MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11462 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

mb’s delen lukt niet met een nieuwer nummer, ik heb al de nunmmers aangemeld.

Reputatie 7
Badge +17

@SuzieParel zou je nog eens kunnen proberen data te delen?

Mp's delen lukt niet tussen mijn 2 mobiele nummers. 

 

Gelukt, dank!

Reputatie 7
Badge +20

@Oz-zie, ik zie het, ik zie maar 1 nummer geregistreerd, die eindigt op 37. Het andere nummer wilde ik toevoegen, maar die staat op een andere adres toegevoegd? Komt je dat bekend voor?

 

@Oz-zie, ik zie het, ik zie maar 1 nummer geregistreerd, die eindigt op 37. Het andere nummer wilde ik toevoegen, maar die staat op een andere adres toegevoegd? Komt je dat bekend voor?

 

Heb al tijden ook een nummer bij KPN dat eindigt op 84.

37 nummer is kort geleden overgezet. Staan beiden op hetzelfde adres. 

@Oz-zie, ik zie het, ik zie maar 1 nummer geregistreerd, die eindigt op 37. Het andere nummer wilde ik toevoegen, maar die staat op een andere adres toegevoegd? Komt je dat bekend voor?

 

Heb al tijden ook een nummer bij KPN dat eindigt op 84.

37 nummer is kort geleden overgezet. Staan beiden op hetzelfde adres. 

Heb beide nummers wel in mijn KPN staan. Van de 37 heb ik overigens nog geen factuur ontvangen. 37 Is gisteren pas overgezet vanaf lebara. Misschien duurt het een aantal werkdagen voordat dit werkt? 

Reputatie 7
Badge +20

@Oz-zie, ik weet niet waar ik mee bezig was, mij lukte het niet. Maar ik heb even een collega gevraagd. Haar is het wel gelukt om jouw nummer toe te voegen. Heb je ook bevestiging van. Dus je kan er nu MB's mee delen. 

@Oz-zie, ik weet niet waar ik mee bezig was, mij lukte het niet. Maar ik heb even een collega gevraagd. Haar is het wel gelukt om jouw nummer toe te voegen. Heb je ook bevestiging van. Dus je kan er nu MB's mee delen. 

Top, het werkt nu inderdaad. 

Staat ook netjes toegevoegd bij mijn compleet pakket. 

Bijna weekend zullen we maar zeggen 😁

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top! En alvast een goed weekend gewenst!

 

Ik had al een kpn abonnement nu heb ik er een kids Sim kaart bij besteld van KPN. Nu heb ik de App toegevoegd / verwijderd en n weer toegevoegd echter krijg ik het niet voor elkaar om de MB naar mijn zoon zijn nummer te zetten. Allen stappen doorlopen echter zonder resultaat. Heeft iemand een idee? 
bij delen krijg ik niet het nummer van hem te zien 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @EmielVos1974, ik zie inderdaad dat je het nummer van je zoon keurig toegevoegd had, alleen je eigen nummer viel niet onder het Hussel huishouden. Die heb ik nu ook toegevoegd en nu zouden jullie MB's moeten kunnen delen!

Super had ik ook geprobeerd maar lukte niet. Ik kan nu delen. Dank je wel voor je snelle hulp 🙏🏻

MB's delen naar nieuw nummer op het zelfde adres lukt niet.

Het nummer is niet beschikbaar voor delen van MB's.

 

Svp ondersteuning.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MartinKPNID, zou je jouw profiel in willen vullen? Dan gaan we het nummer onderbrengen bij het huishouden!

Bedankt Jeroen, het profiel is ingevuld.

Reputatie 7

Dank je @MartinKPNID, ik heb daarmee ook geprobeerd om het nummer toe te voegen aan het huishouden maar dat lukte me niet. Ik heb daarom een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling met het verzoek om het nummer toe te voegen. Zij zullen jou een berichtje sturen zodra het gelukt is om het nummer toe te voegen.

Kan geen mb delen met dochter! 

Waardeloze app!

 

*Admin: samengevoegd met algemeen topic

mijn moeder heeft een pakket met onbeperkt internet, ik niet, normaal deelt ze internet vanaf haar naar mij toe en gaat dit goed. als ze nu internet wilt delen krijgt zij wel een melding dat ze internet gedeeld heeft vanaf haar naar mij, alleen komt het niet aan bij mij… hoe kan dit? normaal ging het altijd wel, 2 weken geleden ging het prima alleen nu krijg ik ze niet binnen. 

 

*Admin* topic samengevoegd met bestaand topic. 

Reputatie 7
Badge +15

@m dingemanse Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om MB's te delen, en vreemd dat het eerst wel lukte maar nu niet meer. 

Ik controleer graag voor je of hier alles goed gaat, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? 

@Jasper Hoe lang duurt het voordat ik  dit berichtje van de achterliggende afdeling ontvang? Helaas kan ik nog steeds geen MB's delen, de eerste factuur heb ik ondertussen wel ontvangen.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @MartinKPNID, de melding loopt helaas nog. Voor het nummer waarmee het nu niet lukt, is er zojuist een gratis bundel geactiveerd ter overbrugging. 

@Motorghost lastig als het mb's delen niet lukt. Wil je jouw profiel invullen en hier even een seintje geven? Dan ga ik eens nakijken waarom dat niet lukt en het probleem voor jullie oplossen.  

Wij hebben 2 mobiele nummers, ook zichtbaar in KPN app. Maar bij MB’s delen staan deze telefoon nummers er niet bij??

Hi, het delen van mijn mbs (unlimited) met mijn vriendin in hetzelfde huishouden lukt niet. In mijn profiel staan mijn gegevens (en beide mobiele nummers). Hulp wordt zeer gewaardeerd!

mvg,

Sietse

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sietsee, ik heb de nummers aan elkaar gekoppeld. Jullie kunnen nu onderling mb's delen.