Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Als ik in de min kpn app kijk staat het wel al aangevinkt :(

Dat is vreemd. Onze systemen geven aan dat Spotify niet is toegevoegd aan het Internet en TV abonnement. Zou je in Mijn KPN Spotify willen verwijderen en daarna opnieuw willen toevoegen? Laat je ons weten of dit lukt? Wellicht hebben we daarna wel de mogelijkheid om een Spotify activatiecode toe te sturen. We horen graag van je!

 

 

Ik heb een hetnet emailadres gekoppeld aan Spotify. Dit emailadres vervalt binnenkort.

ik zou nu dus graag een ander emailadres koppelen aan spotify.

kan KPN mij daarvoor een activatielink sturen aub?

 

mvrg Cees Mertens

Ik ben mijn ingelogd in Spotify, heb ook Spotify premium in mijn account maar Spotify geeft aan dat ik moet upgraden.

Het lijkt erop alsof ik met een andere account in moet loggen? Graag hulp hierbij.

 

Met vriendelijke groet,

Theo van Catz

Hoi @Theo_VC . Kan het zijn dat je verschillende accounts hebt? 

Ik kan het wel voor je uitzoeken en desnoods een nieuwe activatiecode sturen. In dat geval heb ik wel je gegevens nodig. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

 Inmiddels is het gelukt :)

Als ik in de min kpn app kijk staat het wel al aangevinkt :(

Dat is vreemd. Onze systemen geven aan dat Spotify niet is toegevoegd aan het Internet en TV abonnement. Zou je in Mijn KPN Spotify willen verwijderen en daarna opnieuw willen toevoegen? Laat je ons weten of dit lukt? Wellicht hebben we daarna wel de mogelijkheid om een Spotify activatiecode toe te sturen. We horen graag van je!

 

 

 

Mijn abonnement is aangepast naar Hussel 4k nu werkt Spotify Premium niet meer. Opnieuw activeren werkt niet.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een hetnet emailadres gekoppeld aan Spotify. Dit emailadres vervalt binnenkort.

ik zou nu dus graag een ander emailadres koppelen aan spotify.

kan KPN mij daarvoor een activatielink sturen aub?

Hoi @cmertens-nl! Je hebt hiervoor geen nieuwe activatiecode nodig. Je kunt inloggen op je Spotify profielpagina en daar je e-mailadres aanpassen. 

Goedenavond,

 

Wij hebben al een tijdje KPN-thuis.

Hierbij zit ook een gratis Spotify premium-account.

 

Misschien hebben we het ooit geactiveerd, misschien niet. Ik weet in ieder geval de inlog gegevens niet.

 

Kunnen jullie dit resetten en de gegevens mailen?

 

Alvast bedankt,

 

M.v.g.

Ronald en Marjanka Wolvers

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

@Wollies Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Bij deze heb ik de gegevens aangevuld.

 

M.v.g.

Marjanka en Ronald Wolvers

Reputatie 7
Badge +30

Hallo beste mensen, krijg plotseling na een upgrade van apple  op mijn computer geen spotify meer. probeer te telefoneren, maar lukt ook al niet.graag hulp.. fcg. Emans.

Hoi @fcg, wat bedoel je hier precies mee? Heb je helemaal geen Spotify meer op je computer? Of is het alleen de Spotify Premium die verdwenen is? Kun je wat meer toelichting geven? En alvast, voor de zekerheid, je forumprofiel invullen. Als we dan iets voor je moeten doen kan dit ook gelijk :slight_smile:

 

@Wollies, dank je! Je hebt inderdaad al een actief Premium account. Je krijgt een privébericht van me met je gebruikersnaam :thumbsup_tone1:   

@Rob de B : Kun jij je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven? Dan gaan we kijken. 

Kan niet on Spotify Premium komen terwijl ik sinds lange tijd een abonnement hierop heb.

Reputatie 7
Badge +21

@Kees de 1e, bedankt voor je bericht! Kan je wel inloggen op jouw account en je afspeellijsten zien? Gaat het dan alleen om het bekijken of je Premium hebt of Free? Of lukt het inloggen ook al niet? Zou je iets meer context willen geven rondom jouw probleem? Wat wij vanuit KPN kunnen doen is een account ontkoppelen (van Premium Free maken) of een activatiecode opsturen waarmee je een Free account Premium kan maken (mits het dus in je abonnement zit).

Geachte kpn,

heb een alles in 1 pakket van jullie en in eens heb ik allen nog maar spotify free,inplaats van premium,

kunt u mij hierbij helpen dit op te lossen.

alvast bedankt!

mvgr r.v

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wij zijn ook al tig jaar klant bij kpn en hoorden pas dat we ooit een code zou hebben gekregen voor gratis spotify. Kan deze code niet (meer) vinden. Graag zou ik deze code opnieuw kunnen krijgen zodat we gebruik kan maken van gratis spotify Premium..

 

Vr groeten

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +25

Geachte kpn,

heb een alles in 1 pakket van jullie en in eens heb ik allen nog maar spotify free,inplaats van premium,

kunt u mij hierbij helpen dit op te lossen.

alvast bedankt!

mvgr r.v

Hi @rienus 5. Ik heb gelijk een kijkje voor je genomen en zie dat je in november van abonnement bent gewisseld. In het oude abonnement zat Spotify Premium inbegrepen, maar bij het nieuwe abonnement niet… Dit stond als het goed is ook aangegeven op de bevestiging die je hebt ontvangen. Mocht je alsnog Spotify willen, dan kan je dat aanvragen via MijnKPN.

Wij zijn ook al tig jaar klant bij kpn en hoorden pas dat we ooit een code zou hebben gekregen voor gratis spotify. Kan deze code niet (meer) vinden. Graag zou ik deze code opnieuw kunnen krijgen zodat we gebruik kan maken van gratis spotify Premium..

 

Vr groeten

Hi @De meijerij. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan nemen we een kijkje voor je.

Ik zou ook graag een activeringscode ontvangen voor spotify premium?

groetjes Rhjverhoeven

Hallo, 

 

ik heb Spotify Premium van KPN, maar bij het opvragen van de activeringscode krijg ik de volgende melding: 

Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in

 

Kunnen jullie helpen? 

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @wilma72 en @Rhjverhoeven, welkom beide! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer als het mobiel betreft? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan sturen we je een nieuwe code toe. 

Badge

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengt en er ook sporify premium weer bij gedaan. Maar ondanks dat spotify in de kpn app op aan staat heb ik geen spotify premium. Vervolgens getracht een nieuwe activeringscode op te vragen maar mijn nummer en email zijn onjuist. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @P.J.Bruinink Dan kijk het ik het graag voor je na. Wil je je forumprofiel aanvullen met je klantnummer, postcode + huisnummer en evt. 06-nummer als het om je mobiele abonnement gaat?

Hallo MArcia, ik heb mijn forumprofiel aangevuld, 

 

Goedendag,

Hier nog iets ingewikkelder.

Twee bestaande spotify accounts. Beiden opgezegd en nu via  KPN een family account.

Het ene bestaande account van mijn vriend is opgeheven en moet nu via mijn family account worden gekoppeld, maar koppelen lukt niet. Wachtwoord is  kwijt en geen beschikking meer over het e-mailadres waar de account aan  vast zit. 
 

Het andere account (van mijzelf, KPN staat ook op mijn naam) loopt pas eind deze maand af.

De activeringsmail komt bij mij binnen, maar ik kan zelf niet als eerste activeren. 
 

Ik hoor graag wat we nu moeten doen.

 

 

Badge

Bart,

Zojuist mijn profiel bijgewerkt.