Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @suzanne vloet,

Goed dat je aan de bel trekt. Balen dat het nog steeds niet geregeld is voor je. Het duurt allemaal langer dan dat we gehoopt hadden. Ik heb een mail gestuurd met de vraag hoe lang het nog gaat duren en of er naar jouw abonnement gekeken kan worden. Mijn excuses voor het ongemak! 

Hallo,

ik heb een nieuwe mobielen nu krijg ik spotify premium niet meer ingesteld.

ik denk dat het ooit was geactiveerd met een andere inlognaam.

met mijn reguliere inlognaam is het spotify free.

kunnen jullie helpen de juiste inloggegevens te vinden?

Goedemiddag,

 

Kan mijn Spotify Premium code gereset worden zodat ik deze op een ander account kan activeren?

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Eric37plus2 en @G.W.A. Veldkamp

We kunnen jullie een nieuwe activatie code toe sturen. Ik zie dat jullie gegevens al in jullie profiel staan, erg fijn. Is Spotify onderdeel van jullie mobiele abonnement of van jullie thuis abonnement? 

Mijn spotify is onderdeel van mijn thuis abonnement. 

Reputatie 7
Badge +20

Wat je kan doen is Spotify uitzetten via Mijn KPN en daarna weer aanzetten en koppelen aan jouw nieuwe Spotify account. 

1,5 maand geleden Spotify Premium opgezegd op mijn KPN mobiel abonnement, zodat ik zelf in mijn Spotify account het Premium Duo abonnement kan afsluiten. Nu blijft op mijn spotify account KPN/xs4all gekoppeld staan:

‘Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement.’

Zolang dit gekoppeld staat kan ik geen Duo abonnement afsluiten.

Iemand enig idee hoe ik die koppeling eraf kan krijgen?

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over Spotify

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @lianne2, welkom op ons forum! Dit moet automatisch gebeuren maar kan soms even duren. Spotify trekt je licentie in aan het einde van de factuurperiode. Dit zou doorgaans niet langer dan een maand moeten duren maar soms gaat er helaas even overheen. 

Dit staat ook in de bevestiging die je hierover gehad hebt als het goed is @Sake Visser  maar je spotify premium loopt tot aan je factuurdatum omdat je vooruitbetaalt. Spotify Family ga je pas betalen als je die activeert.

 

Duidelijk. Dank voor de toelichting!

Goedendag. Het is inmiddels 1 maart en nog steeds is mijn account niet aangepast. Lijkt mij dat dit nu toch echt ergens mis gaat.

Groet Sake

Reputatie 7
Badge +30

Daar zou ik inderdaad even naar willen kijken, @Sake Visser. Wil je je forumprofiel aanvullen met je aders en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?

Daar zou ik inderdaad even naar willen kijken, @Sake Visser. Wil je je forumprofiel aanvullen met je aders en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?

Gedaan. Ik heb ook reeds telefonisch contact gehad met KPN en als het goed is is er inmiddels een ticket voor gelogd.

Groet Sake

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie het inderdaad, top! Mijn collega's zullen het dan binnen enkele werkdagen oplossen voor je. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!

Hallo @Eric37plus2 en @G.W.A. Veldkamp

We kunnen jullie een nieuwe activatie code toe sturen. Ik zie dat jullie gegevens al in jullie profiel staan, erg fijn. Is Spotify onderdeel van jullie mobiele abonnement of van jullie thuis abonnement? 

 Spotify is onderdeel van mijn thuis abonnement.

Reputatie 7
Badge +20

@G.W.A. Veldkamp ik heb het bij onze collega's van de backoffice neergelegd. Zij komen hierop terug!

Hoi,

ik ben inderdaad keurig gebeld en eea zou nu opgelost zijn. Echter wanneer ik inlog op mijn account staat er nog steeds Premium ipv Family.

Verneem graag hoe nu verder.

Groet Sake

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sake Visser, ik zie je Spotify family account inderdaad geactiveerd staan maar ik heb verder ook geen zicht op je spotify account. Als je inlogt op www.spotify.com, kun je daar dan bij je instellingen niet je family account beheren?

Hoi Thomas,

Wanneer ik inlog op Spotify zie ik onderstaande:
 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat mijn collega gisteren in het ticket schreef dat hij gisteren op family zou moeten komen te staan. Het kan natuurlijk zijn dat dat nét even iets langer duurt maar ik heb er opnieuw een ticket voor aangemaakt. Zij nemen wederom contact met je op.

Helemaal goed. Ik wacht het af.

Groet Sake

Ik heb recent mijn abbonement verlengt met spotify premium erbij, Hiervoor had ik ook een abbonement met spotify premium. Nu krijg ik een mail dat ik spotify premium moet activeren maar krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar. Als ik naar de aangegeven link ga krijg ik te zien dat er geen spotify premium bij mijn abonnement is besteld, terwijl dit wel gewoon aanstaat bij mijn nieuwe abonnement.

Loopt dit dan gewoon automatisch door? Spotify premium werkt op het moment nogsteeds.

Ik zie dat mijn collega gisteren in het ticket schreef dat hij gisteren op family zou moeten komen te staan. Het kan natuurlijk zijn dat dat nét even iets langer duurt maar ik heb er opnieuw een ticket voor aangemaakt. Zij nemen wederom contact met je op.

Het is inmiddels opgelost :grinning:

Reputatie 1

Hoi mensen van kpn

Ik heb een maand geleden veel gepost over spotify problemen.

Ik heb nu ipv spotify premium op mijn mobiele abonnement het op mijn internet abonnement wat ik over heb laten schrijven naar zo’n hussel iets ipv alles in 1 instap. En heb de entertainment korting. Met dank aan dit forum en telefonie collega Patricia. 

Ik heb een premium duo abonnement voor mijn man en mijzelf. Nu krijgen we opeens sinds een paar weken reclames tussendoor. Wat moet ik doen? Ik betaal nog steeds het juiste bedrag.

Esther Jacobs

Al eerder problemen, nu weer. Toen de boel maar weer terug gezet. En toch wil ik Family.

Het omzetten van Premium naar Family in Mijn KPN gaat vrij makkelijk. En daarna niet meer en begint de ellende. Na 3 dagen nog geen Family abonnement in mijn Spotify profiel. Activeren via de link kan niet, want mijn Spotify is al geactiveerd, aldus de site. Ik word er een beetje moe van.

Is de instructie niet duidelijk of doe ik wat verkeerd?

Wat moet er gebeuren om Spotify Family geactiveerd te krijgen????

Hulp gewenst.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ChristiaanV1975, welkom. 

Wanneer je Spotify bij mobiel omzet van Premium naar Family. Dan moet Premium eerst Free worden. Daarna kun je Family activeren. Een keer per maand wordt dit omgezet. 

Wanneer je Premium naar Family omzet bij jouw abonnement voor Thuis, dan wordt hat automatisch omgezet.