Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7

@Captain_Awesome, wil jij ook je forumprofiel invullen? 

Reputatie 1

Ter verdere informatie voeg ik nog een screenshot van de foutmelding die ik net kreeg toe:

Chrome en Windows 10 professional, beiden zijn volledig up to date.

 

*Admin: e-mailadres verwijderd in verband met privacy.
 

 

@Erik_

Het profiel is ingevuld. 
 

Zie tevens de bijgevoegde afbeelding voor de foutmelding. 

Kan het zijn dat de foutmelding wordt veroorzaakt door het al eerder gebruik hebben gemaakt van een gratis proefperiode? 
 

 

Reputatie 7

Dank voor de gegevens en aanvullende info, @Richub, @Captain_Awesome :thumbsup_tone1: Heb alles doorgegeven. We komen er hier op terug zodra we meer weten.

Hoi! Er is, zoals Lisa al zei, (nog) geen storing bekend. We willen dit natuurlijk wel verder uitzoeken. Om dat te kunnen doen hebben we informatie nodig. Het screenshot dat jij gisteren al deelde @biondave is daarbij heel nuttig. Maar we hebben ook jullie gegevens nodig. Hiermee kunnen onze collega's op onderzoek uit. Ik wil jullie, biondave en @Drogon, dan ook vragen om je forumprofiel in te vullen (please fill in the linked forum profile so we can investigate further). Laat hier even weten als je dit gedaan hebt (please reply here when you've done so). 

@Richub, jij hebt dit al gedaan, waarvoor dank. 

Erik,

Heb het forumprofiel ingevuld.

gr Dave

Reputatie 7
Badge +16

Gezien, @biondave; ook jouw gegevens zijn doorgegeven! 

Reputatie 1

Ik heb vanochtend vroeg Spotify kunnen activeren. Hopelijk kunnen de anderen hier dat nu ook.

Ook mij is het vanochtend gelukt. Hopelijk geldt dit ook voor de rest!

 

@Erik_ 

Kreeg een melding dat er al eens gebruik is gemaakt van de gratis proefperiode, wellicht dat het probleem inderdaad bij deze melding lag? Een foutje in de doorverwijzing misschien?

 

Ook hier werkt het opeens🥳

Bedankt iig!

Reputatie 7
Badge +30

Wat fijn dat het opgelost lijkt! Ik had nog geen afmelding ontvangen, maar dit zijn goede berichten!

 

 

Kreeg een melding dat er al eens gebruik is gemaakt van de gratis proefperiode, wellicht dat het probleem inderdaad bij deze melding lag? Een foutje in de doorverwijzing misschien?

 

Goede vraag! Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen, maar we hebben jouw reactie wel doorgegeven als signaal.

Hallo KPN ik wil mijn Spotify premium code opvragen. Ik ben hem thuis kwijt geraakt.

 

M.v.g Andre

Reputatie 7

Hoi @Andre vdf gerritsen, welkom! Ik heb je bericht verplaatst naar ons verzameltopic. In het startbericht lees je alles over hoe Spotify via KPN werkt. Je zegt dat je de code kwijt bent. Heb je destijds al wel met die code Spotify geactiveerd? Want dan heb je de code ook niet meer nodig en kun je gewoon inloggen op Spotify met je gebruikersnaam en wachtwoord daarvan.

Heb je Spotify nooit eerder geactiveerd, dan heb je tegenwoordig ook geen code meer nodig. Je kunt dit nu doen door te gaan naar kpn.com/spotifyactiveren

Reputatie 2

Ik heb op 30 januari mijn Spotify Premium opgezegd omdat mijn vrouw ook graag Spotify wil en wij dus nu graag een Spotify Premium Duo abonnement willen, echter deze wordt door KPN niet aangeboden. Nu loopt onze termijn altijd tot de 8e van de maand. Echter als ik nu kijk bij Spotify zie ik dat mijn abonnement nog steeds Premium via KPN is. Ik heb echter gelezen dat aan het einde van je termijn (dus de 8e) het Spotify abonnement automatisch zou worden omgezet in Free. Ik kan het dus nu nog niet omzetten in Premium Duo bij Spotify rechtstreeks. Kunnen jullie mij informeren wanneer mijn Spotify Premium abonnement bij KPN afgekoppeld wordt? Ik betaal er sinds 30 januari ook niet meer voor.

Graag verneem ik van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rick van Dellen

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rick.van.D! Dit kan ongeveer een maand duren. Wijzelf hebben hier helaas geen inzage of invloed op maar zodra hij weer Free is krijg je weer reclames, dat is de makkelijkste manier om het in de gaten te houden. Je betaalt er inderdaad nu niet meer voor!

Reputatie 2

Hoi @Rick.van.D! Dit kan ongeveer een maand duren. Wijzelf hebben hier helaas geen inzage of invloed op maar zodra hij weer Free is krijg je weer reclames, dat is de makkelijkste manier om het in de gaten te houden. Je betaalt er inderdaad nu niet meer voor!

Hoi Thomas,

Bedankt voor je reactie maar toch een beetje vreemd omdat er bij jullie duidelijk staat dat het aan het einde van de abonnementsperiode automatisch gestopt wordt! Zou ik het op korte termijn wel over kunnen zetten naar Spotify Premium Family want ik besef me net dat ik met de entertainmentkorting van € 5,00 dan maar € 9,99 hoef te betalen. Nog altijd minder dan € 12,99 rechtstreeks bij Spotify voor Premium Duo.

 

Gr.

 

Rick

Reputatie 7
Badge +20

Helaas gaat er soms even overheen voordat Spotify deze opzeggingen verwerkt en de accounts terugzet naar Free. Dit zou niet langer dan een maand moeten duren. Of je Spotify Duo via hen neemt of Family bij ons maakt hiervoor niet uit.

Beste, ik zou graag mij spotify account willen omzetten naar een ander account/mail adres.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +10

Hi @TjeerdSteen, welkom op het forum!

In het startbericht hierboven lees je hoe je dat zelf kunt regelen. Ik zal het ook even in mijn bericht plaatsen:
 


Ik wil een ander Spotify account Premium maken, kan dit?

Ja, dit kan. Op dit moment is het alleen mogelijk om een nieuw account aan te maken door eerst Spotify Premium op te zeggen en het opnieuw aan te vragen.

 

Jose, dank voor je bericht. Maar ik heb gratis Spotify bij jullie, dus al ik op zeg en daarna opnieuw blijft het dan wel gratis?

 

Reputatie 7
Badge +10

@TjeerdSteen Goed dat je het zegt! In dat geval moeten we even met je meekijken. Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer en de naam + geboortedatum van de contracthouder? Geef hier even een seintje zodra je profiel is ingevuld.

Jose, ik heb alles ingevuld.

Reputatie 7

Dank je @TjeerdSteen, ik heb een melding voor je aangemaakt naar een achterliggende afdeling. Daarbij heb ik het verzoek gedaan om Premium los te koppelen van jouw huidige Spotify account. Zodra dat is gebeurt zal je het via onze website kunnen koppelen aan het account waar je het aan wilt koppelen. 

Ik heb spotify aan in me abonnement en een code gekregen en mail alleen hij zegt u heb geen spotify account op dit abbonement en nu ?


*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Esmay8999999, wat raar dat je deze melding te zien krijgt, wanneer komt hij precies tevoorschijn?

 Zou je een kunnen kijken of het activeren wel lukt via onze Spotify activatie tool?

Iets sneller reactie dan ik had verwacht @suzanne vloet, mijn collega's schrijven dat het oplossen helaas wat langer gaat duren dan de twee weken die ze hadden verwacht. Ik pas dit ook nog even aan in het startbericht.
Hij bevestigt wel dat je op de lijst staat dus dat gaat sowieso goed komen!

Hoe staat het inmiddels met het kunnen opzeggen van de online aankoop spotify? 

 

Ik zie ook dat er abonnementen losgekoppeld kunnen worden van het KPN account. Kan ik hiermee hetzelfde bereiken? namelijke dat spotify niet langer via mijn KPN mobiel abonnement in rekening wordt gebracht? 

 

Anyway, ik ben inmiddels al vanaf juli bezig met het opzeggen van deze online aankoop. Graag hoor ik op korte termijn dat dit ook door jullie is verwerkt. 

Mvg, Suzanne

Hoi, 

 

Inmiddels is er iets veranderd in mijn account. Spotify wordt nu wel vermeld als extra optie. Maar ik kan deze niet uitzetten. Ik kan alleen de optie ‘geen spotify’  uitzetten. 

 

Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee. Ik wil geen spotify meer! Kunnen jullie dat aanpassen? 

 

Met vriendelijk groet, Suzanne