Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ja, dat is inderdaad de bedoeling, ik ontvang graag mijn activatiecode.
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
@TGK Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd. Binnen 3 uur ontvang je deze activatiecode per e-mail. Op deze pagina kan je de code invoeren.
Beste KPN,

ik heb ongeveer 1 jaar geleden via de KPN app de betaling van spotify stopgezet, alleen blijf ik tot op heden nog steeds spotify premium hebben! Ik heb al gebeld naar jullie en ben ook in de winkel geweest, maar die konden me niet helpen. Natuurlijk is het fijn dat ik het nog kan gebruiken alleen is het natuurlijk niet de bedoeling. Ik krijg ook geen afschrijvingen meer van.

met vriendelijke groet,

Gerben de Ruiter
Beste KPN community,

Ik plaats hier mijn ervaring zodat anderen met eenzelfde probleem ermee geholpen kunnen worden.

Onlangs heb ik (wederom) mijn Sim-only abonnement verlengd bij KPN. Daarbij heb ik bij het verlengen de optie Spotify Premium aangezet. Bij het ingaan van mijn abonnement was mijn Spotify account ineens niet meer Premium, maar Free. Een check bij MijnKPN leerde mij dat de optie wel aan stond. Ik had geen nieuwe activatiecode ontvangen en kon ook niet via de gebruikelijke wegen een nieuwe activatiecode aanvragen.

Uiteindelijk heb ik via Facebook contact gezocht met KPN en had ik, na het verstrekken van mijn gegevens, in korte tijd een nieuwe activatiecode. KPN vertelde mij bij dat contact dat ik de activatiecode automatisch had moeten krijgen, maar dat dit waarschijnlijk is misgegaan. Er is mij verzekerd dat ze eraan werken. Gezien de geleverde service verwacht ik dat KPN er ook echt mee bezig is, maar ik ben benieuwd naar de ervaring van anderen.
Beste,

Vanmorgen werd mijn Spotify Premium account plots overgeschakeld naar Free.

Ik heb geprobeerd mijn persoonlijke code in te geven, maar dan krijg ik de melding dat deze gedeactiveerd is.

Graag zou ik terug Spotify Premium hebben, aangezien er niets aan mijn abonnement veranderd is.

MVG
Helene
Reputatie 7
Badge +20
Beste KPN,
ik heb ongeveer 1 jaar geleden via de KPN app de betaling van spotify stopgezet, alleen blijf ik tot op heden nog steeds spotify premium hebben! Ik heb al gebeld naar jullie en ben ook in de winkel geweest, maar die konden me niet helpen. Natuurlijk is het fijn dat ik het nog kan gebruiken alleen is het natuurlijk niet de bedoeling. Ik krijg ook geen afschrijvingen meer van.
met vriendelijke groet,
Gerben de Ruiter

Ha Gerben! Goed dat je dit aangeeft. Ik kijk met alle plezier na of er wellicht hier iets verkeerd staat. Je betaalt er dus niet meer voor? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Beste KPN community,
Ik plaats hier mijn ervaring zodat anderen met eenzelfde probleem ermee geholpen kunnen worden.
Onlangs heb ik (wederom) mijn Sim-only abonnement verlengd bij KPN. Daarbij heb ik bij het verlengen de optie Spotify Premium aangezet. Bij het ingaan van mijn abonnement was mijn Spotify account ineens niet meer Premium, maar Free. Een check bij MijnKPN leerde mij dat de optie wel aan stond. Ik had geen nieuwe activatiecode ontvangen en kon ook niet via de gebruikelijke wegen een nieuwe activatiecode aanvragen.
Uiteindelijk heb ik via Facebook contact gezocht met KPN en had ik, na het verstrekken van mijn gegevens, in korte tijd een nieuwe activatiecode. KPN vertelde mij bij dat contact dat ik de activatiecode automatisch had moeten krijgen, maar dat dit waarschijnlijk is misgegaan. Er is mij verzekerd dat ze eraan werken. Gezien de geleverde service verwacht ik dat KPN er ook echt mee bezig is, maar ik ben benieuwd naar de ervaring van anderen.

Hallo @Jaap JOV Dank dat je de moeite hebt genomen om je verhaal te doen. Ik herken je verhaal en je zult het zelf in dit topic wellicht ook al soortgelijke verhalen hebben gelezen. Het is inderdaad een bekende fout die her en der optreedt. Natuurlijk doen we ons best om dit probleem definitief uit de weg te ruimen en in de tussentijd kunnen klanten met dit probleem zich altijd bij ons melden. Op persoonlijk niveau is het inderdaad zo opgelost.

Beste,
Vanmorgen werd mijn Spotify Premium account plots overgeschakeld naar Free.
Ik heb geprobeerd mijn persoonlijke code in te geven, maar dan krijg ik de melding dat deze gedeactiveerd is.
Graag zou ik terug Spotify Premium hebben, aangezien er niets aan mijn abonnement veranderd is.
MVG
Helene


Dag Helene. Ik kijk graag met je mee naar wat dit veroorzaakt heeft. Ik heb daar wel je gegevens voor nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Vandaag zijn onze spotify accounts geblokkeerd. Kunt u me aan nieuwe inloggegevens helpen? Wij hebben via KPN spotify premium

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
op 24 dec 2013 heb ik gratis op mijn huisadres spotify gehad .Nu hebben wij in de tussen tijd allebei een telefoonmobiel gehad met spotify erop nu hebben wij een nieuwe telefoon en daar zit geen spotify op nu wil ik die van het thuis adres die ik nog steeds gratis hen activeren maar de code doet het niet en geeft aan dat de telefoonnummer niet klopt en e mail adres
Hoe kom ik aan Code Spotify Premium. Ik heb getracht mijn 06 nummers en email in te vullen maar geen resultaat

M. Vr. Groet. Rene
Hoi ,
zie nou na een wijziging dat ik spotify premium erbij heb gratis maar heb nooit iets gehad om dat te activeren ?

mvg hus
Reputatie 7
Badge +21
@tedje 1, @Desiree1965, @Huseyin en @Nieu1192 , ik help jullie allen graag aan een nieuwe activeringscode! Alleen heb ik hier wel enkele gegevens voor nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dan gaan we aan de slag! Geef even een seintje als dit gelukt is ;)
@tedje 1, @Desiree1965, @Huseyin en @Nieu1192 , ik help jullie allen graag aan een nieuwe activeringscode! Alleen heb ik hier wel enkele gegevens voor nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dan gaan we aan de slag! Geef even een seintje als dit gelukt is ;)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens @tedje 1. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze code binnen 3 uur per mail. ☺️
Bij opnieuw inloggen op spotify wordt mijn premium account niet meer herkend en wordt dit een spotify free account. Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast dank.

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic hierover
Reputatie 7
Badge +30
Ha @cornek, welkom! Vreemd! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer? Dan kijk ik wat er aan de hand is.
Hoi Marcia, dank voor je reactie. M'n profiel heb ik aangevuld met postcode + Huisnummer.
Reputatie 7
Badge +25
@cornek: ik heb voor je gekeken. Het account dat ik hier heb staan is nog gewoon Premium zoals het hoort. Ik vermoed dat er een foutje wordt gemaakt bij het inloggen. Ik stuur je een privéberichtje met de juiste gebruikersnaam.
Hoe kom ik aan de activatiecode om Sportify op mijn PC te kunnen te installeren.

m.vr.gr.
Cees Tolboom

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Hoe kom ik aan de activatiecode om Sportify op mijn PC te kunnen te installeren.
m.vr.gr.
Cees Tolboom

Dag Cees! Kun je de vraag nog iets verder toelichten? Heb je Spotify via onze site aangevraagd, zodat het binnen je vaste of mobiele abonnement valt? Je kunt Spotify gewoon downloaden van hun site en met een activeringscode kun je de gratis 'Free-versie' omzetten naar een 'Premium-versie'.
Beste,

Bij mijn mobiele abonnement heb ik tevens de Spotify premium optie.
Die wil ik activeren op de KPN activeringspagina en een code opvragen.
Echter geeft die bij zowel mijn mail adres als telefoonnummer een foutmelding.
Hoe kan ik dit oplossen? En hoe kan ik het abonnement activeren?

Alvast hartelijk dank.

Billy van der Lans
(...)

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Billyvanderlans Ik kijk graag even met je mee. Ik heb je publiekelijk vermelde mailadres en telefoonnummer alvast in je afgeschermde KPN Forum profiel gezet. Wil je daar ook je volledige naam, je postcode, huisnummer en klantnummer in vermelden? Dan kijk ik mee!
Beste Bart,

Fijn! Ik realiseerde mij niet dat dit forum openbaar was. Ik heb mijn andere gegevens bijgewerkt.
Beste KPN,

Ik heb al lange tijd Spotify Premium, maar plotseling niet meer sinds twee weken geleden. Wilt u dit voor mij oplossen? Het abonnement stond op c......broesder@gmail.com

Alvast bedankt,
Lina Broesder

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Lbroes, welkom! Ik wil er zeker naar kijken! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer, dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +20
@Billyvanderlans Ik heb je zojuist een nieuwe activatiecode laten toesturen. Daar kun je het account activeren. 🙂