MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11453 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Gegevens ingevuld.

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht. Beide mobiele nummer waren nog niet aangemeld voor de Hussel voordelen. Dit heb ik zojuist alsnog gedaan. Zou je willen testen of het nu wel lukt om MB's te delen in MijnKPN

 

Het is gelukt... Dank je wel..☺️☺️☺️

Reputatie 7
Badge +20

Het is gelukt... Dank je wel..☺️☺️☺️

Top!

Reputatie 7
Badge +21

Morning, mi alles uitgevoerd conform instructies. Alle producten staan in mijn KPN etc. Delen helaas nog niet gelukt. Helpdesk KPN kan vast meekijken wat wij niet goed doen 😀

Hoi @Pc55. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten en heb het daarom gelijk voor je uitgezocht. Ik zie dat je op dit moment een (oud) Telfort abonnement afneemt. Het is helaas niet mogelijk om met een Telfort abonnement MB's te delen. Pas als je het verlengt naar een KPN abonnement kan je MB's delen

 

Beste ik heb hetzelfde probleem en alle mobiele nr’s zie ik in de app en staan allemaal aangemeld wat gat er mis?

​​​​@Petravanmerrienboer. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. We zoeken dit graag verder voor je uit. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummers achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 

Hoi, Ik kan ook met het nummer van mijn dochter niet delen. Kunnen jullie dat voor mij uitzoeken a.u.b.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Koek21, welkom hier. Staat haar nummer ophetzelfde adres als die van jou? Zie haar nummer in Mijn KPN als je MB's wilt delen? Haar nummer is wel aangemeld?

Ja haar nummer staat in Mijn KPN maar ik kan met haar geen MB's delen wel met de andere nummers. Ik probeer haar ook aan te melden maar dat lukt nu al een maand niet.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Koek21, ik heb het nummer 06*****252 toegevoegd aan jullie Compleet huishouden. Het probleem is dat dit nummer een afwijkend factuuradres heeft. De toevoeging staat daar niet bij. Advies is om dit zelf even aan te passen in MijnKPN. Anders vallen de voordelen er binnen een maand weer af omdat je dan niet door de automatische check komt 😉.

Hoi Marcia, Het is gelukt. Geen idee hoe dat kan. 

Beste allemaal, 

 

ik ben 11-2 overgestapt van Tmobile naar KPN met onbeperkt internet etc. Maarvik kan mogsteeds niet MB’s delen met de kinderen. Als ik me bij stap1 meld krijg ik de melding dat dit (nog) niet kan.  Hoelang duurt zoiets? Ben nu bijna een week verder. 
 

groet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Scooby73, welkom! Wat gek dat je geen MB's kunt delen! Is het misschien zo dat jouw kinderen oud-Telfort abonnee zijn? In dat geval kunnen zij geen MB's delen. Het is ook mogelijk dat jullie nog geen Hussel huishouden gevormd zijn. Dat kan je via onze website aanmelden. Mocht het dan nog niet lukken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ de betreffende 06-nummers plaatsen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we graag met je mee.

Beste ik kan geen MB's delen. Beide 06 nummers staan in mijn KPN, maar een krijg ik niet gekoppeld aan mijn Hussel abonnement.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @IgorR, ik heb hem toegevoegd! Het zou nu moeten werken!

Wil graag mb's delen met mijn dochter dit lukt echter niet haar wel aangemeld staat er ook bij maar kan geen mb's delen help?

Ik heb al jaren 3 mobiele nrs op mijn naam en adres. Maar kan nu ineens geen MB’s meer delen. Hoe maak ik een huishouden? 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marina V, welkom! Heeft het eerder wel gewerkt? Dan is dat vreemd.. Je bent niet verhuisd o.i.d.? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en de 06-nummers onder ‘persoonlijke opmerkingen’ neerzetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je erbij. 

Wil graag mb's delen met mijn dochter dit lukt echter niet haar wel aangemeld staat er ook bij maar kan geen mb's delen help?


Ik heb hetzelfde probleem met het (aan mijn KPN toegevoegde) nummer van mijn zoon: Mb's delen lukt niet!

Reputatie 7
Badge +20

@Riannenoah en @Durkie, hebben jullie de nummers alleen toegevoegd aan je MijnKPN of ook aangemeld voor de Hussel korting via deze pagina?
Ik kijk graag even mee of alles goed staat. Willen jullie allebei je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Done

Reputatie 7
Badge +20

@Durkie  bij het nummer dat eindigt op 457 staat het factuuradres op een ander (ik vermoed verkeerd) adres.
Die kun je wijzigen via je MijnKPN bij de betaalgegevens van dat nummer. Daarna kun je hem aanmelden via deze pagina en moet je gewoon MB's kunnen delen!

Ik zie daar gewoon hetzelfde/mijn adres staan. Ik begrijp je reactie dan ook niet, Thomas . Kunnen jullie contact met mij opnemen?

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Durkie

Je hebt twee adresregistraties bij ons. 
1. Factuuradres. Mocht je een papieren factuur ontvangen, dan gaat het factuur hiernaar toe. Dit is tevens het adres waar we naar kijken m.b.t. KPN Compleet. Alle producten moeten hetzelfde factuur adres hebben om MB's met elkaar te delen. 

2.Bezorgadres: Hier sturen we bestellingen naar toe (zoals een nieuwe telefoon o.i.d.). 

Check je factuuradres of betaalgegevens in MijnKPN. Hier kun je het eenvoudig aanpassen zodat MB's delen mogelijk wordt. 
Als het niet lukt, kun je bellen met 0800-0402. Onze collega's helpen je graag. 

Reputatie 2
Badge

Hallo.

Ik wil graag MB's delen, met leden van het gezin. Nu moet ik doe leden toevoegen in de app, maar nu zijn ze toegevoegd, staat dat nummer er niet bij bij de ontvangers.

Hoe los ik dit op

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Reputatie 7
Badge +24

Hi @GerhardR, welkom hier. 

Gaat het hier om het nummer eindigend op 977 of om een ander nummer? 

Reputatie 2
Badge

Hallo Alex_P dan zou het om mijn eigen nummer gaan.

Na een beetje stoeien is het gelukt, ik moest de mensen toevoegen tot mijn gezin, dan komen ze wel wel in de ontvanger lijst!