Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hi Bart. Dank je wel voor je snelle reactie.

“Wanneer je Premium naar Family omzet bij jouw abonnement voor Thuis, dan wordt hat automatisch omgezet“

Welke actie ligt er in dit kader bij wie en wanneer gebeurt dit? Vooralsnog zie ik niks gebeuren of wisselen. Waar wacht ik op?

Reputatie 7
Badge +20

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Dan ga ik de omzetting erbij pakken.

Hi Bart, mijn profiel is geupdate.

Dank voor je assistentie 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie zo niet waar het mis gaat. Ik heb daarom melding gemaakt bij de back office. Binnen 48 uur zullen ze contact met je opnemen om het door te spreken. 

Sinds een tijdje bleek ik op een proefversie te zitten terwijl ik gewoon betaal voor Premium.

Sinds vandaag doet Spotify het helemaal niet meer en kan ik ook niet activeren.

Online en is jullie systemen staat hij wel actief 

Ik zou graag weer Spotify willen luisteren

 

Groet

Roy

.

Reputatie 7
Badge +19

Je kunt dus nu helemaal niet meer inloggen met de bij jou bekende inloggegevens? Voor de zekerheid zou ik dan de gebruikersnaam opvragen @RoyZee Als het nog actief is op jouw abonnement, dan moet je ook kunnen inloggen. Ook al is eventueel het een Free account. Helemaal niet kunnen inloggen, duidt op verkeerde inloggegevens. 

Hier het zelfde

Ik probeer al maandenlang Spotify premium op te zeggen. Vorige maand heb ik daar online contact over gehad. Per ongeluk had ik in januari het ook nog eens aangezet in mijn abonnement. 

 

Dat is het probleem. In mijn omgeving staat spotify uit. Maar het staat wel op de factuur als Online aankoop daar staat geen spotify bij als omschrijving.

En bij spotify staat dat ik bij kpn/xs4all moet zijn. En het staat niet op mijn huisabo, echt op mijn mobiel. 

 

Hoe kom ik hier nou van af?

 

Admin: samengevoegd met het centrale Spotify yopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hamson, welkom op ons forum! We hebben je reactie verplaatst naar dit verzameltopic.

In het startbericht hierbovenaan kun je hier meer informatie over vinden.

 

Wij hebben een spotify premium abonnement via KPN maar nemen per 1 april afscheid van KPN. Wij willen wel onze spotify behouden en dat mag geincasseerd worden van onze betaalrekening…..Hoe regel ik dat ?

Ik moest vandaag opnieuw inloggen op Spotify en nu staat mijn accout op Free, terwijl ik een gratis premium account heb via KPN. Hoe kan ik dit weer herstellen/terugzetten?

*Admin: verplaatst naar algemeen Spotify topic

Reputatie 7
Badge +17

Hi @101010a. Jammer dat je afscheid neemt van KPN. Maar daardoor zit je straks gelukkig niet ineens zonder muziek. :wink:

Na het beëindigen van je KPN abonnement wordt binnen een maand je Spotify abonnement omgezet naar Spotify free. Dit betekent dat je account en afspeellijsten gewoon blijven bestaan. Wel krijg je vanaf dat moment weer reclame tussendoor. 

Zodra je bent omgezet naar Spotify free kan je via Spotify weer Spotify Premium bestellen. Volg daar de stappen en de reclame verdwijnt als sneeuw voor de zon. 

Ik wil een duo abonnement bij Spotify afsluiten. Echter kan ik niks wijzigen omdat dit er staat:

Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement.

 

Ik heb al sinds oktober 2021 geen abonnement meer bij kpn. Ik kan het zelf niet aanpassen. Helaas heb ik deze maand dus nog dubbele kosten omdat ik het niet kan wijzingen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Frankied1987! Het komt voor dat er onbedoeld een koppeling blijft hangen, terwijl het abonnement opgezegd is. 

Fijn dat jij jouw klantgegevens al ingevuld hebt in jouw profiel: ik heb bij deze een bericht gestuurd naar een achterliggende afdeling. Zij kunnen de koppeling opheffen. Houdt rekening met een aantal werkdagen: we geven je een terugkoppeling zodra we deze hebben. 
 

Edit: je topic hebben we gesloten, omdat wij jouw verzoek hier al in behandeling hebben genomen!

Na de Spotify storing heb ik geen Premium account meer en is mijn playlist verdwenen

*Admin: bericht verplaatst naar algemeen Spotify topic

Reputatie 7
Badge +20

Ai @Danny Bos, niet zo leuk om alles kwijt te zijn :frowning2: Ben je wel met de juiste gegevens ingelogd? Of kan het zijn dat je door de storing uit bent gelogd zonder dat je dat zelf door hebt gehad? Als je zeker weten met de juiste account in bent gelogd en Spotify staat ook nog aan onder je abonnement (je ziet dat in MijnKPN), wil ik je aanraden om voor verdere hulp aan te kloppen bij de helpdesk van Spotify

Hoi @suzanne vloet,

Goed dat je aan de bel trekt. Balen dat het nog steeds niet geregeld is voor je. Het duurt allemaal langer dan dat we gehoopt hadden. Ik heb een mail gestuurd met de vraag hoe lang het nog gaat duren en of er naar jouw abonnement gekeken kan worden. Mijn excuses voor het ongemak! 

Hoi Jose, Heb je al een reactie ontvangen op je mail? 

Groeten Suzanne

Reputatie 7
Badge +17

@suzanne vloet Ik zie Spotify Premium inmiddels als dienst bij jouw abonnement staan. Als je wilt, kun je deze nu stopzetten via MijnKPN.

@suzanne vloet Ik zie Spotify Premium inmiddels als dienst bij jouw abonnement staan. Als je wilt, kun je deze nu stopzetten via MijnKPN.

Het is gelukt. Ik heb de extra  optie uit kunnen zetten. En deze is verwerkt (waar dat eerder om onduidelijke redenen niet werd verwerkt). So far so good.

 

Echter! nu staat spotify weer (of nog steeds?) vermeld als online aankoop! Er wordt dus nog steeds 9 euro geïncasseerd. Dus moet ik dat opzeggen??????

 

Ik ben echt al een half jaar bezig spotij premium op te zeggen. Moet ik een aangetekende brief sturen? 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie hier nu geen Spotify meer actief staan bij jouw abonnement, @suzanne vloet. Het is per gisteren beëindigd. Waar zie jij het nu nog staan als online aankoop? Je krijgt als het goed is maandag een nieuwe factuur. Ik wil je vragen die even af te wachten of het daar dan goed op staat. Als dat zo is, dan weten we zeker dat het nu verwijderd is. En dan kunnen we het financiële plaatje afronden.

Ik zie hier nu geen Spotify meer actief staan bij jouw abonnement, @suzanne vloet. Het is per gisteren beëindigd. Waar zie jij het nu nog staan als online aankoop? Je krijgt als het goed is maandag een nieuwe factuur. Ik wil je vragen die even af te wachten of het daar dan goed op staat. Als dat zo is, dan weten we zeker dat het nu verwijderd is. En dan kunnen we het financiële plaatje afronden.

Hoi Erik. Het staat onder extra kosten. En mijn nieuwe termijn is net weer gestart. Dus het zal op de komende factuur staan (van afgelopen termijn) en oo de factuur voor de komende termijn. 

 

Heb inmiddels voor de zoveelste keer mijn wachtwoord veranderd maar nog steeds zonder succes. Er staat nog steeds dat ik spotify free heb. Kan het er mee te maken hebben dat er nog iemand op dit account zit, lijkt mij niet want het heeft altijd zo gewerkt.

Dat denk ik ook niet. Wat mijn collega probeerde te zeggen is dat je waarschijnlijk met verkeerde inloggegevens inlogt. Om het even concreet te maken. Ik heb zelf ooit Spotify gekoppeld aan mijn Facebook. Maar ik had het heel lang niet gebruikt en dat was ik dus vergeten. Vervolgens wilde ik het maanden later weer gebruiken en  logde ik in met mijn e-mailadres marcia******@ gmail.com. Toen stond er ineens ‘Free'. Ik dacht: ‘hoe kan dit nou'? Maar mijn Spotify Premium was gekoppeld aan mijn Facebook en niet aan mijn Gmailadres. Toen ik weer inlogde met Facebook stond er weer Premium. Ik verwacht dat zoiets ook bij jou speelt.

 

@Sabrina1981 hele goede vraag. Moet ik uitzoeken en kom ik op terug! Zou jij in de tussentijd je profiel aan willen vullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? 

Nog niet opgelost?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sabrina1981. Ik zie dat Spotify Premium niet meer als online aankoop op jouw laatste factuur staat. Is het inmiddels gelukt om in te loggen?

Hoi @Sabrina1981. Ik zie dat Spotify Premium niet meer als online aankoop op jouw laatste factuur staat. Is het inmiddels gelukt om in te loggen?

Nou, ik zie het nog steeds erbij staan hoor???