Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7

Hey @Johanna9, welkom op het KPN forum. Geen probleem, je hoeft niks bijzonders te doen. Wanneer je jouw Free-account overzet naar Premium neem je je afspeellijsten mee. Dat is wel zo fijn :) 

Hoi @Rbastiaa, welkom hier. Irritant dat het niet lukt. Ik kan je helpen. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dan kunnen we het even controleren of eventueel opnieuw opsturen. Laat je het hier weten?

Hallo,

Ik heb mijn contract bij KPN afgelopen maand verlengd. Daar heb ik ook een Spotify Premium account bijgenomen, net als in de voorgaande jaren. Nu wil het mooie dat ik op mijn telefoon alleen nog maar een 'Free' account heb, terwijl ik toch echt betaal voor een Premium abonnement. Hebben jullie enig idee hoe we dit kunnen oplossen?

Groeten,

 

Andre

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Andre130677, welkom! Ik heb je bericht even samengevoegd met dit topic. Het komt soms voor bij een mobiele verlenging dat Spotify even terugvalt. Gelukkig kunnen we dat ook snel herstellen. Vul je forumprofiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Dan sturen we een nieuwe activatiecode op.

Hallo, ik ben de activatiecode van mijn Spotify account kwijt. Kan iemand mij hier aan helpen? Hartelijk dank. Groet

Hoi P.Beijer. Welkom op het KPN Forum. Dat is mogelijk. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we jouw gegevens hebben kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic?

 

 

Hoi Vikash,

 

dank voor je bericht. Ik heb het profiel bijgewerkt.

 

groet

Hallo P. Beijer, ik heb onderstaande bericht van u gekregen maar als ik naar de link ga, zie ik niets nieuws naar mij!

 

Beste Rbastiaa,

 

P․ Beijer heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic 'Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account'. 

Klik hier om naar het forum te gaan en het bericht te lezen.

 

Kunt u mij hierbij helpen?

 

Groet Rbastiaa.

Reputatie 7
Badge +21

@P. Beijer, bedankt! Ik heb een nieuwe activatiecode toegestuurd. Deze kan je binnen 3 uur op je e-mailadres verwachten.

@Rbastiaa, dit bericht krijg je als je een topic volgt. Heb je zelf een vraag over Spotify Premium? Dan hoor ik het graag!

ik heb hetzelfde probleem! Ik wil graag ook mijn gegevens achterlaten maar wat is het KPN Forum Profiel?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

P.Beijer, Waar hebt u de activatiecode naar toe gestuurd, op mijn reguliere adres (waar ik de rekeningen ontvang: ******), andere email-adressen weet ik de inlog niet meer van!

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Op mijn reguliere adres dus niet.

Reputatie 7
Badge +21

@Rbastiaa Wil je dat ik een nieuwe activatiecode per e-mail naar jouw verstuur? Zo ja, laat dan even een reactie achter in dit topic.

Ja dat zou ik graag willen Vikash, alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

@Rbastiaa Ik heb een nieuwe activatiecode verstuurd naar het @gmail.com adres verstuurd waar je de maandelijkse facturen van KPN ook op ontvangt. Je ontvangt deze e-mail binnen 3 uur en kan op deze pagina een nieuw Spotify Premium account aanmaken.  Graag gedaan! :relaxed:

Beste Vikash,

 

Je schrijft:

 

Ik heb een nieuwe activatiecode verstuurd naar het @gmail.com adres verstuurd waar je de maandelijkse facturen van KPN ook op ontvangt. Je ontvangt deze e-mail binnen 3 uur en kan op deze pagina een nieuw Spotify Premium account aanmaken.

 

maar op een gmail adres ontvang ik mijn rekening gewoon niet en ik weet daar de inlog niet meer van.

Dus graag opnieuw naar (...) zoals ook in mijn KPN profiel staat.

 

Bedankt, Rbastiaa

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb 'm naar het andere adres (dat ik hier even uit beeld heb gehaald) verstuurd, @Rbastiaa 

Beste forum admin, kan je voor mij spotify afmelden, wegens einde abo KPN 

 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom @Itsmeitsme! Als je het abonnement hebt opgezegd wordt de Spotify automatisch teruggezet naar Free. Dit wordt door Spotify gedaan op de dag van de maand dat het origineel geactiveerd is. Dus het kan tot een maand duren. In die resterende periode kun je dan gewoon gebruik blijven maken van Premium.

Kunnen jullie mijn spotify premium (via kpn) loskoppelen?

Reputatie 7
Badge +17

Kunnen jullie mijn spotify premium (via kpn) loskoppelen?

@mbuitelaar Volgens mij begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld. We kunnen het Premium account via ons terugzetten naar 'Free’ zodat je een nieuwe activatiecode ontvangt. Deze kan je dan weer koppelen aan een ander account. Is dit wat je bedoeld?

Kunnen jullie mijn spotify premium (via kpn) loskoppelen?

@mbuitelaar Volgens mij begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld. We kunnen het Premium account via ons terugzetten naar 'Free’ zodat je een nieuwe activatiecode ontvangt. Deze kan je dan weer koppelen aan een ander account. Is dit wat je bedoeld?


Ja, dat is wat ik bedoel! Kunnen jullie dat voor me regelen?

Reputatie 7
Badge +17

Kunnen jullie mijn spotify premium (via kpn) loskoppelen?

@mbuitelaar Volgens mij begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld. We kunnen het Premium account via ons terugzetten naar 'Free’ zodat je een nieuwe activatiecode ontvangt. Deze kan je dan weer koppelen aan een ander account. Is dit wat je bedoeld?


Ja, dat is wat ik bedoel! Kunnen jullie dat voor me regelen?

Jazeker kan ik dat @mbuitelaar. Kun je je gegevens invullen op je profiel? Dan maak ik het in orde.

Kunnen jullie mijn spotify premium (via kpn) loskoppelen?

@mbuitelaar Volgens mij begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld. We kunnen het Premium account via ons terugzetten naar 'Free’ zodat je een nieuwe activatiecode ontvangt. Deze kan je dan weer koppelen aan een ander account. Is dit wat je bedoeld?


Ja, dat is wat ik bedoel! Kunnen jullie dat voor me regelen?

Jazeker kan ik dat @mbuitelaar. Kun je je gegevens invullen op je profiel? Dan maak ik het in orde.


Ik heb mijn NAW-gegevens en klantnummer ingevuld. Hopelijk is dat voldoende ;-)

Reputatie 7
Badge +21

@mbuitelaar, zojuist heb ik een nieuwe activatiecode aangevraagd. Binnen ongeveer 3 uurtjes kan je deze op je e-mailadres verwachten! Hiermee kan je dan via de activatiepagina een ander account koppelen.

Hallo @NMeekes, dat is zeker mogelijk. Kun je je profiel aanvullen met je postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer. Geef je ons hier een seintje als de gegevens zijn ingevuld?  

Hey @RoLan75, goede vraag. We kunnen wel even nakijken wat er misgaat op je account. Wil ook jij  je profiel aanvullen met je postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nunmer? Geef je ons hier een seintje als de gegevens zijn ingevuld?  Dan kunnen we aan de slag :)

@Nadia ik heb de gegevens aangevuld

Reputatie 7
Badge +21

@Nadia ik heb de gegevens aangevuld

@NMeekes Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb per e-mail een nieuwe activatie naar jou verstuurd.

 

Hoe kan ik mijb spotyfy premium activeren. Ik heb een abonnement waar dit gratis in zit