neem aan dat dit geen probleem is.

 

Hoi @Paradisi , je kunt Spotify inderdaad maandelijks weer opzeggen. Ik ga ervan uit dat het inderdaad te koppelen is, dit is wat Spotify er zelf over zegt.

Reputatie 7
Badge +21

@Jompy, een nieuwe activeringscode is onderweg voor jou! Hiermee kan je opnieuw een account koppelen aan Premium!

Dag Suzan,

Mijn link van 4 uur was al verlopen voor ik thuis was. Aub nieuwe link.

Met vriendelijke groeten Jompy

 

Goede avond

mijn activering code word niet op gesteurd voor spotify als ik deze opvraag 

deze zit wel bij mijn abonnement

ook  mail word niet herkend

doe ik iets niet goed ? bvb

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

@Jompy ik heb een nieuwe code aangevraagd voor je!

 

@boesman welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als het om Premium via mobiel gaat, wil je dan ook je 06-nummer erin zetten? Dan stuur ik je een nieuwe code toe. 

Aloha,

Wij hebben Kpn compleet…

Graag willen wij gebruik maken van Spotify Primium...dit is dacht ik gratis bij ons pakket....graag hoor ik of dit klopt...zo ja..dan ook graag het antwoord hoe te activeren.

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +24

Spotify is een vast onderdeel bij enkele oude abonnementen uit 2016 ofzo. Als ik me niet vergis: Alles-in-1 Standaard en Alles-in-1 Premium. Heb je een ander abonnement, dan moet je er gewoon apart voor betalen. Wel of niet Compleet heeft hier geen invloed op.

Verder kun je gewoon in Mijn KPN een vinkje zetten onder "Extra Internet opties" om het te activeren.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rijshorst, welkom! Ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van Alles-in-1 Standaard. Daar zit Spotify Premium bij inbegrepen. Ik stuur je een activatiecode per e-mail. Daarmee kan je een account koppelen.

Hallo ik heb een vraag, ik ben mijn spotify premium account die ik gratis bij mijn abonnement heb vergeten m. Ik kan ook geen nieuwe code aanvragen, misschien omdat ik een tijdje geleden mijn email heb veranderd (omdat ik de oude email niet meer weet). Kan iemand me helpen?

Gelukt...dank voor de snelle reactie.

Suzan ik heb een inlogcode ontvangen en gisteren héérlijk geluisterd naar Sportify zonder onderbrekingen.  Start net weer op en de reclame is er weer?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hoe krijg ik spotify premium weer geactiveerd op mijn telefoon?

Hoi @wschulte66 : Wat bedoel je precies? Lukt het niet om in te loggen op je telefoon? Heb je momenteel wel een actief account?

Kun je je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven?