Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@ruben91, Dat kan ik 🙂 Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan regel ik het voor je en krijg je z.s.m. een nieuwe activatiecode voor je nieuwe account.
Gedaan!
Hoi @Jenniferzwart, Heb je Spotify inmiddels aangevraagd aan de hand van het advies van Dennis? Anders kan ik dit ook voor je doen. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

@Ienieminie, Zou jij je gegevens ook willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik uitzoeken waarom je geen activatiecode hebt ontvangen en dan kan ik alsnog een voor je aanvragen.

Marina, probleem is inmiddels opgelost met telefonische assistentie!
Reputatie 7
Badge +19
@Ruben 91, Je huidige account wordt teruggezet naar Spotify Free, daardoor ontvang je automatisch een nieuwe activatiecode voor een nieuw account waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium. Je ontvangt de nieuwe activatiecode binnen 3 uur per e-mail.
Reputatie 7
Badge +22

@ruben91, Dat kan ik 🙂 Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan regel ik het voor je en krijg je z.s.m. een nieuwe activatiecode voor je nieuwe account.Gedaan!

Bedankt namens @Marina_ dan kan ze hiermee aan de slag! En veel plezier straks met Spotify. 😉
Reputatie 7
Badge +22
@Ruben 91, Je huidige account wordt teruggezet naar Spotify Free, daardoor ontvang je automatisch een nieuwe activatiecode voor een nieuw account waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium. Je ontvangt de nieuwe activatiecode binnen 3 uur per e-mail.
😂 je was net sneller! 🤣
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @RwSchouten, Wil je jouw gegevens toevoegen aan je forumprofiel? 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Aan de hand van die gegevens kan ik een nieuwe activatiecode voor je aanvragen. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt toegevoegd?
Ik heb nu 2 jaar een abbonoment van KPN met daarin spotify premium. Sinds gister staat mijn spotify weer op ‘free’. Terwijl ik mijn abbonoment niet veranderd heb. Ik heb wel een nieuwe telefoon aangeschaft. Hoe kan dit ? Ik betaal namelijk wel nog voor de spotify


*Admin: reactie verplaats naar verzameltopic.
Reputatie 1
Even je spotify account afmelden bij de oude telefoon of bij je account instellingen bij spotify het apparaat ontkoppelen. (Er kan maar 1 apparaat deelnemen anders zou je jou account gegevens kunnen delen.)

*Admin: reactie verplaats naar verzameltopic.
Reputatie 7
Badge +21
@Liviadevos, bedankt voor je berichtje! Op het moment dat je account omgezet is naar Free, kan het zijn dat er een controle is geweest waarbij gebruikersnamen weer op Free gezet zijn. Soms helaas ook ten onrechte! Om dit te controleren hebben we wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijke gegevens)? Dan kunnen we het voor je uitzoeken!
Hoi,

op 8 februari jl. is mijn abonnement verlengd naar een Sim-Only en daarbij heb ik ook een spotify premium abonnement (heb ik al een aantal jaar), maar deze werkt niet meer. Ik heb dit wel vaker gehad, maar weet even niet meer wat ik moet doen om het probleem te verhelpen.

groetjes
Annesien

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Annesien. Tegenwoordig is Spotify Premium niet meer gratis, bij een abonnement. Heb je tijdens de verlenging aangegeven dat je Spotify Premium wilt toevoegen aan het nieuwe abonnement? Zou je je KPN Forum profielwillen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan kunnen wij het verder voor je uitzoeken en eventueel een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Badge
Hoi!
Ik kreeg vandaag problemen met Spotify premium, alles was er uit gegooid dus ik moest het opnieuw activeren.

Dat heb ik gedaan, alleen echter heb ik, heel slim, het verkeerde account premium gegeven. Kan ik mijn KPN spotify premium overzetten naar een ander spotify account??

Bvd!

admin: topic samengevoegd
@Roald Tromp : kan gebeuren 🙂 Ik zie dat je vanavond contact gehad hebt via chat. Is het toen opgelost?
Reputatie 2
Goedemorgen! Ik heb gisteren mijn activatiecode voor Spotify ontvangen. Alleen nu heb ik hier het verkeerde account mee geactiveerd. Kunnen jullie hier iets aan doen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Loesje33. Wat vervelend dat je het verkeerde account hebt geactiveerd. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd. Het "verkeerde" account zal automatisch ontkoppeld worden. Op deze pagina kan de activatiecode invullen en een nieuw account aanmaken. Je ontvangt de activatiecode binnen 3 uur per sms.
Reputatie 2
@Vikash thnx! Het is geregeld!
Ik kom ook mijn spotify niet meer op. Weet ook niet meer welk email adres ik heb gebruikt. Wat nu te doen?

Admin: samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Pompie, welkom! Vul je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik voor je na wat je gebruikersnaam is. Daarmee kun je dan via Spotify je wachtwoord resetten.
Hoi Erik, ik heb mijn gegevens ingevuld. Hopelijk kunt u nu achter mijn gebruikersnaam en wachtwoord komen.

Groeten
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Pompie, Aan de hand van je gegevens zie ik geen aansluiting van je bij KPN. Zou je jouw gegevens willen controleren en je 06-nummer nog willen toevoegen? Het 06-nummer kun je plaatsen onder opmerkingen.
Ik heb me nummer toegevoegd
Reputatie 7
Badge +19
@Pompie, het 06-nummer klopt maar je klantnummer en postcode/huisnummer komen niet overeen. Wil je dit nog controleren? Deze gegevens heb ik nodig ter verificatie. Als dit overeenkomt kan ik je helpen.
@Marina_ je had gelijk. Staat nog op me oude adres zag ik en 1 typ fout gemaakt in me klantnummer. Nu moet alles goed staan
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Pompie, nu klopt het 🙂 In een privébericht stuur ik je jouw gebruikersnaam. Aan de hand van je gebruikersnaam kun je jouw wachtwoord wijzigen via deze link. Laat je nog even weten of het gelukt is?
Hij zegt dat hij een mail stuurd. Maar weet helaas niet naar welk mail adres. Ik zie nog niks in me gebruikelijke email