MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11468 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Badge

Hallo @Blommie001, dat is wel apart. Ik zag dat jij jouw profiel al hebt ingevuld, dus ik ben even in de systemen gedoken. Ik zie dat de koppeling tussen alle abonnementen nog niet is verwerkt. Als jij je zojuist via de link hebt aangemeld, dan zal dit binnen enkele dagen gereed zijn. Mocht je over een paar dagen nog geen MB's kunnen delen, meld je dan weer hier. Dan helpen we je verder. 

@Hanna_ 

Ik wacht het rustig af. 

Bedankt voor de hulp.

ik kan geen mb s delen en ben wel ingelogt met mijn kpn Wat nu?

Reputatie 7
Badge +17

ik kan geen mb s delen en ben wel ingelogt met mijn kpn Wat nu?

Dit kan verschillende oorzaken hebben. 

  1. Jouw nummer of het nummer van degene met wie je wilt delen, is niet aangemeld voor Husselvoordelen of KPN Compleet voordelen. Je kunt je aanmelding eenvoudig zelf online regelen.
  2. Jouw nummer of het nummer waarmee je wilt delen is een oud-Telfort abonnement. Hoewel Telfort abonnementen inmiddels onder KPN vallen, behouden deze nog wel de Telfort voorwaarden. Daarmee komen ze ook niet in aanmerking voor KPN Compleet of Husselvoordelen en dus is MB's delen met deze nummers niet mogelijk.

Mocht je nou twijfelen over wat voor jou van toepassingen is, dan kan ik altijd even met je meekijken. Kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Badge

Hallo @Blommie001, dat is wel apart. Ik zag dat jij jouw profiel al hebt ingevuld, dus ik ben even in de systemen gedoken. Ik zie dat de koppeling tussen alle abonnementen nog niet is verwerkt. Als jij je zojuist via de link hebt aangemeld, dan zal dit binnen enkele dagen gereed zijn. Mocht je over een paar dagen nog geen MB's kunnen delen, meld je dan weer hier. Dan helpen we je verder. 

@Hanna_

Ik wacht het rustig af. 

Bedankt voor de hulp.


Ik ben inmiddels enkele dagen verder maar kan nog steeds geen MB’s delen. Kunnen jullie mij verder helpen?

Reputatie 7

Yes, ik heb er gelijk naar gekeken, @Blommie001 en het zat inderdaad nog niet goed. 'k Heb dit nu hersteld en het MB's delen zou nu moeten werken. Als dat niet zo is, herstart de toestellen even.

Badge

Yes, ik heb er gelijk naar gekeken, @Blommie001 en het zat inderdaad nog niet goed. 'k Heb dit nu hersteld en het MB's delen zou nu moeten werken. Als dat niet zo is, herstart de toestellen even.


Het werkt nu. Bedankt voor de snelle hulp.

Alvast de beste wensen!

Reputatie 1
Badge

Ik heb hetzelfde probleem met delen van mb’s , echter ik heb WEL allemaal KPN-nummers. 3 stuks welteverstaan. 1 unlimited, 1 van 5GB en 1 onlangs toegevoegd met 10Gb-bundel. Ik ben de laatste die werd toegevoegd. En ook ik ben aangemeld net als die andere nummers om te delen onderling.  Toch sta ik niet in het keuzelijstje met nummers zodra ik het aantal Mb’s moet opgeven en met wie ik ze wil delen. Ik dat lijstje moeten 2 nummers staan, maar er staat (en blijft maar staan) 1 nummer. 
Online geprobeerd en via de app, maar geen resultaat. Help!!

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Als ik op mb delen klik op de website van mij kpn kom ik op een pagina waar staat dat het handig is om te delen en kan ik alleen op extra informatie klikken. Beide telefoon nummers zijn gekoppeld. Ook als ik de app gebruik ervaar ik problemen. Dan kan ik het aantal mb’s niet aanpassen en blijft dit wit en ip 50mb staan. Ook het telefoonnummer staat er niet tussen. Ik kan hem wel kiezen als hij eerst via de website gaat en daar dan het nummer kies. Echter bij terug komen in de app kan ik niets kiezen

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MeneerDaniel, welkom! Ik zie dat je vaker contact met ons gehad hebt vanwege jouw Compleet huishouden. Daar lijkt toch e.e.a. niet helemaal soepel te verlopen. Ik zou je eigenlijk willen adviseren om even te bellen met ons via 0800-0402. Mijn collega kan dan direct met je meekijken wat er precies binnen jouw Compleet huishouden moet gebeuren om ervoor te zorgen dat de juiste nummers actief zijn. Mocht je dit niet willen of kunnen, wil je mij dan een privébericht sturen met hierin het betreffende adres, klantnummer en alle 06-nummers die binnen dit Compleet huishouden zouden moeten vallen? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb hetzelfde probleem met delen van mb’s , echter ik heb WEL allemaal KPN-nummers. 3 stuks welteverstaan. 1 unlimited, 1 van 5GB en 1 onlangs toegevoegd met 10Gb-bundel. Ik ben de laatste die werd toegevoegd. En ook ik ben aangemeld net als die andere nummers om te delen onderling.  Toch sta ik niet in het keuzelijstje met nummers zodra ik het aantal Mb’s moet opgeven en met wie ik ze wil delen. Ik dat lijstje moeten 2 nummers staan, maar er staat (en blijft maar staan) 1 nummer. 
Online geprobeerd en via de app, maar geen resultaat. Help!!

 

Hi @fringsyboy70, ik zie dat het nummer dat eindigt op 80, nog niet gekoppeld is aan de andere abonnementen op dit adres, daar gaat het mis dus!

Op de pagina “Check je voordeel” kan je een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden, had je dat al wel geprobeerd?

Reputatie 1
Badge

Ik heb hetzelfde probleem met delen van mb’s , echter ik heb WEL allemaal KPN-nummers. 3 stuks welteverstaan. 1 unlimited, 1 van 5GB en 1 onlangs toegevoegd met 10Gb-bundel. Ik ben de laatste die werd toegevoegd. En ook ik ben aangemeld net als die andere nummers om te delen onderling.  Toch sta ik niet in het keuzelijstje met nummers zodra ik het aantal Mb’s moet opgeven en met wie ik ze wil delen. Ik dat lijstje moeten 2 nummers staan, maar er staat (en blijft maar staan) 1 nummer. 
Online geprobeerd en via de app, maar geen resultaat. Help!!

 

Hi @fringsyboy70, ik zie dat het nummer dat eindigt op 80, nog niet gekoppeld is aan de andere abonnementen op dit adres, daar gaat het mis dus!

Op de pagina “Check je voordeel” kan je een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden, had je dat al wel geprobeerd?

Al diverse keren heb ik dit geprobeerd Maja_ zonder resultaat. Sms bij inloggen komt binnen en vervolgens voer ik het nummer eindigend op 80 in en krijg ik de melding: “Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld. Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.”

Het is een loop waarin ik blijf hangen😡😡

Reputatie 7
Badge +16

Vervelend dat je in een loop blijft hangen: ik heb het nummer bij deze aangemeld voor de voordelen: MB's delen maakt daar een onderdeel van uit. Je ontvangt een bevestiging per e-mail en SMS, vanaf dat moment is het onderling delen van MB's mogelijk!

Reputatie 1
Badge

Thanks Shyrin_ het werkt eindelijk!! Ik kan mijn nummer selecteren waar de data naar toe kunnen worden gestuurd. Zelf kon ik het dus niet, dus de app of de website heeft een bug. KPN heeft t moeten oplossen. 

Mijn vrouw kan geen mb’s delen naar aanpassing van haar nummer.

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Reputatie 7
Badge +20

Mijn vrouw kan geen mb’s delen naar aanpassing van haar nummer.

Ojee @Danny78, het lukte eerst wel maar nadat ze iets heeft gewijzigd gaat het niet meer? Bij welke stap gaat het mis?

Gaat meteen al mis.

ze heeft een nieuw nummer gekregen van KPN.

Reputatie 7
Badge +20

Ah ok, dan denk ik dat haar nieuwe nummer niet gekoppeld is, ondanks dat haar klantnummer ongewijzigd zal zijn gebleven. Zou je kunnen kijken of jullie haar nummer toe kunnen voegen via de pagina “Check je voordeel”? Ik hoop dat dit lukt en dat jullie daarna ook weer Mb's kunnen delen. Mocht het niet goed gaan, dan hoor ik het uiteraard ook graag!

Geprobeerd maar dit lukt niet.

zal toch bij KPN iets aangepast moeten worden.

Reputatie 7
Badge +20

Jammer :slight_frown: We zullen even met jullie meekijken!

Zou je het nieuwe nummer én haar klantnummer in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren? Dan kijken we even hoe het zit met dat betreffende nummer en mochten we er zelf niet uitkomen, dan hebben we nog een specialistische afdeling achter de hand :slight_smile:

Gedaan. Alvast bedankt 

Helaas lukt het ons ook niet om MB’s te delen naar onze zoon. Hij heeft een Kids Sim. Aanmelden via de ‘Check je voordeel’ pagina lukt helaas niet. Ik blijf de melding krijgen dat aanmelden niet is gelukt en dat hij mogelijk al aangemeld is. Kunnen jullie mij helpen?
Ik heb het nummer van mijn zoon in mijn profiel gevuld. 

Reputatie 7
Badge +30

@E Duchain ik heb het nummer van je zoon toegevoegd aan jullie Hussel huishouden. Je moet nu MB's kunnen delen!

 

@Danny78 wat vreemd dit. Het was even speuren, maar ik zie dat je dat betreffende nummer in november gewijzigd hebt. Daardoor is de registratie in de war geraakt. Ik heb het ‘oude’ nummer er nu uitgehaald, maar krijg het juiste nummer er nog niet in. Ik probeer het straks nog eens en anders moet ik een ticket aanmaken voor de collega's van de backoffice. Ik laat je in ieder geval nog even weten wanneer het opgelost is!

Sinds 01-01 kan mijn vader mij geen mb’s meer overboeken en komt mijn nummer niet goed in kpn app te staan. Als ik op mijn telefoon inlog in de app word hij er bij mijn vader eruit gehaald en andersom.

het adres van de telefoons is het zelfde, hoe kan ik dit verhelpen?

Super dankjewel 

@Marcia_ het werkt! Bedankt!