Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

sinds 18-01-2019 is mijn mobiele abonnement verlengt binnen een kpn compleet pakket. dit was altijd met 2 gratis spotify premium accounts. nu is dus mijn mobiele telefoon verlengt en heb ik sinds vandaag geen premium meer. ik kan op geen enkele manier inloggen (om binnen premium) te komen. kpn winkel wijst me naar spotify, zij zien nml. wel dat er 2 gratis spotify accounts aan gekoppeld zijn. Maar kan op geen enkele manier de activeringscode krijgen. blijkbaar is het telefoonnummer nooit gekoppeld geweest. het andere premium account van mijn man doet het wel nog (zijn abonnement is nog niet verlengt) hoe kan ik e.e.a. nu weer in orde krijgen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ik ben inmiddels overgestapt van KPN naar Telfort.
ik moet nu bij KPN spotify afmelden en dus teruggezet worden op een gratis abonnement zodat ik via Telfort de nieuwe activatiecode kan ingeven.
in spotify zelf kan ik niets en ik hebbgekezen dat je via mijnkpn spotify kunt uitvinken.
in mijnkpn vind ik nergens spotify staan dus ik heb geen idee hoe nu verder
graag hulp ?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 1
Badge
Hallo,

Wij hebben thuis twee Spotifyaccounts die beide lopen via KPN. Ik kan echter maar één van de accounts terugvinden in de abonnementen die we hebben. Beide accounts zijn toch echt premium en worden volgens Spotify betaald via KPN. Hoe kom ik er nou achter via welk abonnement dat ene account nou wordt betaald?

Jur

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +10
@Rialup, je kunt het via MijnKPN regelen. Dan hangt het er van af of Spotify is gekoppeld aan een mobiel abonnement of aan je thuisabonnement. Je selecteert dit bij 'Producten'.

Bij Mobiel: ga naar 'Uw extra opties' en kies 'Opties bestellen of wijzigen'. Bij 'Extra opties' kun je daar KPN Spotify Premium uitzetten.
Bij Thuis: ga naar 'Uw extra opties' en kies 'Extra opties wijzigen of toevoegen'. Dan vind je bij 'Internet' de 'Extra internet opties' waar je Spotify Premium kunt uitzetten.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Cejufa, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer waar het om gaat? Laat even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik kijk wat er aan de hand is.

@Rialup welkom! Begrijp ik goed dat je met de diensten waarbij je op dit moment Spotify Premium via KPN hebt, overstapt naar Telfort? In dat geval kan ik ervoor zorgen dat je sneller omgezet wordt naar Free. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode, maar die moet je dan dus niet gebruiken 😉. Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer en het laten weten wanneer dit gebeurd is?

@Jur Joosten hele goede vraag! Wil je mij in een privébericht de gebruikersnamen en evt. 06-nummer(s) sturen waar het om gaat? Dan ga ik op zoek voor je.
Badge
Goedemiddag,

Omdat Spotify een euro goedkoper is als je het via Mijn KPN aanvraagt, wilde ik dit doen.
Als ik echter op de link klik, kom ik alleen in "mijn producten" en krijg ik niet iets waarbij ik het ook daadwerkelijk kan aanvragen....

Het gaat om deze link: https://www.kpn.com/spotify.htm
Wie kan me verder helpen?
Anders moet ik het via Spotify zelf doen, maar ik vind de euro korting net even wat aantrekkelijker :)

Groetjes Fabi

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik wil graag mijn Spotify los maken van FB....kunt u mij helpen?

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic
Hi. Zag al meerdere berichten aangaande spotify. Heb ook alles-1-in. Krijg nu reclame op spotify. Zag dat mijn account ineens free is i.p.v. premium.

Hoe kan ik dat weer goed zetten?

groet Michiel.

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @FK1975! Ik kan het zeker voor je regelen. Wil je het onder je vaste of mobiele abonnement?

@GvdM heb je Spotify destijds aangemaakt met inlog via Facebook? In dat geval kan je het niet loskoppelen, maar dien je een heel nieuw account aan te maken. Wij kunnen je dan wel een activatiecode sturen om een nieuw account aan je Premium te koppelen. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer als je het via je mobiele abonnement hebt? Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt.

@Aemjei welkom! Bovenstaande geldt ook voor jou. Wil je je forumprofiel updaten? Dan kijk ik wat er aan de hand is.
Hoi Marcia. Heb het account niet aangemaakt via Facebook. Laat maar weten wat ik moet doen. 😀
@Marcia_ zojuist mij. Profiel volledig gemaakt.
Badge
Marcia, het is mij inmiddels gelukt. Het is met wat meer te stappen te vinden.
Bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +20
@Marcia_ zojuist mij. Profiel volledig gemaakt.
@Aemjei Ik heb je een nieuwe code gestuurd en daarmee moet je het account weer naar premium kunnen zetten!
Hallo ik heb een mobiel abonnement met Spotify Premium en XS4all TV en Internet. Kan ik Spotify Premium upgraden naar Spotify Family? Via Mijn KPN kan ik deze optie nergens vinden en de klantenservice kon me ook niet helpen...
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Debster004, welkom op het forum! Spotify Family is alleen mogelijk bij Thuisabonnementen, zoals Internet+TV. We hopen dit bij mobiele abonnementen in de toekomst te kunnen aanbieden maar daar is nog niets over bekend. Je kunt Spotify Family natuurlijk wel via Spotify zelf afsluiten voor een euro meer per maand. Je kunt Spotify Premium dan opzeggen als pakketoptie, zodra deze is teruggezet naar Free kun je het account direct omzetten naar Family.
Ik kan niet meer inloggen op Spotify. Mijn login gegevens bij ik kwijt en resetten gaat ook niet omdat het mailadres dat aan de account gekoppeld is niet meer in gebruik is.
Hoe kan ik mijn account resetten/heractiveren?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Mark, welkom! Als het mailadres dat gekoppeld is aan je account niet meer in gebruik is, dan is dat Spotify account ook niet meer te herstellen. Ik raad je aan een nieuw account aan te maken. Je kunt dan wel Spotify vragen om afspeellijsten over te zetten.

Vervolgens kunnen wij je een nieuwe activatiecode voor Premium doen toekomen door je oude account te ontkoppelen. Je kunt dan met de code het nieuwe account weer Premium maken. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier in het topic weten als je dit gedaan hebt.
Hallo hoe kan ik een spotifi premium account krijgen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Jenniferzwart,

Welkom op het forum! Als je een abonnement hebt kun je dit zelf aanvragen via MijnKPN,

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Na verlenging is spotify terug naar free. Nieuwe abonnement met spotify erbijafgesloten. Staat in kpn app inderdaad op aan. Geen activeringscode gekregen en bij opvragen wordt 06 nr noch e-mailadres herkend.
Graag oplossen!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Jenniferzwart, Heb je Spotify inmiddels aangevraagd aan de hand van het advies van Dennis? Anders kan ik dit ook voor je doen. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

@Ienieminie, Zou jij je gegevens ook willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik uitzoeken waarom je geen activatiecode hebt ontvangen en dan kan ik alsnog een voor je aanvragen.
Hoi KPN,

Zou je bij mijn account ook het Spotify Premium account los kunnen koppelen en een nieuwe activatie code kunnen sturen?

Groet,
Ruben

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19
@ruben91, Dat kan ik 🙂 Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan regel ik het voor je en krijg je z.s.m. een nieuwe activatiecode voor je nieuwe account.
Bij deze de vraag over spotify

Wij hebben het pakket alles in 1 premium,
alleen bij het inloggen op spotify krijgen wij niet spotify premium.

Bij het inloggen op kpn voor het opvragen van de activeringscode werkt het zowel niet op aanvraag email als op telefoonmummer die wel in kpnID geregistreerd staan....

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Heb de gegevens toegevoegd