Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hoi @Sabrina1981. Ik zie dat Spotify Premium niet meer als online aankoop op jouw laatste factuur staat. Is het inmiddels gelukt om in te loggen?

Nou, ik zie het nog steeds erbij staan hoor???

Inloggen waar?

Reputatie 7
Badge +21

@Sabrina1981 Je hebt gelijk, het staat nog wel op de factuur.  Mijn excuses voor deze verwarring. Ik heb niet goed gekeken.:disappointed_relieved: 

Ik zie dat mijn collega's wel en correctie hebben ingevoerd, maar ook dat Spotify nog onder online aankopen staat op jouw factuur. Ik zal mijn collega's nog eens vragen om dit z.s.m. verder uit te zoeken en te herstellen.

 

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN Spotify Premium 1500MB nu niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Heb wel een Activeringscode bij gekregen maar waar kan ik die activeren.

@Sabrina1981 Je hebt gelijk, het staat nog wel op de factuur.  Mijn excuses voor deze verwarring. Ik heb niet goed gekeken.:disappointed_relieved: 

Ik zie dat mijn collega's wel en correctie hebben ingevoerd, maar ook dat Spotify nog onder online aankopen staat op jouw factuur. Ik zal mijn collega's nog eens vragen om dit z.s.m. verder uit te zoeken en te herstellen.

 

Ja want ik ben er wel een beetje klaar mee, duurt al zo lang en ik kan er zelf niks aan doen. En ik de volgende maand weer extra kosten hebben waarschijnlijk 

Was aan het luisteren naar Spotify na een uurtje luisteren werd de verbinding verbroken en moest ik opnieuw inloggen.  Na het opnieuw inloggen krijg ik alleen de gratis versie. Contact opgenomen met de klanten service van KPN maar deze kunnen eigenlijk niets voor me doen. Contact opgenomen met Spotify zij kunnen wel wat doen maar dan hebben ze een referentie nummer nodig en dat kan de KPN mij niet geven, ze weten niet wat dat is. Mijn account van Spotify loopt via het Alles in 1 premium pakket van KPN. Hoe krijg ik het Spotify Premium account weer terug?

Reputatie 7
Badge +21

Heb wel een Activeringscode bij gekregen maar waar kan ik die activeren.

@toean Je kan op deze pagina jouw activatiecode invullen en een Spotify account aanmaken

 

Ja want ik ben er wel een beetje klaar mee, duurt al zo lang en ik kan er zelf niks aan doen. En ik de volgende maand weer extra kosten hebben waarschijnlijk 

@Sabrina1981 Dat kan ik mij heel goed voorstellen. We doen ons best om te voorkomen dat het de volgende maand opnieuw op jouw factuur verschijnt.

 

@JohanM1962 Wat vervelend dat je opnieuw moest inloggen en nu de gratis variant hebt. Heb je ingelogd met de juiste gegevens? Zie je bijvoorbeeld nog wel jouw eigen afspeellijsten of is dat ook verdwenen?

Heb wel een Activeringscode bij gekregen maar waar kan ik die activeren.

@toean Je kan op deze pagina jouw activatiecode invullen en een Spotify account aanmaken

 

Ja want ik ben er wel een beetje klaar mee, duurt al zo lang en ik kan er zelf niks aan doen. En ik de volgende maand weer extra kosten hebben waarschijnlijk 

@Sabrina1981 Dat kan ik mij heel goed voorstellen. We doen ons best om te voorkomen dat het de volgende maand opnieuw op jouw factuur verschijnt.

 

@JohanM1962 Wat vervelend dat je opnieuw moest inloggen en nu de gratis variant hebt. Heb je ingelogd met de juiste gegevens? Zie je bijvoorbeeld nog wel jouw eigen afspeellijsten of is dat ook verdwenen?

En anders krijg ik het weer gewoon terug neem ik aan?

Alle afspeellijsten zijn weg.k

Reputatie 7
Badge +20

En anders krijg ik het weer gewoon terug neem ik aan?

@Sabrina1981 Ja, laat je het dan weten? Dan gaan we het onterechte verrekenen. 

 

Alle afspeellijsten zijn weg.k

@JohanM1962 , Dan log je vermoedelijk met een verkeerd account in. Heb je er nog een? Anders wil ik je aanraden om even contact met Spotify op te nemen.

Ik heb geen ander account, en Spotify kan alleen helpen als ze een referentie nummer krijgen. Deze zou ik op moeten vragen bij de KPN maar die weten van niets.

En anders krijg ik het weer gewoon terug neem ik aan?

@Sabrina1981 Ja, laat je het dan weten? Dan gaan we het onterechte verrekenen. 

 

Alle afspeellijsten zijn weg.k

@JohanM1962 , Dan log je vermoedelijk met een verkeerd account in. Heb je er nog een? Anders wil ik je aanraden om even contact met Spotify op te nemen.

Ik heb em voor deze maand ook alweer betaald want hij staat op de factuur die net betaald is. Dus heb alweer 1 keer tegoed

Reputatie 7
Badge +20

@JohanM1962 Kun je jouw profiel voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, ga ik op zoek naar dat referentienummer. 

Kan niets aanpassen aan mijn profiel 

Reputatie 7
Badge +24

Kan niets aanpassen aan mijn profiel 

Hi Johan, wat lukt er niet precies? Je klikt op de link van je profiel (hier dus), scrolt naar beneden, vult alles in en klikt onderaan op Sla wijzigingen op. 

Als ik inloggen bij spotify wordt bij mijn abonnement niet vermeld dat ik via kon ben ingelogd, ik heb dan ook alleen recht op spotify free en niet op premium. Kan ik opnieuw inloggegevens krijgen?

Reputatie 7
Badge +24

Als ik inloggen bij spotify wordt bij mijn abonnement niet vermeld dat ik via kon ben ingelogd, ik heb dan ook alleen recht op spotify free en niet op premium. Kan ik opnieuw inloggegevens krijgen?

Hi Rita, ik neem aan dat je wel een Spotify Premium abonnement hebt via ons? Heb je dit bij je internet thuis abonnement of bij je mobiele abonnement. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken. 
 

Ik heb het profiel aangevuld.

Het spotify abonnement zou gekoppeld moeten zijn aan het thuisabonnement.

Reputatie 7
Badge +20

ik heb een ticket voor je aangemaakt @Rita53, mijn collega's nemen hierover contact met je op!

Goedenavond @Frankied1987! Het komt voor dat er onbedoeld een koppeling blijft hangen, terwijl het abonnement opgezegd is. 

Fijn dat jij jouw klantgegevens al ingevuld hebt in jouw profiel: ik heb bij deze een bericht gestuurd naar een achterliggende afdeling. Zij kunnen de koppeling opheffen. Houdt rekening met een aantal werkdagen: we geven je een terugkoppeling zodra we deze hebben. 
 

Edit: je topic hebben we gesloten, omdat wij jouw verzoek hier al in behandeling hebben genomen!

Goedemiddag, 

Inmiddels een week geleden. De koppeling staat er nog steeds. Ik heb nog geen terugkoppeling gehad.

Mvg

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Frankied1987. Ik heb nogmaals navraag voor je gedaan. Excuus dat het wat langer duurt. Wel blijft het natuurlijk zo dat we het gelijk aan je laten weten als we antwoord hebben. 

En anders krijg ik het weer gewoon terug neem ik aan?

@Sabrina1981 Ja, laat je het dan weten? Dan gaan we het onterechte verrekenen. 

 

Alle afspeellijsten zijn weg.k

@JohanM1962 , Dan log je vermoedelijk met een verkeerd account in. Heb je er nog een? Anders wil ik je aanraden om even contact met Spotify op te nemen.

Ik heb em voor deze maand ook alweer betaald want hij staat op de factuur die net betaald is. Dus heb alweer 1 keer tegoed

Dus die op de laatste factuur staat krijg ik ook nog terug dan? Ik hoop dat het nou op de volgende factuur wel goed is eindelijk 

Reputatie 7
Badge +19

We verrekenen inderdaad al de onterechte kosten voor jou @Sabrina1981 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Frankied1987. Ik heb nogmaals navraag voor je gedaan. Excuus dat het wat langer duurt. Wel blijft het natuurlijk zo dat we het gelijk aan je laten weten als we antwoord hebben. 


Bij deze, @Frankied1987: volgens onze administratie is de koppeling verwijderd. Wil je dat controleren en aan ons terugkoppelen? Als er nog wel een koppeling is, dan ontvangen wij graag een screenshot.

Ik heb spotify genomen. Nu wil ik via de activatielink hem activeren en geeft hij aan dat er geen spotify is besteld. 

Ik hoop maar dat het goed gaat. Bij Spotify staat het nog steeds als premium. In mijn kpn zie ik niets meer van Spotify, ook niet om te aan te melden of af te zeggen. Factuur van 8 maart was nog met online aankoop.