Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi, 

Inmiddels is er iets veranderd in mijn account. Spotify wordt nu wel vermeld als extra optie. Maar ik kan deze niet uitzetten. Ik kan alleen de optie ‘geen spotify’  uitzetten. 

Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee. Ik wil geen spotify meer! Kunnen jullie dat aanpassen? 

 

@suzanne vloet Ik heb zojuist in onze systemen doorgegeven dat je Spotify Premium wil opzeggen. 

Waarom doet de klantenservice net alsof ze niet weten van dit probleem? En in de winkel trouwens ook? Ben al 100 keer van het kastje naar de muur gestuurd en nog steeds betaal ik iedere maand 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Sabrina1981, we hebben jouw bericht samengevoegd met dit lopende topic over Spotify Premium. 

Je bericht gaat over Spotify als online aankoop op de factuur, maar je hebt geen online aankoop gedaan, toch? Dit probleem is bekend en komt door een fout van onze kant: excuses voor het ongemak. Ook voor het feit dat het blijkbaar nog niet overal bekend is… :thinking:  
Vanuit onze administratie wordt dit opgepakt en uiteraard ook gecrediteerd. 

Goedenavond @Sabrina1981, we hebben jouw bericht samengevoegd met dit lopende topic over Spotify Premium. 

Je bericht gaat over Spotify als online aankoop op de factuur, maar je hebt geen online aankoop gedaan, toch? Dit probleem is bekend en komt door een fout van onze kant: excuses voor het ongemak. Ook voor het feit dat het blijkbaar nog niet overal bekend is… :thinking:  
Vanuit onze administratie wordt dit opgepakt en uiteraard ook gecrediteerd. 

Maar ik heb echt al 100 keer gebeld en ben al een aantal keer in de winkel geweest en daar weet niemand niks en kan niemand iets doen? Vind dat wel heel vreemd hoor. Ben er vanmorgen nog geweest in de winkel en geen stap verder gekomen, ben hier al vanaf juli vorig jaar mee bezig🤷‍♀️

Hallo,

Spotify premium is veranderd naar free nadat ik een nieuwe telefoon heb gekregen. Heb al nieuw wachtwoord aangemaakt maar zonder succes. Als ik inlog kom ik in de free account, wat te doen?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo,

Spotify premium is veranderd naar free nadat ik een nieuwe telefoon heb gekregen. Heb al nieuw wachtwoord aangemaakt maar zonder succes. Als ik inlog kom ik in de free account, wat te doen?

Goedemorgen @Cheviot! Dat is gek, staat Spotify Premium nog wel aan bij de opties van jouw abonnement? Je kunt dit controleren in MijnKPN. Als het aan staat, ben je met een verkeerd account ingelogd. Dat vermoed ik, waardoor je een free account hebt waarin je reclame hoort. Ik raad je aan om de hulppagina inloggegevens vergeten van Spotify even te volgen. 

Hoi Alexandra,

Kan in mijn kpn niets terug vinden over spotify.

Ik heb de mail opgezocht voor het activeren van spotify premium daar krijg ik de melding dat hij al geactiveerd is. Ik heb spotify bij alles in 1 van kpn, weet niet of dat nog iets uit maakt?

Reputatie 7
Badge +19

@Cheviot Nee hoor, het maakt niet uit of Spotify Premium aan staat bij je mobiele of thuis abonnement. Als het maar aan staat, anders werkt het niet :slight_smile: In MijnKPN kan je je Thuis abonnement selecteren. Vervolgens kan je bij de extra opties zien of Spotify Premium aan staat. Als je er niet uit komt, vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Geef hier een seintje zo gauw je dat gedaan hebt. Dan kijken we met je mee.

Spotify premium staat in de lijst met opties zoals opnemen etc dus neem ik aan dat deze aanstaat.

Reputatie 7
Badge +19

Spotify premium staat in de lijst met opties zoals opnemen etc dus neem ik aan dat deze aanstaat.

Prima, dat betekent inderdaad dat Spotify Premium aan staat! Ik vermoed dat je per ongeluk met het verkeerde account op Spotify ingelogd bent, en daardoor op een ‘free’ account zit op je nieuwe telefoon. Ik raad je aan om de hulppagina inloggegevens vergeten van Spotify even te volgen. Goed om te weten; je kunt met een e-mailadres inloggen in Spotify, maar ook met bijvoorbeeld je Facebook account. Ik raad je aan om de opties even langs te lopen. Zo gauw je weer ingelogd bent met het juiste account, zit je meteen weer op Premium :)

Heb inmiddels voor de zoveelste keer mijn wachtwoord veranderd maar nog steeds zonder succes. Er staat nog steeds dat ik spotify free heb. Kan het er mee te maken hebben dat er nog iemand op dit account zit, lijkt mij niet want het heeft altijd zo gewerkt.

Goedenavond @Sabrina1981, we hebben jouw bericht samengevoegd met dit lopende topic over Spotify Premium. 

Je bericht gaat over Spotify als online aankoop op de factuur, maar je hebt geen online aankoop gedaan, toch? Dit probleem is bekend en komt door een fout van onze kant: excuses voor het ongemak. Ook voor het feit dat het blijkbaar nog niet overal bekend is… :thinking:  
Vanuit onze administratie wordt dit opgepakt en uiteraard ook gecrediteerd. 

Maar ik heb echt al 100 keer gebeld en ben al een aantal keer in de winkel geweest en daar weet niemand niks en kan niemand iets doen? Vind dat wel heel vreemd hoor. Ben er vanmorgen nog geweest in de winkel en geen stap verder gekomen, ben hier al vanaf juli vorig jaar mee bezig🤷‍♀️

En hoe lang gaat dat nog duren?

Reputatie 7
Badge +30

Heb inmiddels voor de zoveelste keer mijn wachtwoord veranderd maar nog steeds zonder succes. Er staat nog steeds dat ik spotify free heb. Kan het er mee te maken hebben dat er nog iemand op dit account zit, lijkt mij niet want het heeft altijd zo gewerkt.

Dat denk ik ook niet. Wat mijn collega probeerde te zeggen is dat je waarschijnlijk met verkeerde inloggegevens inlogt. Om het even concreet te maken. Ik heb zelf ooit Spotify gekoppeld aan mijn Facebook. Maar ik had het heel lang niet gebruikt en dat was ik dus vergeten. Vervolgens wilde ik het maanden later weer gebruiken en  logde ik in met mijn e-mailadres marcia******@ gmail.com. Toen stond er ineens ‘Free'. Ik dacht: ‘hoe kan dit nou'? Maar mijn Spotify Premium was gekoppeld aan mijn Facebook en niet aan mijn Gmailadres. Toen ik weer inlogde met Facebook stond er weer Premium. Ik verwacht dat zoiets ook bij jou speelt.

 

@Sabrina1981 hele goede vraag. Moet ik uitzoeken en kom ik op terug! Zou jij in de tussentijd je profiel aan willen vullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? 

Ik heb maar 1 email adres gebruikt en dat is die van kpn omdat ik spotify via kpn alles in 1 heb, alle andere email adressen heb ik wel geprobeerd maar wordt niet herkent door spotify.

Heb inmiddels voor de zoveelste keer mijn wachtwoord veranderd maar nog steeds zonder succes. Er staat nog steeds dat ik spotify free heb. Kan het er mee te maken hebben dat er nog iemand op dit account zit, lijkt mij niet want het heeft altijd zo gewerkt.

Dat denk ik ook niet. Wat mijn collega probeerde te zeggen is dat je waarschijnlijk met verkeerde inloggegevens inlogt. Om het even concreet te maken. Ik heb zelf ooit Spotify gekoppeld aan mijn Facebook. Maar ik had het heel lang niet gebruikt en dat was ik dus vergeten. Vervolgens wilde ik het maanden later weer gebruiken en  logde ik in met mijn e-mailadres marcia******@ gmail.com. Toen stond er ineens ‘Free'. Ik dacht: ‘hoe kan dit nou'? Maar mijn Spotify Premium was gekoppeld aan mijn Facebook en niet aan mijn Gmailadres. Toen ik weer inlogde met Facebook stond er weer Premium. Ik verwacht dat zoiets ook bij jou speelt.

 

@Sabrina1981 hele goede vraag. Moet ik uitzoeken en kom ik op terug! Zou jij in de tussentijd je profiel aan willen vullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? 

Profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb maar 1 email adres gebruikt en dat is die van kpn omdat ik spotify via kpn alles in 1 heb, alle andere email adressen heb ik wel geprobeerd maar wordt niet herkent door spotify.

En je hebt dus ook geen Facebook account? Dat je daarop kunt klikken?

 

@Sabrina1981 bedankt! Zodra ik meer informatie heb, laat ik het je hier weten. 

 

 

Ik heb maar 1 email adres gebruikt en dat is die van kpn omdat ik spotify via kpn alles in 1 heb, alle andere email adressen heb ik wel geprobeerd maar wordt niet herkent door spotify.

En je hebt dus ook geen Facebook account? Dat je daarop kunt klikken?

 

@Sabrina1981 bedankt! Zodra ik meer informatie heb, laat ik het je hier weten. 

 

 

Oke, dan wacht ik dat af

Ik heb facebook maar met een ander e-mail adres. Als ik via facebook wil inloggen lijkt het er opdat ik een nieuw account aanmaak.

Het mystery is opgelost, blijkt dat mijn zoon mijn email eruit heeft gegooit en zijn email heeft gebruikt😔. Bedankt voor de moeite.

Helaas is dat dan niet gelukt. Er staat nog steeds dat ik spotify premium ‘aan’ heb staan. Ik kan de extra optie uitzetten, maar dat wordt niet verwerkt. Ook niet na een paar uur en ook niet na een paar dagen. 

Ik wil spotify premium opzeggen. Daar ben ik al mee bezig vanaf juli 2021!

Ik heb mijn abonnement verlengd maar spotify is niet meegenomen, graag toevoegen!

admin: reactie verplaatst naar lopende topic

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Mobiel abonnement wijzigen, welkom op het KPN forum. Ik he jouw reactie naar die verzamel topic verplaatst. Hier vind je alles wat je moet weten over Spotify

Wat lastig dat de Spotify niet mee genomen is in jouw verlenging. Je kan Spotify her activeren door deze aan te zetten in jouw MijnKPN omgeving. 

Maar dat kan als de verlenging actief is toch?

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Mobiel abonnement wijzigen

Het spijt mij, ik begrijp jouw vraag niet helemaal. Wanneer je verlengt gaan de wijzigingen in één keer in. Als Spotify niet mee genomen is tijdens het verlengen, dan verdwijnt deze op het moment dat de verlenging wordt verwerkt. Hierna kan je zelf gelijk Spotify weer aanzetten via MijnKPN.

Helaas is dat dan niet gelukt. Er staat nog steeds dat ik spotify premium ‘aan’ heb staan. Ik kan de extra optie uitzetten, maar dat wordt niet verwerkt. Ook niet na een paar uur en ook niet na een paar dagen. 

Ik wil spotify premium opzeggen. Daar ben ik al mee bezig vanaf juli 2021!

Beste KPN, hoe staat het ermee? In december berichtte jullie te weten wat het probleem was en te zoeken naar een oplossing. Er zou contact worden opgenomen met de mensen die hier last van hebben. 

Al een tijd niets meer gehoord. 

Ik heb spotify nog steeds al online aankoop  vermeld staan op mijn factuur. Ik heb geen extra opties aanstaan volgens mijn account. spotify premium staat wel op ‘huidig’  en deze kan ik niet uitzetten (zoals ik hierboven al aangaf). 

Willen jullie alsjeblieft spotify handmatig uitzetten?

Alvast dank.