F.A.Q.

Black Friday Deals KPN 2021

  • 15 November 2021
  • 145 reacties
  • 6274 keer bekeken
Black Friday Deals KPN 2021

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

145 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@SledgehammerNL ah zo, volgens mij heeft dit meer met ons bestelsysteem te maken. J̵e̵̵̵ ̵̵̵k̵̵̵u̵̵̵n̵̵̵t̵̵̵ ̵̵̵ü̵̵̵b̵̵̵e̵̵̵r̵̵̵h̵̵̵a̵̵̵u̵̵̵p̵̵̵t̵̵̵ ̵̵̵n̵̵̵i̵̵̵e̵̵̵t̵̵̵ ̵̵̵v̵̵̵e̵̵̵r̵̵̵d̵̵̵e̵̵̵r̵̵̵ ̵̵̵i̵̵̵n̵̵̵ ̵̵̵d̵̵̵e̵̵̵ ̵̵̵t̵̵̵o̵̵̵e̵̵̵k̵̵̵o̵̵̵m̵̵̵s̵̵̵t̵̵̵ ̵̵̵b̵̵̵e̵̵̵s̵̵̵t̵̵̵e̵̵̵l̵̵̵l̵̵̵e̵̵̵n̵̵̵ ̵̵̵d̵̵̵a̵̵̵n̵̵̵ ̵̵̵3̵̵̵ ̵̵̵m̵̵̵a̵̵̵a̵̵̵n̵̵̵d̵̵̵e̵̵̵n̵̵̵
edit: dit geldt blijkbaar alleen op bestellingen met apparatuur in plaats van kortingen. Met maandelijks opzegbaar of normale kortingen kun je een paar maanden verder in de toekomst bestellen.

Badge +12

@Thomas Ik zit (in principe) niet te wachten op cadeaus dus had ik de korting aangevinkt (6 maanden €35). Maar ook dan kan ik maximaal 3 maanden in de toekomst kiezen.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dan vermoed ik dat het via de site net even anders loopt. Als je ons belt of met ons chat kunnen onze collega's daar wel iets in regelen volgens mij :)

Reputatie 5
Badge +3

Ik zal heel eerlijk zijn als jarenlange bestaande klant met alles nu maandelijks opzegbaar: jullie "klantvoordeel bij "Black Friday" is zwaar ondermaats in vergelijking wat hetgene ik nu heb.

Ik kan beter gaan hoppen met een jaar abbo (mobiel en thuis) en dan terug naar jullie en dit jaren lang volhouden en dan verdien ik per jaar ettelijke honderden euro's.

Of ik dit mezelf wil aan doen ( peace of cake) en dit dan vlekkeloos verloopt met de diverse overstapservices is dan wat anders, maar qua historie moet ik toegeven dat dit heel goed ging.

En zowel thuis als mobiel heb ik met de 3 premium providers ruime ervaring, vooral met mobiel bereik in de grensregio waar ik woon (zowel abbo als prepaid!)

En een aanbieding van een premium concurrent is momenteel heel interessant!

Ik zou zeggen, probeer het, laat horen of het overstappen vlekkeloos gaat.

Badge +12

Ik zal heel eerlijk zijn als jarenlange bestaande klant met alles nu maandelijks opzegbaar: jullie "klantvoordeel bij "Black Friday" is zwaar ondermaats in vergelijking wat hetgene ik nu heb.

Ik kan beter gaan hoppen met een jaar abbo (mobiel en thuis) en dan terug naar jullie en dit jaren lang volhouden en dan verdien ik per jaar ettelijke honderden euro's.

Of ik dit mezelf wil aan doen ( peace of cake) en dit dan vlekkeloos verloopt met de diverse overstapservices is dan wat anders, maar qua historie moet ik toegeven dat dit heel goed ging.

En zowel thuis als mobiel heb ik met de 3 premium providers ruime ervaring, vooral met mobiel bereik in de grensregio waar ik woon (zowel abbo als prepaid!)

En een aanbieding van een premium concurrent is momenteel heel interessant!

Dan zit er niets anders op dan te gaan hoppen. Als bestaande klant kom je sowieso niet in aanmerking voor de BF-deals, maar die kunnen gebruik maken van andere voordelen. Je geeft zelf aan dat het hoppen een peace of cake is. Dan stap je toch over? En dan maar hopen voor je dat het allemaal goed gaat en het bevalt.

Reputatie 7

Misschien wordt het jaarlijks overstappen straks wel makkelijker als de vrije modemkeuze is gerealiseerd volgend jaar, als je beetje stabiele coax/glasvezel hebt. En je eigen netwerk is dik in orde, en je in je modem alleen maar de providergegevens hoeft in te geven. Dikke prima volgens mij :joy:

Badge +12

Misschien wordt het jaarlijks overstappen straks wel makkelijker als de vrije modemkeuze is gerealiseerd volgend jaar, als je beetje stabiele coax/glasvezel hebt. En je eigen netwerk is dik in orde, en je in je modem alleen maar de providergegevens hoeft in te geven. Dikke prima volgens mij :joy:

Maar dan zullen de diverse technieken hetzelfde moeten zijn. Op glasvezel zijn er al een paar te bedenken.

Reputatie 7

Misschien wordt het jaarlijks overstappen straks wel makkelijker als de vrije modemkeuze is gerealiseerd volgend jaar, als je beetje stabiele coax/glasvezel hebt. En je eigen netwerk is dik in orde, en je in je modem alleen maar de providergegevens hoeft in te geven. Dikke prima volgens mij :joy:

Het "probleem" is dat er minder kortingen gegeven zullen worden naar mate er meer mensen elk jaar overstappen. En anders zal de prijs omhoog gaan want ik hoop dat iedereen begrijpt dat elke korting uiteindelijk door de consument zelf betaald wordt.

Die kortingen cultuur is typisch Nederlands. Hoevaak zie je wel niet een korting als 3=2 in de Nederlandse supermarkt. De volgende keer dat je zoiets ziet, kijk dan eens wat hetzelfde product in Duitsland kost en je zult zien dat daar de gewone prijs even hoog ligt als bij ons 3=2 prijs.

Het is één en al marketing en uiteindelijk is het de consument die het betaalt.

Reputatie 7

Misschien wordt het jaarlijks overstappen straks wel makkelijker als de vrije modemkeuze is gerealiseerd volgend jaar, als je beetje stabiele coax/glasvezel hebt. En je eigen netwerk is dik in orde, en je in je modem alleen maar de providergegevens hoeft in te geven. Dikke prima volgens mij :joy:

Maar dan zullen de diverse technieken hetzelfde moeten zijn. Op glasvezel zijn er al een paar te bedenken.

Als je de NTU/ONT van de provider blijft gebruiken dan kan je met een eigen router probleemloos switchen. En nu Ziggo haar Connectboxen in bridge-mode ook gaat voorzien van IPv6 hang je dezelfde router ook probleemloos achter zo'n Connectbox in bridge-mode.

Badge +12

Misschien wordt het jaarlijks overstappen straks wel makkelijker als de vrije modemkeuze is gerealiseerd volgend jaar, als je beetje stabiele coax/glasvezel hebt. En je eigen netwerk is dik in orde, en je in je modem alleen maar de providergegevens hoeft in te geven. Dikke prima volgens mij :joy:

Maar dan zullen de diverse technieken hetzelfde moeten zijn. Op glasvezel zijn er al een paar te bedenken.

Als je de NTU/ONT van de provider blijft gebruiken dan kan je met een eigen router probleemloos switchen. En nu Ziggo haar Connectboxen in bridge-mode ook gaat voorzien van IPv6 hang je dezelfde router ook probleemloos achter zo'n Connectbox in bridge-mode.

Maar die NTU/ONT is niet altijd hetzelfde. Bij mijn switch OnsNetEindhoven naar KPN moest de NTU vervangen worden. Met mijn switch naar XS4ALL niet. Zou ik overstappen naar bijvoorbeeld T-Mobile (wat ik nooit ga doen) dan wordt ik weer overgezet naar een GPON verbinding. Verschil is er dus nog wel. 

Reputatie 7

Maar die NTU/ONT is niet altijd hetzelfde. Bij mijn switch OnsNetEindhoven naar KPN moest de NTU vervangen worden. Met mijn switch naar XS4ALL niet. Zou ik overstappen naar bijvoorbeeld T-Mobile (wat ik nooit ga doen) dan wordt ik weer overgezet naar een GPON verbinding. Verschil is er dus nog wel. 

Klopt, vandaar dat ik ook schreef "Als je de NTU/ONT van de provider blijft gebruiken...".

Reputatie 7

Ik zou nog wel eens zo gek kunnen zijn tegen die tijd,.. Maar, dan moet er hier wel vezel liggen,… Het is hier bij ons toch óf KPN, óf Ziggo, rest van de DSL providers lekker links laten liggen :yum:

Al heeft het bij mij wel 8 jaren geduurd voordat ik begreep en door had, wat hier thuis nu eigenlijk momenteel de ‘beste’ provider is, die het meest stabiele netwerk kan leveren op dit moment.

Badge +12

Ik overweeg een overstap. Nu krijg je 6 maanden intern en tv voor 35 euro, ongeacht de snelheid. Kan ik mijn snelheid na die 6 maanden verlagen? 

Ik dacht het niet, u gaat namelijk een contract aan waarin deze snelheid staat vermeld. Bij sommige mobiele abbonementen kunt u wel laag instappen en dan per maand kijken of u meer wilt. Minder dan waar u instapt kan helaas niet dan. Dus kies vooral de snelheid die u denkt nodig te hebben. Ik heb helaas maar 50mbit maar als ik glasvezel kan krijgen, dan heb ik aan 200 meer als voldoende.

Reputatie 7
Badge +24

Ik overweeg een overstap. Nu krijg je 6 maanden intern en tv voor 35 euro, ongeacht de snelheid. Kan ik mijn snelheid na die 6 maanden verlagen? 

Volgens mij wel.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @SledgehammerNL , volgens jouw profiel heb je al Internet en TV van KPN. Dan kan je niet overstappen en gebruik maken van deze actie.

  • Het actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.
Badge +12

De tekst die bij de actievoorwaarden hoort loopt ook niet lekker:

 

Actievoorwaarden

Contractperiode KPN Internet (en TV)

Met KPN Internet en TV kun je kiezen voor een contractperiode van 1 jaar of € 3 extra voor de optie 'maandelijks opzegbaar'. Daarnaast kun je met maandelijks je pakket omhoog en naar beneden bijstellen.

Badge +12

Hoi @SledgehammerNL , volgens jouw profiel heb je al Internet en TV van KPN. Dan kan je niet overstappen en gebruik maken van deze actie.

  • Het actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.

Wel als je bij XS4ALL zit.

Reputatie 7
Badge +21

Daarnaast kun je met maandelijks je pakket omhoog en naar beneden bijstellen.

Dat loopt niet lekker idd. Daar is een woord (Hussel) weggevallen denk ik.

Daarnaast kun je met Hussel maandelijks je pakket omhoog en naar beneden bijstellen.

Badge +12

Daarnaast kun je met maandelijks je pakket omhoog en naar beneden bijstellen.

Dat loopt niet lekker idd. Daar is een woord (Hussel) weggevallen denk ik.

Daarnaast kun je met Hussel maandelijks je pakket omhoog en naar beneden bijstellen.

 

Dat zou het inderdaad kunnen zijn. Ik zou namelijk de eerste 6 maanden kunnen kiezen voor 1000/1000 en 4K. Mocht er iets aanpast moeten worden in de meterkast (voorde 1000/1000) dan ben ik toekomstproef. Na 6 maanden schakel ik terug naar 200/200 en zet ik 4K uit. Ik mag dan de 2 stuks VIP5202 in bezit houden. 

Reputatie 7
Badge +21

Dat lijkt mij ook. Dat valt gewoon binnen de Hussel voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +16

Ik overweeg een overstap. Nu krijg je 6 maanden intern en tv voor 35 euro, ongeacht de snelheid. Kan ik mijn snelheid na die 6 maanden verlagen? 

Volgens mij zijn jullie er al samen uitgekomen, maar toch nog even een bevestiging: ja hoor, dat kan! Je kunt bij de Hussel abonnementen het abonnement maandelijks aanpassen!

Bij sommige mobiele abbonementen kunt u wel laag instappen en dan per maand kijken of u meer wilt. Minder dan waar u instapt kan helaas niet dan. 

Dit klopt niet helemaal: bij Hussel Mobiel kun je 1 keer per 31 dagen het abonnement omhoog en omlaag aanpassen; ook lager dan het abonnement waarmee je ingestapt bent (vroegah kon dat niet).
Het is ook goed om te weten dat abonnementswijzigingen voor mobiele abonnementen vanaf de volgende factuurmaand in gaan, alle wijzigen voor vast Internet en/of TV gaan per direct in. 

Reputatie 7
Badge +16

Dat loopt niet lekker idd. Daar is een woord (Hussel) weggevallen denk ik.

Daarnaast kun je met Hussel maandelijks je pakket omhoog en naar beneden bijstellen.

Denk ik ook, ik geef het intern door!

Reputatie 7
Badge +21

Denk ik ook, ik geef het intern door!

Mooi @Shyrin_ , dan hoef ik het niet meer te melden via “Ontmoet” :blush: