MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11462 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

@Marcia_  het werkt!

hartelijk dank voor je hulp.

Helaas lukt nogsteeds niet 

Reputatie 7
Badge +20

@Danny78 Het is mij nog niet gelukt. Ik heb daarom melding gemaakt bij mijn collega's van de backoffice. Zij gaan er verder mee aan de slag en zullen indien nodig contact met je opnemen. 

Met kerst zoonlief een eigen sim met telefoon gegeven maar nu kan ik nog steeds geen mb delen, al contact gehad via de chat zou geregeld worden maar nu paar dgn later nog steeds niks

Gr

 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Chantal7910, welkom op ons forum!
Ik heb je reactie samengevoegd met dit verzameltopic. Wil je het startbericht doornemen? Als he daarmee niet lukt MB's te delen met je zoon kijk ik graag even mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi heb t ingevuld, het lukt nog steeds niet

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Chantal7910 ik zie dat er nog iets niet helemaal goed stond hier. Ik heb hem opnieuw toegevoegd en het zou nu moeten lukken!

Ja eindelijk gelukt, dank je wel

Dag, er staan bij mij 3 06 nummers geregistreerd, met 1.onbeperkt data abonnement. Hiervan wil ik data delen naar de andere 2 nummers. Echter, ondanks adequaat toevoegen in MijnKPN, kan ik geen data delen naar de andere nummers, deze verschijnen nl niet als optie. Alleen diverse organisaties.. hoe kan dit zsm opgelost worden??

Reputatie 7
Badge +24

De 2 nummers zijn KPN abonnementen? Geen oud Telfort abonnementen? 

Nee, zijn nieuwe KPN abonnementen 

Hallo @Lentetuin en die 3 abo's staan op hetzelfde postadres geregistreerd, d.w.z. jullie zijn huisgenoten van elkaar?

 

Zeker, allemaal op hetzelfde adres

Reputatie 7
Badge +17

@Lentetuin Heb je alle nummers ook al aangemeld voor Husselvoordelen? Als je dit nog niet gedaan hebt, doe dit dan eerst. Daarna zou het mogelijk moeten zijn om MB's te delen. Lukt het daarna toch nog niet, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. Dan kan ik kijken of ik je verder kan helpen.

Reputatie 7
Badge +17

Sinds 01-01 kan mijn vader mij geen mb’s meer overboeken en komt mijn nummer niet goed in kpn app te staan. Als ik op mijn telefoon inlog in de app word hij er bij mijn vader eruit gehaald en andersom.

het adres van de telefoons is het zelfde, hoe kan ik dit verhelpen?

Hallo @IsaS, ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic over MB's delen. Om MB's te kunnen delen, is het belangrijk dat beide mobiele nummers KPN abonnementen zijn, deze op hetzelfde adres geregistreerd zijn én dat ze zijn aangemeld bij een KPN Huishouden. Aanmelden voor Husselvoordelen kan je eenvoudig zelf online regelen.

Het is niet nodig dat beide mobiele nummers aan hetzelfde KPN ID gekoppeld zijn. Een abonnement kan aan één KPN ID gekoppeld worden. Als jij jouw nummer aan jouw KPN ID koppelt, zal deze losgekoppeld worden van het KPN ID van jouw vader. Andersom geldt hetzelfde: Als jouw vader jouw nummer koppelt aan zijn KPN ID, zal deze losgekoppeld worden van jouw KPN ID. Maar zoals ik zei: het is ook niet nodig om de producten aan hetzelfde KPN ID te koppelen, zolang ze maar aangemeld zijn voor de voordelen en voldoen aan de overige voorwaarden.

Gegevens ingevuld 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat je vier mobiele abonnementen op jouw adres hebt. Hiervan zijn er twee aangemeld voor Husselvoordelen. Je kunt hier onderling alleen nog niet MB's delen omdat het nummer eindigend op **76 nog niet actief is. De andere nummers zijn nog niet aangemeld voor Husselvoordelen en daarom kan je hier geen MB's mee delen. Voor deze keer heb ik deze nummers voor je aangemeld. Je ontvangt een bevestiging zodra de voordelen actief zijn.

Oké, dank je wel. Ik heb wel geprobeerd het aan te melden, maar daarbij gaf het systeem aan dat het niet lukte. Wat kan daarvan dan de oorzaak zijn? Het laatste nummer op 76 klopt, wordt op 14 januari overgezet 

Reputatie 7
Badge +17

Tja, dat is momenteel lastig te zeggen. Het belangrijkste is dat ze nu gekoppeld zijn en dat je straks MB's kunt delen. :smile:

Ik zie allemaal berichten maar mijn probleem is nogsteeds niet opgelost. Moet toch niet zo moeilijk zijn?????

Reputatie 7
Badge +20

@Danny78, het staat uit bij mijn collega's die hier alles over weten, als er nog geen contact is geweest wil ik je vragen dat nog even af te wachten. 

Reputatie 1

Heb de gegevens ingevuld, met 3 nummers uit 2 contracten werkt het wel met nr 1 uit het ene contract en het nummer uit een ander contract en vice versa.

Maar ondanks dat het 2de nummer uit 1 van de contracten overal zichtbaar is kan ik er geen mbs mee delen enz.

Rara hoe kan dit

Mvg Johan

Reputatie 7
Badge +20

@JohanW1980, ik zag dat het mobiele nummer uit jouw profiel nog niet was toegevoegd aan het huishouden. Dat heb ik bij deze gedaan. Je krijgt daar ook een sms ter bevestiging van. 

Is het mogelijk dat je geen mb's kan delen omdat er een extra (tijdelijke) bundel aanstaat? Want heb genoeg mb's in abonnement.


Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic over MB's delen

Reputatie 7
Badge +24

De 5 GB die je in december kreeg, die kon je niet delen inderdaad. Dacht ik. Maar het is nu januari, dus die 5 GB of wat er nog van over is, die zijn nu weg toch?


Admin: meeverplaatst