MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11472 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 1

Geweldig KPN TOPTEAM!

Mijn probleem hebben jullie SUPERRRR opgelost! Dank je wel hiervoor!

Groetjes Hermien 

 

 

Reputatie 1

Probleem opgelost! SUPERRRR KPN TOPTEAM!

Groetjes Hermien

Reputatie 7
Badge +16

Fijn om te horen, bedankt voor je leuke terugkoppeling @Hermelijn :blush::smiley:!

Hallo, ik heb zelf een Unlimited abonnement en ik deel regelmatig met mijn 2 kinderen MB's. Nu heb ik recentelijk een 4e abonnement afgesloten voor een pleegkind. Dit nummer heb ik inmiddels kunnen koppelen, het komt ook voor in het overzicht. Dus ik kan ook zien wat hij verbruikt. Maar het lukt mij niet om MB's met dit nieuwe nummer te delen. Zijn nummer komt niet te voorschijn wanneer wordt gevraagd naar welk nummer je de MB's wilt sturen. Enig idee hoe dit komt? 

Goedendag,

 

ik heb zojuist in mijn forumprofiel het klantnummer van het abonnement van mij vrouw (zelfde adres) toegevoegd omdat ik mb's met dat abonnement wil kunnen delen. Kunt u in het systeem aanzetten dat ik hiermee mag delen?

 

alvast dank !

Reputatie 7
Badge +20

Hallo, ik heb zelf een Unlimited abonnement en ik deel regelmatig met mijn 2 kinderen MB's. Nu heb ik recentelijk een 4e abonnement afgesloten voor een pleegkind. Dit nummer heb ik inmiddels kunnen koppelen, het komt ook voor in het overzicht. Dus ik kan ook zien wat hij verbruikt. Maar het lukt mij niet om MB's met dit nieuwe nummer te delen. Zijn nummer komt niet te voorschijn wanneer wordt gevraagd naar welk nummer je de MB's wilt sturen. Enig idee hoe dit komt? 

@Familie K77 Kun je het nummer waar je mee wilt delen in jouw profiel toevoegen? Samen met postcode en naam van de contractant? Dan ga ik eens meekijken of ik wat kan ontdekken. 

 

@TimdK, het lijkt mis te gaan op de toevoeging van het huisnummer. Is er een toevoeging? Ik zie namelijk dat het factuuradres zonder toevoeging staat. Wat is juist?

@Bart_Z gedaan (denk ik). Naam vd contractant is mijn eigen naam, betreft een Kids abo.

Reputatie 7
Badge +30

@Familie K77 top! Ik heb het nieuwste abonnement toegevoegd aan jullie Hussel huishouden. Je kunt er nu MB's mee delen!

@Bart_Z Hallo, dank voor de snelle reactie. Alle abonnementen (3 in totaal) staan op hetzelfde adres met huisnummer 17 en toevoeging C.

 

 

@Familie K77 top! Ik heb het nieuwste abonnement toegevoegd aan jullie Hussel huishouden. Je kunt er nu MB's mee delen!

Hij staat er nu tussen! Dank je wel! Fijne feestdagen!

Reputatie 7
Badge +30

@Bart_Z Hallo, dank voor de snelle reactie. Alle abonnementen (3 in totaal) staan op hetzelfde adres met huisnummer 17 en toevoeging C.

 

 

@TimdK Op het klantnummer van je vrouw zie ik bij adres inderdaad de toevoeging, maar bij factuuradres niet. Wij mogen dit op het forum niet aanpassen i.v.m. de verificatie. Ze kan inloggen op MijnKPN en dan via het product naar ‘persoons- en betalingsgegevens en dan bij ‘factuuradres’ te klikken op wijzigen. Mocht ze er niet uitkomen, kan ze bellen met 0800-0402. Dan kunnen mijn collega's het wijzigen. Daarna kan je het nummer toevoegen aan het Husselhuishouden. Mocht je daar hulp bij nodig hebben, laat het nog even weten.

Hallo,

 

Ik heb het factuuradres inmiddels aangepast en de C toegevoegd.

Wilt u het abonnement toevoegen aan de hussel ?

 

Alvast dank !

Reputatie 7
Badge +16

Daarna kan je het nummer toevoegen aan het Husselhuishouden

:point_up_2_tone4: Lukte dit niet, @TimdK? Het abonnement is in ieder geval bij deze toegevoegd: bevestiging volgt nog per SMS en e-mail!

Sinds gisteren heb ik weer een KPN mobiel abonnement. Deze is inmiddels in Mijn KPN opgenomen. Aanmelden voor Hussel voordelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm lukt niet. Ik kan ook geen MB’s delen nog.

Zou iemand dit kunnen checken en in orde willen maken?

Dank!

 

*Admin: verplaatst naar algemeen topic over MB's delen

Reputatie 7
Badge +21

@basmq Wat vervelend dat het niet lukt om zelf het nieuwe mobiele nummer aan te melden voor de Hussel voordelen. Ik heb het nummer dat eindigt op 92 zojuist toegevoegd aan jouw KPN Husselhuishouden. Laat je ons weten of het nu wel lukt om MB's te delen met jouw huisgenoten?

@basmq Wat vervelend dat het niet lukt om zelf het nieuwe mobiele nummer aan te melden voor de Hussel voordelen. Ik heb het nummer dat eindigt op 92 zojuist toegevoegd aan jouw KPN Husselhuishouden. Laat je ons weten of het nu wel lukt om MB's te delen met jouw huisgenoten?

Yep, gelukt! Dank voor je hulp!

We hebben in ons huishouden 3x KPN abonnement. Mijn man heeft Unlimited, kan wel met mij delen, ik ook met hem omdat ik nog genoeg MB's heb. Maar beide kunnen we niet met onze dochter delen, daar hadden we extra het Unlimited abonnement voor genomen. We zien haar nummer wel in de KPN app staan, maar niet wanneer we willen delen. Heb al een keer alles losgekoppeld en opnieuw aangemeld, maar 't lukt nog niet. Kan iemand hierbij helpen? Alvast bedankt. Gr. Yvette

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Vetje78, ik heb je bericht even verplaatst naar dit algemene topic over Mb's delen :slight_smile:

Als ik dit zo lees, lijkt het er op dat haar nummer nog niet gekoppeld is aan jullie KPN Compleet/Hussel huishouden. Zou je onderstaande stap uit het startbericht nog eens goed willen bekijken? Hoor graag of dit inderdaad het probleem bleek te zijn!

Hoe deel ik MB's?

Op de pagina “Check je voordeel” kan je een huishouden starten of een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden. ​​​​​

 

Hi @Vetje78, ik heb je bericht even verplaatst naar dit algemene topic over Mb's delen :slight_smile:

Als ik dit zo lees, lijkt het er op dat haar nummer nog niet gekoppeld is aan jullie KPN Compleet/Hussel huishouden. Zou je onderstaande stap uit het startbericht nog eens goed willen bekijken? Hoor graag of dit inderdaad het probleem bleek te zijn!

Hoe deel ik MB's?

Op de pagina “Check je voordeel” kan je een huishouden starten of een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden. ​​​​​

 

Hoi Maja, 

Dit heb ik al meerdere maken gedaan, maar er veranderd niets 

Reputatie 7
Badge +19

Als dat steeds maar niet lukt @Vetje78 dan kijk ik graag eens met je mee. Zou je jouw profiel willen invullen en hier even een seintje geven als dat gedaan is? 

Badge

Ik heb net een nieuw mobiel abonnement aan mijn adres gekoppeld. Ik kan alleen geen MB’s vanaf dit nummer delen met andere bundels in mijn app?

De voordelen/kortingen zie ik ook nog niet in het overzicht staan.

Ik heb internet en twee mobiele abonnementen.

Kunt u mij hierbij helpen?

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Blommie001, welkom. 

Als eerste kan je proberen om jouw nieuwe mobiele abonnement te koppelen aan jouw huishouden via de link: Hussel Aanmelden. Is het abonnement wat je al had een Telfort abonnement? Het is niet mogelijk om met een oud Telfort abonnement MB's te delen, deze moet dan eerst worden omgezet naar Hussel. Ik hoor graag of dit lukt. 

Badge

Hallo @Hanna_ ,

Ik heb het nummer nogmaals (had het al een paar keer eerder geprobeerd) via de link aangemeld.

Het is geen oud Telfort abonnement. 

Het is een nieuw unlimited abonnement met nummerbehoud vanuit Vodafone.

Badge

Hi @Hanna_ ,

Ik heb nog even naar de adres gegeven voor de abonnementen gekeken. Het enige wat mij opvalt is dat er bij het internet abonnement geen postcode staat ingevuld. Verder is alles gelijk…

 

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Blommie001, dat is wel apart. Ik zag dat jij jouw profiel al hebt ingevuld, dus ik ben even in de systemen gedoken. Ik zie dat de koppeling tussen alle abonnementen nog niet is verwerkt. Als jij je zojuist via de link hebt aangemeld, dan zal dit binnen enkele dagen gereed zijn. Mocht je over een paar dagen nog geen MB's kunnen delen, meld je dan weer hier. Dan helpen we je verder.