F.A.Q.

Black Friday Deals KPN 2021

  • 15 November 2021
  • 145 reacties
  • 6274 keer bekeken
Black Friday Deals KPN 2021

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

145 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Onbekend1987 , nog even geduld, het volgende staat in het topic van de Black Friday Deals

Levering Black Friday welkomstcadeau

Levering Philips Smart TV en X-box Series S

Heb je bij jouw nieuwe abonnement gekozen voor de Philips Smart TV of X-box Series S? Dan wordt de levering van jouw welkomstcadeau verzorgd door onze partner Sidekix.
Enkele dagen na activatie van jouw KPN Internet/TV abonnement ontvang je van ons een e-mail met hierin een Track & Trace code om jouw pakket te volgen. 

Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau kun je contact met Sidekix opnemen. Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op telefoonnummer: 088 - 6237 006 (lokaal tarief).

Dankjewel😃

Ik heb nog geen mail gehad over mijn welkomstcadeau gehad ( TV ) Al wel de factuur ontvangen .Bestelling geplaats op 27-11-2021. 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb nog geen mail gehad over mijn welkomstcadeau gehad ( TV ) Al wel de factuur ontvangen .Bestelling geplaats op 27-11-2021. 

 

 

Hallo @ravd ,

De verzending vindt pas plaats na minimaal twee weken na de oplevering van jouw abonnement. Dit i.v.m. de wettelijke opzegtermijn van twee weken. 
 

Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo, 

 

Ben sinds 16 december aangesloten maar heb nog niks vernomen van de xbox.. Hoelang kan dit nog gaan duren?

 

Gr Chris

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo, ik ben van tmobile naar kpn overgestapt met een tv en internet abbo.  

Bij die abbo zou ik een smart tv bij krijgen, helaas nog geen track en trace gekregen over wanneer de bestelling binnen zou komen. 

Het apparatuur van kpn kon ik 30-12-2021 aansluiten en dat heb ik ook gedaan.  

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo, ik ben van tmobile naar kpn overgestapt met een tv en internet abbo.  

Bij die abbo zou ik een smart tv bij krijgen, helaas nog geen track en trace gekregen over wanneer de bestelling binnen zou komen. 

Het apparatuur van kpn kon ik 30-12-2021 aansluiten en dat heb ik ook gedaan.  

 

Hallo @Weendy meestal ongeveer minimaal 14 dagen na activatie pakket i.v.m. de wettelijke bedenktijd. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Chrislisa, ik heb je reactie samengevoegd met dit verzameltopic. In het startbericht kun je hier meer informatie over vinden.

Zou wel graag willen weten waar mijn welkomstcadeau blijft? Het gaat hier om de phillips tv M.v.g A bos

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Berend68, welkom op ons forum! Je reactie is verplaatst naar dit verzameltopic. In het startbericht kun je alle informatie vinden over de welkomstcadeaus!

Ik ben sinds 17december aangesloten bij kpn.

Wanneer zou ik de xbox serie s kunnen verwachten.

Gr. Dennie

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dennie86, ik heb je reactie verplaatst naar dit verzameltopic. In het startbericht kun je alle informatie over deze welkomstcadeau's vinden!

Zelf ook tijdens de Black Friday deal overgestapt. Helaas heb ik de actie niet goed gelezen. Ik dacht dat je kon kiezen tussen de TV of de X-Box en de korting of de WiFi punten.

Blijkbaar was het de TV of de X-Box of de korting of de WiFi punten?

Gekozen voor de WiFi punten maar had achteraf de TV moeten zijn! 🙈

Reputatie 7
Badge +10

Hi @Knol010, welkom op het forum van KPN!

Je kon als welkomstcadeau inderdaad uit één van de vier aanbiedingen kiezen. Het is helaas niet mogelijk om achteraf nog te veranderen van aanbieding. Ik hoop dat je ook blij bent met de SuperWifi punten

Ik heb een mail gekregen van mijn welkom cadeau de tv maar er staat al 3 dagen bij post nl geen ontvangst. Waarom duurt dit zo lang???

Reputatie 7
Badge +19

Ik durf het zo niet te zeggen @rjvandieperbeek. Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau kun je contact met Sidekix opnemen. Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur bereikbaar op telefoonnummer: 088 - 6237 006 (lokaal tarief).

Net 7 x gebeld met sidekix maar geen succes. Wil alleen weten waarom ik een mail heb gekregen je Philips tv is onderweg en keurig een track & tracé maar nog altijd geen tijd met aankomst. Waar gaat dit eindigen ?????

Reputatie 7
Badge +30

De melding die je krijgt geeft over het algemeen aan dat het pakket al wel door de verzender (Sidekix in dit geval) is aangemeld bij PostNL, maar daar nog niet is aangekomen, @rjvandieperbeek. Je kunt nog even afwachten, maar als dit zo blijft zul je toch echt bij Sidekix moeten zijn. Zij zijn de verzender, dus wij kunnen hier helaas niets in betekenen.

Net 7 x gebeld met sidekix maar geen succes. Wil alleen weten waarom ik een mail heb gekregen je Philips tv is onderweg en keurig een track & tracé maar nog altijd geen tijd met aankomst. Waar gaat dit eindigen ?????

Tv al ontvangen ?

Ben ook sinds 11 -01-2022 klant geworden bij kpn, wanneer kan ik mijn tv Philips  verwachten, de 14 dagen zijn al reeds voorbij. Mag jm

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic