F.A.Q.

Black Friday Deals KPN 2021

  • 15 November 2021
  • 145 reacties
  • 6274 keer bekeken
Black Friday Deals KPN 2021

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

145 reacties

Wij krijgen binnen nu en 2 maanden glasvezel opgeleverd in huis. Nu ben ik al een tijdje aan het rondkijken voor goede acties en kwam de Black Friday actie van KPN tegen. Ik dacht, dat is een leuke actie, de 1e 6 maanden korting als ik bestel via KPN zelf.

200/200 de 1e 6 maanden voor 35 euro per maand, daarna 50 euro per maand.

Ik ben verder gaan kijken en kwam via Breedbandwinkel.nl dezelfde actie tegen. Echter, is de actie daar voor dezelfde snelheid de 1e 6 maanden voor 25 euro per maand en nog eens 40 euro cashback.

Graag zou ik wilen weten of KPN mij ook zoiets kan aanbieden. Of dat jullie met jullie eigen aanbieding nog iets kunnen doen. Bijvoorbeeld de prijs van 35 euro per maand voor de 1e 6 maanden maar met een gratis Fritzbox (want via breedbandwinkel is dat 32,50). Of wellicht dezelfde prijs hanteren?

Hoor het graag!

 

Groeten,
Melvin

Hallo @Melvin84, het is een beetje een scheve vergelijking die je maakt. de aanbieding via breedbandwinkel betreft alleen internet (dus zonder tv). De actie bij KPN is inclusief tv, die je dus de eerste 6 maanden gratis krijgt. Kies je bij Breedbandwinkel voor Internet + TV dan kom je op hetzelfde maandbedrag uit. Resteert dus alleen de cash-back en dat is in geval van Internet + Tv een bedrag van €85. Dat is dus het uiteindelijke verschil. Dat zal KPN ook niet “repareren”. 


Nee hoor. Als ik dezelfde actie bij KPN selecteer zonder TV blijft het nog steeds 35 euro per maand voor de 1e 6 maanden en wijzigt de prijs niet naar 25 euro. Breedbandwinkel haalt netjes 10 euro van het maandbedrag af als ik geen TV neem. Dat doet KPN dus niet, daar blijf ik dus voor TV betalen de 1e 6 maanden.

Reputatie 7
Badge +15

@Melvin84 Welkom op het forum. 

Ik moet je in dit geval teleurstellen, de aanbieding die je ziet is de aanbieding waar je het mee moet doen. 

"Handjeklap" is niet mogelijk! :smiley:

Badge +12

Nee hoor. Als ik dezelfde actie bij KPN selecteer zonder TV blijft het nog steeds 35 euro per maand voor de 1e 6 maanden en wijzigt de prijs niet naar 25 euro. Breedbandwinkel haalt netjes 10 euro van het maandbedrag af als ik geen TV neem. Dat doet KPN dus niet, daar blijf ik dus voor TV betalen de 1e 6 maanden.

 

@Melvin84 , wat je zegt klopt ook. Als je alleen internet af wilt nemen dan is de aanbieding van Breedband winkel beter. Maar bij KPN krijg je hem de eerste 6 maanden gratis. Het is dus een persoonlijke keuze. 

Badge +12

@Melvin84 Welkom op het forum. 

Ik moet je in dit geval teleurstellen, de aanbieding die je ziet is de aanbieding waar je het mee moet doen. 

"Handjeklap" is niet mogelijk! :smiley:

Wat flauw @Rutger_ . Ik wilde je nog een privébericht bericht sturen voor wat extra korting bij mijn eventuele overstap. 😉

Reputatie 2

Hallo!

Ik snap er helemaal niets meer van! Eind vorige maand mijn abonnement aangepast naar Unlimited om dat ik 4 weken op vakantie ging. Ingang abo was 01-11-2021. Vanmorgen mijn abo weer aangepast naar wat ik altijd had omdat ik terug ben van vakantie. Deze gaat weer in op 01-12-2021. Tot zover.

Nu krijg ik een verleng aanbieding omdat mijn Sim Only afloopt. Omdat de Black Friday Deal voor mij aantrekkelijk is wil ik hier gebruik van maken…..wat denk je? Kan niet meer want ik heb vanmorgen een aanpassing gedaan! Wat is dit voor een onzin! Ik mag 1 keer per maand mijn abo aanpassen echter omdat ik dat gedaan heb kan ik niet meer verlengen en moet ik weer een maand wachten!?! 

Te bizar voor woorden en niet te verkopen. Ik hoop echt dat ik vandaag of morgen nog (positief) nieuws krijg van KPN anders ga ik gewoon naar een andere provider. 

Ik hoor graag! 

Reputatie 7
Badge +17

@EuzeBeus Wat leuk dat je jouw abonnement bij KPN wilt verlangen! Nu met de Black Friday deals is dat natuurlijk extra aantrekkelijk. Nu is het alleen zo dat ons systeem maar één wijziging per keer aan kan. Er is al een lopende wijziging en dus kan je niet ook nog verlengen. De enige oplossing hiervoor is om de aankomende wijziging te annuleren. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 0800 0402. Wanneer de wijziging is geannuleerd, kan je een verlenging aanvragen. :blush:

Reputatie 2

@EuzeBeus Wat leuk dat je jouw abonnement bij KPN wilt verlangen! Nu met de Black Friday deals is dat natuurlijk extra aantrekkelijk. Nu is het alleen zo dat ons systeem maar één wijziging per keer aan kan. Er is al een lopende wijziging en dus kan je niet ook nog verlengen. De enige oplossing hiervoor is om de aankomende wijziging te annuleren. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 0800 0402. Wanneer de wijziging is geannuleerd, kan je een verlenging aanvragen. :blush:

Dank je wel Denise voor je hulp en duidelijke uiteenzetting! Hier heb ik wat aan! Ik ga meteen bellen! 

Nogmaals dank! 

Reputatie 2

@EuzeBeus Wat leuk dat je jouw abonnement bij KPN wilt verlangen! Nu met de Black Friday deals is dat natuurlijk extra aantrekkelijk. Nu is het alleen zo dat ons systeem maar één wijziging per keer aan kan. Er is al een lopende wijziging en dus kan je niet ook nog verlengen. De enige oplossing hiervoor is om de aankomende wijziging te annuleren. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 0800 0402. Wanneer de wijziging is geannuleerd, kan je een verlenging aanvragen. :blush:

 

Het is in orde gemaakt!! :ok_hand: Nogmaals dank! 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn om te lezen dat het is gelukt, @EuzeBeus! Veel plezier met jouw verlenging. :smile:

Hallo ik heb laats een abonnement met jullie genomen en ik kreeg er een xbox series s bij ik wou vragen hoelang het duurt voordat ik die in huis heb

(...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Siham alous ,

De Xbox wordt pas veertien dagen na de start van het abonnement verzonden.  

De reden hiervoor is dat je een wettelijke bedenktermijn hebt van veertien dagen. 

Voordat je de xbox ontvangen hebt, kan dus ongeveer drie weken duren. 

 

Hallo @Siham alous ,

De Xbox wordt pas veertien dagen na de start van het abonnement verzonden.  

De reden hiervoor is dat je een wettelijke bedenktermijn hebt van veertien dagen. 

Voordat je de xbox ontvangen hebt, kan dus ongeveer drie weken duren. 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Siham alous ,

De Xbox wordt pas veertien dagen na de start van het abonnement verzonden.  

De reden hiervoor is dat je een wettelijke bedenktermijn hebt van veertien dagen. 

Voordat je de xbox ontvangen hebt, kan dus ongeveer drie weken duren. 

 

@Siham alous En zoals je in het startbericht van dit topic leest, wordt de levering van de X-box door Sidekix geregeld. Je kunt contact met hen opnemen als je vragen hebt over de levering!

Black Friday deal voor mobiel abbo. De nieuwsbrief vermeld leuk: ‘Korting op toptoestellen én abonnementen’. Vervolgens krijg je niet op je abbo een korting, maar op Apple airpods die je erbij moet bestellen. Dat noem ik geen deals voor mobiel.

 

Kpn - zijn er nou echt geen betere deals te maken? Honderd euro korting mag je ook van mijn abonnement afhalen… 

Reputatie 6
Badge +6

Black Friday deal voor mobiel abbo. De nieuwsbrief vermeld leuk: ‘Korting op toptoestellen én abonnementen’. Vervolgens krijg je niet op je abbo een korting, maar op Apple airpods die je erbij moet bestellen. Dat noem ik geen deals voor mobiel.

 

Kpn - zijn er nou echt geen betere deals te maken? Honderd euro korting mag je ook van mijn abonnement afhalen… 

Het is Black Friday, geen Free Friday ;) 

Black Friday deal voor mobiel abbo. De nieuwsbrief vermeld leuk: ‘Korting op toptoestellen én abonnementen’. Vervolgens krijg je niet op je abbo een korting, maar op Apple airpods die je erbij moet bestellen. Dat noem ik geen deals voor mobiel.

 

Kpn - zijn er nou echt geen betere deals te maken? Honderd euro korting mag je ook van mijn abonnement afhalen… 

Het is Black Friday, geen Free Friday ;) 

Dat zou een mooi concept zijn haha. Maar voor Black Friday wordt er reclame gemaakt voor korting op toestellen. Dat is nu niet het geval - er wordt korting gegeven op een accessoire die je er los bij moet kopen.

Reputatie 3
Badge +1

Blijkbaar niet dat he! Wie zeg dat ik daar wat aan heb. Houd lekker je gezouten mening voor jezelf als je onzin komt praten. Bijvoorbaat DANK!

Ik hoop dat je begrijpt dat al die kortingen uiteindelijk door de abonnee zelf betaald worden. Zie mijn eerdere bericht.

De korting wordt zowel door nieuwe als bestaande klanten betaald gratis bestaat niet.

Ander punt de hussel korting of gratis + paket of naar keuze samen te stellen met mobiel of de 5 euro korting dat geld ook voor de nieuwe klanten of wat dan ook als combinatie alleen nieuwe klanten krijgen extra tijdens dit soort acties of dagen. kan een tv zijn gratis super wifi of 6 maand korting etc etc.

De black Friday dagen voor bestaande klanten is er niet kan nergens bespeuren wat mij als vaste klant met deze dagen oplevert in mijn KPN vindt ik het voordeel al helemaal niet heb alles in 1 pakket + KPN mobiel 5 euro korting en gratis zenderpakket naar keuze de standard korting die elke provider wel heeft met combinatie.

Ga ik wijzigen in mijn KPN bijv. van 100/100 naar 200/200 of 1000/1000 die alleen mogelijk is betaal ik extra de gewone standaard tarief geen korting of wat dan ook tijdens actie dagen met ingang wijziging ook geen extra maand gratis tijdens een wijziging of wat dan ook tijdens een verhoging in de wijziging die je neemt bijv.

Nee als vaste klant levert het niets op het gaat mij helemaal niet om cadeaus of Fikse kortingen, maar waar het mij het omgaat doe  eens iets terug voor vaste klanten hoef niet elk jaar te zijn en ook geen tv's bijv. geef ze een keer voor 3 maand extra snelheidsverhoging voor pakweg   3 maand gratis of een zenderpakket aan als waardering voor vaste klanten hoeft geen hoofdprijs te zijn etc.

Dat zal eerder gewaardeerd worden dan al die eindeloze discussies rond dit gebeuren die steeds maar terug komen ook met de jaarlijkse abonnement verhoging rond juni juli betreft internet en tv is het weer raak .KPN kan ook zeggen vaste klanten met 100/100 verbinding krijgen standaard 200/200 tijdens een verhoging abonnement bijv. en bied ook 500/500 aan want het gat tussen 200 en 1000 lijntje is wel heel groot wat 12 euro extra per maand kost dat is nog steeds niet mogelijk althans niet bij mij op de glasvezel die er al 9 jaar ligt.

Nog een punt KPN doet niet veel voor de vaste klant die ervaring heb ik ook ondervonden tijdens de klantenservice wegens nieuwe nieuwe toevoeging abonnementen KPN mobiel wat helemaal is misgegaan aan de kant van KPN 2 maand aan het klooien geweest dat het pas goed op dreef was en wat fout ging ging ook fout en het gehussel door elkaar heen van weer opzeggen tot weer aan nemen van te veel betaalde facturen aan toe.

Een extra compensatie voor het ongemak van wat er allemaal mis ging deden ze niet aan het enige wat ze zeggen excuses voor het ongemak dat waren er zo langzamerhand wel 6 excuses in die 2 maand, dat er iets fout gaat is nog daar aan toe maar in mijn geval ging het ook goed fout een puinhoop was het eigenlijk geworden kost veel frustratie en tijd die je er in steekt. 

Er op ingaan heeft totaal geen zin verder ben je er over uitgepraat, maar dat valt van mijn kant wel erg tegen van KPN

Reageer toch maar in deze forum topic en mijn mening er over in het algemeen dat mag ook wel gezegd worden daar is deze open forum ook voor bedoelt.

Ander mening deze forum is niet zo opgebouwd onder verschillende rubrieken en categorie waardoor je reactie op of onder de juiste rubriek plaats in een topic. zoals een forum hoort te zijn ook een punt voor verbeteringen .

Reputatie 3
Badge +1

 heb medelijden, met mensen die in deze dingen tuinen. voorbeeldje jisk spant wel de kroon 70% off bank voor 699, heb je ooit een bank zien staan bij jisk voor 1299 ik niet waren altijd 699… kruidvat kan het ook

mensen let op een aanbieding is niet altijd goedkoper 3 heinz tomaten blikjes 3 voor  1,99 eigen merk 45 cent per stuk

en dat principe geldt hier ook. ach zelf ook fout gemaakt bestellen amezon. gratis primevideo, nu 2,99 er af, mag het niet zeggen, maar trek alle content nu eraf, je kent torrent…

haha,dacht neem film 1,pagina's in onderhoud dus kon niet,dat is het antwoord voor vaste klanten, meestal, maar dit geval tech dingen.

verder, was eerder kpn klant nu snel terug na ziggo, goede series in plus, nu weg??zonde, de rechten zijn al betaald neem ik aan, plus open zetten, prima, maar niet de plus die ik kende dus gooi gewoon alles erin waar kpn  ooit voor betaald heeft de rechten,  heeft het is een idee niet meer dan dat,maar als meer mensen met  me eens zijn overdenken waard, kpn heeft het al en dan gratis,

wie weet doet iemand er wat mee groet erikje

Reputatie 7
Badge +16

Hi @J.E! Bedankt voor jouw feedback en het delen van jouw ervaring: dat wordt gewaardeerd!

Nee als vaste klant levert het niets op het gaat mij helemaal niet om cadeaus of Fikse kortingen, maar waar het mij het omgaat doe  eens iets terug voor vaste klanten hoef niet elk jaar te zijn en ook geen tv's bijv. geef ze een keer voor 3 maand extra snelheidsverhoging voor pakweg   3 maand gratis of een zenderpakket aan als waardering voor vaste klanten hoeft geen hoofdprijs te zijn etc.

Wij zijn blij met nieuwe èn trouwe klanten! Los van het feit dat iedere klant een vorm van een welkomstcadeau gekregen heeft/ krijgt, waarderen wij klanten die meerdere producten combineren met korting en een gratis zenderpakket (tel uit je winst op jaarbasis) en onze trouwe klanten krijgen het hele jaar door kadootjes: Kadootje van KPN. Dus als jij je nog niet aangemeld hebt voor acties, tips en onze nieuwsbrieven, raad ik je zeker aan om dat te doen!

In het startbericht van dit topic staan ook veelgestelde vragen, waaronder de vraag: Ik heb al een KPN abonnement, kom ik ook in aanmerking voor deze acties?
Ons antwoord: We hebben voor een deel van onze klanten een leuke extra. We willen je graag kennis laten maken met onze opties, daarom kan je nu gratis zenderpakketten of andere (entertainment)opties proberen. Dus ja, we geven gehoor aan je wens! :wink:

En weet ook: je kunt altijd met één van mijn collega's in gesprek over jouw abonnement en samen bekijken of alle opties in het abonnement nog interessant voor je zijn en of het abonnement anders ingericht kan worden. Nooit geschoten, is altijd mis, toch?

Nog een punt KPN doet niet veel voor de vaste klant die ervaring heb ik ook ondervonden tijdens de klantenservice wegens nieuwe nieuwe toevoeging abonnementen KPN mobiel wat helemaal is misgegaan aan de kant van KPN 2 maand aan het klooien geweest dat het pas goed op dreef was en wat fout ging ging ook fout en het gehussel door elkaar heen van weer opzeggen tot weer aan nemen van te veel betaalde facturen aan toe.

Jammer dat je deze ervaring hebt! Is het inmiddels wel opgelost?

Reageer toch maar in deze forum topic en mijn mening er over in het algemeen dat mag ook wel gezegd worden daar is deze open forum ook voor bedoelt.

 

Fijn dat je reageert, we staan altijd open voor feedback en verbeteringen!

 

Ander mening deze forum is niet zo opgebouwd onder verschillende rubrieken en categorie waardoor je reactie op of onder de juiste rubriek plaats in een topic. zoals een forum hoort te zijn ook een punt voor verbeteringen .

We zijn achter de schermen druk bezig om het KPN Forum te herstructureren, waarmee we het toegankelijker en overzichtelijker willen maken. Een opruimactie verouderde forumcontent is daar een stap van! 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @J.E! Bedankt voor jouw feedback en het delen van jouw ervaring: dat wordt gewaardeerd!

Nee als vaste klant levert het niets op het gaat mij helemaal niet om cadeaus of Fikse kortingen, maar waar het mij het omgaat doe  eens iets terug voor vaste klanten hoef niet elk jaar te zijn en ook geen tv's bijv. geef ze een keer voor 3 maand extra snelheidsverhoging voor pakweg   3 maand gratis of een zenderpakket aan als waardering voor vaste klanten hoeft geen hoofdprijs te zijn etc.

Wij zijn blij met nieuwe èn trouwe klanten! Los van het feit dat iedere klant een vorm van een welkomstcadeau gekregen heeft/ krijgt, waarderen wij klanten die meerdere producten combineren met korting en een gratis zenderpakket (tel uit je winst op jaarbasis) en onze trouwe klanten krijgen het hele jaar door kadootjes: Kadootje van KPN. Dus als jij je nog niet aangemeld hebt voor acties, tips en onze nieuwsbrieven, raad ik je zeker aan om dat te doen!

In het startbericht van dit topic staan ook veelgestelde vragen, waaronder de vraag: Ik heb al een KPN abonnement, kom ik ook in aanmerking voor deze acties?
Ons antwoord: We hebben voor een deel van onze klanten een leuke extra. We willen je graag kennis laten maken met onze opties, daarom kan je nu gratis zenderpakketten of andere (entertainment)opties proberen. Dus ja, we geven gehoor aan je wens! :wink:

En weet ook: je kunt altijd met één van mijn collega's in gesprek over jouw abonnement en samen bekijken of alle opties in het abonnement nog interessant voor je zijn en of het abonnement anders ingericht kan worden. Nooit geschoten, is altijd mis, toch?

Nog een punt KPN doet niet veel voor de vaste klant die ervaring heb ik ook ondervonden tijdens de klantenservice wegens nieuwe nieuwe toevoeging abonnementen KPN mobiel wat helemaal is misgegaan aan de kant van KPN 2 maand aan het klooien geweest dat het pas goed op dreef was en wat fout ging ging ook fout en het gehussel door elkaar heen van weer opzeggen tot weer aan nemen van te veel betaalde facturen aan toe.

Jammer dat je deze ervaring hebt! Is het inmiddels wel opgelost?

Reageer toch maar in deze forum topic en mijn mening er over in het algemeen dat mag ook wel gezegd worden daar is deze open forum ook voor bedoelt.

 

Fijn dat je reageert, we staan altijd open voor feedback en verbeteringen!

 

Ander mening deze forum is niet zo opgebouwd onder verschillende rubrieken en categorie waardoor je reactie op of onder de juiste rubriek plaats in een topic. zoals een forum hoort te zijn ook een punt voor verbeteringen .

We zijn achter de schermen druk bezig om het KPN Forum te herstructureren, waarmee we het toegankelijker en overzichtelijker willen maken. Een opruimactie verouderde forumcontent is daar een stap van! 

Dank voor de reactie,  betreft wat mis kon gaan ging ook mis dat is op zekere hoogte opgelost is ook nog niet zo heel lang geleden rust en frustratie is aardig afgezwakt en terug gekeerd hou het nog wel in de gaten of er niet nog een foutje door sloopt maar het punt je moet er wel achteraan uit zichzelf lost het niet op.

1 klein puntje moet nog worden verandert heeft nummer portering te maken op een van de KPN abonnementen zit nu met dubbele kosten hopen dat het goed afloopt neem ik maar aan dus dat wordt binnenkort weer bellen. want dat is online even niet te regelen.

betreft acties voor vaste klant van KPN krijg ik niet via mail alleen noodzakelijke mail maak ook geen gebruik van KPN mail adres maar  heb mijn eigen mail adres. die je overal naar toe kunt nemen dan ben je niet afhankelijk. 

Verdere korting of acties of kadootjes zit ook niet rond te struinen op de KPN website en specifiek op zoek, kwam toevallig ergens in een onderwerp  op tweakers ten sprake in een topic en nu met de Black Friday dagen ga je toch even kijken en in mijn KPN kijken maar kwam geen acties tegen voor mij als vaste klant en op de website misschien wel verkeerd gekeken of onder verkeerde onderwerp kan gauw gebeuren met het gehussel kan het woord niet laten laten zins de invoering van dat abonnement,

Het lijkt wel of er overal wordt gehusseld bij KPN  zelfs op de afdeling komen ze er soms niet meer uit .probleem het overzicht is weg en je maakt gauw fouten ook als je een abonnement afsluit ook aan de mobiele kant waar je een bestelling plaats war er ook nog een actie tussendoor loopt dan heb ik het nog niet over in mijn KPN van factuur en hoe het staat vermeld  daar heb je de papieren versie aan gegevens bij nodig of het allemaal wel klopt en bij welk product waar bij hoort dat is wel lastig uitzoeken onderling eigenlijk kan het heel eenvoudig net dat ene info ontbreekt dan weer, vooral als er meerdere abonnementen aan zijn gekoppeld, ook weer een punt tot vermelden.

Ik heb even gekeken bij KPN abonnement, kom ik ook in aanmerking voor deze acties staat niks geen nieuws in wat het oplevert voor bestaande klantnen? tijdens black friday cyber monday.

Maar het gehussel komt weer boven drijven kan er niet echt wegwijs in worden in de hele forum al een paar post rondgekeken  gezocht op onderwerp of je komt oude post van een jaar of enkel  maanden oud tegen ook op de home page ik kan er niets specifieks over vinden je de discussie dat het allemaal weer geweldig loopt en de onduidelijkheid rondom de actie laat ik maar daar op houden, maar goed  ga er geen meer energie in steken je blijft aan zoeken wordt er weer niet weer niet duidelijker .om, dit maar ook weer gezegd te hebben.

Laatste puntje moet nog afgehandeld worden is voor mij belangrijker dat het goed gaat.

 

De link in de mail werkt niet, geen toegnag tot de website.

100,- korting op AirPods
Hebt u een 1- of 2-jarig KPN Mobiel abonnement besteld? Dan krijgt u tijdelijk 100,- korting op AirPods. U betaalt dan zelf nog maar 49,-. Deze actie geldt t/m 16 januari 2022. Bestel ze op actie.kpn.com/airpods.

Reputatie 7
Badge +30

@J.E duidelijk! Je krijgt normaliter een nieuwsbrief op het e-mailadres dat gekoppeld is aan je KPN ID. Die kan je zelf kiezen, dat hoeft dus niet per se jouw KPN e-mailadres zijn. Je kunt, als je in MijnKPN ingelogd hebt, ervoor kiezen of je mails wel of niet wilt ontvangen. Kijk hier nog even naar. Voor wat betreft de nog lopende zaken: als je hier vragen over hebt, kan je het beste even een eigen topic aanmaken óf bellen met de collega's via 0800-0402. We helpen je graag verder. 

Reputatie 7
Badge +30

 

De link in de mail werkt niet, geen toegnag tot de website.

100,- korting op AirPods
Hebt u een 1- of 2-jarig KPN Mobiel abonnement besteld? Dan krijgt u tijdelijk 100,- korting op AirPods. U betaalt dan zelf nog maar 49,-. Deze actie geldt t/m 16 januari 2022. Bestel ze op actie.kpn.com/airpods.

https://actie.kpn.com/airpods wil je nog eens klikken? Volgens mij moet het nu weer werken!

Ja de link werkt, bestelling geplaatst …..perfect

Ik neem sinds 25 november internet bij jullie af, heb als welkomstcadeau gekozen voor de Xbox Serie S. Heb alleen nog steeds geen bevestiging per mail gekregen dat deze verstuurd is? 

Bij jullie Black Friday F.A.Q las ik dat bij de Xbox Serie S en Phillips TV actie de producten 1 werkdag na activatie verstuurd zouden worden. Maar na wat topics op het forum te lezen kan dit dus ook 14 dagen duren . . ?
Na contact te hebben gehad met de klantenservice werd mij verteld dat dit niet van toepassing is op de Xbox Serie S en Phillips TV, en dat deze in principe na 1 werkdag verzonden zouden moeten worden.

 

Admin: samengevoegd met Black Friday topic

Hallo @Soooooo , in de regel worden de cadeaus pas verstuurd na minimaal de 14 dagen bedenktijd. Verder afhankelijk van de drukte en beschikbaarheid van de cadeaus.

 

Admin: meeverplaatst