MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11460 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

@Jeroen_dB Prima oplossing en alles werkt naar tevredenheid nu. 

Hi,

 

Het lukt mij niet om MB’S te delen via mijnkpn, ik kan wel doneren aan een goed doel.

Ik zie in mijn KPN we alle drie mijn producten.

Wat kan ik hier aan doen?

Reputatie 7
Badge +17

@KimmiK Kun je wél MB's delen met de andere producten? Alleen dit specifieke nummer niet? 
Probeer je MB's te delen via de (mobiele) app of via de browser? 

@KimmiK Kun je wél MB's delen met de andere producten? Alleen dit specifieke nummer niet? 
Probeer je MB's te delen via de (mobiele) app of via de browser? 

Hi Lisa,

 

ik kan alleen doneren aan goede doelen.

heb het geprobeerd via app, mobilebrowser en op laptop (edge) niets werkt helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @KimmiK, ik heb meteen even meegekeken en zag dat je nog niet aangemeld was voor de Husselkorting. Ik heb dat nu voor je gedaan. Je krijgt hier dadelijk nog een bevestiging van en dan zou je MB's moeten kunnen delen!

Goedemorgen @KimmiK, ik heb meteen even meegekeken en zag dat je nog niet aangemeld was voor de Husselkorting. Ik heb dat nu voor je gedaan. Je krijgt hier dadelijk nog een bevestiging van en dan zou je MB's moeten kunnen delen!

Thx Thomas! Het is gelukt!

Badge

Goedemiddag! Svp. ook de Husselkorting activeren? k heb eveneens alles gelezen en geprobeerd, gemeld op de site. etc. . Mijn vriendin kan het wel aan mij doneren, maar ik niet aan haar. We wonen op hetzelfde adres. 

Met groet! Ton

Reputatie 7
Badge +19

Om je te kunnen helpen zijn er wel gegevens nodig @FastTon, zou je jouw profiel in willen vullen? Geef even in het topic aan, als je dit gedaan hebt. 

Badge

@Jeroen_dB Bij deze. Ik heb mijn profiel aangepast…. ik ben benieuwd.

Beste meneer, mevrouw, 

Mijn kind heeft al enige tijd een kids sim kaart. Dit nummer zie ik staan in mijn kpn app, maar lukt me niet om mbs te delen. Als ik het nummer probeer aan te melden dan staat er dat de aanmelding niet gedaan kan worden omdat het nummer al is aangemeld. Hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7

Dank voor de gegevens, @FastTon. Het probleem is dat er bij het telefoonnummer dat eindigt op 69 het factuuradres en het contractantadres niet overeenkomen. De toevoeging mist bij het factuuradres. Dit kun je via de MijnKPN zelf aanpassen. Daarna zou binnen 24 uur het huishouden in orde moeten zijn zowel qua korting als qua MB's delen. Mocht het daarna nog niet in orde zijn, kom hier even terug.

Mocht het niet lukken met het wijzigen van het adres, neem dan even telefonisch (0800-0402) of via chat contact op (via de servicepagina) want voor een dergelijke wijziging moet een verificatie sms worden verzonden en bevestigd dus dat gaat niet via het forum.  

Hallo. 
 

ik kan geen MB’s delen met kid sim.

als ik op MB’s delen klik, kan ik alleen MB’s delen (doneren) met instanties. 
 

Hoe kan dit opgelost worden?

Badge

BESTE @Erik_  Dank voor het goede antwoord. En inderdaad was ik vergeten het verdiepingnummer te melden in de factuurgegevens van de 2e telefoon.

Inmiddels zijn we nu 24 uur verder. Alle twee woon-adressen zijn exact gelijk en ook gelijk aan de twee factuur adressen. Maar geen verandering.

Het werkt husselen werkt helaas nog steeds niet. Ik kan wel MB’s doneren vanaf de telefoon met een nul MB abonnement naar de telefoon met onbeperkte MB’s (wat niet nodig is) maar omgekeerd niet. En dat was vanaf het begin de bedoeling.

Alvast weer dank voor het meedenken,

Ton 

 

Reputatie 7
Badge +15

@FastTon Bedankt voor je reactie. 

Heb je een mogelijkheid om te testen of het delen van MB's nu wel lukt? :)

Badge

Dag @Rutger_ 

En jawel. Het werkt! Fijn. 

@FastTon Bedankt voor je reactie. 

Heb je een mogelijkheid om te testen of het delen van MB's nu wel lukt? :)

Hij doet het! Dank voor alle hulp. En ik had iets netter de gegevens moeten invullen de eerste keer.

Fijne dag nog. Ton

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @CarmenBos, zou je jouw profiel in willen vullen? Dan gaan wij ervoor zorgen dat je met de KidsSim mb's kunt gaan delen. 

Ik kan geen mbs delen met mijn huisgenoot. Alles gecheckt en lijkt goed te staan. Via de app kan ik alleen maar met goede doelen delen. Andere abo is ook een kpn abo. Wie weet raad ?

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan geen mbs delen met mijn huisgenoot. Alles gecheckt en lijkt goed te staan. Via de app kan ik alleen maar met goede doelen delen. Andere abo is ook een kpn abo. Wie weet raad ?

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad voor een oplossing. Lukt het nu wel om MB's te delen?

Ik heb sinds medio dec een Sim only abonnement . Bij afsluiten  is mij verteld dat ik MB's kan delen met mijn vrouw. Die heeft een zakelijk abonnement op hetzelfde adres. Waarom lukt dat delen dan niet?

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb sinds medio dec een Sim only abonnement . Bij afsluiten  is mij verteld dat ik MB's kan delen met mijn vrouw. Die heeft een zakelijk abonnement op hetzelfde adres. Waarom lukt dat delen dan niet?

Hi @RV2512, we kijken graag even voor je na waarom het delen van MB's niet lukt. Vul je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummers in je forumprofiel in, en geef hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan. Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan kijken we er naar.

Ik heb sinds medio dec een Sim only abonnement . Bij afsluiten  is mij verteld dat ik MB's kan delen met mijn vrouw. Die heeft een zakelijk abonnement op hetzelfde adres. Waarom lukt dat delen dan niet?

Hi @RV2512, we kijken graag even voor je na waarom het delen van MB's niet lukt. Vul je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummers in je forumprofiel in, en geef hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan. Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan kijken we er naar.

Ik heb sinds medio dec een Sim only abonnement . Bij afsluiten  is mij verteld dat ik MB's kan delen met mijn vrouw. Die heeft een zakelijk abonnement op hetzelfde adres. Waarom lukt dat delen dan niet?

Hi @RV2512, we kijken graag even voor je na waarom het delen van MB's niet lukt. Vul je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummers in je forumprofiel in, en geef hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan. Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan kijken we er naar.

Ik heb profiel aangevuld. Mobiele nr is ***********

 

*admin: privégegevens verborgen

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RV2512, ze waren nog niet aangemeld dus ik heb dat nu voor je gedaan. Je moet nu MB's kunnen delen!

En dus  vooral ook ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +20

@RV2512  yess

2 mobiele abonnementen afgesloten, alles geprobeerd maar mbs delen lukt niet, ik zie beide nummers in de kpn app/op mijn kpn maar onderling delen gaat niet. Via alle links in oneindige loops maar niks werkt; kan iemand hiermee helpen???