Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Badge

Hallo

Ik heb Spotify geactiveerd maar krijg geen code want de gegevens worden niet herkend.

 

Overigens heel vervelend dat ik niet makkelijk contact op kan nemen met jullie 

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +21

@Peter1805, dit kan middels een activatiecode. Deze kan je aanvragen via de website of kunnen wij voor je aanvragen! Lukt het niet via de website, vul dan je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer en geef een seintje wanneer dat gelukt is!

Reputatie 7
Badge +30

@Heemskerkt, welkom! Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. Je kunt met ons bellen, chatten, via Facebook, Twitter of het forum contact opnemen. Jammer om te lezen dat het je toch zoveel moeite kost!

Badge

Heb gebelt idd en zou een uur moeten wachten tot het systeem het verwerkt heeft. Het lukt nog steeds niet. Op Mijnkpn staat er wel dat ik Spotify Premium heb, maar de gegevens worden nog steeds niet herkend als ik om de activatiecode vraag. Heb mn profiel aangevuld. 

Hallo,

 

Mijn nieuw abbonoment mobiel is zojuist in december ingegaan. 
 

De Spotify premium is hierbij ook ingesteld.

Staat aan in de app ook.

 

Nu moet ik volgens Spotify weer naar premium overgaan. 
 

Ik heb geen code ontvangen om te activeren ?

Welke stappen moet ik nu ondernemen om zsm gebruik te kunnen maken van mijn premium account op spotify.

 

Als ik via de kon app een code wil aanvragen..

herkent de app mijn mobiel nummer niet.

 

mvg 

janice 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie het inderdaad! Nu heb ik via een omweg alsnog een code voor je aangevraagd, die je binnen drie uur per sms moet ontvangen. Laat je nog even weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Janicexxbuikema Ik kijk graag voor je na hoe het ziet. Ik heb dan wel enkele van je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Badge

Joe het is gelukt.

Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog niks gedaan, @Heemskerkt . Maar fijn dat het al werkt. Of bedoel je dat het is gelukt om je gegevens achter te laten in je profiel? ;-) 

Beste KPN,

Kunt u mijn spotify account ontkoppelen / op "free account" zetten? Zodat ik het vervolgens op een family account kan zetten.

 

Bvd.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd, voorheen had ik gratis Spotify Premium waarvoor dit nu een betaalde optie is.

Bij de verlengingen gekozen voor Spotify Premium, echter heb ik geen activeringscode ontvangen en kan deze ook niet opvragen. 
Bij de aanvraag van de code krijg ik deze melding: Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Nieuwe abonnement is reeds ingegaan, Spotify Premium staat ook actief in mijnKPN APP, momenteel is mijn eigen Spotify account een “Free” versie.

Hoor graag :)

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@Continue-fout-code Ik heb het voor je in orde gemaakt! Omdat het systeem trouwens nog ziet dat je een abonnement hebt van Spotify Premium, ga je automatisch een nieuwe activatiecode ontvangen. Deze mag je dus negeren.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @ramsesvdlinden. Je zou als het goed is gewoon moeten kunnen inloggen met het account dat je al had. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan nemen we graag een kijkje voor je!

Ik probeer nu al dagen een activeringscode te ontvangen. Via de Chat heeft mij daar al tweemaal toegezegd om de code te verzenden maar ik ontvang niets. (wel de facturen natuurlijk)

En bij de laatste twee contacten met de chat werd de verbinding verbroken.

Elke moeite moet ik nog doen om Spotify te activeren?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7

Hey @Beerf, welkom op het KPN forum. Dan gaat er klaarblijkelijk iets mis. Heb je ook in je Spam-map gekeken?

Als het daar ook niet in staat, dan gaan we het hier opnieuw proberen om de activatiecode te verzenden. Het zal en moet gaan lukken.  Wil je je forumprofiel aanvullen met de juiste gegevens? Postcode + huisnummer, naam contractant, klantnummer (← waar Spotify Premium op geregistreerd staat) en mobiel nummer is voldoende. Oh, en welk mailadres mag het naartoe? Wil je die even speciaal aangeven bij het veld: opmerkingen. Dank alvast!  

Beste, ik heb KPN glasvezel waarbij Spotify premium in het pakket zit. Echter heb ik de gewone Spotify wel geactiveerd maar Premium lukt om een of andere reden niet.

Welke actie dien ik te ondernemen om dit te activeren?

Dank!

Reputatie 7
Badge +30

Hey @AvA1976, welkom!  Na het bestellen van Spotify Premium ontvang je binnen 24 uur een activatiecode per sms of e-mail. Vervolgens vul je de activatiecode in op de activatiepagina. Je krijgt de keus om een helemaal nieuw Spotify account aan te maken, of om een bestaand Spotify Free account om te zetten naar Premium. Jij kunt dan kiezen, als ik je goed begrijp, om een bestaand account om te zetten. Volg de stappen om in te loggen op dat account, die wordt dan vervolgens Premium gemaakt.

Hi @ramsesvdlinden. Je zou als het goed is gewoon moeten kunnen inloggen met het account dat je al had. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan nemen we graag een kijkje voor je!

Hi Paul, dank voor je reactie! Inloggen lukt ook wel, maar het blijft een “free” versie van Spotify terwijl ik Premium gekozen heb.

 

fijn dat je even wilt kijken, heb de gegevens ingevoerd in mijn profiel :)

Ik heb inmiddels drie uur geleden telefonisch contact gehad met de helpdesk en alle gegevens doorgenomen. Maar helaas Nog steeds geen activeringscode. Ik ben nu een week bezig op op Spotify te komen.

Bestaan er bij KPN nog andere manieren om gebruik te maken van je abonnement zonder zoveel goedwillende helpdesk medewerkers bezig te houden?

Reputatie 7
Badge +30

@ramsesvdlinden, dank je! Ik zie hier dat je account inderdaad is teruggevallen op Free. Dat kan soms gebeuren bij een verlenging. Ik heb nu een nieuw activatiecode voor je aangevraagd. Je krijgt hem per sms binnen een paar uur. 

 

 @Beerf: ik zie hier dat de code naar je verstuurd is. Jij hebt Spotify bij je vaste diensten. Dat betekent dat je de code per e-mail krijgt. In dat geval kan het tot 24 uur duren. Ik wil je dan ook vragen even af te wachten tot morgen. 

@ramsesvdlinden, dank je! Ik zie hier dat je account inderdaad is teruggevallen op Free. Dat kan soms gebeuren bij een verlenging. Ik heb nu een nieuw activatiecode voor je aangevraagd. Je krijgt hem per sms binnen een paar uur. 

Hi Erik, heb de code binnen alles is gelukt, dank! 
 

 @Beerf: ik zie hier dat de code naar je verstuurd is. Jij hebt Spotify bij je vaste diensten. Dat betekent dat je de code per e-mail krijgt. In dat geval kan het tot 24 uur duren. Ik wil je dan ook vragen even af te wachten tot morgen. 

 

Ik heb dus exact hetzelfde probleem als de mensen hier boven....  Help!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo beste mensen, krijg plotseling na een upgrade van apple  op mijn computer geen spotify meer. probeer te telefoneren, maar lukt ook al niet.graag hulp.. fcg. Emans.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb dus exact hetzelfde probleem als de mensen hier boven....  Help!

Hoi @SeraphStar. Ik zie dat jij je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zie dat Spotify Premium niet in één van de abonnementen zitten. Ik heb daarom geen mogelijkheid om een nieuwe activatiecode te versturen. Je kan dit in Mijn KPN zelf nakijken en activeren. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

 

Als ik in de min kpn app kijk staat het wel al aangevinkt :(

Ik heb dus exact hetzelfde probleem als de mensen hier boven....  Help!

Hoi @SeraphStar. Ik zie dat jij je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zie dat Spotify Premium niet in één van de abonnementen zitten. Ik heb daarom geen mogelijkheid om een nieuwe activatiecode te versturen. Je kan dit in Mijn KPN zelf nakijken en activeren. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!