Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@wilma72 Er komt een nieuwe activatiecode naar je toe. Deze heb ik gestuurd naar het mailadres dat je ook hebt gebruikt voor je KPN ID. 

@P.J.Bruinink En ook voor jou is er eentje onderweg, die krijg je via een sms binnen. 

Reputatie 7
Badge +25

Goedendag,

Hier nog iets ingewikkelder.

Twee bestaande spotify accounts. Beiden opgezegd en nu via  KPN een family account.

Het ene bestaande account van mijn vriend is opgeheven en moet nu via mijn family account worden gekoppeld, maar koppelen lukt niet. Wachtwoord is  kwijt en geen beschikking meer over het e-mailadres waar de account aan  vast zit. 
 

Het andere account (van mijzelf, KPN staat ook op mijn naam) loopt pas eind deze maand af.

De activeringsmail komt bij mij binnen, maar ik kan zelf niet als eerste activeren. 
 

Ik hoor graag wat we nu moeten doen.

Hi @Roekie. Wij kunnen niet echt helpen bij de Spotify accounts zelf. Als jouw vriend het wachtwoord niet meer weet, en het e-mailadres niet meer gebruikt, kan hij het beste een nieuw account aanmaken (en eventueel de afspeellijsten over laten zetten door Spotify). Wellicht dat Spotify zelf daar nog een andere oplossing voor weet?

Zodra jouw account is overgezet naar Free, kan je als het goed is de code gebruiken zodat je Family hebt. Mocht je daar vragen over hebben, laat het dan vooral weten.

Onlangs spotify premium aangezet maar tot mijn verbazing geeft mijn telefoon de free versie.

heb ik iets niet goed ingesteld?

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Henk schanssema, welkom hier. Als het goed is heb je n.a.v. het aanzetten van Spotify een activatiecode ontvangen, klopt dat? Daarmee kun je een Free account omzetten naar Premium. Is dat allemaal wel gelukt? Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Geachte heer/mevrouw, Ik heb mijn abonement begin van de avond verlengt en er spotify bij genomen. Spotify is geactiveerd maar ik krijg geen activatiecode. Kunt u mij helpen ? Vriendelijke groet Tom 

Zowel mijn inlog met email herkent die niet en mijn tel.nummer ook niet..

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Tmo82 Het kan even duren voordat alles verwerkt is, maar ik kijk natuurlijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb een nieuwe telefoon daardoor weet ik mijn inloggegevens niet meer van mijn spotify account het email adres van dat account is verwijdert wat moet ik nu doen

Hoi @Davy92 . Als je wilt dan reset ik jouw account. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode en kun je opnieuw een account activeren. Lijkt jou dit wat?

Dat is prima word het dan naar mijn telefoon nummer gestuurd?

@Davy92 . Leuk je nog even gesproken te hebben. Ik heb je een nieuwe code gestuurd. Die zou binnen een aantal uren op je mobiele nummer binnen moeten komen via SMS. Hiermee kun je een bestaand of nieuw account premium maken. Fijn weekend en mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Beste erwin helaas word de code niet herkent wat nu groetjes davy

Ik lees dat ik na verlenging abonnement een nieuwe activatie code nodig heb om mijn Spotify weer Premium te laten zijn. Premium zit in mijn abonnement.

Graag ontvang ik deze activivatie code .

 

Mvg,

 

Gerlinda Moesbergen

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Hoe kan ik inloggen op spotify  premium ik log altijd in via facebook maar als ik dan premium wil moet ik betalen kan ik alleen premium gebruiken via de KPN inlog?

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste erwin helaas word de code niet herkent wat nu groetjes davy

Hi @Davy92, waar vul je de code dan in? Heb je je huidige Premium account wel eerst Free gemaakt, als dat van toepassing is?

 

@Linlinnielin welkom! Het heeft geen zin om meerdere topics voor een probleem aan te maken. Er is simpelweg niemand aanwezig om half één ‘s nachts en daarom kreeg je niet direct een reactie. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer en klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik help je er verder mee.

 

@Hans1920 welkom! Je kunt je account die aan Facebook gekoppeld is, ook Premium maken. Hoe dat precies werkt, zou je even bij Spotify na moeten vragen. Mocht het je niet lukken, dan kan je er altijd voor kiezen om een nieuw Spotify account aan te maken. Je kan dan inderdaad via ons een activatiecode krijgen om je account om te zetten naar Premium. Dat hoeft niet per se.

Ik vul hem in bij account activeren

Reputatie 7
Badge +30

Hi Davy, ik stuur je voor de zekerheid eens nog eentje toe. Wil je me laten weten of het hiermee lukt?

Helaas lukt het nog steeds niet

Hoi KPN,

 

december is mijn nieuwe abo ingegaan, met wederom Spotify Premium. Helaas heb ik nooit een activatiecode gekregen en krijg ik de melding dat mijn gegevens niet herkend worden als ik een code opvraag. 
Kunnen jullie me helpen? Ben op vakantie en mis mijn offline playlists heel erg! 
 

groetjes Esmée

hallo,

 

ik zou graag mijn premium bij het ene account willen ontkoppelen en bij een nieuw account willen activeren is dat mogelijk?

Reputatie 7
Badge +17

Helaas lukt het nog steeds niet

@Davy92 Welke melding krijg je als je de code invoert bij ‘activeren’? Waarom lukt het precies niet? 

Reputatie 7
Badge +17

@Enoelle Welkom! Natuurlijk willen wij je helpen en ik kan me voorstellen dat je je premium account mist als je op vakantie bent. Zou je voor mij je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde.

@Enoelle Welkom! Natuurlijk willen wij je helpen en ik kan me voorstellen dat je je premium account mist als je op vakantie bent. Zou je voor mij je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde.

Hi Lisa,

alles ingevuld. Hopelijk lukt het nu! 

@lisa 

Reputatie 7
Badge +24

@Enoelle Welkom! Natuurlijk willen wij je helpen en ik kan me voorstellen dat je je premium account mist als je op vakantie bent. Zou je voor mij je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde.

Hi Lisa,

alles ingevuld. Hopelijk lukt het nu! 

@lisa 

Dankjewel. Ik heb een nieuwe code voor je besteld, je zult deze via sms binnen enkelen uren ontvangen. Laat je even weten of het is gelukt?

Beste,

Ik zou mijn spotify ook graag willen laten ontkoppelen van het Facebook-account van mijn zoon.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Tom57, welkom! Ik twijfel een beetje over wat nu precies de bedoeling is. Wil je het betreffende Spotify account ontkoppelen van Facebook of wil je ervoor zorgen dat het Spotify account, die gekoppeld is aan Facebook, ontkoppeld wordt van Premium? 

In het eerste geval, als het account aangemaakt is via Facebook, kan je dit niet ontkoppelen. Je zult dan een heel nieuw Spotify account aan moeten maken. Via Spotify kan je, als het goed is, je afspeellijsten over laten zetten, als je dat wilt. 

 

Als je Spotify Premium wilt ontkoppelen, kan ik je wel verder helpen. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en me hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?