News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77601 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.
Reputatie 7
Badge +25

Een nieuwe manier om je KPN abonnementen samen te stellen, met nieuwe voordelen. Met KPN Hussel bepaal je zelf wat je nodig hebt en wat niet. Zo regel je al je abonnementen makkelijk op één plek. Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Aanpasbaar wanneer jij dat wilt, gehusseld op jouw manier. Je hebt de vrijheid om de abonnementen maandelijks aan te passen, omhoog én naar beneden. In dit topic vertel ik je er alles over!
 

Hussel Thuis

Hussel Thuis biedt je de mogelijkheid om zelf je abonnement samen te stellen. Kies eerst een internetsnelheid, vervolgens of en hoeveel tv’s je wil aansluiten en als laatste welke entertainment opties je graag wil kijken of luisteren. Ieder abonnement wordt dus precies op maat gemaakt naar jouw wensen en is te combineren met 1 of meerdere mobiele abonnementen!
 

KPN Service Plus

KPN Service Plus (voormalig Tech Desk) is een telefonische helpdesk, bedoeld om klanten hulp en ondersteuning te geven op alle apparaten in huis. Wil je ondersteuning bij jouw slimme apparaten in huis? Dan staan de techneuten van KPN Service Plus voor je klaar. 
 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Kids Sim

De Kids Sim is gericht op kinderen en tieners die nog geen eigen abonnement kunnen bestellen. De Kids Sim is alleen beschikbaar als je al een KPN  mobiel abonnement hebt (ongeacht of het Hussel of een 'oud' abonnement is). Klanten met een Telfort of Simyo mobiel abonnement moeten eerst overstappen naar een KPN mobiel abonnement.

Features Kids Sim:

  • Geen top-ups en extra’s kunnen bestellen
  • Internetten  buiten de EU staat geblokkeerd
  • Om Kids Sim te kunnen kopen moet er op het adres tenminste 1 KPN Mobiel aanwezig zijn

Looptijd contract

Bij Hussel Mobiel zijn er 3 variaties mogelijk. Bij sim-only is dit 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Bij een abonnement met toestel zijn deze opties ook beschikbaar, alleen zul je bij de maandelijks opzegbare variant het toestel in 1 keer moeten betalen. De toestelbundel loopt altijd gelijk aan de looptijd van het abonnement.
 

Onbeperkt Data

We introduceren met KPN Hussel ook Onbeperkt Data. Klanten met een Hussel Mobiel abonnement i.c.m.  een KPN Thuis abonnement hebben de mogelijkheid om Onbeperkt Data te bestellen.  
 

Hussel Voordelen

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €5,- of €7,50 korting op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor Onbeperkt Data voor 36 euro per maand en internet voor thuis met 5 euro voordeel op Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Pluspakket of Film1. Ook is onderling gratis bellen en MB's delen mogelijk zoals je nu al gewend bent bij KPN Compleet.

De Hussel voordelen gelden niet indien je alleen 2 (of meer) mobiele abonnementen afneemt bij KPN. Je hebt hier ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres nodig.


De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Veelgestelde vragen (FAQ)

 

Blijven mijn Compleet voordelen gelden bij wijziging van 1 van de KPN producten naar Hussel?
Je behoudt de KPN Compleet voordelen op producten waar je niets aan wijzigt. Wanneer je overstapt naar Hussel vervallen de KPN Compleet voordelen op deze producten en veranderen deze in de Hussel voordelen. Je kunt er zelf voor kiezen om wel of niet over te stappen.

Schaf je een nieuw abonnement aan, of verleng je je abonnement dan krijg je Hussel voordelen op dit nieuwe abonnement. Met de overige producten die al op je adres aanwezig waren gebeurt niets. Had je al voordelen op de andere producten dankzij KPN Compleet, dan behoud je dat voordeel totdat je ervoor kiest om bij KPN weg te gaan of te verlengen naar de Hussel abonnementen.

Kan ik mijn huidige abonnement voor Vast combineren met bijvoorbeeld de Tech Desk of moet ik hiervoor overstappen?
Hiervoor dien je eerst over te stappen naar Hussel Thuis.

Moet ik één contract afsluiten voor Hussel met bijvoorbeeld één internet thuis en twee mobiele abonnementen.
Nee dat is geen vereiste. Het is ook mogelijk om met verschillende contractanten Hussel onderdelen af te nemen en het Hussel Voordeel te krijgen.

Blijft digitenne?
Digitenne blijft wat het is als TV only en als combinatie met iTV.

Hoe werkt het als ik Entertainment afneem via een andere partij, en dit vervolgens via KPN wil laten lopen om Hussel Voordeel op entertainment te krijgen?

Stap 1: De klant moet het huidige Spotify/Netflix abonnement opzeggen. Voor Netflix kan dit via www.netflix.com/youraccount.

Stap 2: De klant moet via de speciale URL vanuit KPN of vanaf de STB zichzelf aanmelden met dezelfde gegevens en weer het abonnement afsluiten.

  1. Ga naar het menu van Interactieve TV
  2. Druk op [OnDemand] of [MéérTV]
  3. Klik de Netflix app aan
  4. Klik op [Aanmelden] en heractiveer je account met je bestaande abonnementsgegevens. Netflix bewaart je kijkvoorkeuren en gegevens tot 10 maanden na opzegging van het abonnement
  5. Kies bij de betaalmethode ‘KPN factuur’
  6. Nadat je de stappen hebt doorlopen kun je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord

Stap 3: De klant heeft de facturatie nu via KPN lopen, zonder dat er gegevens (afspeellijsten op spotify en kijkgeschiedenis op Netflix etc.) verloren zijn gegaan.

Let op: Bij Netflix heb je niet te maken met een opzegtermijn.

Je betaalt 1 maand voorruit. Dus dat betekent dat als jij 29 dagen geleden je factuur hebt betaald, en vandaag je account opzegt, dat je morgen al je account kunt heractiveren met KPN billing.
 

Welke entertainmentvoordelen zijn er te kiezen?
Indien je recht hebt op entertainmentvoordeel kun je kiezen om deze te ontvangen op Netflix, Spotify (Family), Fox Sports, Film1 & het Pluspakket. De andere entertainment pakketten zijn nog gewoon beschikbaar, maar die vallen niet binnen het Entertainmentvoordeel. Per huishouden is er korting op maximaal 1 entertainment pakket. 

Verandert de prijs van het Pluspakket/Film1 ook voor mij met een 'oud' abonnement?
Nee, voor bestaande klanten blijft de prijs gelijk. Als je als bestaande klant ook van de verlaagde prijs wil profiteren kun je via MijnKPN eenvoudig overstappen naar KPN Hussel Thuis. De prijs voor klanten met Hussel Thuis wordt per september verlaagd.

Wordt het abonnement Hussel Mobiel Onbeperkt Data na 5 Gb dag tegoed automatisch geknepen?
Ja, je wordt automatisch geknepen naar 64 Kbit/s download- en 32 Kbit/s uploadsnelheid. Indien je weer op reguliere snelheid mobiel data wil gebruiken zal de gratis top-up besteld moeten worden. Dit is om misbruik te voorkomen. Je krijgt een bericht over hoe je dit moet doen.

Hoeveel MB's kan ik delen met een Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement?
Maximaal 25 GB per maand.

Voor wie is het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement beschikbaar?
Het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement is alleen beschikbaar als je een KPN thuis abonnement hebt (oud of Hussel). Het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement is dus niet beschikbaar voor mobiel only klanten of klanten die helemaal niets van KPN hebben.

Krijgt de klant ook voordeel bij twee mobiele Hussel abonnementen zonder KPN Thuis?
Nee, met alleen twee mobiele Hussel abonnementen op één adres krijg je geen Hussel voordelen. Die krijg je alleen als er ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres is (oud óf Hussel). 

Je kan wel onderling gratis bellen en MB’s delen met alle KPN mobiel abonnementen op hetzelfde adres als deze zijn aangemeld bij het huishouden zoals je kent van KPN Compleet.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Ja dank je joep. Maar mijn abo loopt binnenkort af ik heb nu 20 gb totaal aan internet plus ik steel gemiddeld 10 a 15 gb weg bij mijn vrouw. Die overigens nog geen hussel abo heeft gelukkig. Als ik nu gewoon wil verlengen op huidig abo kan dat ook ???

 

@Roger p 
Verlengen = nieuw abonnement nemen op hetzelfde nummer/aansluiting. En … de nieuwe abonnementen zijn alleen nog maar Hussel. Bij verlengen ga je dus onherroepelijk naar de Hussel variant.
Wat volgens mij (...) wel nog kan is je oude abonnement verhogen. Dan houdt je dus het oude abonnement, maar met een hogere bundel. En ook een wat hoger maandbedrag natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +7

Beste moderatoren van KPN,

Er lopen inmiddels zóveel draadjes over Hussel, dat ik nog maar één vraag heb: wie van KPN gaat eindelijk eens ingrijpen in de soap van Hussel? Het is duidelijk dat er iets goed fout gaat …

Als ik mensen vertel dat KPN mijn provider is, vertel ik altijd de reden: KPN heeft het gewoon erg goed voor elkaar heeft. Maar nu…

Als er niet ingegrepen wordt, halen jullie binnenkort het nieuws via de Consumentenbond, Radar, of Kassa. 

Groet,

Een tevreden klant

Ja inderdaad @Katana321. Ik denk er net zo over. Sterker nog ik denk sterk na om alles te gaan overzetten naar andere provider. @PeterG  ja dank u voor uw antwoord. Geen behoefte aan die husseltroep. Vindt het erg raar dat kpn deze stap heeft genomen. Zoals katana321 al beschreef reden van mijn kpn keuze destijds was omdat ze alles netjes in orde hadden... maar nu ???? 

Reputatie 3
Badge +1

Waarom geen klacht naar Radar of Kassa laat publiekelijk maar in de uitzending komen hoe KPN te werk gaat met dit soort wan constructies onder de consumenten gooi ze maar aan de schandpaal in de live uitzending dat geeft meer zoden aan de dijk dan een klachten commissie.

Badge +12

Dit gaat KPN allemaal wel helpen in de rechtzaak tegen XS4all…..

Reputatie 7

@wjb onderling bellen blijft hetzelfde. 

Gratis onderling bellen

Heb je meerdere mobiele abonnementen of een vaste telefoon van KPN op één adres? En heb je deze abonnementen al aangemeld voor de voordelen? Dan bel je gratis met je huisgenoten (maximaal 10).

@Susan_, Die site verwijst echter naar de KPN Compleet voorwaarden, maar het vaste nummer is nu een KPN Hussel nummer en ik zie nog nergens dat het vaste nummer ook bij een KPN Hussel abonnement nog gratis kan bellen met de aangemelde mobiele nummers.

Reputatie 7
Badge +7

@wjb onderling bellen blijft hetzelfde. 

Gratis onderling bellen

Heb je meerdere mobiele abonnementen of een vaste telefoon van KPN op één adres? En heb je deze abonnementen al aangemeld voor de voordelen? Dan bel je gratis met je huisgenoten (maximaal 10).

@Susan_, Die site verwijst echter naar de KPN Compleet voorwaarden, maar het vaste nummer is nu een KPN Hussel nummer en ik zie nog nergens dat het vaste nummer ook bij een KPN Hussel abonnement nog gratis kan bellen met de aangemelde mobiele nummers.

Volgens mij verwijst die site naar Hussel:

 

Reputatie 7
Badge +28

We blijven druk zetten om het probleem met de onterechte Compleetkorting voor zenderpakketten op te lossen. Ik baal er enorm van dat dit zo lang duurt. Zodra we hier meer informatie over hebben laten we het weten.

@wjb: Onderling bellen is nog steeds gratis met Hussel. Ook gecombineerd met oudere mobiele abonnementen die Compleet zijn. Ik zie dat de tekst op de aanmeldpagina inderdaad naar de Compleet voorwaarden verwijst, dat geef ik door.

Reputatie 7

@wjb onderling bellen blijft hetzelfde. 

Gratis onderling bellen

Heb je meerdere mobiele abonnementen of een vaste telefoon van KPN op één adres? En heb je deze abonnementen al aangemeld voor de voordelen? Dan bel je gratis met je huisgenoten (maximaal 10).

@Susan_, Die site verwijst echter naar de KPN Compleet voorwaarden, maar het vaste nummer is nu een KPN Hussel nummer en ik zie nog nergens dat het vaste nummer ook bij een KPN Hussel abonnement nog gratis kan bellen met de aangemelde mobiele nummers.

Volgens mij verwijst die site naar Hussel:

 

Maar bij het aanmelden wordt er verwezen naar de KPN Compleet voorwaarden en daar gaan we dus weer. :confounded: De KPN Compleet voorwaarden gelden immers niet voor KPN Hussel anders hadden we hier die discussie over het niet meer gratis zijn van FOX Sports hier ook niet hoeven voeren.

 Ik wil dus ergens zwart op wit kunnen lezen dat het onderling gratis bellen ook geldt voor het bellen vanaf de vaste lijn naar andere aangemelde nummers.

Reputatie 2

Ben bang dat kpn met dit een grote fout maakt

alle voordelen die een klant krijgt is voorbij (kpn compleet)

heb gehoord dat de top van kpn dit heeft bedacht en dat dit het is en het veranderd niet (de top van een bedrijf weet ook precies wat de klant wil niet dus)

dit is bedacht uiteraard voor meer winst voor kpn 

je bent voordelig uit als je niet je abbo verlengd of overstapt want dan hou je alles wat je nu nog hebt

kpn voordeel , 5 euro korting ,mb delen niet tot 50gb  enzv

 

ik was erop tijd bij heb met jaar verlengd met alles op en eraan nog dus na dit jaar laat ik alles gewoon doorlopen 

Reputatie 3
Badge +1

@Joran  

We blijven druk zetten om het probleem met de onterechte Compleetkorting voor zenderpakketten op te lossen. Ik baal er enorm van dat dit zo lang duurt. Zodra we hier meer informatie over hebben laten we het weten.

@wjb: Onderling bellen is nog steeds gratis met Hussel. Ook gecombineerd met oudere mobiele abonnementen die Compleet zijn. Ik zie dat de tekst op de aanmeldpagina inderdaad naar de Compleet voorwaarden verwijst, dat geef ik door.

@Joran,  Als het nog niet is opgelost waarom wordt het Hussel abonnement  niet tijdelijk stop gezet zodat KPN het wel goed heeft en niet onnodig de consument op een dwaalspoor zetten.

Ik zal toch maar meer druk op gaan uitoefenen, KPN verschuift hun problemen weg maar de consument zit met de gebakken peren.

 

Reputatie 7
Badge +22

Deze Hussel gedoe hadden ze eerst beter goed kunnen bekijken. (intern) En werkte het goed, dan het naar buiten rollen naar klanten en/of nieuwe klanten. Verder wordt er wel erg veel reclame gemaakt over die Hussel.

Badge +12

Wat een fiasco..een product in de markt zetten wat technisch niet klopt (aanvraag via website), waarover verkeerde info wordt gegeven door de helpdesk en dan doodleuk zeggen dat er geen compensatie volgt en dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd.

 

Ik zeg lekker aan de grote klok hangen….

Reputatie 7
Badge +22

Ik begrijp dat KPN geld moet verdienen, maar waarom moet KPN Compleet wijken voor KPN Hussel? Wordt het KPN te duur om KPN Compleet te blijven aanbieden:

  • Dubbele data
  • Gratis Pluspakket of Fox Sports

Dat zijn bij mij maar 2 dingen. Ik wil nu wel eens serieus echt weten waarom jullie van KPN Compleet af willen. Want jullie hangen KPN Hussel echt aan de grote klok, als ik zie dat GTST en nog meer programma’s worden mede mogelijk gemaakt door: “KPN Hussel” vind ik dit echt veel! Wat is er mis met KPN Compleet? Ziggo geeft nog wel cadeautjes weg. Ik denk dat jullie erg in de vingers gaat snijden met deze “gehussel” van abonnementen.

 

Admin: samengevoegd met Husseltopic

Reputatie 7
Badge +22

@Erwin_, ik denk dat jullie dit nog veel vaker gaan meemaken met het huidige gehussel.

 

#22 Dubio op donderdag 24 oktober - 10GB of Onbeperkt :wink:

 

Wat zou jij kiezen?

 

10GB van KPN...

of onbeperkt van …

...waarbij je nog wel korting en extra GB's krijgt als je meerdere mobiele abonnementen afneemt.

 

Ik hoef daar echt niet lang over na te denken en daarom denk ik dat KPN met dit gehussel zichzelf wel eens flink in de vingers zou kunnen snijden. 

Dan koos ik “Onbeperkt GB + bellen van € 25,-@wjb! (T-Mobile)

Reputatie 7
Badge +22

Wat een fiasco..een product in de markt zetten wat technisch niet klopt (aanvraag via website), waarover verkeerde info wordt gegeven door de helpdesk en dan doodleuk zeggen dat er geen compensatie volgt en dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd.

 

Ik zeg lekker aan de grote klok hangen….

Daarom blijf ik mooi bij mij oude abonnement @Edwin_Merks, anders heb ik die voordelen niet meer.

Reputatie 3
Badge +1

Wat een fiasco..een product in de markt zetten wat technisch niet klopt (aanvraag via website), waarover verkeerde info wordt gegeven door de helpdesk en dan doodleuk zeggen dat er geen compensatie volgt en dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd.

 

Ik zeg lekker aan de grote klok hangen….

Daarom blijf ik mooi bij mij oude abonnement@Edwin_Merks, anders heb ik die voordelen niet meer.

Bij je oude abonnement blijven is het beste optie waarom over op hussel stappen als het geen voordeel oplevert.

Wat ik raar vind de 14 dagen bedenk tijd  naar je KPN Hussel abonnement die gaat gelijk al in als je overstapt en niet na de 14 dagen bedenk tijd  waardoor je niet terug kunt naar KPN compleet

Zal mooi worden als je overstapt naar een ander energie leverancier en niet terug kunt onder je huidige voorwaarden.

De 14 dagen bedenktijd gaat toch in na de 14 dagen als abonnement die je afsluit rare constructie die KPN hanteert weet niet hoe dit soort constructies wettelijk is geregeld.

Badge +12

Wat een fiasco..een product in de markt zetten wat technisch niet klopt (aanvraag via website), waarover verkeerde info wordt gegeven door de helpdesk en dan doodleuk zeggen dat er geen compensatie volgt en dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd.

 

Ik zeg lekker aan de grote klok hangen….

Daarom blijf ik mooi bij mij oude abonnement@Edwin_Merks, anders heb ik die voordelen niet meer.

Bij je oude abonnement blijven is het beste optie waarom over op hussel stappen als het geen voordeel oplevert.

Wat ik raar vind de 14 dagen bedenk tijd  naar je KPN Hussel abonnement die gaat gelijk al in als je overstapt en niet na de 14 dagen bedenk tijd  waardoor je niet terug kunt naar KPN compleet

Zal mooi worden als je overstapt naar een ander energie leverancier en niet terug kunt onder je huidige voorwaarden.

De 14 dagen bedenktijd gaat toch in na de 14 dagen als abonnement die je afsluit rare constructie die KPN hanteert weet niet hoe dit soort constructies wettelijk is geregeld.

 

Ik vermoed dat de 14 dagen bedenktijd wel van toepassing is...je kunt alleen niet terug naar wat je had. “Omdat het technisch niet mogelijk is” volgens KPN. En dat is natuurlijk een grote leugen en klinkklare onzin.

Wat een fiasco..een product in de markt zetten wat technisch niet klopt (aanvraag via website), waarover verkeerde info wordt gegeven door de helpdesk en dan doodleuk zeggen dat er geen compensatie volgt en dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd.

 

Ik zeg lekker aan de grote klok hangen….

Daarom blijf ik mooi bij mij oude abonnement@Edwin_Merks, anders heb ik die voordelen niet meer.

Bij je oude abonnement blijven is het beste optie waarom over op hussel stappen als het geen voordeel oplevert.

Wat ik raar vind de 14 dagen bedenk tijd  naar je KPN Hussel abonnement die gaat gelijk al in als je overstapt en niet na de 14 dagen bedenk tijd  waardoor je niet terug kunt naar KPN compleet

Zal mooi worden als je overstapt naar een ander energie leverancier en niet terug kunt onder je huidige voorwaarden.

De 14 dagen bedenktijd gaat toch in na de 14 dagen als abonnement die je afsluit rare constructie die KPN hanteert weet niet hoe dit soort constructies wettelijk is geregeld.

 

Ik vermoed dat de 14 dagen bedenktijd wel van toepassing is...je kunt alleen niet terug naar wat je had. “Omdat het technisch niet mogelijk is” volgens KPN. En dat is natuurlijk een grote leugen en klinkklare onzin.

Ik zelf ben van kpn compleet, naar hussel gegaan. Omdat ik uiteindelijk meer ging betalen, in tegenstelling tot wat kpn inmijn overeenkomst aangaf, heb ik de volgende dag gebeld en alles geannuleerd. Ik heb kon compleet gehouden, gelukkig

Badge +12

Prijs je gelukkig Stripheld1211. Het forum staat vol met boze klanten waarbij het volgens KPN “ technisch niet kan”...

Reputatie 7
Badge +22

 

Ik vermoed dat de 14 dagen bedenktijd wel van toepassing is...je kunt alleen niet terug naar wat je had. “Omdat het technisch niet mogelijk is” volgens KPN. En dat is natuurlijk een grote leugen en klinkklare onzin.

Daar ben ik het helemaal mee eens! 😉

Reputatie 7
Badge +30

Wat betreft bedenktijd, die is er wel. Maar als de overgang naar Hussel technisch al geleverd is, is het niet mogelijk om dat terug te draaien. Dat was voorheen ook al het geval als je van een oudere stijl abonnement overstapte naar een nieuwere (bijvoorbeeld Alles-in-1 naar een van de Internet + TV pakketten die we voor Hussel hadden). Als je van de volle 14 dagen gebruik wilt maken, dan is het in zo'n geval  beter om de ingangsdatum ook 14 dagen in de toekomst te leggen. Ik denk dat dit ook bij het Stripheld het geval was, dat de ingangsdatum iets verder in de toekomst lag, waardoor annuleren nog kon.

 

Dennis, ik heb je losse topic over Compleet vs Hussel hiermee samengevoegd. Het gaat er niet om dat we per sé van Compleet af willen of iets dergelijks. Dit is gewoon de keuze die we gemaakt hebben omdat we dit beter vinden passen bij Hussel. Daar zit natuurlijk een hele interne strategie en een besluitproces achter. Maar het kernwoord daarin is intern.

Reputatie 7

Wat betreft bedenktijd, die is er wel. Maar als de overgang naar Hussel technisch al geleverd is, is het niet mogelijk om dat terug te draaien.

@Erik_, Het zij zo, maar nu is de hamvraag natuurlijk wat KPN gaat doen voor al die abonnees die op basis van foutieve informatie op de bestelpagina (FOX Sports korting van €12,99) de keuze voor KPN Hussel gemaakt hebben en nu dus maar liefst €12,99 duurder uit zijn dan dat zij op basis van het kostenoverzicht dachten uit te zullen zijn.

Onderstaand een voorbeeld van het getoonde overzicht waarbij de abonnee straks geen €66,99 per maand kwijt is maar €79,98.

Het kan natuurlijk echt niet zo zijn dat KPN deze gedupeerden aan hun lot overlaat en ik zou het ronduit schandalig vinden als hier geen passende oplossing voor gevonden wordt.

Reputatie 3

@Erik_  of @Joran leg me nog eens uit. Gedurende de 14 dagen bedenktijd kan ik dus niet terug naar mijn oude abonnement, maar alleen mijn nieuwe Hussel abonnement opzeggen? Hoe werkt dat precies als ik op dag 14 opzeg? Sluit je me dan dezelfde avond nog af van Internet, TV en bellen? Dan ben ik zeker ook mijn vaste nummer kwijt?

Badge +12

@Erik_  of@Joran leg me nog eens uit. Gedurende de 14 dagen bedenktijd kan ik dus niet terug naar mijn oude abonnement, maar alleen mijn nieuwe Hussel abonnement opzeggen? Hoe werkt dat precies als ik op dag 14 opzeg? Sluit je me dan dezelfde avond nog af van Internet, TV en bellen? Dan ben ik zeker ook mijn vaste nummer kwijt?

Dat zou zomaar eens kunnen. En wat hier gebeurt (onder foutieve voorlichting een contract afsluiten wat je niet terug kunt draaien) is ronduit schandalig en volgens mij zelf wettelijk niet toegestaan. KPN zakt steeds verder weg. Ik vind dit gewoon crimineel gedrag van de “KPN-bazen” alleen om zichzelf te verrijken en aandeelhouders te pleasen..bah