Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb precies dezelfde probleem! Premium maar geen activatiecode gekregen!

Ook al vraag ik het op krijg ik vermeld dat ik niet bekend ben in het systeem ben al jaren klant bij kpn!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi @Dre84. We zoeken dit graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Goedemorgen,

Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Helaas is mijn Spotify-account omgezet naar een Spotify-free account en heb ik geen Premium meer terwijl dit wel in mijn nieuwe abonnement zit. Kunnen jullie mijn misschien een nieuwe activatiecode sturen?

Groetjes Lindy 

Heb een Spotify Premium abonnement via de KPN. Ga verhuizen naar een andere woning en daar is een glasvezel aansluiting iets wat KPN niet aanbied in die woonplaats. Hoe kan ik mijn Spotify abonnement omzetten van KPN naar een eigen los abonnement met behoud van mijn muzieklijsten?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

@2816: Je Spotify account staat helemaal los van KPN. Het enige wat wij je geven is de Premium optie. Zodra je bij ons opzegt zal jouw account terugvallen van Premium naar Free. Je kunt vervolgens via Spotify zelf een los abonnement afsluiten waarmee dat bestaande account weer van Free naar Premium zal gaan.  

 

@Lindy_Rook24: Dit kan gebeuren als je overgaat van een inbegrepen Spotify naar een losse Spotify. Maar ik zie hier dat het eerder vandaag alsnog gelukt is om je account weer te koppelen. 

Hallo ik zou graag mijn spotify willen over zetten aan mijn nieuw account 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +25

Hallo ik zou graag mijn spotify willen over zetten aan mijn nieuw account 

Hi @Saidi, welkom! Daar kan ik bij helpen indien je Spotify via KPN afneemt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi, Ik heb mijn KPN premium abonnement omgezet in Hussel.

Zowel in het Premium als in het Hussel abonnement zit Spotify premium, in mijn selectie.

Nu ben ik “teruggezet” bij Spotify tot het standaard “Free” abonnement. Wat ik ook pruts dat blijft de situatie. Wie kan mij verder helpen. Het vervelende is dat mijn met zorg opgestelde speellijst verdwenen is.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

ik weet niet meer welk e-mailadres is gekoppeld aan mijn spotify account via kpn.

hoe kom ik hier achter?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

het lukt mij niet om mijn spotify account te ontkoppelen met mijn Facebook.

De voorgestelde opties van spotify lukken niet. Dit mede ook omdat ik geen desktop heb.

Ik heb van KPN een spotify premium account. Dus bij zomaar verwijderen dan denk ik dat ik mijn spotify premium account ook kwijt ben. Ik heb al wel een nieuw e-mail adres aangemaakt.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, Ik heb mijn KPN premium abonnement omgezet in Hussel.

Zowel in het Premium als in het Hussel abonnement zit Spotify premium, in mijn selectie.

Nu ben ik “teruggezet” bij Spotify tot het standaard “Free” abonnement. Wat ik ook pruts dat blijft de situatie. Wie kan mij verder helpen. Het vervelende is dat mijn met zorg opgestelde speellijst verdwenen is.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Martin T  Welkom! Ik heb je even samengevoegd in ons verzameltopic over Spotify. 
Vervelend dat je je account niet meer naar premium krijgt. Deze situatie komt wel eens voor bij een verlenging van een abonnement. Ik kan je een nieuwe activatiecode sturen. Hiervoor het ik wat gegevens van je nodig, kan je je profiel invullen en een seintje geven als dit is gebeurt?
Het is gek dat je je afspeellijst(en) kwijt bent. De lijsten zijn namelijk gekoppeld aan je account en niet aan de status van het account. Als je van Premium naar Free gaat blijven je lijsten gewoon behouden. Kan het zijn dat je een dubbel Spotify account hebt met bijvoorbeeld andere inloggegevens? 

Reputatie 7
Badge +17

ik weet niet meer welk e-mailadres is gekoppeld aan mijn spotify account via kpn.

hoe kom ik hier achter?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

@marijet Welkom! Goed dat je je vraag hier stelt. Ik kan dit voor je controleren als je dat wilt? Hiervoor heb ik alleen wat abonnementsgegevens nodig die horen bij het product waaraan je Spotify hebt gekoppeld bij ons. Zou je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel ? Dan stuur ik je een privé bericht met het e-mailadres waaraan je account is gekoppeld. 

Reputatie 7
Badge +17

het lukt mij niet om mijn spotify account te ontkoppelen met mijn Facebook.

De voorgestelde opties van spotify lukken niet. Dit mede ook omdat ik geen desktop heb.

Ik heb van KPN een spotify premium account. Dus bij zomaar verwijderen dan denk ik dat ik mijn spotify premium account ook kwijt ben. Ik heb al wel een nieuw e-mail adres aangemaakt.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi @Rinie Scheutjens, wat ik voor je kan doen is je Spotify premium dat gekoppeld is aan je Facebook account, terugzetten naar Free. Dan ontvang je vanzelf een nieuwe activatiecode die je kunt koppelen aan je nieuwe account. Als je je afspeellijsten ook wilt overzetten naar je nieuwe account kun je bij Spotify een verzoek indienen. Zij zetten dan handmatig je afspeellijsten over naar je nieuwe account. Zodra dit gebruikt is kan je het Facebook account gewoon verwijderen. 

Kan je je gegevens invullen op je profiel ​​​​​​? Dan kan ik je account terugzetten naar 'Free’. 

 

Ik heb een alles-in-1 pakket en daar zou Spotify Premium bij in zitten. Nu lukt het mij niet de activatiecode op te vragen. Zowel mij email als telefoonnummer wordt niet herkend.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

Hi @LindaLodder. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

 

Hi @LindaLodder. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Beste Alex, ik heb mijn naw gegevens aangevuld  

groet,

Linda Lodder

Reputatie 7
Badge +21

@LindaLodder er stond sinds 2015 al wel een gebruikersnaam gekoppeld. Maar ik heb een nieuwe activatiecode gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is (en je ook je Forum account mee hebt aangemaakt!).

Ik heb gisteren contact gehad met een medewerker en ik zou binnen 3 uur een activeringscode per sms ontvangen maar tot op heden niets ontvangen.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Iren normaliter zou het inderdaad binnen 3 uur ontvangen moeten zijn. Heb je hier ook geen mailtje van gehad? Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dan kunnen we het even controleren of eventueel opnieuw opsturen.

Ik heb het aangevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb het aangevuld.

@Iren Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd. Deze ontvang je inderdaad via de sms. Als je hem om 18.00 uur nog niet hebt ontvangen, trek je dan weer aan de bel? 
Fijne zondag!

Goedemiddag, Ik zit met hetzelfde probleem.

Hoe kan ik de activatiecode verkrijgen ?

Bij voorbaatn dank

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag, Ik zit met hetzelfde probleem.

Hoe kan ik de activatiecode verkrijgen ?

Bij voorbaatn dank

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Hallo @PvBavel Ik kan je zo 'n code toesturen. Je Spotify-abonnement loopt via ons? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond,

Ik heb een zakelijk abonnement afgesloten met spotify, nu heb ik mijn actievatie code nog niet ontvangen en als ik hem wil opvragen via de site geeft hij zowel bij mijn e-mail adres en mijn 06 nummer aan “ongeldige invoer”

Betekend dit dat ik mijn code pas toegestuurd krijg zodra het abonnement in gaat? (25-11) of is er iets anders fout gegaan?

Alvast bedankt voor de reactie!

Mvg, Rene

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dag @Renebreda Je stuurde me een privébericht, ik reageer even in het openbaar. Ik zag dat je Premium-account wel gekoppeld was. Ik heb het nu terug naar Free gezet en je krijgt een nieuwe activatiecode. Daarmee moet het lukken. Laat je weten of alles straks werkt zoals de bedoeling is? 

Ik heb een free spotify account met veel afspeellijsten. Blijven deze afspeellijsten behouden wanneer ik overschakel naar een premium account? Moet ik bepaalde voorbereidingen treffen?

Admin: topic verplaats naar bestaand topic

Ik wil graag mijn Spotify premium activeren, immers ik betaal ervoor (al heel lang).
Maar desondanks zegt hij dat hij mijn e-mailadres nog telefoonnummer kent.

Kan dit opgelost worden?

Admin: topic verplaats naar bestaand topic