F.A.Q.

Black Friday Deals KPN 2021

  • 15 November 2021
  • 145 reacties
  • 6274 keer bekeken
Black Friday Deals KPN 2021

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

145 reacties

Badge +12

Ik overweeg een overstap. Nu krijg je 6 maanden intern en tv voor 35 euro, ongeacht de snelheid. Kan ik mijn snelheid na die 6 maanden verlagen? 

Volgens mij zijn jullie er al samen uitgekomen, maar toch nog even een bevestiging: ja hoor, dat kan! Je kunt bij de Hussel abonnementen het abonnement maandelijks aanpassen!

Bij sommige mobiele abbonementen kunt u wel laag instappen en dan per maand kijken of u meer wilt. Minder dan waar u instapt kan helaas niet dan. 

Dit klopt niet helemaal: bij Hussel Mobiel kun je 1 keer per 31 dagen het abonnement omhoog en omlaag aanpassen; ook lager dan het abonnement waarmee je ingestapt bent (vroegah kon dat niet).
Het is ook goed om te weten dat abonnementswijzigingen voor mobiele abonnementen vanaf de volgende factuurmaand in gaan, alle wijzigen voor vast Internet en/of TV gaan per direct in. 

 

Dank voor je reactie @Shyrin_ ! We hebben hier al een mobiel KPN-abonnement. Bij XS4ALL is dit ook gekoppeld i.v.m. Compleet-voordelen. Als ik overstap dan koppel ik dit met Hussel maar laat het abonnement ongemoeid. Daar kunnen de huidige abonnementen niet tegenop :sweat_smile:

Morgen ga ik nog even contact opnemen met de klantenservice. De eventuele ingangsdatum ligt namelijk verder weg dan 3 maanden.

Per direct klaar mee. Nieuwe actie voor nieuwe klanten maar oude klanten ho maar. Ik kijk wel een deurtje verder internet is tenslotte internet.

Badge +12

Per direct klaar mee. Nieuwe actie voor nieuwe klanten maar oude klanten ho maar. Ik kijk wel een deurtje verder internet is tenslotte internet.

Wat verwacht je te krijgen dan? Als KPN-klant krijg je al diverse voordelen zoals bijvoorbeeld gratis Pluspakket, €5 entertainmentkorting etc. 

Blijkbaar niet dat he! Wie zeg dat ik daar wat aan heb. Houd lekker je gezouten mening voor jezelf als je onzin komt praten. Bijvoorbaat DANK!

Reputatie 7

Blijkbaar niet dat he! Wie zeg dat ik daar wat aan heb. Houd lekker je gezouten mening voor jezelf als je onzin komt praten. Bijvoorbaat DANK!

Ik hoop dat je begrijpt dat al die kortingen uiteindelijk door de abonnee zelf betaald worden. Zie mijn eerdere bericht.

Badge +12

Blijkbaar niet dat he! Wie zeg dat ik daar wat aan heb. Houd lekker je gezouten mening voor jezelf als je onzin komt praten. Bijvoorbaat DANK!

Graag gedaan. 

Gezellig hier.:sunglasses:

Hoi Allemaal,

Ik moet zo huilen.
Gewoon omdat……Scz er 

Per direct klaar mee. Nieuwe actie voor nieuwe klanten maar oude klanten ho maar. Ik kijk wel een deurtje verder internet is tenslotte internet.

is

 

Per direct klaar mee. Nieuwe actie voor nieuwe klanten maar oude klanten ho maar. Ik kijk wel een deurtje verder internet is tenslotte internet.

U bent het niet eens met het beleid van KPN en dat is prima. Voor service betaal je ook iets extra maar dan komen we weer in verschillende visies uit.

Reputatie 7
Badge +19

Blijkbaar niet dat he! Wie zeg dat ik daar wat aan heb. Houd lekker je gezouten mening voor jezelf als je onzin komt praten. Bijvoorbaat DANK!

@Scz We hebben verschillende gebruikers op ons forum die graag anderen op weg helpen en in gesprek gaan. Het is prima om hier je mening te uiten, maar dat kan ook prima op een vriendelijke toon.

Dat geldt voor allen overigens 😉 en weer door, zou ik zeggen.

@genetic goedzo!

 

@Alexandra mening geven en achterlaten is volgens mij een vrije keuze. Hoe jij of andere dat oppakken is aan jullie!

@wjb bedankt voor de info.

alsnog is het mijn mening dat het niet klopt. Ik betaal nu 47 euro p maand alleen aan internet. 

De deal is een xbox of tv of nog iets voor 47,50 .. Dat terwijl mijn abo 1 jaar vast al voorbij is. Nu kan het nog niet worden omgezet terwijl ik alsnog hetzelfde betaal. Dat is gewoon krom maar blijkbaar het beleid want de bestaande klanten moeten gewoon na 1 jaar overstappen om gebruik te maken van dit soort deals. 

Reputatie 7

@wjb bedankt voor de info.

alsnog is het mijn mening dat het niet klopt. Ik betaal nu 47 euro p maand alleen aan internet. 

De deal is een xbox of tv of nog iets voor 47,50 .. Dat terwijl mijn abo 1 jaar vast al voorbij is. Nu kan het nog niet worden omgezet terwijl ik alsnog hetzelfde betaal. Dat is gewoon krom maar blijkbaar het beleid want de bestaande klanten moeten gewoon na 1 jaar overstappen om gebruik te maken van dit soort deals. 

Snap je dan echt niet dat de prijs van het abonnement met €12,50 per maand verhoogd moet worden als iedereen elk jaar weer van zo'n deal ter waarde van laten we zeggen €150,- gebruik kan maken. Snap je dan ook dat je het eigenlijk helemaal niet moet willen.

Reputatie 7
Badge +19

@Scz Je mening geven mag uiteraard, maar wel op een respectvolle manier. Dit staat ook in onze huisregels. Iedere nieuwe klant krijgt een welkomstcadeau bij de start van zijn of haar abonnement. Bovenstaande in het startbericht zijn de huidige (Black Friday) aanbiedingen. Jij hebt bij de start van jouw abonnement ook een welkomstcadeau gehad, in de vorm van apparatuur of een korting op het abonnement. Dat is een actie waar elke klant eenmalig gebruik van kan maken. We hebben daarnaast ook acties voor bestaande klanten, die vind je als eerste in de Veelgestelde vragen in het starbericht.

Reputatie 7

De pepernoten smaken inmiddels goed :wink:

U wilt gewoon iets voor elkaar krijgen (aanname) en dit gaat niet lukken. We vallen steeds in herhaling. Ik denk dat het duidelijk is dat er geen grote korting of cadeau te halen valt voor vaste klanten.

Nogmaals Alexandra mijn mening geven dat staat vast. Als het niet bevalt ook prima. Huisregels.. vrouw ajb houd toch op en ga op andere reageren in plaats van op mij. Ik denk toch echt dat je het woordje respect moet opzoeken. 

 

@JeroenB22 nee! Terug naar mijn eerste bericht. Niet tevreden punt. 

Waarom moeten tig mensen daar bruut op reageren. Dan nog verwachten dat ik normaal reageer. Fijne avond mensen!

Het zelfde.

Badge +12

Ik val van de ene verbazing in de andere...hoe kunnen mensen zo verschillend zijn.

Reputatie 7

Doe allen even een Disc test is leuk. Kun je nog eens wat leren over persoonlijkheden. Vooral over die van je zelf. Maar je leert ook hoe andere persoonlijkheden kunnen zijn als je hiermee in gesprek bent op welke wijze dan ook. En ook met welke groep je het beste om kunt gaan :yum:

Ik help liever anderen (die dat willen)... Nee grapje. Ergens heb je een punt. Ik laat mij soms leiden door reacties van anderen. Kan dan beter mijn digitale mond houden. Anderzijds vind ik dat je soms ook iemand moet aanspreken op zijn houding.

Badge +12

Ik help liever anderen (die dat willen)... Nee grapje. Ergens heb je een punt. Ik laat mij soms leiden door reacties van anderen. Kan dan beter mijn digitale mond houden. Anderzijds vind ik dat je soms ook iemand moet aanspreken op zijn houding.

Volledig met je eens. Soms ben ik ook iets te direct. Van de ene kant weten mensen daardoor wel gelijk waar ze aan toe zijn, maar van de andere kant moet ik me meer bewust worden van de ‘actie = reactie’. En soms reageer ik daardoor iets te snel...:blush:

Wij krijgen binnen nu en 2 maanden glasvezel opgeleverd in huis. Nu ben ik al een tijdje aan het rondkijken voor goede acties en kwam de Black Friday actie van KPN tegen. Ik dacht, dat is een leuke actie, de 1e 6 maanden korting als ik bestel via KPN zelf.

200/200 de 1e 6 maanden voor 35 euro per maand, daarna 50 euro per maand.

Ik ben verder gaan kijken en kwam via Breedbandwinkel.nl dezelfde actie tegen. Echter, is de actie daar voor dezelfde snelheid de 1e 6 maanden voor 25 euro per maand en nog eens 40 euro cashback.

Graag zou ik wilen weten of KPN mij ook zoiets kan aanbieden. Of dat jullie met jullie eigen aanbieding nog iets kunnen doen. Bijvoorbeeld de prijs van 35 euro per maand voor de 1e 6 maanden maar met een gratis Fritzbox (want via breedbandwinkel is dat 32,50). Of wellicht dezelfde prijs hanteren?

Hoor het graag!

 

Groeten,
Melvin

Wat ik op het forum lees zal KPN niets gaan veranderen. Annuleren kan binnen de 14 dagen maar ik weet niet of je dan tijdig weer een nieuw contract kan afsluiten.

Badge +12

Wij krijgen binnen nu en 2 maanden glasvezel opgeleverd in huis. Nu ben ik al een tijdje aan het rondkijken voor goede acties en kwam de Black Friday actie van KPN tegen. Ik dacht, dat is een leuke actie, de 1e 6 maanden korting als ik bestel via KPN zelf.

200/200 de 1e 6 maanden voor 35 euro per maand, daarna 50 euro per maand.

Ik ben verder gaan kijken en kwam via Breedbandwinkel.nl dezelfde actie tegen. Echter, is de actie daar voor dezelfde snelheid de 1e 6 maanden voor 25 euro per maand en nog eens 40 euro cashback.

Graag zou ik wilen weten of KPN mij ook zoiets kan aanbieden. Of dat jullie met jullie eigen aanbieding nog iets kunnen doen. Bijvoorbeeld de prijs van 35 euro per maand voor de 1e 6 maanden maar met een gratis Fritzbox (want via breedbandwinkel is dat 32,50). Of wellicht dezelfde prijs hanteren?

Hoor het graag!

 

Groeten,
Melvin

Hallo @Melvin84, het is een beetje een scheve vergelijking die je maakt. De aanbieding via breedbandwinkel betreft alleen internet (dus zonder tv). De actie bij KPN is inclusief tv, die je dus de eerste 6 maanden gratis krijgt. Kies je bij Breedbandwinkel voor Internet + TV dan kom je op hetzelfde maandbedrag uit. Resteert dus alleen de cash-back en dat is in geval van Internet + Tv een bedrag van €85. Dat is dus het uiteindelijke verschil. Dat zal KPN ook niet “repareren”. 

Als je sec voor Internet gaat dan is het maandbedrag inderdaad anders. Maar daar moet je dus een eventuele TV-dienst zoals bijvoorbeeld NLZiet nog bijtellen.