F.A.Q.

Black Friday Deals KPN 2021

  • 15 November 2021
  • 145 reacties
  • 6275 keer bekeken
Black Friday Deals KPN 2021

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

145 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Soooooo
Enkele dagen na activatie van jouw KPN Internet/TV abonnement ontvang je van ons (KPN) een e-mail met hierin een Track & Trace code om jouw pakket te volgen. 

Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau kun je contact met Sidekix opnemen. Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op telefoonnummer: 088 - 6237 006 (lokaal tarief).
 

Goedemiddag, ik heb vorige week een Samsung A52 met 50 euro cashback gekocht. Nu kon ik gisteren nog de cashback aanvragen via jullie site, maar nu is de mogelijkheid verdwenen. Waar kan ik de cashback aanvragen? Groet, Florentine

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @FlorentineL, welkom hier. 

Wat leuk dat je mee hebt gedaan met die actie. Je kunt het formulier voor de cashback actie invullen om dit in orde te maken. :relaxed:

Heb ook de aanbieding gekregen van film 1 gratis.

Maar is dus niet 3 maanden gratis in  Mijn KPN.???

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Op de website staat dat de Black Friday actie is verlengd, maar er staan nu aansluitkosten bij. Gisteren nog niet. Jammer, kan het schrappen van de aansluitkosten voor een sim-only abonnement ook verlengd worden?

Reputatie 7
Badge +19

Op de website staat dat de Black Friday actie is verlengd, maar er staan nu aansluitkosten bij. Gisteren nog niet. Jammer, kan het schrappen van de aansluitkosten voor een sim-only abonnement ook verlengd worden?

Helaas is die actie inderdaad afgelopen en komt voorlopig ook niet meer terug. De andere actie's zijn als snelpakker verlengd. 

Waarom krijg ik als klant van KPN aanbiedingen waar ik niks aan heb?

Heb ik iets gemist of wordt er op black friday echt niks voor bestaande klanten gedaan?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @John1968, we hebben ook de optie om gratis/met korting zenderpakketten aan te vragen. Dat zie je hierboven onder het kopje Ik heb al een KPN abonnement, kom ik ook in aanmerking voor deze acties?. Als het goed is, heb je daar ook een e-mail van ontvangen begin november. Was je niet blij met dit aanbod voor onze bestaande klanten?

Hi Marcia,

Geen mail gekregen helaas. Gebeurt vaker heb ik gemerkt.

Pakketten 50% korting als je geen Hussel hebt, of gratis pakketten die je al hebt. Zeg zelf, staat dat in verhouding met de aanbiedingen die potentiële klanten kunnen krijgen?

Dus nee, ben er zeker ontevreden over, sorry.

Reputatie 7
Badge +30

Controleer dan even in MijnKPN of wij jou wel mails mogen sturen. Dat zie je onder ‘profiel’ en ‘privacy instellingen'. En ja, het is een ander aanbod dan we nieuwe klanten aanbieden, maar nieuwe klanten kregen sowieso een aanbieding en bestaande klanten niet. Dus dat we nu toch met een aanbieding komen, is dan toch weer mooi meegenomen toch?:smile:

Facturen en deze black friday mails krijg ik, heb het al een keer bekeken en al over gebeld.

De prijzen een stuk verlagen is een optie voor KPN. Die mogelijkheid wordt helaas niet gebruikt.

Er zijn bedrijven die klanten na x jaar een oplopende korting geven. Misschien een idee. Beter dan iets waar je als klant niks aan hebt. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap dat jij persoonlijk niet zo blij bent met het aanbod, maar er wordt veelvuldig gebruik van gemaakt dus een hele grote groep andere klanten kan de aanbieding wel waarderen :wink:

Hopelijk hebben we volgend jaar met Black Friday (of eerder uiteraard) een aanbieding voor bestaande klanten waar je wél graag gebruik van zou willen maken!

Ben benieuwd of de december kalender weer terugkeert 😉

Is er een "ideeënbus" voor zoiets wat ik aangaf?

Reputatie 7
Badge +20

Geen decemberkalender dit jaar, maar wel december cadeautjes :blush:

Het forum is een hele mooie ideeënbus, jouw idee van oplopende korting is al meerdere malen vanuit ons doorgegeven aan de mensen die verantwoordelijk zijn voor het bedenken van alle acties, kortingen en abonnementen. De wens voor zo'n constructie is dus bekend, en ik hoop met je mee dat zoiets in de toekomst toch ter sprake gaat komen!

Was ik net aan het kijken om bijv. het Duitse pakket aan te zetten voor die 3 (gratis) maanden, staat er doodleuk € 3,99! Niks meer gratis dus 😡. Klopt dat? Gisteren zag ik het nog wel op gratis, maar was te moe om verder te gaan.

Aanbiedingen komen en aanbiedingen gaan. Drie maanden gratis is een steeds terugkerende actie. Bellen met 0800-0402 wil nog wel eens helpen om een extraatje (drie maanden korting) te krijgen.

Ik heb een vraag over de xbox series s als je een abonnement hebt gedaan krijg je de xbox alleen als je wifi en tv hebt gekozen of krijg je die ook als je alleen wifi hebt gekozen want ik heb namelijk alleen wifi gekozen en wil wel heel gaar die xbox

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb een vraag over de xbox series s als je een abonnement hebt gedaan krijg je de xbox alleen als je wifi en tv hebt gekozen of krijg je die ook als je alleen wifi hebt gekozen want ik heb namelijk alleen wifi gekozen en wil wel heel gaar die xbox

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

U bedoeld bestelling van internet denk ik. Ik weet het niet zeker maar bij het afsluiten krijgt u een bevestiging per mail en daar zou alles op moeten staan.

Pas als je aansluiting officieel is krijg je de Xbox toegestuurd normaliter dus het kan ook zijn dat je nog even geduld moet hebben.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Siham alous

Je kan kiezen voor een Xbox bij zowel een Internet als een Internet + TV abonnement. Je hoeft dus niet verplicht TV af te nemen. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Anie, welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw reactie samengevoegd met dit bestaande topic. 

De actie is inmiddels verlopen: het hing van je type abonnement af of Film1 gratis was of voor 3 maanden voor de helft van de prijs. In het startbericht van dit topic vindt je in de veelgestelde vragen het antwoord:
Film1 de eerste drie maanden gratis (Hussel) of de eerste drie maanden 50% korting (abonnementen van vóór oktober 2019).

Beste Shyrin,

Leuk dit antwoord.....maar stuur dan geen mailtje met 3 maanden gratis!!

Gr. Anie

Geld de aanbieding ook voor bestaande klanten met een variabele overeenkomst?

Geldt de aanbieding ook voor bestaande klanten met een variabele overeenkomst?

Hallo @Markvd , nee, alleen voor nieuwe klanten

Toen jij klant werd heb je je cadeau of korting al gehad.

 

Reputatie 7
Badge +30

Geld de aanbieding ook voor bestaande klanten met een variabele overeenkomst?

Nee, @Markvd. Als jij een nieuw abonnement hebt afgesloten en daarbij hebt gekozen voor maandelijks opzegbaar, dan kom je niet in aanmerking voor een actie. Wel kun je het maandelijks opzegbare er weer uithalen. Je abonnement gaat dan automatisch over op een jaarcontract, en je kunt dan ook een actie kiezen.

Als je al langer abonnee was en je bent voorbij je initiële jaarcontract, dan heb je bij het afsluiten van dat abonnement van een actie gebruik kunnen maken.

Hallo

3e week van november overgestapt naar kpn

Wij hebben gekozen voor de xbox s serie wanneer kunnen wij deze ontvangen?

 Vandaag is de installatie monteur langs geweest om alles is te stellen 

Mvg jeany

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic