Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

dank! Ik heb nu kunnen koppelen en kreeg een emeail met Uw product is succesvol gekoppeld aan uw KPN ID"”.  Fijn. Maar ik zie alleen maar een overzicht laatste facturen. Betekent dat dat mijn Spotify abonnement niet kan worden gestopt?

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Als je het abonnement gekoppeld hebt kun je vervolgens ook jouw abonnement wijzigen @Louis60 

-Nadat je bent ingelogd, kom je op de overzichtspagina (daar zie inderdaad de laatste facturen)
-Klik bovenin op "Producten"
-In het nieuwe scherm kies je het "Thuis" abonnement. 
-Vervolgens in het nieuwe scherm zie je een overzicht van het desbetreffende abonnement en daar kies je voor: Extra opties wijzigen of toevoegen
-
Spotify opzeggen vind je onder het kopje "Internet"

-Hal het vinkje weg bij Spotify, aan de rechterkant kun je daarna de wijziging bevestigen/ 

IK had geantwoord maar dat is verdwenen. 

Dank voor de uitleg. Nu gekoppeld, maar dan zie ik alleen mij nieuweste facturen, en kan nog steeds niet Spotify opzeggen.

Reputatie 7
Badge +19

Wellicht had je dan ook mijn bericht gemist. 

 

Als je het abonnement gekoppeld hebt kun je vervolgens ook jouw abonnement wijzigen @Louis60 

-Nadat je bent ingelogd, kom je op de overzichtspagina (daar zie inderdaad de laatste facturen)
-Klik bovenin op "Producten"
-In het nieuwe scherm kies je het "Thuis" abonnement. 
-Vervolgens in het nieuwe scherm zie je een overzicht van het desbetreffende abonnement en daar kies je voor: Extra opties wijzigen of toevoegen
-
Spotify opzeggen vind je onder het kopje "Internet"

-Hal het vinkje weg bij Spotify, aan de rechterkant kun je daarna de wijziging bevestigen/ 

hartelijk dank! Nu heb ik Spotify Premium kunnen verwijderen.

Goedendag. 

Ik heb vandaag mijn Spotify premium account omgezet naar een Spotify Familie account.
Hiervan is ook keurig een bevestiging vanuit KPN toegestuurd, echter nu na een aantal uur is mijn account informatie nog niet aangepast in Spotify. 
Ik heb inmiddels al enkele malen opnieuw ingelogd echter zonder succes.

Graag hulp hierin.

Groet Sake

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sake Visser, er kan tot een maand overheen gaan voordat spotify de omzetting naar Free verwerkt heeft maar meestal is het wel sneller. Dit kan ik helaas niet bespoedigen en gaat verder vanzelf. 

Hoi @Sake Visser, er kan tot een maand overheen gaan voordat spotify de omzetting naar Free verwerkt heeft maar meestal is het wel sneller. Dit kan ik helaas niet bespoedigen en gaat verder vanzelf. 

Bedoel je te zeggen dat het tot 1 maand kan duren voordat Spotify de omzetting van een Premium account naar een Family account verwerkt is? Terwijl KPN dit per direct wel factureert (lees ipv 9,99 naar 14,99 eur) Dat lijkt mij toch echt niet te kloppen… Lijkt mij dat dit komt door de verwerking tussen KPN en Spotify

Reputatie 7
Badge +20

Dit staat ook in de bevestiging die je hierover gehad hebt als het goed is @Sake Visser  maar je spotify premium loopt tot aan je factuurdatum omdat je vooruitbetaalt. Spotify Family ga je pas betalen als je die activeert.

 

Dit staat ook in de bevestiging die je hierover gehad hebt als het goed is @Sake Visser  maar je spotify premium loopt tot aan je factuurdatum omdat je vooruitbetaalt. Spotify Family ga je pas betalen als je die activeert.

 

Duidelijk. Dank voor de toelichting!

Activatie van spotify premium lukt niet.

Geprobeerd via mijn KPN maar krijg een foutmelding van KPN nl:

Sorrry it seems like KPN is having problems at the moment. Try again later

In MijnKPN staat dat ik gratis spotify premium heb. Volgens mij heb ik dan een activeringscode nodig ? Kan deze dan worden gekoppeld aan meerdere mobiele nummers

Reputatie 7
Badge +20

Oei @biondave, balen dat het niet lukt!

Ik moet bekennen dat deze foutmelding mij niet bekend voorkomt, op welk moment krijg je hem te zien? Lukt het je ook om er een screenshot van te plaatsen hier, zodat we even met je mee kunnen kijken?

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Maja, 

deze melding krijg ik op het moment dat ik op activeren druk.

Reputatie 7
Badge +20

Maja, 

deze melding krijg ik op het moment dat ik op activeren druk.

Hmm, ik heb hier niet direct een verklaring voor, het lijkt dus mis te gaan ergens tussen ons en Spotify. De melding in het Engels is in ieder geval van Spotify zelf. Zou je het morgen nog eens willen proberen? We horen heel graag of het dan wél lukt! Zo nee, dan gaan we verder op onderzoek uit!

Maja,

Ga ik doen alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

In MijnKPN staat dat ik gratis spotify premium heb. Volgens mij heb ik dan een activeringscode nodig ? Kan deze dan worden gekoppeld aan meerdere mobiele nummers

Hi! Als je Spotify nog nooit hebt geactiveerd, kan dat via de Spotify activatie pagina :slight_smile: Je kunt Spotify Premium op meerdere apparaten tegelijk installeren, echter kan je maar op 1 apparaat tegelijk luisteren. 

I have been trying to activate my Spotify premium for three days now, I called the call center like 6 times, and each time they gave me a different, contradictive, and confusing information. They even confused my information about the services, because each one of them said something different from the other. My problem is when I try to activate my spotify and when I reach the last step to click start spotify or something, it's giving me a RED notification that reads: "Sorry, it seems like KPN/XS4ALL is having problems at the moment, try again later." My spotify subscription ended 2 days ago, I don't have any other music app/player on my telephone, and because of the lack of clarify from the agents I've been speaking to in the past few days I got really confused. Also, because of the incompetence of the team that is allegedly working on the website, I'm super frustrated, and dissatisfied. The agents are pushing my problem everyday to the next day/hour/evening, each one of them tells me to try on a different occasion, But UP TILL THIS MOMENT the same red notification is still appearing on the website, and I'm unable to activate my Spotify. If I decide to pay the 10 euros, and activate it on my own account, I have to wait till the next month for it to end to activate it through KPN, because I'm not eligible for a free month. I'm stuck with this error, waiting on KPN which is not solving the problem since the day before yesterday.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

@Fred Meijvogel Bedankt! Ik ga nog een poging doen om jouw abonnement los te laten koppelen. 

Al enige vooruitgang hierin ?

Ik zie dat het probleem is opgelost, dank jullie wel

Maja, 

deze melding krijg ik op het moment dat ik op activeren druk.

Hmm, ik heb hier niet direct een verklaring voor, het lijkt dus mis te gaan ergens tussen ons en Spotify. De melding in het Engels is in ieder geval van Spotify zelf. Zou je het morgen nog eens willen proberen? We horen heel graag of het dan wél lukt! Zo nee, dan gaan we verder op onderzoek uit!

Dag Maja,

Vandaag opnieuw geprobeerd echter geen resultaat. (Zelfde melding)

Voorheen had ik Spotify premium in het alles in 1 pakket zitten, over gegaan naar een Hussel abbo met Spotify free.

Vervolgens premium er weer bij besteld, die ik dus niet kan activeren.

Graag hoor ik van je,

Gr Dave

 

Reputatie 1

Ik heb Spotify Premium aangevraagd, en daarna ook netjes de bevestigingsmails gekregen.

Als ik echter naar https://spotify.kpn.com/ga om Spotify te activeren krijg ik steeds de melding dat KPN problemen heeft.

Ik heb dit zowel in Chrome, Firefox als Edge geprobeerd.

Is er daadwerkelijk een storing gaande?

 

Ik heb ook via de klantenservice contact proberen te krijgen, maar verder dan een automatisch telefoonmenu en een AI chatbot kom ik niet.

Een levend mens te spreken krijgen is blijkbaar niet meer van deze tijd…

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Dag allemaal! Dank jullie wel voor jullie bericht hier. Vervelend natuurlijk dat jullie Spotify Premium niet geactiveerd krijgen. Er is (nog) geen storing bekend, dus ik informeer even intern. Als ik iets hoor, laat ik het hier weten! 

Goedemiddag,

Ik sluit me aan bij de overige gebruikers die de volgende melding ontvangen:

"Sorry, it seems like KPN/XS4ALL is having problems at the moment. Try again later.”

 

Extra informatie:

 

Had eerst Premium gekoppeld aan mijn mobiele abonnement. 
Dit opgezegd, om vervolgens Premium aan mijn Internet/TV abonnement te koppelen, vanwege de Husselkorting.

Kan het zijn dat de foutmelding te maken heeft met de gratis proefperiode die wellicht niet geldig is bij een al bestaand Spotify account? 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi! Er is, zoals Lisa al zei, (nog) geen storing bekend. We willen dit natuurlijk wel verder uitzoeken. Om dat te kunnen doen hebben we informatie nodig. Het screenshot dat jij gisteren al deelde @biondave is daarbij heel nuttig. Maar we hebben ook jullie gegevens nodig. Hiermee kunnen onze collega's op onderzoek uit. Ik wil jullie, biondave en @Drogon, dan ook vragen om je forumprofiel in te vullen (please fill in the linked forum profile so we can investigate further). Laat hier even weten als je dit gedaan hebt (please reply here when you've done so). 

@Richub, jij hebt dit al gedaan, waarvoor dank.