KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 2

Heb juist een melding bij radar tv gemaakt met verwijzing naar deze topic.

Reputatie 3

Beste kpn,

 

 Nogmaals een klacht ingediend  want helaas de chat bevat allemaal mensen die geen ruk kunnen. 

Draai svp de update terug naar de versie de wel goed werkte! Of kom met een andere oplossing. 

Deze fuckup heeft nu wel lang genoeg geduurd.

 

Tweede puntje, waarom moet ik op tvtotaal lezen dat jullie dit jaar geen ruk voor ons gaan doen??? Wat dachten jullie van een directe mededeling naar jullie gedupeerde klanten voordat jullie uiting naar buiten doen!

 

 

Badge +19

Als het zo makkelijk op te lossen was dan deden ze het wel. Typisch iets van de beste stuurlui...

Reputatie 1

Goedendag,

sinds de update is de reactie tijd tussen het kiezen van een zender in de gids naar de daadwerkelijke uitzending erg traag en zelfs irritant.

Ik heb bij instellingen zitten kijken e.e.a. veranderd zonder resultaat.

Is de software misschien te ruim bemeten voor het geheugen van de tv box????
Ook na het selecteren van uitzending terug kijken gaat niet goed, het begint als de uitzending al 5 minuten aan de gang is.

Hopelijk kan dit snel opgelost worden want nogmaals, het is zeer irritant.

Vriendelijke groet,


DJ van Dijk

Beste KPN, ook wij willen ons aansluiten bij de hier al veel gegeven kritiek op het zeer trage nieuwe menu. Ik was op zoek naar een oplossing en lees nu dat het blijkbaar een wijdverspreid issue is. Het is niet te doen, soms moet er meer dan 10 sec worden gewacht. Draai de update terug, of voorzie ons van de juiste apparatuur die het nieuwe menu wel kan handelen.

Als het zo makkelijk op te lossen was dan deden ze het wel. Typisch iets van de beste stuurlui...

Maar de uitdrukking ,,ELKE VERANDERING IS NOG GEEN VERBETERING’’ is hier wel heel erg toepasselijk , wat ook wel bewezen is met de up-date van het programma.

Het is de KPN gewoon boven het hoofd gegroeid .

 

Ik heb de laatste tijd ook veel blokjes in het beeld, ongeacht welke zender.

 

Badge +12

Dit "wij van wc-eend"- onderzoek toont aan dat het maar een heel klein gedeelte van de klanten betreft..en voornamelijk ouderen want die gebruiken de gids.

Jullie klagen allemaal wel maar het valt dus allemaal heel erg mee.  

 

Ik wordt langzamerhand ook horendol van dat nieuwe menu. Wat is het verschrikkelijk traag. Merk al aan mezelf dat ik wat meer opensta naar andere aanbieders. Tevens heb ik af en toe dat het beeld bevriest en ik de melding krijg om even over te schakelen naar een andere zender en daarna weer terug. Erg irritant. Krijg steeds minder geduld en hoop dus ook dat KPN hier wat aan doet. Het is mij veel te stil daar. Hoor bijna niets over deze klachten en al zeker geen oplossingen... 
KPN DOE ER WAT AAN…...

Reputatie 1

Dit "wij van wc-eend"- onderzoek toont aan dat het maar een heel klein gedeelte van de klanten betreft..en voornamelijk ouderen want die gebruiken de gids.

Jullie klagen allemaal wel maar het valt dus allemaal heel erg mee.  

 

Wat een onzin kraam jij uit!
Betaal er grof geld voor en voordat de update was uitgevoerd ging het schakelen van menu of gids snel.
Dus de klanten van Kpn zien graag een oplossing en dat is terecht.

Fijne dag verder.

Badge +12

Dit "wij van wc-eend"- onderzoek toont aan dat het maar een heel klein gedeelte van de klanten betreft..en voornamelijk ouderen want die gebruiken de gids.

Jullie klagen allemaal wel maar het valt dus allemaal heel erg mee.  

 

Wat een onzin kraam jij uit!
Betaal er grof geld voor en voordat de update was uitgevoerd ging het schakelen van menu of gids snel.
Dus de klanten van Kpn zien graag een oplossing en dat is terecht.

Fijne dag verder.

Relax...dit heet cynisme...😉

 

Dit "wij van wc-eend"- onderzoek toont aan dat het maar een heel klein gedeelte van de klanten betreft..en voornamelijk ouderen want die gebruiken de gids.

Jullie klagen allemaal wel maar het valt dus allemaal heel erg mee.  

 

Waar slaat dit op

Dat jij misschien de 4k ontvanger hebt

En geen last hebt heb je geluk 

Wij met een 2260 

Na het spontaan uitvallen tijdens een uitzending (opgelost) 

Nu een traag menu knop van afstandsbediening in drukken 

Na een paar sec. Later gebeurt er wat 

Laden gids 6 a 10 sec. 

Echt niet leuk meer 

 

Badge +12

Dit "wij van wc-eend"- onderzoek toont aan dat het maar een heel klein gedeelte van de klanten betreft..en voornamelijk ouderen want die gebruiken de gids.

Jullie klagen allemaal wel maar het valt dus allemaal heel erg mee.  

 

Waar slaat dit op

Dat jij misschien de 4k ontvanger hebt

En geen last hebt heb je geluk 

Wij met een 2260 

Na het spontaan uitvallen tijdens een uitzending (opgelost) 

Nu een traag menu knop van afstandsbediening in drukken 

Na een paar sec. Later gebeurt er wat 

Laden gids 6 a 10 sec. 

Echt niet leuk meer 

 

Jongens kom op...ik.maak een grapje. Vandaar dat ik refereer naar "wij van WC-eend"..

Een onderzoek wat KPN zelf uitvoert in deze situatie heeft totaal geen waarde. 

Ik zal met volgende keer bijzetten dat ik een grapje maak (want dat was het...)

@SledgehammerNL

Wat een leuke grap zeg 

 

Badge +12

@SledgehammerNL

Wat een leuke grap zeg 

 

Dank je. En gezien de vele korte lontjes en gebrek aan humor zal ik die dan ook niet meer maken 😉

Neemt niet weg dat ik het probleem zeer ernstig vind en dat KPN zich totaal belachelijk maakt. 

Wij hebben glasvezel interactieve tv, internet, vastbellen pakket ed. Wij waren eerst abonnee bij Telfort.

Bij Telfort nooit geen problemen gehad al die jaren. Nu dochteronderneming, Telfort overgenomen is door KPN zijn wij in kwaliteit van internet en vooral TV ontvangst erop achteruit gegaan.

Internet wordt de verbinding soms verbroken. Alle modems moeten dan opnieuw worden gereset in de hoop dat alles weer een bepaalde tijd weer functioneel blijft.

Tv zenders worden zo nu en dan onderbroken omdat er een up-date kennelijk moet plaatsvinden, zonder dat wij hierop invloed kunnen uit oefenen. Ook valt soms het geluid weg als wij van tv kanaal veranderen of zelfs de tv inschakelen.  (Modem moet dan weer gereset worden)  Dit gebeurd naar onze mening veel te vaak. Schakelen naar zenders en opbouw van de digitale tv-gids duurt veel te lang, soms wel meer dan 3 tot 5 seconden. (Nog nooit eerder meegemaakt bij onze “oude” provider,Telfort) Deze vertraging wordt eigenlijk de laatste tijd steeds iets groter, ongeacht het tijdstip. Opgemelde problemen vinden plaats op al onze drie stuks modems en tv's. Bijzonder irritant en hadden wij niet verwacht van een bedrijf als de KPN dat men dergelijke zwakke kwaliteit aan haar abonnee's levert, zonder dat we merken dat dit wordt opgelost en men kennelijk dit probleem op z'n beloop laat!

Hopelijk dat dit bericht en die van al de overige abonnee's die geklaagd hebben eens daadwerkelijk doorgegeven wordt aan de juiste personen binnen KPN opdat alle problemen worden opgelost en dat hiervan melding wordt gemaakt bij berichten in het menu van  de tv!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Ik zou de tip van pietheingrun proberen. Via instellingen-systeem-software updaten. Scheelt bij mij aanzienlijk in erfenis

 

Reputatie 1

Erfenis is ergenis natuurlijk  

Reputatie 7
Badge +20

@willonline welke ontvangers heb je nu? Als je nog een Motorola 1853 of 1963 hebt kan je deze omruilen via de servicetool

 

Verder wordt er gewerkt aan een nieuwe update. Wanneer deze precies komt is nu helaas nog niet bekend. 

Reputatie 2

Nu was ik al bezig om mijn mailadres om te zetten naar een algemene om makkelijker over te stappen.

Hier heb ik hetzelfde in gang gezet.

Reputatie 1

Waar blijft het antwoord van KPN op mijn vraag? 

Wanneer kunnen we deze zgn. versnellingsupdate verwachten?

Reputatie 6
Badge +3

Ik zou de tip van pietheingrun proberen. Via instellingen-systeem-software updaten. Scheelt bij mij aanzienlijk in erfenis

 

Okeee?! Jouw tip heb ik hier gedaan. Ik zat op 10 tot 12 respons tijd van de gids. Nu instant, minder dan een seconde voor de gids opent en sluit.

Reputatie 1

Wat een wan prestatie die nieuwe release!

Inderdaad KPN onwaardig.

Het enige wapen dat je als klant hebt is WEGWEZEN!

Dit gedrag is totale minachting van de klant en het wordt tijd dat ze daar bij KPN iets aan doen.

Reputatie 5
Badge +3

@SledgehammerNL

Wat een leuke grap zeg 

 

Dank je. En gezien de vele korte lontjes en gebrek aan humor zal ik die dan ook niet meer maken 😉

Neemt niet weg dat ik het probleem zeer ernstig vind en dat KPN zich totaal belachelijk maakt. 

Ik snapte hem in 1x hoor….en ik vind hem leuk

idd een onderzoek intern houden is nooit onafhankelijk

Na verplichte overstap van Telfort naar KPN super traag menu. Ook op de tablet niet vooruit te branden.

Oude telfort app werkt gelukkig nog. Hier betaal ik dus wel extra voor.

Inderdaad maar eens kijken wat een alternatief is. Anders Ziggo maar weer aanvragen. PFFFFFFF