KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 5
Badge +3

en ohja…...de KPN site licht er voor de zoveelste keer er weer uit, bellen dan? niet bereikbaar door drukte, maar…….het zijn maar een handjevol klanten die problemen ervaren.

Maak dat de kat wijs zoals ze dat zo mooi zeggen

Reputatie 7
Badge +7

Dit "wij van wc-eend"- onderzoek toont aan dat het maar een heel klein gedeelte van de klanten betreft..en voornamelijk ouderen want die gebruiken de gids.

Jullie klagen allemaal wel maar het valt dus allemaal heel erg mee.  

 

@SledgehammerNL  ik snapte de grap ook meteen en vond 'm dus wel grappig.

Ik heb in dit topic al 's eerder geopperd dat het probleem best wel eens groot zou kunnen zijn. Immers, niet iedereen gebruikt de gids. En niet iedereen gebruikt de youtube-app en/of de netflix-app. Ikzelf gebruik wel de gids, maar niet de 2 genoemde apps. Problemen met netflix merk ik dus niet. Problemen met de gids maar al te goed. Een collega van mij gebruikt de gids nooit en zal dus ook nooit de problemen daarmee merken.

Reputatie 7
Badge +10

Ik snapte ‘m ook hoor 👍@SledgehammerNL 

Jij bent 1 van de weinigen die echt opkomt voor de gedupeerde klanten 🙏 

Fijne Kerstavond iedereen! 

Ik zou de tip van pietheingrun proberen. Via instellingen-systeem-software updaten. Scheelt bij mij aanzienlijk in erfenis

 

Gadaan Software opnieuw installeren

Met een genot van een biertje

Na deze actie vroeg hij nieuwe versie

Ik dacht yes Misschien is het er al

HTML release 4.111.212 > teruggedraaid

Maar helaas

Hij is wel wat sneller maar helaas niet hoe het hoort

Bedankt voor de tip

 

 

Reputatie 1

Ik zou de tip van pietheingrun proberen. Via instellingen-systeem-software updaten. Scheelt bij mij aanzienlijk in erfenis

 

Gadaan Software opnieuw installeren

Met een genot van een biertje

Na deze actie vroeg hij nieuwe versie

Ik dacht yes Misschien is het er al

HTML release 4.111.212 > teruggedraaid

Maar helaas

Hij is wel wat sneller maar helaas niet hoe het hoort

Bedankt voor de tip

 

Hier bij mij heeft dit wel geholpen, na 1ste update kreeg ik wel na het herstarten een melding dat er nieuwe software beschikbaar was. Dit overgeslagen en getest, blijkt het de vorige versie te zijn maar waarbij het menu niet werkt. Spanning er af en na inschakelen de melding dat er een software update beschikbaar is.

Na deze update is het nieuwe menu weer beschikbaar en is zeker een stuk sneller.

 

goedemiddag,

sinds een paar weken is mijn tv menu en gids niet meer te bekijken. alles al geprobeert met reset en updates maar niks werkt. ik moet gewoon minimaal 10 seconden wachten nadat ik op de remote gedrukt heb, dit is gewoon totaal niet acceptabel voor het geld wat ik maandelijks aan jullie betaal. graag hoop ik dat jullie snel met een goede oplossing komen anders ga ik toch echt bij een andere provider aankloppen

Badge +12

Ik snapte ‘m ook hoor 👍@SledgehammerNL 

Jij bent 1 van de weinigen die echt opkomt voor de gedupeerde klanten 🙏 

Fijne Kerstavond iedereen! 

Daar sluit ik me bij aan...dat van Kerstavond bedoel ik dan hè..😉

Reputatie 6
Badge +3

Ennnn….terugkijken klapt er wederom uit. 

 

En das niet de eerste keer en vermoedelijk ook niet de laatste.

Reputatie 4
Badge

@SledgehammerNL

Goeie humor hoor! De korte lontjes vergeven we ze ook maar. Ik word ook gek van KPN.

Trouwens zijn wij eind 28 & 34 jaar. We vallen volgens KPN onder de ouderen schijnbaar want wat een kut menu zeg. Vreselijk.

Maar hé, wij van wc eend...

Ik kan mij heel goed vinden in de kritiek die hier gegeven worden. 
zelf zijn we al aan het bekijken welke provider de beste keuze wordt in de nabije toekomst. 
kpn zorgt momenteel voor een dagelijkse irritatie.  
Dat mogen ze zelf weten bij KPN.  Ik mag gelukkig ook zelf een keuze maken. 
bedankt voor de afgelopen jaren.  En heel spijtig dat een nieuw traag menu ons tot een andere keuze richt. 
 

Badge

Sinds de bèta testen zijn er al meerdere klachten over de traagheid van het nieuwe menu. Helaas is dit nooit door de ontwikkelaars opgepakt. Kennelijk lagen de prioriteiten alleen bij het uiterlijk en gebruiksgemak en bij gebruiksgemak en snelheid. 

Dit probleem doet zich zowel bij ons voor als mijn ouders. Het uitterlijk ziet er veder goed gelikt uit, Alleen erg jammer dat het systeem gigantisch traag is en dat er door Kpn geen serieuze reactie op wordt gegeven. 

 

Ook bij mij reageert alles enorm traag, de gids opvragen en terug gaan naar de zender. Maar het grootste probleem vind ik ook een zender vastzetten en dat hij daar direct naar toe moet gaan, ik krijg alleen even in beeld dat het tijd is maar hij gaat er ineens niet meer naartoe, ondanks dat het op “aan” staan, dus als je dat tekstblokje gemist heb, zoals ik de eerste keer, dan mis je dus datgene wat je graag wilde zien.

Ik heb al alles opnieuw opgestart en een nieuwe afstandsbediening. Dat is dus al bij een vorig probleem gedaan. Is dit een programmeer foutje bij de up-date(s) want voorheen werkte het allemaal prima.

Reputatie 6
Badge +3

Ennnn….terugkijken klapt er wederom uit. 

 

En das niet de eerste keer en vermoedelijk ook niet de laatste.

Ik wil even ‘een huis vol’ kijken vanaf het begin. Maar dat lukt niet: NIET MOGELIJK en daaronder: Deze pagina is tijdelijk niet bereikbaar, probeer het later nog eens. Klote zooi @KPN !

Beste KPN ik klaag niet zo snel maar nu is het toch echt te erg. Het nieuwe menu is echt veel te traag. Het reageert enorm traag 4-6 seconde op een druk op de knop. De gids is het ergste gedeelte en probeer ik het meest te vermijden. Waar blijft de reactie van KPN?

Paar pagina's terug dat de mogelijke oplossing pas begin 2021 uitgerold word, dus fingers crost dat het ook lukt dit keer.

B

Ik ben al jaren klant bij KPN, maar ik ben nu  voor het eerst aan het nadenken om over te stappen. 
 

sinds de update is het tv-menu echt heel traag. Dusdanig traag dat het ergernis opwekt. Dit is al een aantal weken zo en het wordt niet beter. Sterker nog, het lijkt trager te worden. 
 

blijkbaar is dit een bekend probleem, maar ik merk geen enkele actie van KPN.

 

jammer. 

admin: reactie verplaatst naar het verzameltopic 

Wat een ergernis dat de tv gids en de andere schermen zo verschrikkelijk traag zijn.

Ik weet nog niet of ik wel bij KNP zal blijven nu dit tot ergernis trage gedoe is geïnstalleerd. 

Reputatie 6
Badge +4

Misschien wordt het weer tijd voor een abonnement op een omroep gids. Je legt de juiste pagina open, lekker snel, goed overzicht en met plaatjes. Bedankt KPN, terug naar the eighties. Het gaat niemand hier helpen, maar ik gun het jullie allemaal: fijne kerstdagen.

Reputatie 2

We hebben een Arcadyan HMB2260 ontvanger bij ons Kpn abonnement, echter is sinds de update van de menu’s is het kastje heel traag geworden. Reageert met behoorlijk vertraging als je hem aanzet, menu probeert te openen e.d.

Is hier een oplossing voor.

 

 

Badge +12

Nog geen oplossing helaas. Het is wachten op een update die volgens KPN in 2021 komt. Wanneer precies weet men nog niet.

 

Veel leesplezier.....

typisch kpn ook wij netflix probleem en ja na hun update,  vertellen zij je niet hoe het echt opgelost kan worden dus wat je noemt gebakken lucht echter het lijkt net of het service is.

ze weten zelf de oplossing nog niet zullen er ongetwijfeld aan werken een fout in de update.

ook is het wachten op gids en daarna de actie naar juiste zender flink vertraagd ook dankzij update.

Helaas loopt alles via kpn (zelf ziggo en andere aanbieders) dus we zullen het ermee moeten doen.

succes allen.

Reputatie 2

Het kan allemaal zo geregeld zijn, met een software update maar het zijn allemaal amateurs en dromers lijkt 't wel. Zelfde geld voor videoland die MOET je apart bestellen via kpn want de app videoland bestaat niet bij interactieve kpn.

 

Ps hier ook Netflix en kpn maar geen problemen nog gehad met Netflix account. Of via app van kpn want dat kan weer wel.

 

//Richard

Reputatie 1

Tjonge, ik loop al een tijdje te klooien met dat kastje. Regelmatig melding dat mijn tv geen signaal krijgt (gaat gewoon via HDMI) dus werkelijk alles opnieuw instellen alsof je voor de eerste keer het kastje aansluit. Ben je gewoon bijna 10 minuten verder……
En dan ….traaaaaaaag …..nee…..supertraaaag. Even googelen en kom ik op dit forum waar al duizenden dezelfde problemen gemeld worden. Wauw….. en dan zo'n bedrijf dit dit dus al maanden niet kan oplossen ?? Huh, dit is toch KPN en niet een of ander zolderkamercluppie ...pfffff. Te slecht voor woorden dit!
En dan begrijp ik ook dat dit nog lang niet opgelost gaat worden.
Nou, eens even kijken of de concurrent een mooie kerstaanbieding heeft.

Reputatie 6
Badge +4

Tjonge, ik loop al een tijdje te klooien met dat kastje. Regelmatig melding dat mijn tv geen signaal krijgt (gaat gewoon via HDMI) dus werkelijk alles opnieuw instellen alsof je voor de eerste keer het kastje aansluit. Ben je gewoon bijna 10 minuten verder……
En dan ….traaaaaaaag …..nee…..supertraaaag. Even googelen en kom ik op dit forum waar al duizenden dezelfde problemen gemeld worden. Wauw….. en dan zo'n bedrijf dit dit dus al maanden niet kan oplossen ?? Huh, dit is toch KPN en niet een of ander zolderkamercluppie ...pfffff. Te slecht voor woorden dit!
En dan begrijp ik ook dat dit nog lang niet opgelost gaat worden.
Nou, eens even kijken of de concurrent een mooie kerstaanbieding heeft.

Tja, communicatie... Het is misschien een schrale troost, maar je bent zeker niet de enige.