Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik heb de bevestiging mail gekregen maar nog niet
de code kan iemand mij helpen plz??

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ik heb de bevestiging mail gekregen maar nog niet
de code kan iemand mij helpen plz??

Snel

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
@Susan_ geen succes ook met andere internet browser of ander apparaat hetzelfde probleem. Nog steeds de melding dat 'door een technische storing het helaas niet mogelijk is om Spotify te activeren. Wij verzoeken je het morgen opnieuw te proberen'.
Hallo, ik heb een kpn pakket. Hoe kom ik nog aan mijn activatiecode??

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
@Floris Q, welkom! Heb je op dit moment al Spotify Premium? Dan kan je op je iPad en/of iPhone de Spotify app downloaden en inloggen met de juiste gegevens.

@Timothy gangadajal welkom! Je krijgt de code binnen drie uur na de eerste mail. Mochten de drie uur voorbij zijn, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en laat me even weten wanneer je dat gedaan hebt. Ik help je er graag verder mee.

@Fien71 vreemd! Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Geef even een seintje als je dit gedaan hebt. Dan stuur ik je opnieuw de code toe.

@P.P. welkom! Heb je wel een abonnement waarmee je recht hebt op gratis Spotify Premium? Dit heb je niet bij elk abonnement namelijk. Je kunt het dan aanvragen voor €8,99 per maand. Als je wilt dat ik het voor je nakijk, vul dan ook je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en laat me even weten wanneer je dat gedaan hebt.
Ja ik heb een abonnement met gratis Spotify premium.
@Floris Q, welkom! Heb je op dit moment al Spotify Premium? Dan kan je op je iPad en/of iPhone de Spotify app downloaden en inloggen met de juiste gegevens.

@Timothy gangadajal welkom! Je krijgt de code binnen drie uur na de eerste mail. Mochten de drie uur voorbij zijn, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en laat me even weten wanneer je dat gedaan hebt. Ik help je er graag verder mee.

@Fien71 vreemd! Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Geef even een seintje als je dit gedaan hebt. Dan stuur ik je opnieuw de code toe.

@P.P. welkom! Heb je wel een abonnement waarmee je recht hebt op gratis Spotify Premium? Dit heb je niet bij elk abonnement namelijk. Je kunt het dan aanvragen voor €8,99 per maand. Als je wilt dat ik het voor je nakijk, vul dan ook je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en laat me even weten wanneer je dat gedaan hebt.

Heb het ingevuld, volgens mijn factuur zou ik het gratis moeten hebben
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt gelijk! Ik heb een nieuwe activatiecode gemaild naar je. Binnen drie uur heb je 'm.
Reputatie 1
Ik zou graag een nieuwe activatiecode ontvangen. Daar ik niet meer kan inloggen op mijn spotifyaccount. E-mailadres is niet gekoppeld. Ooit aangemaakt via een link van KPN op de mail.

Mvg,
Tom
@Tomregts Hoi Tom. Er is een nieuwe code op weg naar je contact e-mail adres ( je gmail ) . Binnen 24 uren heb je die binnen en kun je het account opnieuw koppelen! Succes!
Hoi!
Ik gebruik al een paar jaar heel tevreden Spotify Premium via mijn abonnement van KPN.
Maar nu werkt het plots niet meer en zegt Spotify dat ik een gratis abonnement heb.
Wat is hier misgegaan en hoe kan ik het weer veranderen?
Ik heb net mn gegevens er even bij gepakt en daar staat nog altijd Spotify Premium op.

Groetjes,
Serina

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Sinds kort kan ik op mijn laptop niks downloaden via Spotify.
Naast het icoontje "profile" staat (Upgrade).

Wanneer we deze aanklikken, worden we verder geleid naar een betaalde versie van Spotify.
Dit kan niet de bedoeling zijn, omdat we Spotify via ons KPN abonnement hebben.

Vreemd is, dat het eerder gewoon werkte op mijn laptop en nu niet meer.

Heeft iemand een idee of er mogelijk een instelling verkeerd staat of hoe nu te handelen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Spotify inlog op laptop, Vermoedelijk maak je weer gebruik van Spotify Free. Dit heeft niets te maken met je laptop, maar is waarschijnlijk ook het geval wanneer je inlogt met jouw gegevens op de app op een mobiele telefoon of tablet. Ik kan uitzoeken waarom je geen gebruik meer kunt maken van Spotify Premium. Als je hier nog wel recht op hebt, dan kan ik je een nieuwe activatiecode sturen waarmee je weer kunt upgraden naar Premium. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

@Sr6, Ik denk ook dat dit het geval is bij jouw Spotify account. Zou jij ook je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Dan kan ik het ook voor jou uitzoeken.
Goedemorgen @Spotify inlog op laptop, Vermoedelijk maak je weer gebruik van Spotify Free. Dit heeft niets te maken met je laptop, maar is waarschijnlijk ook het geval wanneer je inlogt met jouw gegevens op de app op een mobiele telefoon of tablet. Ik kan uitzoeken waarom je geen gebruik meer kunt maken van Spotify Premium. Als je hier nog wel recht op hebt, dan kan ik je een nieuwe activatiecode sturen waarmee je weer kunt upgraden naar Premium. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

@Sr6, Ik denk ook dat dit het geval is bij jouw Spotify account. Zou jij ook je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Dan kan ik het ook voor jou uitzoeken.

Hi Marina,
bedankt voor de reactie! Ik heb het aangevuld. Ik hoop dat het voldoende is! Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marina,
bedankt voor de reactie! Ik heb het aangevuld. Ik hoop dat het voldoende is! Groetjes

Dat is het inderdaad. Er is een nieuwe code naar je onderweg!
heb kpn kompleet, met fox eredivisie en spotify premium
omdat melding werd gemaakt dat je simpel naar family kon heb ik premium ge-deactiveerd.
familiy kost meer dan verwacht (nam aan dat de prijs van premium zou worden gesaldeerd)
dus terug naar spotify premium
kan dus niet meer. Naar kpn shop, nee nee dat kunnen we niet en verwijzen naar klantenservice
aardige dame die helaas niet luistert en na een half uur !!!nog steeds geen resultaat.

slechte service en verkeerde informatie, zowel in MijnKPN en in de shop en bij klantenservice
Hallo,

Mijn Spotify Premium werkt ineens niet meer. Als ik op Spotify inlog dan staat er dat ik een free account heb. Echter als ik kijk op mijnkpn dan staat Spotify Premium nog steeds aan. Please help.

Mvg,
Dennis Geusebroek
Reputatie 7
Badge +21
@Fritsk, bedankt voor je bericht! Om gebruik te kunnen maken van Spotify Family, kan het zijn dat je jouw abonnement hebt moeten aanpassen naar een nieuwere propositie. In dat geval heb je getekend voor deze voorwaarden. Spotify Family kost je € 14,99 per maand, voor maar liefst 6 Premium accounts. Op het moment dat jouw abonnement is aangepast, kan je na 14 dagen dit niet meer terugdraaien. Je hebt namelijk 14 dagen bedenktijd. Een dergelijke wijziging is na die tijd helaas niet meer terug te draaien.

Ik begrijp dat er in jouw situatie misschien niet genoeg informatie gegeven is hierover. Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😞 Daar kan ik op het moment alleen mijn excuses voor aanbieden.. Je kan Spotify Family na 1 maand afname gewoon weer uitzetten en Spotify Premium afnemen voor € 8,99 per maand.

@Dennisgeus, ik heb jou een nieuwe activatiecode toegestuurd waardoor je jouw Spotify account weer Premium kan maken!
Bedankt hij doet het weer 👍
Mijn Spotify Premium abonnement is verlengd, maar ik heb geen toegang meer. Hoe los ik dit op?

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @mluitg, welkom! Heel vervelend 😞. Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer? Ik help je aan een nieuwe activatiecode.
Goedenmorgen,

Ik heb sinds kort geen spotify premium meer, vanaf 5-2-2019 werd mijn abonnement op free gezet.

Nu heb ik sinds eind Januari een nieuw mobiel abonnement en volgens de medewerker die ik in de winkel heb gesproken werd er niks aan aangepast (behalve meer data+nieuw toestel).

Ik heb nog gesproken met de klantenservice en hun geven aan dat spotify niet meer in mijn abonnement zit en ik er gewoon weer voor zou moeten betalen. Ik voel me nu toch wel zacht uitgedrukt bedonderd, omdat ik nu ten eerste een duurder abonnement heb genomen en geen spotify heb.

Kan hier alsjeblieft nog naar gekeken worden?

Bij voorbaat dank,

Remco

Admin: bericht samengevoegd naar lopende topic
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @RHemco, welkom! Heel erg vervelend dat je dit niet verteld is! Het is inderdaad zo dat onze huidige abonnementen geen gratis Spotify Premium meer hebben. Daar kan ik ook niets aan veranderen 😞. Het staat je altijd vrij om een klacht in te dienen bij de winkel, maar ik ben bang dat er niets gedaan kan worden. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan kijk ik of ik een klacht kan sturen naar de betreffende winkel. Dan kunnen we er hopelijk in ieder geval voor zorgen dat dit niet weer voorkomt.
ik was op zoek naar hoe ik mijn spotify premium abonnement over kan zetten naar KPN (heb KPN compleet voordeel)

Ik zie in de forums dat daar hulp bij nodig is van een medewerker, dus graag een privébericht van een medewerker, dan stuur ik mijn gegevens.

Alvast bedankt!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @TGK. Welkom op het forum. Op het moment dat je het huidige Spotify Premium opzegt bij Spotify, wordt het account automatisch omgezet naar een Spotify Free account. Ik zie dat je op dit moment een Alles-in-1 Standaard abonnement bij KPN afneemt. In dit abonnement zit Spotify Premium inbegrepen. Mocht je nog geen gebruik gemaakt hebben van deze activatiecode, dan kan ik het alsnog voor je aanvragen en per mail versturen. Met deze activatiecode kan je het Spotify Free account weer upgraden naar Spotify Premium. Laat je mij weten of dit de bedoeling is?