Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Kan geen code aanvragen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Beste,

ik wil graag mijn spotify account ontkoppelen van mijn Facebook.

Zou ik een nieuwe code kunnen ontvangen?

Dank,


Ilan.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @ilankon . Welkom op het forum! Het is mogelijk om een nieuwe code te versturen en daarmee het Spotify account te ontkoppelen van Facebook. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld
[h4]@Leontine2018 Zou jij ook je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Dan kunnen wij een activatiecode voor jou aanvragen. Laat je ons weten wanneer je dit hebt gedaan?[/h4]
Afgelopen vrijdag werd mijn abonnement verlengd inclusief Spotify Premium en nu heb ik geen Spotify Premium meer. MijnKPN geeft aan dat deze actief is. Tevens wordt mijn telefoonnummer niet herkend wanneer ik een nieuwe activatiecode aan wil vragen.
Ik heb ineens reclame op mijn Spotify Premium.
Na wat zoeken blijk ik ineens een free account te hebben, terwijl ik voor een Premium betaal
Kan iemand mij helpen??
Hallo.
Ik kan sinds vandaag niet meer inloggen in Spotify.
Moet ik hem opnieuw activeren?
Ik heb KPN zorgeloos premium en daar zit spotify nog in.
Mvg Ron
Beste KPN, Sinds een paar dagen werkt mijn Spotify premium account niet meer. Spotify geeft aan dat mijn abonnement is afgelopen (Sportify Free) maar in mijn KPN staat de Spotify Premium wel aangevinkt.

Gr. Priscilla
Ik heb van "no-reply@spotify.com" een e-mail gekregen over een "update aan de gebruiksvoorwaarden".
Deze zijn vanaf 15 maart geldig. Kan ik dit accepteren of is dit een spam-mail?

Groeten,

Jeroen
Reputatie 7
Badge +21
@Jellyboy1980, helaas komt dat probleem me bekend voor. Het komt vaker voor met een verlenging. Ik heb een nieuwe activatiecode aangevraagd voor jouw 06-nummer. Deze krijg je zo snel mogelijk via een sms ;)

@AdV86, @Pprisca, bedankt voor jullie bericht. We kunnen hier natuurlijk even naar kijken! Alleen kunnen we dit niet doen zonder dat we gegevens van je hebben. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij pers. opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is door opnieuw in dit topic te reageren.

@Ron_H, dat is vreemd! Op het moment dat je niet meer kan inloggen, heeft een nieuwe activatiecode geen nut. Wanneer je niet kan inloggen, ligt dit eerder aan de gebruikersnaam of het wachtwoord. Welke melding krijg je precies, bij het inloggen? De gebruikersnaam heb ik even via een privébericht gestuurd, dit is bij ons bekend. Het wachtwoord kan je dan eventueel opnieuw aanvragen. Mocht dit niet werken, dan horen we het graag!

@Jeroen010, ik gebruik ook Spotify (los van KPN) en ik heb ook deze mail gehad. Dit lijkt dus wel vertrouwd te zijn! Maar als je het liever niet opent, kan je de voorwaarden uiteraard ook online op hun website vinden en bekijken 😉
Beste @Lbroes, welkom! Ik wil er zeker naar kijken! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer, dan help ik je er graag verder mee.
Beste @Marcia_ , Dat heb ik gedaan. Hopelijk heb ik snel weer Spotify! Groeten, Lina
Reputatie 7
Badge +25

Beste @Lbroes, welkom! Ik wil er zeker naar kijken! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer, dan help ik je er graag verder mee.Beste @Marcia_ , Dat heb ik gedaan. Hopelijk heb ik snel weer Spotify! Groeten, Lina

Hi Lina, ik ben niet graag een party pooper, maar helaas kan ik je geen nieuwe code sturen. Ik zie dat jouw pakket op 2 januari is aangepast (nieuw pakket/korting) en daarbij is Spotify ook helaas komen te vervallen. 😞 Als je toch weer graag Spotify wil, dan kan je dat aanzetten via MijnKPN (€8,99 p/m)...


Beste @Lbroes, welkom! Ik wil er zeker naar kijken! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer, dan help ik je er graag verder mee.Beste @Marcia_ , Dat heb ik gedaan. Hopelijk heb ik snel weer Spotify! Groeten, Lina
Hi Lina, ik ben niet graag een party pooper, maar helaas kan ik je geen nieuwe code sturen. Ik zie dat jouw pakket op 2 januari is aangepast (nieuw pakket/korting) en daarbij is Spotify ook helaas komen te vervallen. 😞 Als je toch weer graag Spotify wil, dan kan je dat aanzetten via MijnKPN (€8,99 p/m)...


Aha, ik wist niet dat Spotify hier niet meer bij hoorde.. Ik zal eens in mijn abonnement duiken dan. Bedankt voor de informatie.
Hoi KPN serviceteam,

Ik heb een vraag over Spotify Premium. Bij mijn abonnement dat tot 6 mei 2019 loopt heb ik Spotify Premium. Sinds vandaag is mijn Spotify echter plotseling omgezet naar Free.
Ik heb geprobeerd een activatiecode op te vragen op de website maar zowel mijn E-mail adres als mijn mobiele nummer worden niet geaccepteerd. Wat kan ik het beste doen om dit op te lossen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi @ilankon . Welkom op het forum! Het is mogelijk om een nieuwe code te versturen en daarmee het Spotify account te ontkoppelen van Facebook. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld
[h4]@Leontine2018 Zou jij ook je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Dan kunnen wij een activatiecode voor jou aanvragen. Laat je ons weten wanneer je dit hebt gedaan?
[/h4]


Yes, gegevens toegevoegd. Nu compleet?
@ilankon Dankjewel! Ik heb een nieuwe activatiecode gestuurd. Die krijg je binnen enkele uren toegestuurd via SMS. Succes!
Goeiedag. Verzilvercode kwijt voor inlog spotify.
Graag een nieuwe code aub.
De premium spotify hoort gratis bij ons kpn pakket.
Groet Tinesjuh
Hallo ik heb zojuist spotify Premium aangevraad via de kpn app. Krijg alleen geen activatie code toegestuurd hoe kan dit?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hi, ik heb al Spotify en betaal hier maandelijks een tientje voor. Nu zei een collega van me dat ze Spotify via KNP hebben. Kan ik mijn huidige account omzetten zodat dit via jullie loopt?
Reputatie 7
@Tinesjuh en @Lukeoortgiese2001 welkom op het KPN forum 🙂 Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer, dan help ik je er graag verder mee. Laat je hier ook een bericht achter als je de benodigde gegevens hebt aangevuld?

@GuLi, via KPN kan je het inderdaad afnemen voor € 8,99 per maand. Een op een omzetten kan helaas niet, je dient eerst je Premium op te zeggen bij Spotify zelf zodat het account omgezet wordt naar Free. Dan kan je het aanzetten via MijnKPN en ontvang je een activatiecode.
Hallo ik ben de activeringscode kwijt van spotify premium gratis bij kpn alles in 1
Ik zou graag een nieuwe activeringscode willen maar hoe kom ik hieraan?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Richard0223 Zou je je postcode, huisnummer en mobielnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Wij zullen dit dan verder uitzoeken en een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Beste kpn.
Ik heb het zelfde probleem.
Na het verlengen doet Spotify premium het niet meer. Kan ik aan een activatiecode komen?
Groetjes Chris

*afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic
Ik heb KPN compleet en daarbij dus ook altijd spotivy gehad. Nu heb ik recent een nieuwe telefoon en als ik mijzelf daarop inlog bij Spotivy krijg ik slechts Spotivy free en geen premium. Hoe krijg ik premium weer geactiveerd? Volgens een kpn medewerker die ik telefonisch heb gesproken heb ik daar namelijk wel recht op.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik zie op mijn maandnota dat wij spotify premium hebben. Nu wil ik dit activeren maar heb geen activatiecode. Hoe kom ik hier aan? Ik heb al geprobeerd om hem via de kpn website aan te vragen maar daar kent hij mijn mailadres niet??

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20
Beste kpn.
Ik heb het zelfde probleem.
Na het verlengen doet Spotify premium het niet meer. Kan ik aan een activatiecode komen?
Groetjes Chris

@Chriszje Ik kijk graag met je mee, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het mobiele nummer waar het over gaat en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb KPN compleet en daarbij dus ook altijd spotivy gehad. Nu heb ik recent een nieuwe telefoon en als ik mijzelf daarop inlog bij Spotivy krijg ik slechts Spotivy free en geen premium. Hoe krijg ik premium weer geactiveerd? Volgens een kpn medewerker die ik telefonisch heb gesproken heb ik daar namelijk wel recht op.
Ik kijk natuurlijk ook graag met jou mee. Ook aan jou de vraag om je KPN Forum profiel te voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het mobiele nummer waar het over gaat en je klantnummer. Dank alvast!

Ik zie op mijn maandnota dat wij spotify premium hebben. Nu wil ik dit activeren maar heb geen activatiecode. Hoe kom ik hier aan? Ik heb al geprobeerd om hem via de kpn website aan te vragen maar daar kent hij mijn mailadres niet??
Hallo @Happyflower1 Natuurlijk kijk ook graag voor jou na hoe het zit. Vul jij ook je KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, (evt) het mobiele nummer waar het over gaat en je klantnummer. Dank alvast!