News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77640 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Maar laat alsjeblieft die bedenktermijn van 14 dagen niet verlopen.

Ik vind het schandalig dat het zo lang moet duren alvorens KPN met een formele mededeling naar buiten komt. KPN heeft me vaker diep diep teleurgesteld, maar ook deze aktie nestelt zich in de top van discutabele akties.

Als hier niet snel duidelijkheid verschaft wordt, dan mogen ze wat mij betreft KPN publiekelijk aan de schandpaal nagelen.

Nee, nog tot het einde van deze maand. Weg terug naar compleet schijnt niet te kunnen meer.
Kan me niet voorstellen dat dit intern KPN niet ergens geëscaleerd is inmiddels. Dit kunnen ze niet negeren. Sowieso de fout op de website met bestellen, elke dag langer de fout hoe meer teleurgestelde klanten…..

Ik wilde ook verlengen met 50gb. Een dag te laat en er kan natuurlijk niets geregeld worden. 
Hussel is voor mij geen optie meer. Ik stap over met 4 abonnementen na jaren klant geweest te zijn naar een andere provider. Ik ben bang voor ze dat meerdere dit gaan doen. 
Ik heb geen KPN producten thuis omdat KPN internet ook lager is dan wat ik al heb. Glasvezel is hier nog niet in zicht. Dus dan is maximaal 20gb te weinig.  
Jullie worden bedankt voor jaren lang trouwe dienst maar ik voel me aan de kant gezet. 
Misschien zien we elkaar nog eens in de toekomst maar nu moet ik gaan. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ook ik vertrek bij KPN. Mijn plan was om 3 extra mobiele abonnementen afsluiten met compleet voordeel. Was echter twee dagen te laat. Kan alleen maar onder Hussel (wie heeft die naam bedacht?) voorwaarden. Dit betekent een prijsverhoging van 50%. Dit is echt absurd. Thuis internet is geen optie is (maximaal 3Mb down en 1 Mb up), terwijl ik nu 150 Mb glasvezel heb. Daarnaast weiger ik om mee te doen aan deze koppelverkoop praktijken.

@baard01 @Joflash Spijtig om te lezen dat het nieuwe aanbod niet bij jullie past. Ik lees jullie wensen en kan me het in jullie specifieke geval indenken. Hier kan ik dan ook geen alternatief bieden. Wie weet zien we elkaar terug bij een volgende abonnementsvorm

Reputatie 7

@Erwin_, ik denk dat jullie dit nog veel vaker gaan meemaken met het huidige gehussel.

 

#22 Dubio op donderdag 24 oktober - 10GB of Onbeperkt :wink:

 

Wat zou jij kiezen?

 

10GB van KPN...

of onbeperkt van …

...waarbij je nog wel korting en extra GB's krijgt als je meerdere mobiele abonnementen afneemt.

 

Ik hoef daar echt niet lang over na te denken en daarom denk ik dat KPN met dit gehussel zichzelf wel eens flink in de vingers zou kunnen snijden. 

Reputatie 3
Badge +1

Is het al bekend of de fout m.b.t. Fox Sports in MijnKPN opgelost is.
Wat gaat KPN doen met de klanten die op basis van de getoonde informatie overgestapt zijn op KPN Hussel en ervan uitgaan dat FOX Sports onderdeel van het nieuwe contract is, aangezien dit ook per email wordt bevestigd door KPN (Order bevestiging met bijlagen) die direct door het systeem gestuurd worden als je overstapt of aanpassingen in MijnKPN doet.

 

Ach misschien nog wel meer mensen dat doen. Zie de column van Marc Hijinck in NRC.
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/10/21/tijd-om-je-provider-terug-te-pesten-a3977497

@lammertsm . Helaas nog geen duidelijkheid. Dus ik kan geen uitspraken doen. We moeten nog even afwachten. 

Reputatie 3
Badge +1

@lammertsm . Helaas nog geen duidelijkheid. Dus ik kan geen uitspraken doen. We moeten nog even afwachten. 

Oké, maar de tijd loopt wel door voor wat betreft de 14 dagen bedenktijd. Hoe gaat KPN hiermee om straks?

 

Andere vraag, kun je van Hussel terug naar Compleet nadat je omgezet bent naar Hussel en nog in de 14 dagen bedenktijd zit?

Terug naar Compleet wil ik ook graag weten.

Reputatie 3
Badge +1

KPN, kom nu met een duidelijk antwoord en kom je vaste klanten tegemoet. Nu loopt de 14 dagen bedenktijd door, wat nu als we daar overheen gaan. Zit ik dan vast of is KPN dan fair?

De andere cruciale vraag is, kan ik en andere klanten terug naar het Compleet abonnement zoals ik en de andere klanten hadden voor de overstap naar Hussel?

Ik heb een klacht ingediend, binnen 10 werkdagen proberen we te reageren is het antwoord, dan ga ik over mijn bedenktijd periode heen. 

Zondag de Klantenservice telefonisch gesproken, deze weten het ook niet en verwijzen me door naar crediteuren (bellen tijdens kantooruren). Er moet niets gecrediteerd worden, KPN moet gewoon leveren wat ik besteld heb en KPN bevestigd dit in de order bevestiging zelf. 

Reputatie 6
Badge +7

Al dat gehussel ook eens goed bekeken en tot het besluit gekomen om met deze voorwaarden toch maar eens de overstap te gaan wagen naar ??? volgend jaar.

 

kpn bedankt voor de prima jaren en misschien tot ziens ooit weer.

Hoe zit dat nu precies met die hussel? 

Ik kom er niet goed wijs uit. Wilde mijn abo ook gaan verlengen maar zag tot mijn verbazing dat alle bekende abo tarieven weg waren terwijl ik 1 maand geleden nog die van mijn vrouw had verlengd en toen was nog geen sprake van die hussel. 

Nu wil ik mijn nummer verlengen en had in gedachten in september j.l naar 50gb te gaan ik zit veel onderweg en verbruik veel mb per maand. Helaas zie ik dit abo niet meer in de lijst staan ... okay dan unlimited hussel ... 10 euro duurder en in eu maar 20gb ?! Pffff... ik zit 90% van de tijd buiten nl. Ook lees ik dat het delen vd mb per maand is beperkt tot 25 gb .... weer een tegenvaller ook kan ik nergens terug lezen of deze mb's zoals nu bij mij het geval is verdubbeld worden aangezien ik alles van kpn heb. 

Raar systeem van kpn. Zou het dan ook zonde vinden om na vele jaren klant te zijn hierdoor alles weer om te zetten naar een andere provider. Want die 20 gb p/m in eu gaan voor mij niet werken aangezien ik 90% in eu verblijf zonder wifi punten. 

Wat moet ik hiet nu mee ??? Heb nog steeds niet verlengd.

Ook wil ik kpn even mee geven om te stoppen met die belachelijke zin (valse belofte) dat als je mb's op zijn je tegen lagere internet snelheid gewoon kunt blijven internetten. Want dat klopt dus echt niet hoor! Je krijgt niks meer geopend als je mbs op zijn. ZELFS NIET EENS MEER DE KPN APP !!!! Dus die zin moet kpn echt schrappen. Verder was ik altijd goed tevreden alhoewel de dekking in buitenland wel vaker te wensen over laat maar dat terzijde.…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge +19

Zo lang je tevreden bent met je huidige abonnement hoef je niet te verlengen. Alles blijft dan gewoon zoal het is. En met die lagere snelheid kan je inderdaad weinig. Hooguit geschikt voor Whatsapp. Wat de dekking in het buitenland betreft...daar kan kpn niks aan doen. Je bent immers te gast bij een buitenlandse provider. En we zijn natuurlijk ook wel een beetje verwend met het uitstekende Nederlandse netwerk. 

Ja dank je joep. Maar mijn abo loopt binnenkort af ik heb nu 20 gb totaal aan internet plus ik steel gemiddeld 10 a 15 gb weg bij mijn vrouw. Die overigens nog geen hussel abo heeft gelukkig. Als ik nu gewoon wil verlengen op huidig abo kan dat ook ???

 

Reputatie 7

@Paul_ ,@Erwin_ ,

Is het onderling bellen vanaf het vaste nummer bij KPN Hussel, net als bij KPN Compleet, gratis?

Beste heer, mevrouw,

Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de werkwijze van KPN en de verkeerde/ onduidelijke communicatie.

Gisteren heb ik rond 18:22 contact gehad over de mogelijkheid die me werrd geboden om over te stappen naar KPN Hussel.

Er werd gezegd dat alles automatisch werd overgenomen en het bleek goedkoper te zijn de maandelijkse kosten zouden zakken van 58,50 naar 54,50 euro. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik het online zou wijzigen.

 

Vervolgens heb ik het online gewijzigd in mij pakket zou volgens de site van kpn internet tv en fox sport en hussel korting zijn opgenomen. En uit komen op een maandbedrag van 54,50 euro.

om 19:30 kreeg ik de bevestiging en bleek het duurder te zijn en fox sport niet meer in het pakket te zitten. Dus minder diensten en een hogere prijs als online bij het afsluiten van de nieuwe contractvorm was aangegeven.

 

Om 19:32 heb ik gebeld naar de klantenservice en zou het inclusief fx sport nog duurder worden namelijk 59.50 + 7.99 ( 12,99-5) husselkorting) 67,49 euro. Hierbij heb ik aangegeven er niet mee eens te zijn en gebruik wil maken met de 14 dagen bedenktermijn en terug wil naar mijn oude abonnement. Dit was allemaal niet handig mogelijk en zou een mail zijn gestuurd naar de backoffice. Vervolgens wordt er richting mij hierover niks gecommuniceerd.

 

Om 20:12 stopt mijn fox sport zender er mee en bel ik met de klantenservice om dit op te lossen het pakket zou aangezet worden maar vervolgens wordt alles uit gezet.

 

Om 20:20 het ik geen tv meer en later om 20:37 bel ik weer de klantenservice ze geven aan dat ze de wijzigingen ongedaan gaan maken en dat alles rond 23:00 weer normaal zou moeten werken.

Vanmorgen rond 7 uur alles getest werkt nog steeds niet.

 

Vandaag om 08:03 contact opgenomen met de klantenservice om het probleem op te lossen. Er werd wederom aangegeven dat ik niet terug kan naar mijn oude abonnement wat ik heel vreemd vindt aangezien ik gewoon 14 dagen bedenk termijn heb. Er wordt mij weer een andere aanbieding gedaan deze weer duurder als de vorige aanbiedingen (waarschijnlijk is de husselkorting weer niet verrekend en krijg ik 6 maanden 50 procent op fox sports).

Hierbij wil ik nogmaals aangeven dat ik niet eens ben met de gang van zaken en de wijziging per direct wil laten terugdraaien en gewoon gebruik wil maken van mijn oude contractvorm welke ik hiervoor had.

hallo,

ik heb gisteren KPN gebeld met de vraag om Videoland/spotify family toe te voegen aan mijn pakket, de telefoniste heeft gekeken wat de beste combi was voor ons met deze toevoegingen erbij

afgesproken de voordelen van compleet te behouden; Fox sport/plus pakket, Dubbele data mobiel ( 4 telefoons) ik ging met behoud van deze voordelen naar Hussel, best blij dat ik voor €10 P/M extra deze twee toevoegingen kan gaan gebruiken ( vooral onze 2 pubers )

helaas vandaag een mail van KPN dat mijn Fox sport/Plus pakket was geschrapt…..

dus ik heb vanmorgen contact opgenomen met KPN;

Fox sport/Plus pakket kan niet met Hussel gecombineerd worden( wel bijbetalen €12,99 P/M ) dus mijn vraag is om de zaak te annuleren op mijn 14 dagen bedenktijd!  nu is het niet mogelijk om het geheel terug te draaien dit stond volgens de telefonist verkeerd in het contract!!!!!

wordt mijn voordeel van dubbele data/belminuten op basis van compleet mij ook afgenomen?

jammer dat het na 20 Jaar trouwe klant zo moet lopen!

ik hoor het graag!!!!

Rico

 

Reputatie 7
Badge +24

Tja je bent niet de eerste. Hier op forum al meer gelezen dat als je 1maal over bent op hussel, dat je dan niet meer terug kunt. Je kunt wel annuleren, maar dan zit je dus zonder internet en tv.

Reputatie 7
Badge +21

Nadat een pakket is omgezet naar een nieuwe propositie, is de oude niet meer beschikbaar. Vandaar dat het niet mogelijk is om je terug te zetten. 

Zoals ook duidelijk overal staat, in de screenshots en in de bevestiging, is het Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet. Zodra je overgaat naar Hussel komt KPN Compleet voor dat abonnement te vervallen. En dus ook de gratis Fox Sports. Dat is ook waarom dan, na doorvoer, het pakket uit je abonnement verdwijnt.

KPN Compleet is geen onderdeel van je contract, het is een extra voordeel dat we je geven zolang je aan de voorwaarden daarvan voldoet. Dat is bij overstap naar Hussel niet meer zo, dus komt het te vervallen. Er is dan ook geen sprake van alsnog recht hebben op de korting.

@Roger p, wanneer je gaat wijzigen zal je terecht komen in de voorwaarden van Hussel. Dus werkt het op dit moment nog prima met deze abonnementen? Dan zal ik het zo laten!

@wjb onderling bellen blijft hetzelfde. 

Gratis onderling bellen

Heb je meerdere mobiele abonnementen of een vaste telefoon van KPN op één adres? En heb je deze abonnementen al aangemeld voor de voordelen? Dan bel je gratis met je huisgenoten (maximaal 10).

Beste Susan,

Waarom is dit mij dan niet telefonisch verteld wanneer ik de 1e keer contact heb opgenomen en waarom waren de prijzen welke op internet stonden misleidend. Ik ben van mening dat het terug overstappen in mijn geval altijd mogelijk moet zijn. ik vindt dit een probleem van KPN. Daarnaast beschik ik nog steeds niet over een televisie signaal en geeft ie nog steeds aan dat mijn account geblokeerd is. Kort door de bocht vind ik dat de overstap naar KPN hussel nog niet heeft plaatsgevonden en ik recht heb om de wijziging ongedaan te maken. 

Ik kan me daarom ook niet vinden in jou reactie.

 

Badge +12

hallo,

ik heb gisteren KPN gebeld met de vraag om Videoland/spotify family toe te voegen aan mijn pakket, de telefoniste heeft gekeken wat de beste combi was voor ons met deze toevoegingen erbij

afgesproken de voordelen van compleet te behouden; Fox sport/plus pakket, Dubbele data mobiel ( 4 telefoons) ik ging met behoud van deze voordelen naar Hussel, best blij dat ik voor €10 P/M extra deze twee toevoegingen kan gaan gebruiken ( vooral onze 2 pubers )

helaas vandaag een mail van KPN dat mijn Fox sport/Plus pakket was geschrapt…..

dus ik heb vanmorgen contact opgenomen met KPN;

Fox sport/Plus pakket kan niet met Hussel gecombineerd worden( wel bijbetalen €12,99 P/M ) dus mijn vraag is om de zaak te annuleren op mijn 14 dagen bedenktijd!  nu is het niet mogelijk om het geheel terug te draaien dit stond volgens de telefonist verkeerd in het contract!!!!!

wordt mijn voordeel van dubbele data/belminuten op basis van compleet mij ook afgenomen?

jammer dat het na 20 Jaar trouwe klant zo moet lopen!

ik hoor het graag!!!!

Rico

 


Enige wat rest is Radar, Kassa, Consumentbond etc. KPN heeft je gewoon bij de veter. Verkooppraatjes om zoveel mogelijk Hussels weg te kunnen zetten. En de term ‘verkooppraatjes’ mag je bij KPN gelijk stellen aan leugens….”Een excuus kun je krijgen, maar betalen zul je!”

Badge +12

Beste Susan,

Waarom is dit mij dan niet telefonisch verteld wanneer ik de 1e keer contact heb opgenomen en waarom waren de prijzen welke op internet stonden misleidend. Ik ben van mening dat het terug overstappen in mijn geval altijd mogelijk moet zijn. ik vindt dit een probleem van KPN. Daarnaast beschik ik nog steeds niet over een televisie signaal en geeft ie nog steeds aan dat mijn account geblokeerd is. Kort door de bocht vind ik dat de overstap naar KPN hussel nog niet heeft plaatsgevonden en ik recht heb om de wijziging ongedaan te maken. 

Ik kan me daarom ook niet vinden in jou reactie.

 


KPN=verkooppraatjes=leugens=lekker pech...

Badge +19

Je kunt een klacht indienen en naar de geschillencommisie gaan maar Kassa en Radar zou ik dan weer niet doen.

Reputatie 1

Tja je bent niet de eerste. Hier op forum al meer gelezen dat als je 1maal over bent op hussel, dat je dan niet meer terug kunt. Je kunt wel annuleren, maar dan zit je dus zonder internet en tv.


Dat zou je dan bij bijv. online.nl kunnen afnemen. Daar zit bovendien Fox Sport 1,2, en 3 in het basispakket.

 

Overigens heb ik nu KPN Compleet en blijf zitten waar ik zit, maar dat terzijde.